BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Één grote klucht één grote soap

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - woensdag 21 juli 2010 - 08:14   quote  deeplink  
Zowel als club als ook als trainer waak je toch voor dit soort toestanden.
Dit is zakelijk gezien, Ajax is natuurlijk een commerciël bedrijf, een zeer genante vertoning, een soap, een klucht. Je probeert zoiets toch binnenskamers op te lossen, dit is toch allerminst chique: wat moeten de supporters hier van denken, wat moeten de meest begeerde voetballers(van der Wiel,Suarez en Stekelenburg)hier van denken, inpakken en wegwezen.
Dan nog het moment waarop, vlak voor aanvang van de competitie en voorronden van de CL.Ik begrijp natuurlijk wel dat Jol denkt met een uitgehold elftal valt er op Europeesch niveau helemaal niets te halen en gooi ik mijn reputatie te grabbel,al moet ik er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ik Rommedahl en Pantelic geen wereldvoetballers vind.
Maar dan nog moet je het niet op deze wijze uitspelen.Wat hier allemaal gebeurt rondom de trainer en de club is van laten we wel wezen een betrekkelijk laag niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2010 door Wim --
dege
 dege - woensdag 21 juli 2010 - 08:19   quote  deeplink  
maar vergeet niet dat de huidige media graag van een mug een olifant maken.
Rogier
 Rogier - woensdag 21 juli 2010 - 08:27   quote  deeplink  
Ja...maar Ajax kan daar niet veel aan doen, die hebben het niet naar buiten gebracht. Wel onbegrijpelijk dat die vd Boog in deze periode van het jaar op vakantie is !
Eide
 Eide - woensdag 21 juli 2010 - 08:35   quote  deeplink  
Ach hou toch op. Dit is weer erg goedkoop reageren hoor.

Als jij op een baan solliciteert word je met een bepaald verwachtingspatroon en perspectief binnengehaald. Nu blijkt na een jaar dat dat perspectief heel anders is... in de "echte" wereld is dit voor veel mensen gewoon een reden om een andere baan te zoeken.

Waarom zou dit in de voetballerij anders zijn? Omdat Clubs en met name Ajax in de schijnwerpers staan? Misschien, maar hou op met makkelijk reageren, want dit gebeurt elke dag, bij elke organisatie.

Bovendien mag het duidelijk zijn dat Jol iets probeert af te dwingen. Je komt niet zo naar buiten en gaat dan nog in gesprek als je er niet iets van wilt maken en daarom iets wilt afdwingen. Anders was Jol meteen vertrokken. Nee, Jol heeft hier een doel mee voor ogen, en speelt dat nu hard uit ten opzichte van de Raad van Commissarissen. En ook dat is vrij gewoon.

Ofterwijl, leuk is het niet, maar laten we die typische Nederlandse klaagzang over "laag niveau" en "wantoestanden" gewoon achterwege laten.
aks
 aks - zaterdag 31 juli 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Dit is ook voetbalshow, voor mensen en clubs die aandacht willen.
1e - v.d. Wiel is helemaal niet welkom bij Bayern, van Gaal zegt ik heb een goede linker verdediger, ik heb hem niet nodig, uberhaubt ik heb alle spelers al die ik nodig heb.
van Gaal is recht door zee, compliment !
2e - Ajax is een club met grote financiele problemen, ze moeten spelers verkopen, doen ze dat niet dan is de schuldenlast volgend jaar zeker over de 50 milioen, maar Jol wil geen spelers verkopen, maar juist kopen, daar wringt de schoen, hij wil eigenlijk bij Ajax blijven dus zet hij de club onder druk door in te gaan op onderhandelingen met Fulham.
Jol krijgt er spelers bij, dan volgt de afgang van Ajax of de raad van commisarissen geeft toestemming voor het vertrek naar Fulham.
3e - Sulimani wil weg, naar Westham, maar sullemani heeft 16 millioen gekost, dat beuren ze nooit meer terug, dus moet Sullemani blijven
en dat alles op de manier, its all in the game.
Anders gezegt Ajax probeert altijd slimmer te zijn dan een ander, maar Ajax hoe vaak heb je de vingers verbrandt, dit keer wordt het geen mazzeltof.
Eide
 Eide - zaterdag 31 juli 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Aks... Ajax heeft geen schuld. En dus is de schuld volgend jaar geen 50 miljoen. Ajax heeft verlies gedraaid. Dat is iets heel anders.

Verder kan ik eigenlijk geen touw vastknopen aan je verhaal, en dat doe ik dan ook maar niet.
410
 410 - zaterdag 31 juli 2010 - 11:38   quote  deeplink  
aks dit gaat helemaal nergens over
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 31 juli 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 10:23 schreef Eide het volgende:
Aks... Ajax heeft geen schuld. En dus is de schuld volgend jaar geen 50 miljoen. Ajax heeft verlies gedraaid. Dat is iets heel anders.

Verder kan ik eigenlijk geen touw vastknopen aan je verhaal, en dat doe ik dan ook maar niet.
Hij kan beter zelf alvast een touw vast gaan knopen.........
Rogier
 Rogier - maandag 09 augustus 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Hij is nog niet afgelopen.....Martin O'Neill net opgestapt bij Aston Villa....Martin Jol grootste kandidaat opvolger.
Rogier
 Rogier - maandag 09 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
Ok...niet helemaal bovenaan...maar toch

http://sports.ladbrokes.com/en-gb/Next-permanent-Aston-Villa-manager-e214358634
Rogier
 Rogier - maandag 09 augustus 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Martin Jol nu DE al topkandidaat om naar Villa te vertrekken. Zou me echt niks verbazen.

http://sports.williamhill.com/bet/en-gb/betting/e/1018766/Next-Aston-Villa-Manager.html
Per4manc
 Per4manc - maandag 09 augustus 2010 - 21:19   quote  deeplink  
Dat zijn de bets van de bookmakers man. Daar kun je niets van op aan.
Zoveelste storm in een glas water.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Één grote klucht één grote soap

0.0053229