BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfers zijn goed tot nu toe

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Robert001
 Robert001 - woensdag 21 juli 2010 - 09:30   quote  deeplink  
De volgende voetballers hebben ajax verlaten deze zomer. Sommigen zijn gewoon weg gegaan, anderen einde contract.
-/- Luque
-/- Martina
-/- Ogararu
-/- Gabri
-/- Zé Eduardo
-/- Deniz Aslan (A-junior)
-/- Nathaniel Will (naar NEC)
-/- Supusepa
-/- Kerlon
-/- Kennedy
-/- Padt
-/- Jongebloet (einde contract)
-/- Manucharyan (ontbinding contract)
-/- Rommedahl
-/- Pantelic
-/- Danilo Wamberto
-/- Lazic

Ik vind dat ajax goed bezig is. Het zijn (behalve Pantelic) allemaal wisselspelers, spelers die veel geblesseerd of talenten die het nooit zo ver zullen schoppen. Betreft een enorme lastenverlichting + kansen voor andere spelers om zich in de kijker te spelen in (jong) Ajax.

Daarnaast zijn de eerste elf (behalve pantelic) nog steeds bij elkaar en is iedereen een jaar verder dan voorgaand jaar. Met name de ontwikkeling van De Jong, Eriksen en Anita is positief. Voorlopig is Ajax sterker dan voorgaand jaar met minder kosten.
Rogier
 Rogier - woensdag 21 juli 2010 - 09:40   quote  deeplink  
Ja...maar over een maand kunnen Suarez, vd Wiel & STekelenburg terwijl we er (nog) niks voor terug hebben en ervaren mensen als Pantelic en Rommedahl weg zijn. Dus dan staan we er veel slechter voor dan voorheen.
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 10:08   quote  deeplink  
Rogier? Zijn die weg? Wanneer? T is nu alweer woensdag.. En volgende week hebben we cl.. Als suarez, van der wiel en steek allemaal meedoen.. Dan is de interesse in die spelers niet zo groot meer.. Het voordeel is als wij suarez, van der wiel en steek weten te behouden.. En ze doen het goed.. Dan in de winter verliezen we ze maar dan hoop ik dat we het goed doen in de cl en dan kan je zelfs nog leuke spelers halen..
dege
 dege - woensdag 21 juli 2010 - 10:09   quote  deeplink  
of AJAX sterker is geworden zet ik hele grote vraagtekens bij, de rechterflank was afgelopen seizoen goed bezet door Rommedahl, in het verleden ben ik eigenlijk nooit een favourite geweest van hem, maar wees eerlijk, een bijzonder goed seizoen gedraaid. Daarbij komt het vertrek van Pantelic, hoor een hoop commentaar op hem, maar als je gaat kijken naar de statistieken heeft hij een uitstekend seizoen gedraaid.
Daarbij, wie vult deze plekken weer in?? goede stand-ins voor deze heeft ajax niet, terwijl de andere teams zich alleen maar versterken.
Ben het eens dat er namen bij staan waarvan ik ook bij ben dat ze weg zijn, maar je moet niet alleen wegstrepen, maar ook je selectie op peil houden.
Jurriën
 Jurriën - woensdag 21 juli 2010 - 10:11   quote  deeplink  
Ik vind ook dat Ajax wat dat betreft goed bezig is. Laten we niet vergeten dat Ajax in een financiële crisis zit, en dat er echt iets aan gedaan moet worden, anders hebben we over 5 jaar geen Ajax meer.
En we hebben in de jeugd aardige voetballers rondlopen zoals een Bonevacia en die Ozbiliz schijnt het goed te doen in de voorbereiding. Sulejmani doet het goed in de voorbereiding. En mochten er 1 van deze 3 spelers vertrekken of zelfs alle 3, dan hoop ik alleen dat Ajax goed en adequaat reageert. Maar de corebusiness voor Ajax is nu om uit de rode cijfers te geraken, en bouwen op de jeugd. Waar Ajax vroeger altijd al goed in was.
remco k
 remco k - woensdag 21 juli 2010 - 10:13   quote  deeplink  
Daarom staat er denk ik ook bij tot nu toe, en we weten inmiddels dat Jol een spits en rechtsbuiten mag halen, er zullen dus spelers bij komen...
dege
 dege - woensdag 21 juli 2010 - 10:15   quote  deeplink  
maar vergeet niet dat AJAX WIL en MOET CL spelen, alleen zo houden we ons boven water. Daarom zullen er toch wel enkele plekken opgevuld moeten worden en dat kan niet alleen met jeugdspelers. Ik zeg niet dat ze nu kapitalen moeten uitgeven, want iedereen weet dat dat niet kan, maar toch is het broodnodig dat er versterkingen komen.
Rogier
 Rogier - woensdag 21 juli 2010 - 10:18   quote  deeplink  
Volgens mij zijn de regels verandert freaky...spelers die nu CL voorronde meedoen mogen bij een nieuwe club ook in de CL spelen, dus zullen ze niet minder interessant zijn. En als je leest wat ik schrijf dan lees je dat ze over een maand weg KUNNEN zijn.
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 10:20   quote  deeplink  
Nee dat is niet verandert rogier..
Jurriën
 Jurriën - woensdag 21 juli 2010 - 10:29   quote  deeplink  
Volgens mij ook niet
Maar heeft iemand enig idee hoe het met Wielaart en Silva afloopt?
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 10:35   quote  deeplink  
En steek die verliezen we niet zomaar..
dege
 dege - woensdag 21 juli 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 10:29 schreef Jurriën het volgende:
Volgens mij ook niet
Maar heeft iemand enig idee hoe het met Wielaart en Silva afloopt?
wielaert vertrekt niet, die vult liever zijn zakken op de tribune bij ajax als dat die ergens anders minder gaat verdienen, Silva weet ik niet.
Rogier
 Rogier - woensdag 21 juli 2010 - 10:53   quote  deeplink  
Ok freaky...even opgezocht hoe het zit. Een speler die in Q3 meedoet met Ajax mag gewoon voor een andere club in de groepsfase van de CL uitkomen, MITS Ajax zelf die groepsfase niet haalt dan.
Jurriën
 Jurriën - woensdag 21 juli 2010 - 10:54   quote  deeplink  
Dat is dan weer zo jammer he, maar ongelijk kun hem niet geven. Als je per jaar een paar ton meer kunt verdienen.
Ben benieuwd of daar deze transferperiode verandering in komt
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 10:59   quote  deeplink  
Oke dan is dat weer duidelijk.. Ze worden dus wel degelijk minder interessant..
dege
 dege - woensdag 21 juli 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 10:54 schreef Jurriën het volgende:
Dat is dan weer zo jammer he, maar ongelijk kun hem niet geven. Als je per jaar een paar ton meer kunt verdienen.
Ben benieuwd of daar deze transferperiode verandering in komt
wielaert had weg gekund naar Groningen, maar wou geen salaris inleveren. Dus ik vrees dat meneertje het hele seizoen weer op de tribune zit.
remco k
 remco k - woensdag 21 juli 2010 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 10:20 schreef freakie het volgende:
Nee dat is niet verandert rogier..
JA dat is wel veranderd Freaky.

Als AJAX voorronde CL speelt, en deze doorkomt dus WEL aan het hoofdtoernooi deelneemt, dan mag een speler niet meer voor een andere club uitkomen het hoofdtoernooi van de CL.

Als AJAX voorronde CL speelt, en deze NIET doorkomt en dus naar de EL moet, dan mogen spelers WEL voor een andere club in het hoofdtoernoooi van de CL uitkomen
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 juli 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 10:15 schreef dege het volgende:
maar vergeet niet dat AJAX WIL en MOET CL spelen, alleen zo houden we ons boven water. Daarom zullen er toch wel enkele plekken opgevuld moeten worden en dat kan niet alleen met jeugdspelers. Ik zeg niet dat ze nu kapitalen moeten uitgeven, want iedereen weet dat dat niet kan, maar toch is het broodnodig dat er versterkingen komen.
Inderdaad hebben we tegen porto wel kunnen zien. Niet dat porto nou zo goed was
maar als ajax europees mee wil doen heb je wel op een paar positie's versterkingen nodig.
een linksback(vind anita niet sterk genoeg) spits en een echte buitenspeler. De
rest is goed genoeg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfers zijn goed tot nu toe

0.0105280