BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been hoopt dat De Cler zijn oude niveau weer haalt

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 21 juli 2010 - 10:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been hoopt dat De Cler zijn oude niveau weer haalt (FR-Fanatic)

Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juli 2010 - 10:52   quote  deeplink  
Feyenoord-trainer Mario Been ziet in Tim de Cler een serieuze kanshebber voor de positie van linksback.Momenteel heb ik Tim, Michael Lumb en Bruno Martins Indi voor die plek, zegt de trainer van Feyenoord. Zij moeten het uitzoeken.

Tot nu toe maakt Tim op mij een goede indruk. Fysiek is hij helemaal fit, nu gaan we kijken wat hij voetballend kan brengen. Been en de Cler hadden een verhelderend gesprek tijdens het trainingskamp van Feyenoord in Zeeuws-Vlaanderen. De Cler uitte zijn frustraties over vorig seizoen, Been op zijn beurt vertelde wat hij verwacht en verlangt van een linksback. Het was een goed onderhoud, vind Been, zoals ik met meer spelers gesprekken voer. Tim is goed bezig en hij krijgt alle kans zich te bewijzen.

Of hij ooit het niveau weer haalt van AZ en het Nederlands elftal ? Ik hoop het, hoewel je zoiets altijd moet afwachten. De voorwaarden zijn er wel. Hij is helemaal fit en volgens mij verleer je voetballen nooit.
_________________

Volgens mij hopen we dat allemaal..Of hopen we op Lumb?
MMM
 MMM - woensdag 21 juli 2010 - 11:16   quote  deeplink  
Hij word nooit meer zo goed als een paar jaar terug.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 juli 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 10:52 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord-trainer Mario Been ziet in Tim de Cler een serieuze kanshebber voor de positie van linksback.Momenteel heb ik Tim, Michael Lumb en Bruno Martins Indi voor die plek, zegt de trainer van Feyenoord. Zij moeten het uitzoeken.

Tot nu toe maakt Tim op mij een goede indruk. Fysiek is hij helemaal fit, nu gaan we kijken wat hij voetballend kan brengen. Been en de Cler hadden een verhelderend gesprek tijdens het trainingskamp van Feyenoord in Zeeuws-Vlaanderen. De Cler uitte zijn frustraties over vorig seizoen, Been op zijn beurt vertelde wat hij verwacht en verlangt van een linksback. Het was een goed onderhoud, vind Been, zoals ik met meer spelers gesprekken voer. Tim is goed bezig en hij krijgt alle kans zich te bewijzen.

Of hij ooit het niveau weer haalt van AZ en het Nederlands elftal ? Ik hoop het, hoewel je zoiets altijd moet afwachten. De voorwaarden zijn er wel. Hij is helemaal fit en volgens mij verleer je voetballen nooit.
_________________

Volgens mij hopen we dat allemaal..Of hopen we op Lumb?
Tja als Tim beter is dan maar Tim want dat zou beter voor Feyenoord zijn..
Maar als Mario echt zoveel vertrouwen had voor die positie dan had hij Lumb
nooit laten halen toch?
craven
 craven - woensdag 21 juli 2010 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 11:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja als Tim beter is dan maar Tim want dat zou beter voor Feyenoord zijn..
Maar als Mario echt zoveel vertrouwen had voor die positie dan had hij Lumb
nooit laten halen toch?
tsjaaa denk t, want indi kan daar ook spelen...
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 21 juli 2010 - 11:48   quote  deeplink  
Ja maar Indi is niet zo goed. Vanavond kunnen we weer kijken naar het EKu19. 1800 tegen Engeland. Ze moeten winnen.

Ik denk dat Indi zn wedstrijden zal spelen bij Jong feyenoord. En dat Lumb de concurrentiestrijd wint van de Cler. Mario is niet achterlijk.
moa
 moa - woensdag 21 juli 2010 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Ik denk dat de Cler zn wedstrijden zal spelen bij Jong feyenoord. En dat Lumb de concurrentiestrijd wint van Indi. Mario is niet achterlijk.
Helemaal mee eens.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juli 2010 - 12:58   quote  deeplink  
Jong Feyenoord is toch niet meer?
de flh
 de flh - woensdag 21 juli 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 11:16 schreef MMM het volgende:
Hij word nooit meer zo goed als een paar jaar terug.
Onzin kan nog makkelijk. hij is 31 als ie doortraint en weer wedstrijdritme krijgt dan kan die dat niveau nog best halen, zo slecht speelt ie ook weer niet. maar hij moet nog wel willen en minder gaan stappen.
de flh
 de flh - woensdag 21 juli 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 11:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja als Tim beter is dan maar Tim want dat zou beter voor Feyenoord zijn..
Maar als Mario echt zoveel vertrouwen had voor die positie dan had hij Lumb
nooit laten halen toch?
Klopt, maar hij had ook Igna gehaald ipv Vlaar, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
craven
 craven - woensdag 21 juli 2010 - 15:47   quote  deeplink  
hmmmm...acht lumbs beter
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juli 2010 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 15:47 schreef craven het volgende:
hmmmm...acht lumbs beter
ja maar we hebben dr maar 1..
MMM
 MMM - woensdag 21 juli 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 15:45 schreef de flh het volgende:

[..]

Onzin kan nog makkelijk. hij is 31 als ie doortraint en weer wedstrijdritme krijgt dan kan die dat niveau nog best halen, zo slecht speelt ie ook weer niet. maar hij moet nog wel willen en minder gaan stappen.
Nee, zo goed als bij AZ en zijn eerste seizoen hier word het niet meer.
craven
 craven - woensdag 21 juli 2010 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 16:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja maar we hebben dr maar 1..
ja had ik kunnen verw88...
kale co
 kale co - woensdag 21 juli 2010 - 18:06   quote  deeplink  
ach ja ik hoop ook dat ik eens de lotto win maar ja
sevillana
 sevillana - woensdag 21 juli 2010 - 21:57   quote  deeplink  
De Cler: 'Zelfs als Barcelona kwam, mocht ik niet weg'
Tim de Cler is de grootste kandidaat om Giovanni van Bronckhorst op te volgen als linksback van Feyenoord. De oud-aanvoerder van de Rotterdammers en het Nederlands elftal is na het WK gestopt met voetballen. De 31-jarige De Cler kwam vorig seizoen weinig aan spelen toe en dacht aan een vertrek.

''In de winterstop van vorig seizoen overwoog ik een transfer'', laat de ex-international weten tegenover Voetbal International. ''Toen had ik echt het gevoel dat ik móést spelen. Ik was fit, maar kreeg geen kans. Een aantal clubs informeerde, maar Feyenoord was duidelijk. Zelfs als Barcelona kwam, mocht ik niet weg. Duidelijke boodschap: want Barcelona kwam natuurlijk nooit, dus was de kans op een vertrek minder dan nul.''

De linksback begreep het wel. ''De trainer had met Van Bronckhorst maar één linksback in de selectie en dacht dat-ie mij nog wel eens nodig kon hebben. Feyenoord had ook één doel, Europees voetbal, en daarvoor moest alles wijken. Ik had er nog begrip voor ook.''

????????????????????????????????? - AMEN . . . . . . . . . . . . . .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2010 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 juli 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 21:57 schreef sevillana het volgende:
De Cler: 'Zelfs als Barcelona kwam, mocht ik niet weg'
Tim de Cler is de grootste kandidaat om Giovanni van Bronckhorst op te volgen als linksback van Feyenoord. De oud-aanvoerder van de Rotterdammers en het Nederlands elftal is na het WK gestopt met voetballen. De 31-jarige De Cler kwam vorig seizoen weinig aan spelen toe en dacht aan een vertrek.

''In de winterstop van vorig seizoen overwoog ik een transfer'', laat de ex-international weten tegenover Voetbal International. ''Toen had ik echt het gevoel dat ik móést spelen. Ik was fit, maar kreeg geen kans. Een aantal clubs informeerde, maar Feyenoord was duidelijk. Zelfs als Barcelona kwam, mocht ik niet weg. Duidelijke boodschap: want Barcelona kwam natuurlijk nooit, dus was de kans op een vertrek minder dan nul.''

De linksback begreep het wel. ''De trainer had met Van Bronckhorst maar één linksback in de selectie en dacht dat-ie mij nog wel eens nodig kon hebben. Feyenoord had ook één doel, Europees voetbal, en daarvoor moest alles wijken. Ik had er nog begrip voor ook.''

????????????????????????????????? - AMEN . . . . . . . . . . . . . .
Ik heb dit artikel vanmiddag in me VItje gelezen..
Bijna niemand zal me geloven maar de Cler komt terug let maar op!!!
sevillana
 sevillana - woensdag 21 juli 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb dit artikel vanmiddag in me VItje gelezen..
Bijna niemand zal me geloven maar de Cler komt terug let maar op!!!
let's hope so, zo lang ie de bal maar niet voorbij snelt . . . . . . . . . . . . . . .
Roy15
 Roy15 - woensdag 21 juli 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 21:57 schreef sevillana het volgende:
De Cler: 'Zelfs als Barcelona kwam, mocht ik niet weg'
Tim de Cler is de grootste kandidaat om Giovanni van Bronckhorst op te volgen als linksback van Feyenoord. De oud-aanvoerder van de Rotterdammers en het Nederlands elftal is na het WK gestopt met voetballen. De 31-jarige De Cler kwam vorig seizoen weinig aan spelen toe en dacht aan een vertrek.

''In de winterstop van vorig seizoen overwoog ik een transfer'', laat de ex-international weten tegenover Voetbal International. ''Toen had ik echt het gevoel dat ik móést spelen. Ik was fit, maar kreeg geen kans. Een aantal clubs informeerde, maar Feyenoord was duidelijk. Zelfs als Barcelona kwam, mocht ik niet weg. Duidelijke boodschap: want Barcelona kwam natuurlijk nooit, dus was de kans op een vertrek minder dan nul.''

De linksback begreep het wel. ''De trainer had met Van Bronckhorst maar één linksback in de selectie en dacht dat-ie mij nog wel eens nodig kon hebben. Feyenoord had ook één doel, Europees voetbal, en daarvoor moest alles wijken. Ik had er nog begrip voor ook.''

????????????????????????????????? - AMEN . . . . . . . . . . . . . .
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2010 door Roy15 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 juli 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 22:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

let's hope so, zo lang ie de bal maar niet voorbij snelt . . . . . . . . . . . . . . .
Nou ja veel kansen zal die niet krijgen op zo`n dik bezette positie..
Dus ik neem aan dat hij zijn kans pakt...
Voor Feyenoord zou het `t beste zijn als Indi zijn kans pakt
maar die kans is 10 %..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 21 juli 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb dit artikel vanmiddag in me VItje gelezen..
Bijna niemand zal me geloven maar de Cler komt terug let maar op!!!
jij bent gek
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 21 juli 2010 - 22:24   quote  deeplink  
De Cler zegt: als ik normaal doe dan ben ik de linksback.....Mijn vraag zou dan zijn als journalist: wat bedoel je met normaal doen? Ik denk dat de Cler bedoelt: als ik me focus op het voetballen en niet continue mijn pik achter naloop en overal het licht uit doe dan dan maak ik een goede kans om de linksback te zijn. Tja ik weet niet of Been zo vergevingsgezind is en ik verwacht dat Lumb beter is. Het interview is wel goed om de Cler weer in de markt te zetten......Van mij mag die weg....gun iedereen een topsalaris maar mijn cluppie heeft geldnood dus dan zou het wel lekker zijn als wij normale salarissen gaan betalen voor normale spelers....
kale co
 kale co - woensdag 21 juli 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 22:24 schreef Madhopfc het volgende:
De Cler zegt: als ik normaal doe dan ben ik de linksback.....Mijn vraag zou dan zijn als journalist: wat bedoel je met normaal doen? Ik denk dat de Cler bedoelt: als ik me focus op het voetballen en niet continue mijn pik achter naloop en overal het licht uit doe dan dan maak ik een goede kans om de linksback te zijn. Tja ik weet niet of Been zo vergevingsgezind is en ik verwacht dat Lumb beter is. Het interview is wel goed om de Cler weer in de markt te zetten......Van mij mag die weg....gun iedereen een topsalaris maar mijn cluppie heeft geldnood dus dan zou het wel lekker zijn als wij normale salarissen gaan betalen voor normale spelers....
wat dan als ie gek doet spits? oppleuren hij is kansloos
MMM
 MMM - woensdag 21 juli 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb dit artikel vanmiddag in me VItje gelezen..
Bijna niemand zal me geloven maar de Cler komt terug let maar op!!!
Terug aan de bar
de flh
 de flh - donderdag 22 juli 2010 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb dit artikel vanmiddag in me VItje gelezen..
Bijna niemand zal me geloven maar de Cler komt terug let maar op!!!
kgeloof je wel, zie mijn vorige post. Er zal alleen eerst nog heel wat water door de maas moeten stromen. Maar de cler die wel z'n niveau haalt is altijd beter dan lumb.

De Cler heeft gewoon de pech gehad dat één vd beste linksbacks ter wereld voor hem liep, anders was ie gewoon meegegaan naar het WK. Maar ja, Gio was natuurlijk ook eerst gehaald als middenvelder, maar dat redde die eigenlijk niet echt.

De Cler en Gio deed me de laatste weken wel denken aan Maicon en Alves bij Brazilië. Twee goede spelers die allebei in hun team een plek verdienen, maar er kan er toch maar één spelen.

Enfin, het is duidelijk dat de Cler voor z'n kans wil gaan. Altijd beter dan dat ongemotiveerde bierzuipen van de laatste maanden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2010 door de flh --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 juli 2010 - 03:19   quote  deeplink  
De Cler één van de beste links backs ter wereld noemen is natuurlijk belachelijk... Verdedigend was alleen Leonard zwakker van de backs die ik ooit bij Feyenoord heb gezien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 juli 2010 - 09:12   quote  deeplink  
Dit stukje op het legioen.net verrast mij dan weer!!!

Als Lumb daadwerkelijk een versterking blijkt te zijn, is het voor Feyenoord extra interessant om Tim de Cler te verkopen. De linksback behoort evenals Kevin Hofland en Karim El Ahmadi tot de spelers, die nog een ouderwets hoog salaris hebben en daarmee zwaar op de onder druk staande begroting drukken
bram
 bram - donderdag 22 juli 2010 - 09:20   quote  deeplink  
gewoon de jeugd de kans geven en die oudje,s via het uitzendburo verhuren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 juli 2010 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 09:20 schreef bram het volgende:
gewoon de jeugd de kans geven en die oudje,s via het uitzendburo verhuren
Lijkt mij ook het beste Bram!!!
de flh
 de flh - donderdag 22 juli 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 03:19 schreef hotjumper het volgende:
De Cler één van de beste links backs ter wereld noemen is natuurlijk belachelijk... Verdedigend was alleen Leonard zwakker van de backs die ik ooit bij Feyenoord heb gezien.
"De Cler heeft gewoon de pech gehad dat één vd beste linksbacks ter wereld voor hem liep"

Daar bedoelde ik dus Gio mee. Maar de Cler in redelijke vorm is natuurlijk altijd beter dan Anita of Braafheid.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 juli 2010 - 11:54   quote  deeplink  
Ik denk dat ze in Nederland helemaal geen goeie linksbacks meer hebben. Het zijn allemaal gemankeerde buitenspelers. Gio Floreert als back vooral als hij voor zich spelers heeft die hun verdedigende taken goed opnemen (zoals bij het nederlands elftal), zijn aanvallende kwaliteiten worden dan als beste benut. In een wat zwakker team, zoals Feyenoord helaas was afgelopen seizoen, komt hij veel onder druk te staan en dan merk je gewoon dat hij dat niet meer aankon.
Dat is denk ik ook het probleem bij de huidige selectie, je kan pas met opkomende backs gaan spelen als je organisatie goed staat, zolang dat bij Feyenoord nog niet het geval is zie ik liever backs die heel goed verdedigen en wat minder vooruit voetballen.
craven
 craven - donderdag 22 juli 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 09:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dit stukje op het legioen.net verrast mij dan weer!!!

Als Lumb daadwerkelijk een versterking blijkt te zijn, is het voor Feyenoord extra interessant om Tim de Cler te verkopen. De linksback behoort evenals Kevin Hofland en Karim El Ahmadi tot de spelers, die nog een ouderwets hoog salaris hebben en daarmee zwaar op de onder druk staande begroting drukken
Aan wie kan je de Cler nou slijten...
Quiroz
 Quiroz - donderdag 22 juli 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Excelsior.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 22 juli 2010 - 14:59   quote  deeplink  
De Cler en Hofland krijg je niet meer naar een andere club. Die jongens verdienen te veel. Ze krijgen niet eens de helft elders.

We zitten er nog mee opgeschept. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ik heb het intervieuw in de VI gelezen. En het komt helemaal goed volgens Tim.
Hij heeft zo'n magnetisch polsbandje en voelt zich daardoor net zo sterk als 3 jaar geleden. Dus mijn zorgen zijn plotsklaps verdwenen..........
de flh
 de flh - donderdag 22 juli 2010 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 11:54 schreef hotjumper het volgende:
Ik denk dat ze in Nederland helemaal geen goeie linksbacks meer hebben. Het zijn allemaal gemankeerde buitenspelers. Gio Floreert als back vooral als hij voor zich spelers heeft die hun verdedigende taken goed opnemen (zoals bij het nederlands elftal), zijn aanvallende kwaliteiten worden dan als beste benut. In een wat zwakker team, zoals Feyenoord helaas was afgelopen seizoen, komt hij veel onder druk te staan en dan merk je gewoon dat hij dat niet meer aankon.
Dat is denk ik ook het probleem bij de huidige selectie, je kan pas met opkomende backs gaan spelen als je organisatie goed staat, zolang dat bij Feyenoord nog niet het geval is zie ik liever backs die heel goed verdedigen en wat minder vooruit voetballen.
Eens. Dat geldt ook voor bijna alle backs in Europa. Van Glenn Johnson wordt ik bijvoorbeeld ook niet echt vrolijk.. maar als een club onder druk komt te staan, zoals bij feyenoord idd vaak het geval was, dan sneuvelen de backs vaak als eerste..
Milo
 Milo - vrijdag 23 juli 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Hahahahahahaha, Die Tim die heeft gewoon Feyenoord bij de ballen! hij heeft een jaarsalaris van 1,6 miljoen euro!
Wie maakt hem nou nog wat?

Hij kan zeggen en roepen wat hij wil.
Ach op de bank of niet, 1,6 miljoen huppa zo in het broekzakje in.
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 23 juli 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 11:18 schreef Milo het volgende:
Hahahahahahaha, Die Tim die heeft gewoon Feyenoord bij de ballen! hij heeft een jaarsalaris van 1,6 miljoen euro!
Wie maakt hem nou nog wat?

Hij kan zeggen en roepen wat hij wil.
Ach op de bank of niet, 1,6 miljoen huppa zo in het broekzakje in.
Zo is het maar net.
Daar kan hij de rest van zn leven aardig wat piljes en Whoppers van kopen..
Milo
 Milo - vrijdag 23 juli 2010 - 15:07   quote  deeplink  
ja TIM///HELD hahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been hoopt dat De Cler zijn oude niveau weer haalt









0.0063278