BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Britse media melden akkoord met Manchester United over Suarez

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 21 juli 2010 - 13:22
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Britse media melden akkoord met Manchester United over Suare... (Ajax Club)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 juli 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Britse media melden akkoord met Manchester United over Suarez

[Gerucht] Ajax en Manchester United hebben volgens Engelse media een akkoord bereikt over de transfer van Luis Suarez, dat meldt althans The Sun. Bij de overgang van de Ajax-aanvoerder zou een transfersom van 35 miljoen euro gepaard gaan.
Volgens de Britse kranten zou een transfer van Martin Jol naar Fulham de overgang van Suarez naar de Premier League vergemakkelijken. Volgende week wil Manchester United met Ajax om de tafel. "Als Jol opstapt, vertrek ik", zo wordt Suarez geciteerd.

Algemeen directeur Rik van den Boog meldde enige tijd geleden dat Suarez minimaal veertig miljoen euro op moet leveren. Ook Karim Benzema zou bij Manchester United in beeld zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2010 door Boudewijn --
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 13:41   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha xDxD Engelse media offencief
Rogier
 Rogier - woensdag 21 juli 2010 - 13:51   quote  deeplink  
ik kan het niet vinden op The Sun webpagina
Henk de Vries
 Henk de Vries - woensdag 21 juli 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Nee precies......weer een bericht wat uit de lucht is gegrepen. Waar blijft Ajax trouwens met nieuws???? Het duurt allemaal veel en veel te lang op deze manier
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 21 juli 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 13:51 schreef Rogier het volgende:
ik kan het niet vinden op The Sun webpagina
Ik dacht eerst dat is zeker omdat je naar de Page 3 girls zit te kijken, maar ik kan het bericht ook niet vinden op de Sun website. Engelse tabloids zijn nogal onbetrouwbaar als het gaat om voetbalnieuws/transfers, erg veel geruchten. Maar we moeten er bovenop zitten. Zou zwaar klote zijn als Suarez toch weg zou gaan.
Henk de Vries
 Henk de Vries - woensdag 21 juli 2010 - 14:15   quote  deeplink  
Bovendien wil Ajax minimaal 40 miljoen en 35 is volgens mij minder dan 40. Dan zal Suarez wel weer gaan staken (net zoals destijds bij groningen).
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 14:15   quote  deeplink  
xDxD
remco k
 remco k - woensdag 21 juli 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Lekker dan, Suarez is net afgereisd naar BArcelona, om daar de geboorte van zijn kind mee te maken, natuurlijk wens ik SUarez het allerbeste, en alvast van harte gefeliciteerd, maar het schopt de voorbereiding van AJAX wel nog verder in de war, volgende week spelen we al tegen Paok in de VCL, en Suarez en de rest van de wk gangers hebben nog geen seconde getraind, lekker dan........

Een quote opgevangen tijdens de ajax persdag van SUAREZ, Als Jol vertrekt ben ik ook weg, zo niet is de kans groot dat ik blijf. aldus Suarez
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 juli 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Een andere vertaling van het originele bericht:

Wanneer Jol vertrekt is het maar de vraag of Suarez blijft volgens The Sun is de dertig miljoen pond kostende spits van Ajax weg wanneer Jol vertrekt. Manchester United en enkele andere grote Europese clubs zouden vergaande interesse hebben in de sterspeler van Ajax. De Ajax insider van The Sun meldt letterlijk Suarez zal blijven onder de leiding van Jol maar als dat veranderd, dan weet je de toekomst niet.

Het is dus niet zo dat Suarez heeft gezegt dat hij vertrekt wanneer jol weggaat wat Ajaxclub uit het zelfde artikel opmaakt. Het zou namelijk knap zijn dat Luis Suarez de insider is van The Sun bij Ajax. Dan is Luis dus toch meer dan alleen een voetballer.

bron: Soccerlife

Ik kan het originele bericht op The Sun niet vinden dus misschien zuigen ze het allemaal wel uit hun duim?!
Henk de Vries
 Henk de Vries - woensdag 21 juli 2010 - 14:24   quote  deeplink  
ja ja iedereen vangt ineens van alles op!!! Er is al onrust zat mensen......we zullen moeten afwachten hoe frustererend dat ook is!
joduh
 joduh - woensdag 21 juli 2010 - 14:42   quote  deeplink  
juist,want hier worden we ook niet blij van....
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 15:31   quote  deeplink  
Nou miss boudewijn.. Ze zuigen het uit hun duim..
remco k
 remco k - woensdag 21 juli 2010 - 15:45   quote  deeplink  
Maar hij traint iig nu niet mee, omdat hij in Barcelona zit voor de bevalling van zijn vrouwtje....
Eide
 Eide - woensdag 21 juli 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Duimzuigen is ook een sport kennelijk. Schijnt dat journalisten er goed in zijn.

De Nederlandse journalistiek is overigens dramatisch slecht. Wordt bij deze wel weer bewezen.
remco k
 remco k - woensdag 21 juli 2010 - 16:34   quote  deeplink  
de Nederlandse Journalistiek heeft helemaal geen bericht de wereld in geholpen................
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 juli 2010 - 16:42   quote  deeplink  
Linkje naar het origineel:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3062447/Mohamed-Fayed-orders-new-Martin-Jol-raid.html
ajax1111111
 ajax1111111 - woensdag 21 juli 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Sorry hoor hoe kun je zeggen dat dit duimzuigen is ik maak mij daar nou echt boos om het staat gewoon in the sun kijkmaar op de onderstaande link dus ik denk dat voor velen uitzoeken best wel moeilijk is!

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3062447/Mohamed-Fayed-orders-new-Martin-Jol-raid.html
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Remco eigenlijk niet nee.. Maar het begon in nederland met rtl 7.. De mensen die daar commentaar gaven Voor, Na en tijdens de wedstrijd die hadden het er van de 100 min van de wedstrijd (plus voor en tussen beschouwing) Er meer dan 80 min over jol..
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 16:47   quote  deeplink  
Hhahaha ajax11111 En the sun heeft het ALTIJD goed natuurlijk... :|
ajax1111111
 ajax1111111 - woensdag 21 juli 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 16:47 schreef freakie het volgende:
Hhahaha ajax11111 En the sun heeft het ALTIJD goed natuurlijk... :|
Als jullie allemaal et wiel hebben uitgevonden? tsja als er geen gerucht is is et niet goed en als er wel eentje is is et ook weer niet goed dus wat willen jullie nou?
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Hhahahaha ik hoef eigenlijk geen gerucht.. Niemand hier.. t is een gerucht.. Dus laat het over je heen komen.. The sun heeft nu deze week 6 keer iets gezegt over jol en spelers van ajax.. Heel Engeland is in de ban van ajax.. Prachtig:P
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 21 juli 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 16:51 schreef freakie het volgende:
Hhahahaha ik hoef eigenlijk geen gerucht.. Niemand hier.. t is een gerucht.. Dus laat het over je heen komen.. The sun heeft nu deze week 6 keer iets gezegt over jol en spelers van ajax.. Heel Engeland is in de ban van ajax.. Prachtig:P
good voor de transferprijs!
Eide
 Eide - woensdag 21 juli 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 16:34 schreef remco k het volgende:
de Nederlandse Journalistiek heeft helemaal geen bericht de wereld in geholpen................
De Nederlandse internet journelastiek werkt dit anders via elke site die er is de wereld in....

quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 16:45 schreef ajax1111111 het volgende:
Sorry hoor hoe kun je zeggen dat dit duimzuigen is ik maak mij daar nou echt boos om het staat gewoon in the sun kijkmaar op de onderstaande link dus ik denk dat voor velen uitzoeken best wel moeilijk is!

Dat is een heel ander verhaal dan dat Nederlandse media op internet plaatsen. Dus het blijft duimzuigerij, want als ze het hierop baseren verzinnen ze de helft er dus gewoon bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2010 door Eide --
joey
 joey - woensdag 21 juli 2010 - 17:33   quote  deeplink  
lololololololololololol
remco k
 remco k - woensdag 21 juli 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 17:32 schreef Eide het volgende:

[..]

De Nederlandse internet journelastiek werkt dit anders via elke site die er is de wereld in....

[..]

Dat is een heel ander verhaal dan dat Nederlandse media op internet plaatsen. Dus het blijft duimzuigerij, want als ze het hierop baseren verzinnen ze de helft er dus gewoon bij.
De Nederlandse Journalistiek, doet niks anders als Quots vanuit Engeland op hun sites posten. En ja het heeft vroeg vanochtend wel op de site van de Sun gestaan
joduh
 joduh - woensdag 21 juli 2010 - 17:42   quote  deeplink  
jullie hebben he voor mekaar bij mij hoor?ik geloof HELEMAAL niks meer hahahaha
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 17:42   quote  deeplink  
Er staat zoveel je zou er bijna paranoïde van worden.. We hadden jol al 35 keer kwijt geweest.. En van der wiel had voor 20, 21, 18, 10 plus braafheid weggeweest.. We hadden 567 spelers gekocht... Weet je wat zullen we gewoon wachten op een officieel bericht?
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 17:43   quote  deeplink  
xD joduh zo hoort hetxD
Rogier
 Rogier - woensdag 21 juli 2010 - 17:46   quote  deeplink  
Ik hoorde Suarez daarnet toch echt zeggen op Ajax TV "Ik ben op tijd terug voor a.s. woensdag want ik wil CL spelen MET AJAX"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 juli 2010 door Rogier --
Eide
 Eide - woensdag 21 juli 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 - 17:38 schreef remco k het volgende:

[..]

De Nederlandse Journalistiek, doet niks anders als Quots vanuit Engeland op hun sites posten. En ja het heeft vroeg vanochtend wel op de site van de Sun gestaan
Overigens, kwalitatief kan de Sun zich aardig meten met de Prive en de Panorama.... Laten we er dus gewoon over ophouden.
remco k
 remco k - woensdag 21 juli 2010 - 19:36   quote  deeplink  
DAt schrijf ik verder terug ook, de Sun is absoluut niet geloofwaardig
Oceanu
 Oceanu - woensdag 21 juli 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Als het waar is: Direct bij AZ Dembele en El Hamdaoui ophalen, misschien Schaars ook nog wel voor nog een beetje meer kracht op links. Met de rest (een groot gedeelte van) het gat dichten van 21 miljoen. Directie blij, Jol blij.
joey
 joey - woensdag 21 juli 2010 - 20:10   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=12178&abbr=ajaxclub

[Gerucht] Manchester United heeft bij Arnold Mühren geïnformeerd over de financiële zaken binnen Ajax, meldt een rubriek van Voetbal International. De Engelsen reageerden tevreden toen de oud-Ajacied hen vertelde dat de nood vrij hoog is in Amsterdam.

Naar verluidt zal Manchester United volgende week een bod uitbrengen op Suarez. Algemeen directeur Rik van den Boog verlangt veertig miljoen euro, maar The Mancunians verwachten dat een bod van 35 miljoen euro voldoende moet zijn om de Ajax-aanvoerder naar Manchester te lokken.

Chelsea blijft ook in de markt voor Suarez, mocht Fernando Torres (Liverpool) niet komen.

Noujaa.. het zoveelste gerucht XD hahahaa
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 20:45   quote  deeplink  
xD suarez ijn we deze 2 jaar ook al 30 keer kwijt geraakt xD
Ride
 Ride - woensdag 21 juli 2010 - 21:17   quote  deeplink  
hahaha...minimaal.
freakie
 freakie - woensdag 21 juli 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Ja sorry.. Hier word je toch gek van.. xD Engelandse offensieven!!
joey
 joey - woensdag 21 juli 2010 - 23:34   quote  deeplink  
uhuh hahaha.. ajax is het target van een engelse persvirus!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Britse media melden akkoord met Manchester United over Suarez

0.0105459