|
|
|
3e ster
|
|
|
De afgelopen dagen is de pleuris uitgebroken rond Ajax. Dit zal seizoen zal moeilijk worden maar we moeten het rustig houden omdat.....
Stekelenburg blijft gewoon Verdediging is nog steeds hetzelfde Middeveld is nog steeds hetzelfde Aanval met Lodeiro en Sulemani wordt aangevuld met nieuwe aankopen.
Mochten Jol en Suarez blijven dan is dat alleen maar beter, mochten ze wegaan is dat heel jammer ze hebben veel gedaan, maar er is dan wel geld voor nieuwe spelers en om in de jeugd te investeren voor de toekomst.
KORTOM RUST IN DE TENT!!!!! AJAX BLIJFT VAN ONS! EN NIET VAN DE PERS! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Over RUST gesproken; Een speler van Feyenoord is al enige jaren getrouwd en ligt in bed te piekeren hoe hij weer nieuw leven in het huwelijk kan blazen. Zijn vrouw was inmiddels weggedoezeld en hij besloot toen een harde scheet te laten. Zijn vrouw schrok wakker en vloog overeind: "Wat was dat?" Hij antwoordde: "Dat, dat was een doelpunt! Het is 1-0 voor mij."
Ze gingen beiden weer liggen. Zij reageerde verder niet meer en tenslotte viel hij ook in slaap. Toen hij net indoezelde liet zij echter een enorme scheet. Hij vloog overeind en keek verschrikt om zich heen en rook toen de scheet van zijn vrouw. "1-1", zei zijn vrouw koeltjes.
Hij dacht bij zichzelf: het kan toch niet waar zijn dat ik ga verliezen van mijn eigen vrouw? Hij maalde, perste en pufte, totdat er een nieuwe scheet kwam. Deze keer kwam er echter vanalles met de scheet mee. Zijn vrouw schrok wakker en vroeg: "Wat was dat?"
"Het is RUST, we moeten wisselen van helft." |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|