|
|
3e ster
|
|
|
Dit is schokkend.......
Ik dacht dat het eindelijk goed zou komen met Sulejmani. Maar als je dit durft te zeggen dan ben je Ajax onwaardig.
Jol heeft zoveel geduld gehad met deze prutser nu gaat het iets beter en meneer wil naar engeland...... Ajax heeft 16.25 miljoen verspild aan deze speler. Op huurbasis spelen is goed voor Suljmani maar niet voor Ajax.
Jol heeft zoveel tijd gestoken in hem en Ajax heeft veel geduld (ze moeten wel.)Feit dat hij zulke dingen tegen de pers verteld maakt hem Ajax onwaardig
Wat moeten we nu nog met Sulejmani doen? Verkopen/verhuren/basis plaats/of op de tribune laten rotten? Ik weet het niet meer........ |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Gewoon normaal behandelen. Ajax heeft er niks aan om deze jongen op de tribune te zetten, al zou je dat wel willen. Alhoewel er weinig kapitaal meer valt te vernietigen bij hem, zou ik toch nog proberen hem aan het voetballen te krijgen. En doordat er zoveel spelers weg zijn zal hij meer speeltijd krijgen. Denk ik. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eerst even het hele bericht lezen.. Daarom weet je ook niet wat er gezegt is door suelj..Hij zei ik dacht na het afketsen dat jol mijn carriere wou vernietigen. Maar uiteindelijk dacht ik dat jol mij misschien toch echt nodig heeft.. Zo ongv heb ik dat gelezen.. |
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
Zou hij Suarez kunnen vervangen, zeker met zulke uitspraken maak je jezelf niet populair. En hij twijfelt al zo veel aan zich zelf. Misschien contract verlengen met 4 jaar en nu een jaar verhuren zodat hij tot rust komt. Dan 2 jaar bij Ajax laten spelen en verkopen ..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat zijn dus niet de uitspraken van hem geweest.. Je zou het voledige interview moeten lezen,, Er word van een mug een olifant gemaakt.. Hij dacht dat jol zijn carriere wou vernietigen.. Maar uiteindelijk na afgekoeld te zijn kreeg hij het gevoel dat jol dus wel plannen met hem had.. Lezen is ook een vak.. |
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
"Jol wil mijn carrière vernietigen", sprak een woedende Sulejmani woensdag in AD Sportwereld. "Ik begrijp het niet. West Ham United zou voor mij een nieuwe start bij een nieuwe club kunnen zijn", sprak de 21-jarige Serviër. "De coach daar, Avram Grant, is een trainer die mij als een groot talent ziet."
JA wij weten dat het een talent is maar zoiets zeg je niet in de pers, hoe je het ook bedoeld dat maakt me niet uit, dat hou je intern. Ik vind dit niet kunnen. Jol zegt toch ook niet in de pers dat Sulejmani er niks van kan en dat hij hem niet meer wil zien, maar door het vele geld tijd in moet blijven steken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 16:49 schreef freakie het volgende:Dat zijn dus niet de uitspraken van hem geweest.. Je zou het voledige interview moeten lezen,, Er word van een mug een olifant gemaakt.. Hij dacht dat jol zijn carriere wou vernietigen.. Maar uiteindelijk na afgekoeld te zijn kreeg hij het gevoel dat jol dus wel plannen met hem had.. Lezen is ook een vak.. Idd Freakie Lezen is ook een vaak. Echter heb jij het dit keer bij het verkeerde eind. Dat laatste stuk wat jij vermeld stond namelijk niet in de krant. Ik heb het stuk in de krant gelezen en het staat ook op de site van het AD. In de krant gaat Sulejmani overigens ook in op de straftraining die hij en Aisatti vorig jaar kregen door voor het oog van de pers de trappen van de ArenA op en neer te rennen. De uitspraken van Sulejmani zorgen alleen nog maar meer voor onrust binnen het Ajax-kamp. Het wordt tijd voor actie binnen Ajax. Anders kunnen we dit jaar ook weer als verloren beschouwen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/499033/2010/07/21/Sulejmani-Jol-wil-mijn-carriere-vernietigen.dhtml |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
3e ster remco had het volledige bericht.. Ik kan hem nu niet vinden voor je en ik moet zo weg.. Maar waar het op neerkomt DE PERS veranderd dingetjes.. Uitspraken van sulejmani worden verdraaid En dan krijg je deze tekst.. Tijdje geleden zei iemand dat ook van het is waarzin dat sulejmani dit zegt en toen kwam remco met een bericht.. Volledig.. Niet kleine stukjes van sueljmani's verhaal.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar amsterdammer. Dat is niet het volledige interview.. Weer kleine stukjes van sueljmani's uitspraak.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dit zei remco:
Heb jij dat indetrvieuw gehoord, vast niet....... Er worden namelijk weer eens woorden verdraaid, hij gaf antwoord op de vraag: wat vind je van het afketsen van een eventeuele transfer naar Engeland.
Sulejmani reageerde: in eerste instantie dacht ik, hoe kan JOl dit nou doen, hij maakt mijn carriere kapot, toen ik een beetje tot bezinning was gekomen, werd mij echter duidelijk dat Jol wel plannen met mij zal hebben, want anders zou hij me wel laten gaan, vervolgens heb ik hier met Jol over gesproken, en heeft hij inderdaad plannen met mij, wel heeft hij me laten weten, dat het wel echt nu moet gaan gebeuren, wil ik nog wat van mijn tijd bij AJAX maken.
Dat is wel iets anders dan dat er op het net verscheen... gelukkig zijn er nog mensen die "toevallig" naast dat interview zaten, namelijk zo'n 100 fans.....
Ook dit bewijst weer, dat we niet zomaar alles moeten geloven wat er op het net verdwijnt... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 17:03 schreef freakie het volgende:Dit zei remco: Heb jij dat indetrvieuw gehoord, vast niet....... Er worden namelijk weer eens woorden verdraaid, hij gaf antwoord op de vraag: wat vind je van het afketsen van een eventeuele transfer naar Engeland. Sulejmani reageerde: in eerste instantie dacht ik, hoe kan JOl dit nou doen, hij maakt mijn carriere kapot, toen ik een beetje tot bezinning was gekomen, werd mij echter duidelijk dat Jol wel plannen met mij zal hebben, want anders zou hij me wel laten gaan, vervolgens heb ik hier met Jol over gesproken, en heeft hij inderdaad plannen met mij, wel heeft hij me laten weten, dat het wel echt nu moet gaan gebeuren, wil ik nog wat van mijn tijd bij AJAX maken. Dat is wel iets anders dan dat er op het net verscheen... gelukkig zijn er nog mensen die "toevallig" naast dat interview zaten, namelijk zo'n 100 fans..... Ook dit bewijst weer, dat we niet zomaar alles moeten geloven wat er op het net verdwijnt... Ok dat verandert in ieder geval een hoop. Ik heb de hele dag niets meegekregen aangezien ik heerlijk lag te slapen. En dit had ik vanochtend gelezen in het AD vandaar. Maar neemt niet weg dat we het AD eigenlijk helemaal niet serieus moeten nemen. Is een Rotterdamse krant en wil graag voor onrust zorgen binnen onze club. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar de sites melden van allerlij rare dingen nu meld een site dat de oranje internationals van ajax terug komen en suarez.. Maar suarez is bij de bevalling...?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 17:18 schreef freakie het volgende:Ja maar de sites melden van allerlij rare dingen nu meld een site dat de oranje internationals van ajax terug komen en suarez.. Maar suarez is bij de bevalling...?? Volgens mij hebben de internationals van Ajax vanochtend al een training afgewerkt. Hier zou naar mijn weten ook Suarez bij zijn geweest. Hierna is hij vertrokken naar Barcelona.
In eerste instantie schrok ik ervan. Een titel met "Suarez op weg naar Barcelona". Als je het dan vervolgens aanklinkt en verwacht te lezen dat hij daar een contract tekent, maar vervolgens leest dat hij alleen op weg is naar de bevalling van zijn vrouw is de opluchting groter. Maar zoals ik gisteren al zei, zijn veel sites alleen maar uit op zoveel mogelijk bezoekers. Deze verzinnen teksten of maken titels spannender dan ze zijn. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 17:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Volgens mij hebben de internationals van Ajax vanochtend al een training afgewerkt. Hier zou naar mijn weten ook Suarez bij zijn geweest. Hierna is hij vertrokken naar Barcelona. In eerste instantie schrok ik ervan. Een titel met "Suarez op weg naar Barcelona". Als je het dan vervolgens aanklinkt en verwacht te lezen dat hij daar een contract tekent, maar vervolgens leest dat hij alleen op weg is naar de bevalling van zijn vrouw is de opluchting groter. Maar zoals ik gisteren al zei, zijn veel sites alleen maar uit op zoveel mogelijk bezoekers. Deze verzinnen teksten of maken titels spannender dan ze zijn. jaa hebben ochtendtraining gehad en daarna is Suarez vertrokkenj naar spanje;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja ik las t net ja.. Suarez heeft foto sessie ook nog gedaan en is daarna weer gegaan.. go zeg.. moet je voorstellen.. Dan gaan jol, suarez, van der wiel en steek weg.. Moet je die hele foto opnieuw doen xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 juli 2010 - 17:18 schreef freakie het volgende:Ja maar de sites melden van allerlij rare dingen nu meld een site dat de oranje internationals van ajax terug komen en suarez.. Maar suarez is bij de bevalling...?? Suarez was al terug in amsterdam, maar nu weer onderweg, dus ze hadden het wel correct maar wat laat |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals Freaky mij al quotte, het intervieuw is niet compleet......
Slotje aub |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Lees net dat West Ham evt. 17 miljoen voor Mickey wil betalen.... Meteen doen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahahaha xD engelse krant? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Volgens mij willen ze hem eerst een jaar huren en dan evt. overnemen. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/53449/west-ham-heeft-zeventien-miljoen-over-voor-sulejmani-list Strik erom heen en weg ermee, 2 jaar lang is hard aan deze jongen gewerkt en nu beweerd hij dat Jol zijn carriere kapot wil maken, waarom is er dan zo hard aan jou gewerkt jongen?? Sorry, weet dat vele het in hem zien, maar 17 miljoen voor de huidige sulejmani is wat mij betreft genoeg en kan AJAX nieuwe spelers voor binnen halen, alleen zullen ze dan wel Steek, Greg en Suarez koste wat kost moeten behouden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahahaha maar jongens geloof je het nou egt.. Een engelse krant The mirror.. xDxD De media van engeland heeft ook alles op geblazen van jolxD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dege als je er 17 mil voor kan krijgen dan zou ik ook zege strik eromheen.. Maar dat bod is er niet geweest en heeft west ham ook niet over voor sulejmani.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Zoals ik al schreef...dit bericht klopt niet. De Hammers willen hem HUREN en als hij dan goed genoeg is willen ze hem overnemen. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
verhuur hem dan maar lekker, de rust is eindelijk wedergekeerd nu blijkt dat Jol blijft begint die Julejmani weer te mekkeren. Van mij mag hij gaan, hij heeft toch niks gebracht. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ook dat mekkeren klopt niet....wel het hele interview lezen. Eerst was Mickey teleurgesteld, maar daarna dacht hij "dan zal Jol wel speciale plannen met me hebben" en na gesprek tussen Jol en Mickey gaf Jol aan dat dat zo is dus Sulejmani is helemaal niet boos. |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Alleen voor 17 mil, anders niet. Heb nu echt het idee dat hij het gaat maken |
|
|
|
|
joey
|
|
|
pff alsof ze echt 17 mil gaan betalen XD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ik zou zeggen direkt laten tekenen en die Dembele en Hamdedoei halen... |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Met Hamtaro & Dembelé dan zit Ajax goed..!
En betreft Sulejmani, ik geloof er niets van dat ze 17mln willen betalen voor een speler die nog niets heeft laten zien op top niveau! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
COMEE ONNNNNNN xDxD Mensen gaan er serieus op in xD EEN ENGELSE KRANT.. Dan moet toch gelijk een lichtje gaan branden.. Oooo die hebben dat nieuws van jol ook zo naar buiten gebracht xD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
De engelse krant hengelt gewoon naar een vertrek van jol naar Fulham en.. Gaat allemaal geruchten verzinnen om de chaos bij ajax te houden!.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad denk dat het langzaam weg gaat die aandacht naar ajax toe!:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
jupp..,,
Wel grappig wat ik net las..
Fulham d8 dat er een clausule in het contract van Jol stond, dat werd ook verteld tijdens de onderhandelingen tussen Fulham en jol zelf. Maar dat schijnt gewoon niet zo te zijn XD Whahahahaa |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xDxD Van engelse krant? xD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
I dunno XD Zal best kunenn XD |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
17 Miljoen is ook een HOAX trouwens, echt. ik reageer niet meer voordat het op AJAX.nl staat |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Denk t wel want er word weer wat troep gegooid naar ajax.. Nu zou jol een akkoord hebben bereikt met fulham en ajax niet.. Dus jol wou wel komen.. Belachelijk dat de media zoveel onzin schrijven.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het bericht is door een NL site verkeerd vertaals en overgenoemen door andere sites. VOLKOMEN ONZIN dus, aangezien er in het originele berich uit ENgeland geen transferbedrag staat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 12:10 schreef freakie het volgende:COMEE ONNNNNNN xDxD Mensen gaan er serieus op in xD EEN ENGELSE KRANT.. Dan moet toch gelijk een lichtje gaan branden.. Oooo die hebben dat nieuws van jol ook zo naar buiten gebracht xD Het bericht komt van een NL site die het verkeerd vertaald heeft................. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja.. dat had ik door ja.. |
|
|
|