|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Is Martin Jol een verrader?? |
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Aan alle onzekerheid lijkt sinds gisterenavond dan alsnog een einde te zijn gekomen. Jol heeft na een gesprek met directeur Rik v.d. Boog laten weten definitief bij Ajax te blijven. Dat valt te lezen in de Telegraaf. De algemeen directeur keerde eerder terug van vakantie en herhaalde zijn mededeling dat Jol de selectie mag versterken. De trainer meldde Fulham vervolgens vereerd te zijn met de belangstelling, maar af te zien van een dienstverband bij de Londense club.
Als dit waar is hoop ik vandaag een officieel bericht te lezen op de site van Ajax, zodat aan alle geruchten een eind kan worden gemaakt.
Een bron kan ik nog niet plaatsen aangezien het in de papieren versie van De Telegraaf staat en nog niet is te vinden op een website. Echter zal het niet lang duren voordat de eerste site hierover een bericht plaatst.
Edit Thomas: Bron: Ajax1.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2010 door Thomas -- |
|
|
|
|
Maxwell-fan
|
|
|
Stond een paar uur na middernacht al op twitter. Enfin, ik denk overigens niet dat Ajax het op de website zal verkondigen. Hoogst waarschijnlijk dat men wel later in de pers(NOS oa) het zal bevestigen. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Als de voortekenen op de fotodag van Ajax niet bedriegen, staat Martin Jol dit seizoen inderdaad gewoon aan het roer bij Ajax. De kapitein van de Amsterdammers werd begeerd door Fulham, maar verlaat het schip vrijwel zeker niet. "Het is altijd mijn intentie geweest om door te bouwen bij Ajax", zei Jol. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 06:13 schreef Maxwell-fan het volgende:Stond een paar uur na middernacht al op twitter. Enfin, ik denk overigens niet dat Ajax het op de website zal verkondigen. Hoogst waarschijnlijk dat men wel later in de pers(NOS oa) het zal bevestigen. Ja sorry, heb niets met twitter, vandaar. Dat Ajax het niet verkondigd op zijn website is best, desnoods doen ze het inderdaad via de pers bevestigen. Als ze het maar bevestigen. Anders blijf je met berichten uit Engeland komen. Ajax moet hierin gewoon naar buiten treden en nu aangeven dat Jol blijft. Ik denk overigens ook dan een eventuele versterking binnen nu en 72 uur bekend gemaakt wordt. Dat zegt mijn gevoel hoor. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Definitief ? Veel andere website vermelden toch dat Jol akkoord is met Fulham en dat Fulham onderhandelt met Ajax. Blijft spannend. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 07:40 schreef Rogier het volgende:Definitief ? Veel andere website vermelden toch dat Jol akkoord is met Fulham en dat Fulham onderhandelt met Ajax. Blijft spannend. Ja zo staat het in de papieren versie van de Telegraaf. Ik verzin niks ofzo. Daarom hoop ik ook dat er iemand vanuit Ajax zo snel mogelijk naar buiten treed en het geruchtennieuws voor eens en altijd de wereld uitschopt. |
|
|
|
|
barry32
|
|
|
hoop dat het waar is word hier helemaal gek van |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Jongens... zolang het niet van AJAX zelf komt wacht ik nog af..
nu weer dit bericht
quote: Met Jol volle kracht vooruit Van onze speciale verslaggever AMSTERDAM - Als de voortekenen op de fotodag van Ajax niet bedriegen, staat Martin Jol dit seizoen inderdaad gewoon aan het roer bij Ajax. De kapitein van de Amsterdammers werd begeerd door Fulham, maar verlaat het schip vrijwel zeker niet. "Het is altijd mijn intentie geweest om door te bouwen bij Ajax", zei Jol. Martin Jol staat gewoon als kapitein op de foto te midden van zijn selectie. Op de voorgrond bekijkt doelman Maarten Stekelenburg de ?keepershand? waarmee Luis Suarez op het WK in de schijnwerpers stond. Jol voerde gisteravond in de ArenA overleg met de van vakantie teruggekeerde algemeen directeur Rik van den Boog om de laatste plooien glad te strijken. Zodra dat was gebeurd, zou Jol de Premier Leagueclub informeren dat hij bij Ajax blijft en dat het wat hem betreft in de Amsterdam ArenA weer 'volle kracht vooruit' is.
Op sportcomplex De Toekomst begroette de trainer van Ajax in elk geval voor het eerst weer de WK-gangers Gregory van der Wiel, Demy de Zeeuw, Maarten Stekelenburg en Luis Suarez, van wie de laatste een bliksembezoek aan Amsterdam bracht
|
|
|
|
|
barry32
|
|
|
lees nou overal dat hij blijft hoop dat ajax snel komt met een bevestiging KAN ER NIET MEER TEGEN |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
Mooi hij blijft,ik las ergens dat arsenal met de zaakwaarnemer rob jansen gepraat heeft over Maarten stekeleburg. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
VI meld ook dat hij blijft, dus dat is bijzonder goed nieuws!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 09:04 schreef daninho het volgende:Mooi hij blijft,ik las ergens dat arsenal met de zaakwaarnemer rob jansen gepraat heeft over Maarten stekeleburg. ?
heb je Ajax gesproken |
|
|
|
|
barry32
|
|
|
ben zo blij als de markt sluit hebben we al dat gezeik niet meer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
nog 5 1/2 week voordat hij sluit, het kan bijna niet anders dan dat er nog wel het een en ander gaat gebeuren |
|
|
|
|
barry32
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Ben niet zo gauw bang |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Goed nieuw ben blij dat ik gezegt heb dat jol gewoon ging blijven.. fulham kan iemand anders zoeken..
Jongens nieuws!! stekelenburg gaat miss wel naar arsenal xDxDxD |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 09:19 schreef remco k het volgende:nog 5 1/2 week voordat hij sluit, het kan bijna niet anders dan dat er nog wel het een en ander gaat gebeuren Toch denk ik dat deze gebeurtenis rond Jol, goed is geweest voor ons AJAX. Het bestuur is wakker geschud en weet wat de verwachtingen van Jol zijn. Nu Jol bij AJAX blijft, staan alle neuzen weer dezelfde kant op. De gewenste spits komt er wel, en de buitenspeler ook. Al snap ik zelf niet waarom ze Rommedael hebben laten gaan. Voor een speler van dit kaliber ben je al gauw enkele miljoenen kwijt. Wat betreft Pantalic denk ik dat we er een betere spits voor terug krijgen. Met Ronnie Stam, El Hamdaoui, Dembele en Vermeer als mogelijke vervangers van vertrekkende spelers geloof ik niet dat we kwalitatief er op achteruit gaan. ( ben ervan overtuigd dat deze namen ook op Jol's lijstje staan) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco nu heeft suarez ook gezegt als jol blijft is de kans aanzienlijk dat ik blijf bij ajax.. Wil denk ik ook wel wat zeggen! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 10:25 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Toch denk ik dat deze gebeurtenis rond Jol, goed is geweest voor ons AJAX. Het bestuur is wakker geschud en weet wat de verwachtingen van Jol zijn. Nu Jol bij AJAX blijft, staan alle neuzen weer dezelfde kant op. De gewenste spits komt er wel, en de buitenspeler ook. Al snap ik zelf niet waarom ze Rommedael hebben laten gaan. Voor een speler van dit kaliber ben je al gauw enkele miljoenen kwijt. Wat betreft Pantalic denk ik dat we er een betere spits voor terug krijgen. Met Ronnie Stam, El Hamdaoui, Dembele en Vermeer als mogelijke vervangers van vertrekkende spelers geloof ik niet dat we kwalitatief er op achteruit gaan. ( ben ervan overtuigd dat deze namen ook op Jol's lijstje staan) Rommedahl wilde een lang contract, niet een éénjarig. Had hij dat wel gedaan was hij gewoon gebleven. Zelfde geld voor Pantoffel de ballenkrabber.
Dus weg met die gasten, Ronnie Stam vind ik geen optie. Zie Wiellaart. Dembele en Hamdadoei wel |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ook Ajax.nl meld nu dat Jol blijft....dus nu is het echt 100% zeker!!!!
Gefeliciteerd mannen ! Echt een pak van mijn hart, want hij is een vakman. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eindhovense ajaxfan met ronnie stam, el hamdoui, dembele en vermeer ga je zowiezo kwalitatief achteruit.. want van der wiel, steek en suarez kwijt raken is zowiezo al niet goed omdat je dan weer het type spel moet uitleggen en trainen en dat vergt veel tijd.. Alleen doorom gaat ajax daar zowiezo mee achteruit.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja rogier de officiele ajax site meld het ook ja! Dus het is definitief.. Geweldig nieuws! |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 10:43 schreef freakie het volgende:Eindhovense ajaxfan met ronnie stam, el hamdoui, dembele en vermeer ga je zowiezo kwalitatief achteruit.. want van der wiel, steek en suarez kwijt raken is zowiezo al niet goed omdat je dan weer het type spel moet uitleggen en trainen en dat vergt veel tijd.. Alleen doorom gaat ajax daar zowiezo mee achteruit.. Ronnie stam voor v/d Wiel, El Hamdoui voor Pantalic, Dembele voor Rommendahl, en Vermeer voor de Steek denk ik dat we er echt niet veel zwakker op worden. Suarez geeft aan bij AJAX te willen blijven. Stam is verdedigend zeker zo goed als v/d Wiel. Geef Vermeer de tijd en hij wordt net zo goed dan Steek. Met El Hamdoui heb je een makkelijk scorende spits, die tenminste wel wat meer snelheid heeft dan Pantalic. Misschien sta ik hier alleen in maar ik ben echt blij dat Pantalic weg is. Ik hoop snel dat hij ergens onder contract komt, want anders komt hij dadelijk nog terug. Met de kwaliteiten van Dembele kun je het opkomen van v/d Wiel opvangen aan de rechterkant. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 11:24 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Ronnie stam voor v/d Wiel, El Hamdoui voor Pantalic, Dembele voor Rommendahl, en Vermeer voor de Steek denk ik dat we er echt niet veel zwakker op worden. Suarez geeft aan bij AJAX te willen blijven. Stam is verdedigend zeker zo goed als v/d Wiel. Geef Vermeer de tijd en hij wordt net zo goed dan Steek. Met El Hamdoui heb je een makkelijk scorende spits, die tenminste wel wat meer snelheid heeft dan Pantalic. Misschien sta ik hier alleen in maar ik ben echt blij dat Pantalic weg is. Ik hoop snel dat hij ergens onder contract komt, want anders komt hij dadelijk nog terug. Met de kwaliteiten van Dembele kun je het opkomen van v/d Wiel opvangen aan de rechterkant. Echt niet... ben dolblij dat die overdreven handenklappende ballenkrabber weg is.
Ben geen fan van hem geweest en zal het nooit worden. Mijn duitse klanten moesten gniffelen dat wij hem hadden. Afgelopen seizoen was zijn beste seizoen ooit, die is geweest en komt nooit meer terug.
Dembele en Hamdadoei... en snel graag.
Stam niet, ben geen fan van die gozer. Blind laten ontwikkelen. Wij zijn AJAX en Daley Blind, wie kent hem niet, Daley Blind, Daley Blind is een echt AJAXIED |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Ik zei het toch mensen, gewoon kalm blijven hè, en naar mij luisteren! Ik zei immers al dinsdag dat hij zou blijven |
|
|
|
|
joey
|
|
|
YEAAAAAHHHHH!!!!!!!...
LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha ricky888 Ik wil niet veel zegge maar heb nooit gelooft dat jol weg zou gaan.. Engelse media maakte het 20 keer erger dan het is.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hij heeft het bestuur ff lekker wakker gemaakt!! :D |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Geloof dat ik het al vorig jaar zei dat hij ons kampioen ging maken, komende 2 seizoenen zijn voor ons.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eindhovense ajaxfan.. Ronnie stam en van der wiel.. Klopt verdedigend even goed en aanvallend is ronnie veel slechter.. elhamdoui voor pantelic.. Al hamdoui is iin iedergeval beter als pantelic ja.. Maar dan rommedahl voor dembele.. Dembele? op de bank? Lijkt mij niet slim een speler van 23 haal je niet voor op de bank en dat doet dembele ook niet.. Dan zou suarez weg gaan als hij komt.. En dan word ajax zowiezo minder.. En vermeer voor steek.. Ja klopt even de tijd geven.. Maar daar had je het niet over.. Dat we over een jaar vermeer een goede vervanger zou kunnen zijn is te laat.. We gaan er in iedergeval op het begin van het seizoen op achteruit.. Ronnie stam heeft veel mindere aanvallende kwaliteiten en die hebben we heel erg nodig gehad.. omdat suarez veel naar binnen gaat en van der wiel dan voor veel dreiging zorgde.. En hij moet ook nog wennen enzo.. En vermeer staat er niet gelijk.. Als hij zulke fouten maakt als tegen porto dan is het niet best.. Want hij moet er gelijk staan bij een cl voorronde.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Wiel gaat niet weg... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha nee dat denk ik ook niet.. En t zou ook niet best zijn.. Internationals die bij de laatste 4 eindigen bij het wk die zijn trouwens moeilijk te vervangen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Moet eigenlijk Steek of Suarez of vd Wiel weg? Tenminste om een spits (El Hamdaoui) te halen? Of is het alleen zo dat als er 1 wordt verkocht je dan alleen een spits kunt kopen? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee er hoeft niemand weg.. Jol mag een goedkope spits halen zonder dat er iets verkocht hoeft te worden.. En als we remco mogen geloven komt er dan als suarez en van der wiel weggaan(voor 50 mil) 15 mil vrij voor jol om daar vervangers voor te halen.. Die rechterspits zou hij ook willen hebben trouwens en hoeft hij waarschijnlijk ook niks voor te verkopen.. Ajax moet gokken op de champions league poulefase..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ok.. Mooi. Dat was hete enige wat ik nog niet precies wist ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ach kan ook niet alles weten xD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Kamphuyz
|
|
|
Ik weet niet of Jol echt uit zichzelf wou blijven aangezien hij wel persoonlijk rond was met FOOLham of dat het bestuur echt zijn best heeft moeten doen om hem niet naar FOOLham te laten gaan. Hoe dan ook, eindelijk weer rust in de tent en nu gauw wat versterkingen halen en 3e ster is een feit!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja dat zei ik net ook al maar de engelse media draai alles om beste kamphuyz ajax en jol het leven zuur te maken.. Niks van geloven en gewoon verder gaan.. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
'Ik heb een paar moeilijke dagen gehad, want ik zat er erg mee in mijn maag' roept ie dan op de clubsite, maar ondertussen wél z'n zaakwaarnemer het onderste uit de kan laten halen bij Fulham. Wanneer je ergens mee zit, ga je sowieso niet onderhandelen. het blijft gewoon een nare actie van Jol dus. Wat mij betreft had hij op mogen zouten... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hahah.. noujaa.. denk dat hij het echt alleen heef gedaanom het bestuur wakker te maken:P.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Denk ik dus ook, Jol heeft nu dus wat goed te maken. Plaatsing voor CL is een begin... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 11:55 schreef freakie het volgende:Eindhovense ajaxfan.. Ronnie stam en van der wiel.. Klopt verdedigend even goed en aanvallend is ronnie veel slechter.. elhamdoui voor pantelic.. Al hamdoui is iin iedergeval beter als pantelic ja.. Maar dan rommedahl voor dembele.. Dembele? op de bank? Lijkt mij niet slim een speler van 23 haal je niet voor op de bank en dat doet dembele ook niet.. Dan zou suarez weg gaan als hij komt.. En dan word ajax zowiezo minder.. En vermeer voor steek.. Ja klopt even de tijd geven.. Maar daar had je het niet over.. Dat we over een jaar vermeer een goede vervanger zou kunnen zijn is te laat.. We gaan er in iedergeval op het begin van het seizoen op achteruit.. Ronnie stam heeft veel mindere aanvallende kwaliteiten en die hebben we heel erg nodig gehad.. omdat suarez veel naar binnen gaat en van der wiel dan voor veel dreiging zorgde.. En hij moet ook nog wennen enzo.. En vermeer staat er niet gelijk.. Als hij zulke fouten maakt als tegen porto dan is het niet best.. Want hij moet er gelijk staan bij een cl voorronde.. Hij maakte geen fout tegen Porto, die bal was al 30 cm over de lijn, het is een fout van de grensrechter niet van Vermeer...
Als een keeper een bal 20 com voor de lijn stopt, maar de scheids geeft een goal, dan is het toch ook geen fout van de Keeper..... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ik vond het ook niet zijn fout! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2010 - 15:04 schreef freakie het volgende:Ja dat zei ik net ook al maar de engelse media draai alles om beste kamphuyz ajax en jol het leven zuur te maken.. Niks van geloven en gewoon verder gaan.. Je moet het niet anders maken over de Engelse media dan het is.
Jol was namelijk persoonlijk al rond, dat heeft de zaakwaarnemer van Jol en ook Fullham gemeld. Dat was dus geen onzin van de pers. Je overdrijft nu wel hoor, niet alles wat er geroepen wordt is een leugen.... |
|
|
|