BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Jol gaan door, Jol zegt Fulham af

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 22 juli 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet het niet anders maken over de Engelse media dan het is.

Jol was namelijk persoonlijk al rond, dat heeft de zaakwaarnemer van Jol en ook Fullham gemeld. Dat was dus geen onzin van de pers. Je overdrijft nu wel hoor, niet alles wat er geroepen wordt is een leugen....
Precies, Jol was wel degelijk van plan Ajax te verlaten.
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 19:01   quote  deeplink  
ALs AJAX niet aan zijn wens had voldaan.... Niet zomaar
joey
 joey - donderdag 22 juli 2010 - 19:02   quote  deeplink  
ik kan het wel begrijpen hoor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2010 door joey --
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 22 juli 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 19:01 schreef remco k het volgende:
Juist dát lees/hoor ik nergens.

Laten we er maar rekening mee houden dat de Premiership z'n libido doet opspelen. :-)
Ride
 Ride - donderdag 22 juli 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 19:01 schreef remco k het volgende:
En toch voel ik me daar niet happy bij.
Vindt het niet netjes...en dan ben ik nog vriendelijk.
John2
 John2 - donderdag 22 juli 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij maakte geen fout tegen Porto, die bal was al 30 cm over de lijn, het is een fout van de grensrechter niet van Vermeer...

Als een keeper een bal 20 com voor de lijn stopt, maar de scheids geeft een goal, dan is het toch ook geen fout van de Keeper.....
Ik heb deze goal van een aantal kanten in slowmotion gezien. De bal was duidelijk niet over de lijn, dus helaas een terecht doelpunt en een blunder van Vermeer!
joey
 joey - donderdag 22 juli 2010 - 19:27   quote  deeplink  
Maar moet eenkeeper meteen afgeserveert wordn na 1 blunder?!
Rogier
 Rogier - donderdag 22 juli 2010 - 20:21   quote  deeplink  
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid29318049001?bctid=207498158001

Nou...dit interview met Jol gezien en hij wilde dus echt weg. Had niks gescheeld of hij was weg, het is dat Ajax hem aan zijn contract hield !
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 22 juli 2010 - 20:32   quote  deeplink  
Drool... wat een slijmjurk.

Moet Ajax iemand met zo weinig principes eigenlijk wel willen?
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 22 juli 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 20:21 schreef Rogier het volgende:

Nou...dit interview met Jol gezien en hij wilde dus echt weg. Had niks gescheeld of hij was weg, het is dat Ajax hem aan zijn contract hield !
Ik las gisteren een theorie die ik eigenlijk heel geloofwaardig vind. Het zou kunnen dat Raiola (de zaakwaarnemer van Jol) een breuk heeft geprobeerd te forceren, aangezien er bij Fulham meer geld beschikbaar is om zijn spelers daar te kunnen slijten. Het is voor Raiola logischerwijs veel lucratiever om Jol als stroman bij Fulham te hebben dan bij Ajax. En Raiola heeft op dat vlak overigens ook een reputatie (dat hij heeft geprobeerd om spelers tegen Ajax uit te spelen). Zou wat dat betreft dus een goeie verklaring kunnen zijn.
joey
 joey - donderdag 22 juli 2010 - 20:53   quote  deeplink  
hmm..raar..
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 20:21 schreef Rogier het volgende:

Ach, hij zal deze mensen ook wel vertellen wat ze willen horen, het boeit mij eigenlijk voor geen moer, hij blijft bij AJAX en we gaan voor A*J*A*X.
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Hoe weet jij dat jol rond was remco?
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Daarbij maakte vermeer wel een fout.. Hij moet gewoon op die bal liggen.. Klaar.. Je moet zeker zijn dat die bal WEG is..
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 22 juli 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 21:16 schreef freakie het volgende:
Noem dit maar eens niet rond. :-)
http://images.sportinglife.com/09/01/330/Martin-Jol_1856038.jpg
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 21:27   quote  deeplink  
xDxD
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 22 juli 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, hij zal deze mensen ook wel vertellen wat ze willen horen
Martin Jol: de man die elke kant op lult, zolang het maar z'n zakken vult?
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 21:44   quote  deeplink  
Hij maakt ajax helemaal niet zwart, hij zegt zelfs dat het een fantastische club is, hij roemt de prijzen enzovoorts
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Remco.. Wanneer heeft jol of ajax gezegt dat hij al rond was??
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 22 juli 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 21:44 schreef remco k het volgende:
Hij maakt ajax helemaal niet zwart, hij zegt zelfs dat het een fantastische club is, hij roemt de prijzen enzovoorts
De prijzen van de seizoenkaarten? :-P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2010 door Ikke_tik --
hvb
 hvb - donderdag 22 juli 2010 - 21:55   quote  deeplink  
het mooie is dat hij nu eindelijk eens tussen de regels door zegt wat iedereen denkt.
Bij alle clubs zijn ze met de selectie bezig maar bij Ajax is iedereen met vakantie.
PSV heeft alles op orde en heeft niet eens voorronde, bij Ajax komt vd Boog een paar dagen voor PAOK terug van vakantie en moet nog overal aan beginnen.
Maar gelukkig hebben we de seizoenkaarten al verkocht.........
Ik wou dat die man snel vervangen werd door bijv. Keje MNolenaar
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 21:48 schreef freakie het volgende:
Remco.. Wanneer heeft jol of ajax gezegt dat hij al rond was??
Hij heeft dat in het ENgelse intervieuw gezegd.
Het kwam erop neer, dat zijn zaalwaarnemer dat soort dingen voor hem regelt blabla
joey
 joey - donderdag 22 juli 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 21:55 schreef hvb het volgende:
het mooie is dat hij nu eindelijk eens tussen de regels door zegt wat iedereen denkt.
Bij alle clubs zijn ze met de selectie bezig maar bij Ajax is iedereen met vakantie.
PSV heeft alles op orde en heeft niet eens voorronde, bij Ajax komt vd Boog een paar dagen voor PAOK terug van vakantie en moet nog overal aan beginnen.
Maar gelukkig hebben we de seizoenkaarten al verkocht.........
Ik wou dat die man snel vervangen werd door bijv. Keje MNolenaar
jaa zitten rare dingen in dat interview, maar ook wel dingen waar ik het mee eens ben met hem!!
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 22:14   quote  deeplink  
Ja klopt joey.. Maar remco.. Dan heeft hij niet gezegt dat het al rond was?
XXX
 XXX - donderdag 22 juli 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 20:40 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Ik las gisteren een theorie die ik eigenlijk heel geloofwaardig vind. Het zou kunnen dat Raiola (de zaakwaarnemer van Jol) een breuk heeft geprobeerd te forceren, aangezien er bij Fulham meer geld beschikbaar is om zijn spelers daar te kunnen slijten. Het is voor Raiola logischerwijs veel lucratiever om Jol als stroman bij Fulham te hebben dan bij Ajax. En Raiola heeft op dat vlak overigens ook een reputatie (dat hij heeft geprobeerd om spelers tegen Ajax uit te spelen). Zou wat dat betreft dus een goeie verklaring kunnen zijn.
eens...

dit stukje bedoel je.. http://forum.headliner.nl/topic-17164/

Die makelaar is ziek en Jol had beter moeten weten dan dansen naar de pijpen van zo'n horlepiep.
Maar als het goed is heeft hij nu wel voor elkaar dat Wiel en Suarez en Steek blijven.
Tenzij er belachelijk veel geld geboden wordt.
40 miljoen voor Suarez
20 miljoen voor Wiel
15 miljoen voor Steek

Maar hij wil wel succes halen met dit Ajax en dat kan met een kompleet team.
Kampioen worden we wel en met een beetje geluk halen we de CL en de poulefase.
Daarna is het knockoutfase en anything goes.
We hebben wel Steek,Wiel en Suarez heeejj...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2010 door XXX --
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 22 juli 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 22:24 schreef XXX het volgende:

[..]

eens...

dit stukje bedoel je.. http://forum.headliner.nl/topic-17164/

Die makelaar is ziek en Jol had beter moeten weten dan dansen naar de pijpen van zo'n horlepiep.
Maar als het goed is heeft hij nu wel voor elkaar dat Wiel en Suarez en Steek blijven.
Tenzij er belachelijk veel geld geboden wordt.
40 miljoen voor Suarez
20 miljoen voor Wiel
15 miljoen voor Steek

Maar hij wil wel succes halen met dit Ajax en dat kan met een kompleet team.
Kampioen worden we wel en met een beetje geluk halen we de CL en de poulefase.
Daarna is het knockoutfase en anything goes.
We hebben wel Steek,Wiel en Suarez heeejj...
Als we de huidige selectie intact weten te houden, plus een paar versterkingen, dan denk ik dat we een grote kanshebber zijn voor de titel (maar dat denk ik overigens al jaren...). Met Mounir en Mul of Ridder erbij denk ik dat we sterk genoeg zijn.

Ik snap overigens niet waar PSV het allemaal van doet dat ze zoveel versterkingen kunnen halen. Ik heb het idee dat PSV zich momenteel vrij diep in de schulden aan het werken is. Ze hebben namelijk geen CL en geen dikke transfers (volgens mij ook al een hele tijd niet). Ik had ook altijd begrepen dat PSV zonder CL deelname in zwaar weer terecht zou komen (zo hebben ze bijv. veel lagere recettes en sponsorinkomsten dan Ajax), maar dat 'lijkt' dus allemaal mee te vallen...
remco k
 remco k - donderdag 22 juli 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 22:14 schreef freakie het volgende:
Ja klopt joey.. Maar remco.. Dan heeft hij niet gezegt dat het al rond was?
Ja dat heeft hij wel gezegd, luister het intervieuw maar
Pietje
 Pietje - donderdag 22 juli 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 22:36 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Als we de huidige selectie intact weten te houden, plus een paar versterkingen, dan denk ik dat we een grote kanshebber zijn voor de titel (maar dat denk ik overigens al jaren...). Met Mounir en Mul of Ridder erbij denk ik dat we sterk genoeg zijn.

Ik snap overigens niet waar PSV het allemaal van doet dat ze zoveel versterkingen kunnen halen. Ik heb het idee dat PSV zich momenteel vrij diep in de schulden aan het werken is. Ze hebben namelijk geen CL en geen dikke transfers (volgens mij ook al een hele tijd niet). Ik had ook altijd begrepen dat PSV zonder CL deelname in zwaar weer terecht zou komen (zo hebben ze bijv. veel lagere recettes en sponsorinkomsten dan Ajax), maar dat 'lijkt' dus allemaal mee te vallen...
Dat valt mij nou ook al een tijdje op, Harm! Ik kan mij vaag herinneren, dat ook PSV te kennen had gegeven géén geld voor aankopen te hebben. Wel dus... Ik vertrouw hun sponsor Philips niet helemaal. Ik wil niks insinueren, maar het gaat erg goed met het bedrijf Philips, dus zal er wat onderhands "geregeld" zijn. Dat hebben zij immers in het verleden ook al eens gedaan. Nogmaals, ik wil helemaal niet insinueren, maar toch. En de connecties tussen de familie Philips, het bedrijf Philips en de Philips Sportvereniging zijn genoegzaam bekend...
joey
 joey - donderdag 22 juli 2010 - 23:07   quote  deeplink  
heb net het neglse interview bekeken en daarna het nederlandse interview..

NL versie: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=12924

T lijkt wel een beetje alsof Jol MPS heeft (meervoudige persoonlijkheidsstoornis) Whahahahaaa XD

Najaa.. ik ben blij dat hij blijft! Supertrainer! En als hetv team bij elkaar blijft met een spits en evetueel een Rechtbuiten erbij .. komt het volgens mij helemaal goed :D!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 23 juli 2010 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 22:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat valt mij nou ook al een tijdje op, Harm! Ik kan mij vaag herinneren, dat ook PSV te kennen had gegeven géén geld voor aankopen te hebben. Wel dus... Ik vertrouw hun sponsor Philips niet helemaal. Ik wil niks insinueren, maar het gaat erg goed met het bedrijf Philips, dus zal er wat onderhands "geregeld" zijn. Dat hebben zij immers in het verleden ook al eens gedaan. Nogmaals, ik wil helemaal niet insinueren, maar toch. En de connecties tussen de familie Philips, het bedrijf Philips en de Philips Sportvereniging zijn genoegzaam bekend...
Was het maar waar. De relatie Philips - PSV is niet meer wat het was. Bovendien is PSV creatief geweest. PSV had de transferrechten van Reis nog, Hutchinson was transfervrij, Berg is gehuurd, Lens was rond de 4mln en Marcello rond de 3mln. Lazo werd verkocht voor 5mln en er vertrokken ook spelers waardoor je meer ruimte krijgt. We hebben geen Sulejmani-achtige transfers gedaan en het grote verschil tussen PSV en Ajax is dat PSV jaarlijks miljoenen euros minder aan salarissen kwijt is.

Ontopic: Ik zit net met verbazing naar een interview van Jol met Sky te kijken. Ik vond hem altijd een sympathieke gast, maar hij is in mijn ogen een grote opportunist. In de VI aangeven dat hij het eigenlijk niet kon maken tov Ajax. Tegen de Engelsen geeft hij aan wel te willen en dat hij een beetje teleurgesteld is. Dit had ik niet van hem verwacht.
freakie
 freakie - vrijdag 23 juli 2010 - 10:20   quote  deeplink  
Maar joey nog steeds zegt jol in dat interview.. op de vraag was je persoonlijk rond? Nee dat was ik niet.. Zo gaat dat niet, eerst praten de clubs en dan mag ik pas..
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 23 juli 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Precies... en nu afgelopen...
dege
 dege - vrijdag 23 juli 2010 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 11:36 schreef FsideVak129 het volgende:
Precies... en nu afgelopen...
juist, sluit dit maar helemaal af. Hij blijft en daarmee boekje dicht!
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 19:12   quote  deeplink  
Kunne we die Sturridge niet huren?:P hahahaa
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - vrijdag 23 juli 2010 - 19:21   quote  deeplink  
Sturridge is idd een hele goeie speler, maar hij zit bij Chelsea ook heel dicht tegen de basis aan. Onhaalbaar voor Ajax dus...
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 19:30   quote  deeplink  
Was ook meer een geintje
freakie
 freakie - vrijdag 23 juli 2010 - 22:24   quote  deeplink  
xD Nou weet ik waarom feyenoord di santo wil huren xD Totaal geen rendement xD
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 22:30   quote  deeplink  
Xd hahaa neee hij was vandaag niet echt goed nee..

Maar is zeer zeker een erg groot talent hoor!
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Aahh als het maar geen Mido word!
reminho
 reminho - vrijdag 23 juli 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 - 23:11 schreef joey het volgende:
Aahh als het maar geen Mido word!
Ik denk dat mido niet verkeerd is,als hij dat moeilijke karaktertje maar in engeland laat.
Voetballend vind ik hem goed.
En jol kent hem,en weet vast wel goed met hem om te gaan.ik wacht af.
joey
 joey - vrijdag 23 juli 2010 - 23:29   quote  deeplink  
voetballend was hij goed.. vind dat hij de laatste tijd niks maar dan ook nis gepresteerd heeft!
joduh
 joduh - zaterdag 24 juli 2010 - 07:34   quote  deeplink  
Hahaha mido?die moet zich opgeven voor popstars man!
remco k
 remco k - zaterdag 24 juli 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 21:16 schreef freakie het volgende:
Omdat Fullham dat in een intervieuw met de BBC heeft gezegd, en waarom zou een club daarover liegen?????. Zei Jol het trouwens zelf ook niet in het intervieuw met de engelse pers.......

Nogmaals, er word veel geroddeld in de Engelse pers en er zijn veel onwaarheden, maar alleen schrijven ze altijd wel over dingen waar weldegelijk rook is, en ja dan proberen ze dat vuurtje op te stoken.......
remco k
 remco k - zaterdag 24 juli 2010 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 21:17 schreef freakie het volgende:
Daarbij maakte vermeer wel een fout.. Hij moet gewoon op die bal liggen.. Klaar.. Je moet zeker zijn dat die bal WEG is..
DIE BAL IS OVER DE ACHTERLIJN MAN!!!! HOE KUN JE DAT NOU EEN FOUT NOEMEN...

Hij loopt express die bal voorbij omdat hij weet dat die bal over de achterlijn gaat, dat gebeurt zo vaak, alleen gaat de bal inderdaad over de achterlijn, maar is de grens zo stekeblind, dat hij door laat spelen......

Die bal van Engeland op het WK die over de lijn was, is zeker ook een fout van LAmpard of niet ,,,, Hij had volgens jou die bal gewoon beter in moeten schieten zeker??
alibabba
 alibabba - zaterdag 24 juli 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Nog f terugkomen op het verhaal Jol. Mijns inziens is het nooit de bedoeling geweest van hem om te vertrekken, maar is het bedoeld geweest om het AMATEURISME bij Ajax aan de kaak te stellen.

Waar wil men met Ajax naartoe? Jol heeft een duidelijk doel voor ogen met Ajax, wil met Ajax naar de europese top en beseft daarbij dat de neuzen bij Ajax in dezelfde richting moeten wijzen. Hij heeft zich geirriteerd aan de handelwijze van Ajax met betrekking tot bepaalde spelers en heeft zich geergerd, omdat het zo lang duurt voordat Ajax zijn selectie op peil heeft. Woensdag speelt Ajax een cruciale wedstrijd tegen Paok en Rik vd.Boog is een week daarvoor nog vakantie aan het vieren??? Jol had Pantelic en Rommedahl graag behouden en dacht bij zichzelf "waarom luistert men niet naar me"? Jol is de man geweest die Ajax na vele jaren weer op de rails kreeg en hij heeft gedacht dat ze maar voor hem moeten gaan vechten om zijn status omhoog te krikken.

Met die status is hij in staat om Ajax naar ongekende hoogte te stuwen en zodoende de stap te maken naar een echte europese topclub. Manchester United is de droomclub voor 'm en wanneer het doel wat hij nastreeft met Ajax lukt, is die club niet ondenkbaar. Het is een strategie die bij Jol past. Hij wil Ajax naar zijn hand zetten en wanneer men niet naar zijn pijpen danst, kiest hij volgend seizoen alsnog eieren voor zijn geld.

Jol heeft de supporters beloofd dat alles goed komt met Ajax, omdat ie weet dat er met Ajax te realiseren is wat hij voor ogen heeft. Het AMATEURISME moet plaatsmaken voor PROFESIONALISME, datgeen wat Jol nodig heeft om hem europees op een voetstuk te plaatsen....
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 juli 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 21:50 schreef alibabba het volgende:
Nog f terugkomen op het verhaal Jol. Mijns inziens is het nooit de bedoeling geweest van hem om te vertrekken, maar is het bedoeld geweest om het AMATEURISME bij Ajax aan de kaak te stellen.

Waar wil men met Ajax naartoe? Jol heeft een duidelijk doel voor ogen met Ajax, wil met Ajax naar de europese top en beseft daarbij dat de neuzen bij Ajax in dezelfde richting moeten wijzen. Hij heeft zich geirriteerd aan de handelwijze van Ajax met betrekking tot bepaalde spelers en heeft zich geergerd, omdat het zo lang duurt voordat Ajax zijn selectie op peil heeft. Woensdag speelt Ajax een cruciale wedstrijd tegen Paok en Rik vd.Boog is een week daarvoor nog vakantie aan het vieren??? Jol had Pantelic en Rommedahl graag behouden en dacht bij zichzelf "waarom luistert men niet naar me"? Jol is de man geweest die Ajax na vele jaren weer op de rails kreeg en hij heeft gedacht dat ze maar voor hem moeten gaan vechten om zijn status omhoog te krikken.

Met die status is hij in staat om Ajax naar ongekende hoogte te stuwen en zodoende de stap te maken naar een echte europese topclub. Manchester United is de droomclub voor 'm en wanneer het doel wat hij nastreeft met Ajax lukt, is die club niet ondenkbaar. Het is een strategie die bij Jol past. Hij wil Ajax naar zijn hand zetten en wanneer men niet naar zijn pijpen danst, kiest hij volgend seizoen alsnog eieren voor zijn geld.

Jol heeft de supporters beloofd dat alles goed komt met Ajax, omdat ie weet dat er met Ajax te realiseren is wat hij voor ogen heeft. Het AMATEURISME moet plaatsmaken voor PROFESIONALISME, datgeen wat Jol nodig heeft om hem europees op een voetstuk te plaatsen....
Bravo, alibabba, hier hoef ik niets, maar dan ook niets aan toe te voegen. Ik ben het helemaal eens met jouw relaas!! Het lijkt er warempel op, of het bestuur/management van Ajax per se GEEN kampioen wil worden. Van hun beleid baal ik als een stekker. Ik wil verdomme die derde ster zien na afloop van het komende seizoen!!!
Eide
 Eide - zaterdag 24 juli 2010 - 22:48   quote  deeplink  
Voordat ik op andere dingen reageer, eerst even over de vakantie van vd Boog. Hij is manager van een gigantische club (voor Nederlandse begrippen), en daarom is een één van een aantal leidinggevenden. Ook hij verdient vakantie. Was hij 2 weken eerder gegaan en was er concrete interesse voor Suarez geweest was het precies hetzelfde liedje geweest. Er waren voldoende leidinggevenden aanwezig, en waarschijnlijk kwam dit qua werkzaamheden van die personen het beste uit. Gun die man ook zijn vakantie, hij heeft em per slot van rekening zelfs af moeten breken....

Neemt niet weg dat ik het verder op zich wel met je eens ben. Anderszijds, van Pantelic en Rommedahl kan het bereiken van de doelstellingen van Ajax niet afhangen, hoezeer ik met name Rommedahl ook had zien blijven.

Martin Jol heeft een contract en is een prima trainer. Maar realistisch gezien gaat Martin Jol Ajax hooguit weer in het goede spoor brengen binnen zijn contract periode. En je hebt niets aan dat spoor als het het niet kan blijven volgen. Er moet dus twee stappen verder gedacht worden. Daarom ben ik ook niet rouwig om het vertrek van de buitengewoon nuttige Pantelic en maak ik me wel zorgen om de komst van Mpenza. Neemt niet weg dat zowel sportief als financieel de cub op de rails moet en Martin Jol kan springen tot hij het wereldrecord verbreekt, maar met alleen zijn wensen komen we niet ver, want als hij zijn functie goed inkleed wil hij altijd meer financiële ruimte.

Juist dat professionalisme is inderdaad belangrijk. Maar na jaren wanbeleid zet je dat niet zomaar in twee jaar om. Dat duurt misschien nog wel 8 jaar. En naar DIE termijn moet het bestuur kijken. En als dat betekent dat dhr Jol anno 2010 wat minder gelukkig is, dan is dat heel vervelend, maar met het houden van Jol aan zijn contract laat het bestuur al iets zien dat gewoon heel goed als. Ze laten ook zien Jol's visie te waarderen to toch deels overstag te gaan.

Geef deze mensen nu eerst eens vertrouwen. 10 besturen in 10 jaar tijd gaat Ajax niet beter van worden.
dege
 dege - zondag 25 juli 2010 - 10:19   quote  deeplink  
goed onderhandeld door AJAX:
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/53539/ajax-vroeg-125-miljoen-euro-aan-fulham-voor-jol-list
Vast houden aan de trainer en nu verder bouwen na afgelopen seizoen. Ik heb vertrouwen in Jol en AJAX!
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Ik vind het waardeloos onderhandeld, het betekent namelijk gewoon dat ze hem wouden verkopen, en dus gewoon dat geld weer eens belangrijker is geweest tijdens deze onderhandelingen.

AJAX had gewoon moeten zeggen, er word niet onderhandeld, je hoeft hier niet heen te komen want Jol is niet te koop PUNT. Dat was beleid voeren geweest...
dege
 dege - zondag 25 juli 2010 - 12:07   quote  deeplink  
ben ik het niet mee eens, je kunt ook stellen dat AJAX gewoon een enorme afkoopsom heeft gevraagd waarvan eigenlijk al van te voor zou worden gezegd dat ze het niet zouden betalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Jol gaan door, Jol zegt Fulham af

0.0071651