BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Jol gaan door, Jol zegt Fulham af

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Enuu Weer een gerucht..xD Jongens volgens the mirror.. xD Laat t lekker.. xD Als het zo was dan vind ik het remco heel goed.. Als dat door had gegaan dan had ajax nog maar een verlies dit jaar van 10 mil xD Zie dan het probleem niet.. Maar wel zie ik een probleem dat de engelse media zo op ajax is gefocust..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 25 juli 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 12:29 schreef freakie het volgende:
Enuu Weer een gerucht..xD Jongens volgens the mirror.. xD Laat t lekker.. xD Als het zo was dan vind ik het remco heel goed.. Als dat door had gegaan dan had ajax nog maar een verlies dit jaar van 10 mil xD Zie dan het probleem niet.. Maar wel zie ik een probleem dat de engelse media zo op ajax is gefocust..
En de ene site zegt 12,5 miljoen, de andere 8,4 miljoen en weer een andere ruim 10 miljoen.
Dus het slaat nergens op.
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Ja ik weet het dus dit slaat weer werkelijk nergens op..
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 12:42   quote  deeplink  
En als Fullham had gezegd, ok prima, pak maar in en we nemen hem mee....

Wat hadden we dan moeten doen, geen trainer een week voor een extreem belangrijker wedstrijd, dan kun je toch niet anders stellen dan dat ajax weer voor het geld en niet het sportieve wou kiezen
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Remco over die bal van vermeer.. Ja dat is een fout.. Als keeper moet je ZEKER weten dat hij erover is.. RAM DIE BAL ANDERS WEG.. BELEMER DE SPELER VAN DE TEGENSTANDER.. Dus ja het is een fout.. Dat die bal niet als over de lijn was gerekend is een fout van de scheids.. Maar hoe kan die speler bij de bal komen.. Maak je breed.. Of doe alsof je de bal wil pakken ofzo.. Maar niet kijken naar de bal en hopen dat hij achter gaat.. Want zo was het..

Dan over lampard.. Je haalt er weer een totaal verkeerd voorbeeld bij.. Hoe kan jij als godsnaam.. Een middevelder met een keeper vergelijken?? Want een shot die niet binnen word gerekend is iets heel anders.. Beetje aparte vergelijking remco..
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 12:47   quote  deeplink  
Remco maar door wie is dit bericht bevestigd? Het is door onze beste engelse krant the mirror geschreven.. Een gerucht noemen ze dat waar er zzoveel over jol niet waar zijn geweest..
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 12:29 schreef freakie het volgende:
de Engelse media is helemaal niet op ajax gefocust man, nog geen 0,001 % van alle berichtgevingen in het voetbal gaat daar over AJAX..

Maar inderdaad 10 miljoen rijker en geen trainer een week voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen, tsjaa, dan is het logisch om voor de 10 miljoen te kiezen toch.. Waarom sportief wat proberen te bereiken als je gewoon geld kan verdienen.

Het is gewoon diep triest dat AJAX toch heeft geprobeerd hem te verkopen, want dat is het gewoon als je uberhaubt met ze praat en een transfersom neerlegt...

En ga nou niet zeggen dat de Mirror een zware roddelkrant is, want dat is het absoluut niet, sterker nog, het is 1 van de meest betrouwbare kranten en sites op het voetbalgebied..
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 12:45 schreef freakie het volgende:
Remco over die bal van vermeer.. Ja dat is een fout.. Als keeper moet je ZEKER weten dat hij erover is.. RAM DIE BAL ANDERS WEG.. BELEMER DE SPELER VAN DE TEGENSTANDER.. Dus ja het is een fout.. Dat die bal niet als over de lijn was gerekend is een fout van de scheids.. Maar hoe kan die speler bij de bal komen.. Maak je breed.. Of doe alsof je de bal wil pakken ofzo.. Maar niet kijken naar de bal en hopen dat hij achter gaat.. Want zo was het..

Dan over lampard.. Je haalt er weer een totaal verkeerd voorbeeld bij.. Hoe kan jij als godsnaam.. Een middevelder met een keeper vergelijken?? Want een shot die niet binnen word gerekend is iets heel anders.. Beetje aparte vergelijking remco..
DE BAL WAS OVER DE LIJN, TOT DAAR HEEFT VERMEER HEM DUS GOED VERDEDIGD..... WAT SNAP JE NIET AAN DE SPELREGELS, ALS DE BAL OVER DE LIJN IS DAN TELT HET NIET.....

En Lampard is een prima vergelijking, het gaat er namelijk om wat een speler of keeper nog meer moet doen, de bal is over de lijn klaar punt einde discussie... fout van de scheids of grens.
Hoever moet een bal dan over de lijn zijn, het was al bijna een halve meter.....

BEnieuwd of je ook zo had gereageerd, als het bij STekelenbrg was gebeurd in de finale tegen Spanje, ik denk heel anders...
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Ja remco.. Zeker weten.. Dit bericht is op allemaal feiten gebaseerd jongen..(NOT)
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 12:52 schreef freakie het volgende:
Ja remco.. Zeker weten.. Dit bericht is op allemaal feiten gebaseerd jongen..(NOT)
En jij kent de Mirror??? blijkbaar niet dus, die hebben namlijk maar weinig onzin te verkondigen en zijn ALTIJD goed geinformeerd over dat wat ze schrijven en publiceren... Jij hebt je mening klaar door wat er de afgelopen weken over Jol is geschreven, maar verder weet je volgens mij niet erg veel va de Engelse Media over het Voetballen, ik kan het mis hebben, maar volgens mij kijk je een beetje zwart wit nu over de media daar en dat slaat helemaal nergens op
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 12:57   quote  deeplink  
Nee remco.. Als een bal over de lijn word geschoten en niet word geteld is dat heel stom.. Maar een keeper moet zeker weten dat die bal weg is.. ALtijd! Niet dat er ook maar iets van twijfel over bestaat.. Dat wij camara's hebben die kunne draaien en dan heel goed kunnen zien dat hij 15 cm over de lijn is, Ja dat is inderdaad zuur dan.. Maar vermeer die stond ernaar te kijken.. En een speler pakt de bal en geeft een pass.. Ik vind dat een fout ja! Dat van vermeer was dus geen halve meter...

Bij steek doe ik dat ook.. Want tegen chelsea keepte hij goed.. Alleen dat ene schot was ook niet onhoudbaar dacht ik.. Maar stekelenburg zorg er wel voor dat als hij de bal heeft het niet te gevaarlijk word..
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 12:58   quote  deeplink  
Nou weet ik wel.. Want ik heb tot nu toe 5 berichten over dat jol weg ging gezien die uit DIE krant kwamen.... Maar goed dat ze zo goed zijn geïnformeerd.. Welke bron hadden ze hier.. Arnold? Jaa goede bron..
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Ik vroeg niet of je dat bij steek in het algemeen zou doen, ik weet alleen wel dat heel NL een grote rel had veroorzaakt, en dat er nog 50 jaar over gesproken zou worden met grote schande als het tegen NL in de WK finale gebeurt was...

En Vermeer wist zeker dat de bal over de lijn was, en ook wij konden dat direct erg duidelijk zien, de enige die het niet direct zag was de grens....

Maar wat wil je hiermee eigenlijk bereiken, is het nu een slechte keeper ofzo???
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 12:58 schreef freakie het volgende:
Nou weet ik wel.. Want ik heb tot nu toe 5 berichten over dat jol weg ging gezien die uit DIE krant kwamen.... Maar goed dat ze zo goed zijn geïnformeerd.. Welke bron hadden ze hier.. Arnold? Jaa goede bron..
Blijkbaar weet jij dus echt helemaal niks van de engelse media wat betreft het voetballen...

daarom heeft het geen zin meer verder te discussieren, succes dus maar..
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:07   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=xAGIM4y-1wY

Kijk nog maar even dan.. 10 cm? Ik wil er niks mee bereiken.. Maar je zegt dat het wel goed was van hem? Lekker zometeen is stekelenburg weg.. Ten eerste in de eredivisie zet twente janko op vermeer.... En dan in de champions league.. Is hij zo zenuwachtig dat hij deze fouten nog meer maakt.. 10 cm.. Vermeer had niet eens daar uit zijn doel moeten komen..
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:08   quote  deeplink  
Helemaal niks? Dat lees je toch allemaal beste remco.. xD Maar lezen is bij jou heel lastig.. Maar dat weten we allemaal.. xD
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 13:11   quote  deeplink  
Zenuwachtig??? waar haal je dat soort onzin nu weer weg dan.

EN Janko? ben je Toni al weer vergeten bij Fiorentina?.

Eerst roep je dat hij de bal weg had moeten rammen, of beter afhouden, en nu moet hij niet eens uit z'n goal komen....

Jij twijfelt volgens mij veel meer dan hijzelf, je weet niet eens wat hij had moeten doen.....
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Nee die ben ik niet vergeten.. Daarom zit in nu met schijt in mijn onderbroek.. We hadden mazzel dat het bij fiorentina niet liep..

Nee ik zeg dat hij als hij uit zijn doel komt wel zeker moet uitkomen.. Maar eigenlijk moet hij niet eens uit zijn doel komen.. Maar dat filmpje heb je zeker niet gekeken.. xD Een halve meter xDxD
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 13:08 schreef freakie het volgende:
Helemaal niks? Dat lees je toch allemaal beste remco.. xD Maar lezen is bij jou heel lastig.. Maar dat weten we allemaal.. xD
Je hebt alleen een aantal dingen over Jol gelezen, en scheert meteen de hele engelse media over 1 kam, maar dat schreef ik net ook al, maar je bent te blind om dat te KUNNEN lezen...
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 13:14 schreef freakie het volgende:
Nee die ben ik niet vergeten.. Daarom zit in nu met schijt in mijn onderbroek.. We hadden mazzel dat het bij fiorentina niet liep..

Nee ik zeg dat hij als hij uit zijn doel komt wel zeker moet uitkomen.. Maar eigenlijk moet hij niet eens uit zijn doel komen.. Maar dat filmpje heb je zeker niet gekeken.. xD Een halve meter xDxD
je moet een keeper niet op 1 fout afserveren! Niet meerover hebben..En verder is het een goede keeper!
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:20   quote  deeplink  
Een aantal remco?.. Heel veel dingen over jol en uiteindelijk is alles wat de media van engeland geschreven heeft NIET uit gekomen.. Geruchten? JA
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Nee klopt daar heb je gelijk in joey.. Maar het is dus volgens jou dus wel een fout.. Danku.. Kansen moet je altijd krijgen maar de discussie met remco ging over of het een fout is..
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Nogmaals, je hebt alleen wat dingetjes over Jol gelezen, en denkt precies te weten hoe die media daar in elkaar zit... dat is nog geen 0,0001% van wat er totaal over voetbal geschreven wordt, het hele verhaal Jol, valt daar niet eens op bij voetbalsupporters, het is namelijk niet belangrijk genoeg geweest....
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Niet normaals alles wat zei geschreven hebben is uiteindelijk niet waar gebleken.. Jol, SUarez, Van der wiel, Steek.. alles..
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 13:22 schreef freakie het volgende:
Nee klopt daar heb je gelijk in joey.. Maar het is dus volgens jou dus wel een fout.. Danku.. Kansen moet je altijd krijgen maar de discussie met remco ging over of het een fout is..
hmm.. naja i heb de beelden niet geweldig gezien, eertse keer zag ikdat de ba wel over d lijn was, margoed..Tuurlijk als je uitomt moet je der 100% voor gaan . niet hlf uitkomn!
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:32   quote  deeplink  
Dacht ik ook ja..
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 13:33   quote  deeplink  
Niet alles, Jol was persoonlijk rond met Fullham, als jij dat niet kan afleiden uit dat engelse intervieuw, dan heeft deze discussie helemaal geen zin. en er waren genoeg kranten die over van der WIEl zeiden dat ze dicht bij een akkoord waren met Bayern, dat was ook zo, totdat bleek dat de salariseisen van Braafheid veel te gortig waren, en ja toen kwamen Baayern en AJAX er niet uit, er waren genoeg kranten die het bij het rechte eind hadden, maar jij kijkt alleen naar dat wat ze niet goed hadden...
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 13:34   quote  deeplink  
dat van brafhei is niet bevestigt toch?..
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Nattuurljk je hebt gelijk..sommige dingen hadden ze goed, maar ze gaan er atijd zo omheen lullen.. niet nodig!;)
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:39   quote  deeplink  
Remco jol die zei in het interview want dat heb ik ook gehoord dat hij niet persoonlijk rond was.. Want zo ging het niet.. Zei hij.. Eerst moeten de clubs eruit komen en dan komt jol aan de beurt.. Over van der wiel.. Tsja het zo wel t is door niemand bevestigd.. Of wel? Ik heb namelijk niet gehoord van van der wiel dat hij eruit was met bayern of heb je een interview of stukje waar dat staat?
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 13:43   quote  deeplink  
dat zei hij helemaal niet.

http://www.ajax1.nl/content/jol-wil-wel-degelijk-liever-vertrekken-bij-ajax

LUISTER MAAR EVEN GOED, en als je Engels ook zo slecht is wil ik het wel voor je vertalen hoor, geen probleem...
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 13:39 schreef freakie het volgende:
Remco jol die zei in het interview want dat heb ik ook gehoord dat hij niet persoonlijk rond was.. Want zo ging het niet.. Zei hij.. Eerst moeten de clubs eruit komen en dan komt jol aan de beurt.. Over van der wiel.. Tsja het zo wel t is door niemand bevestigd.. Of wel? Ik heb namelijk niet gehoord van van der wiel dat hij eruit was met bayern of heb je een interview of stukje waar dat staat?
Er staat ook helemaal nergens dat v/d Wiel er al met Bayern uit was, dat verzin je terplekke
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:48   quote  deeplink  
ja sorry dat de clubs eruit waren..
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 13:49   quote  deeplink  
Dat waren ze trouwens niet want wat ik had gehoord van van gaal is het dat ze het te duur vonden en er niet uitkwamen..
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 14:26   quote  deeplink  
Er waren meer kranten die zeiden dat ze dicht bij een transfer zaten, dan dat er werd gemeld dat het rond was.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Jol gaan door, Jol zegt Fulham af

0.0068418