BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord- Real Mallorca, waar spreken we af????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 juli 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 21:14 schreef Jappie_FEY het volgende:
FTID moet niet zo janken
hij had bier van noord-hollanders gekregen, dus is nog een beetje in de war....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 25 juli 2010 - 21:53   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 juli 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 21:14 schreef Jappie_FEY het volgende:
FTID moet niet zo janken
Ben je geweest????? Zo ja dan snap ik jou reactie niet. Makaay heeft een mooier afscheid gehad dan GIO!!!!!!

1. Gio zijn carierre was 100 keer mooier. (desondanks verdiende Makaay ook een mooi afscheid door zijn mentaliteit en toch mooie carriere)

2. Gio was een echte Feyenoorder

3. Gio heeft ook nog eens 100x meer betekend voor onze club.

4. De tegenstander was gewoon zo'n topper onwaardig!!!

5. Het (ex)legioen begon pas te zingen toen hij de gele zijde bijna voorbij was

6. Gio verdient gewoon een 90 minuten lange staande ovatie wat mij betreft. ( met veel gezang)

Er is geen legioen meer. Er zijn tegenwoordig verschillende pelotons in HET legioen. Het legioen is dood! We zijn tegenwoordig gewoon supporters van Feyenoord. Overigens voornamelijk door de zogenaamde hooligans die al uit verschillende groepen bestaan en daardoor ook verschilende groepn in het stadion creeeren. iedereen zeikt wel op de Hooligans maar uiteindelijk waren zij wel diegene die van ons het legioen maakte!!! Er word alleen een vergrootglas op de ellende gebruikt maar kijk ook eens naar de andere invloeden!! Toen de echte harde kern nog op geel zat waren wij het legioen!!!! Nu is het maar een bij mekaar geraapt zooitje die mekaar het licht in de ogen niet gunnen!! WE ZIJN ALLEMAAL FEYENOORDERS EN DAAR MOET AAN GEWERKT WORDEN!! Het beleid werkt hier alleen maar aan mee door aldoor maar duiten in het nieuwe zakje te doen!! (kijk naar moment, tegenstander, supportersbeleid) We moeten weer eens 1 front vormen!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 26 juli 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ben je geweest????? Zo ja dan snap ik jou reactie niet.
Uiteraard was ik er, dus je snapt mijn reactie niet. klaar.

Kan me niet eens meer herinneren dat een speler van feyenoord een afscheidswedstrijd gehad heeft. Niks ten nadele van van Bronckhorst, maar hij heeft nog geen 200 wedstrijden voor feyenoord gespeeld.

Bijvoorbeeld Bosvelt heeft (volgens mij) ook geen afscheidswedstrijd gehad. Laatste wedstrijd was volgens mij die klote bekerfinale tegen utrecht. Verdiend Boslvet er meer één naar mijn mening.
Quiroz
 Quiroz - maandag 26 juli 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:39 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

Uiteraard was ik er, dus je snapt mijn reactie niet. klaar.

Kan me niet eens meer herinneren dat een speler van feyenoord een afscheidswedstrijd gehad heeft. Niks ten nadele van van Bronckhorst, maar hij heeft nog geen 200 wedstrijden voor feyenoord gespeeld.

Bijvoorbeeld Bosvelt heeft (volgens mij) ook geen afscheidswedstrijd gehad. Laatste wedstrijd was volgens mij die klote bekerfinale tegen utrecht. Verdiend Boslvet er meer één naar mijn mening.
Gio is kind van Zuid, Bosvelt een passant.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 26 juli 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ben je geweest????? Zo ja dan snap ik jou reactie niet. Makaay heeft een mooier afscheid gehad dan GIO!!!!!!

1. Gio zijn carierre was 100 keer mooier. (desondanks verdiende Makaay ook een mooi afscheid door zijn mentaliteit en toch mooie carriere)

2. Gio was een echte Feyenoorder

3. Gio heeft ook nog eens 100x meer betekend voor onze club.

4. De tegenstander was gewoon zo'n topper onwaardig!!!

5. Het (ex)legioen begon pas te zingen toen hij de gele zijde bijna voorbij was

6. Gio verdient gewoon een 90 minuten lange staande ovatie wat mij betreft. ( met veel gezang)

Er is geen legioen meer. Er zijn tegenwoordig verschillende pelotons in HET legioen. Het legioen is dood! We zijn tegenwoordig gewoon supporters van Feyenoord. Overigens voornamelijk door de zogenaamde hooligans die al uit verschillende groepen bestaan en daardoor ook verschilende groepn in het stadion creeeren. iedereen zeikt wel op de Hooligans maar uiteindelijk waren zij wel diegene die van ons het legioen maakte!!! Er word alleen een vergrootglas op de ellende gebruikt maar kijk ook eens naar de andere invloeden!! Toen de echte harde kern nog op geel zat waren wij het legioen!!!! Nu is het maar een bij mekaar geraapt zooitje die mekaar het licht in de ogen niet gunnen!! WE ZIJN ALLEMAAL FEYENOORDERS EN DAAR MOET AAN GEWERKT WORDEN!! Het beleid werkt hier alleen maar aan mee door aldoor maar duiten in het nieuwe zakje te doen!! (kijk naar moment, tegenstander, supportersbeleid) We moeten weer eens 1 front vormen!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!
De Hooligans maakte het legioen? Ben je er wel helemaal bij?
De Hooligans hebben de club alleen maar beschadigd!!!!
Slechte reputatie. Boete's, Geen bekerfinale, Europese uitsluiting!!!!!!!

Wat een schandalige opmerking!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 juli 2010 - 17:09   quote  deeplink  
Zo bedoel ik het niet! Je intrepeteert het verkeerd!!! Ik zeg dat die hooligans uiteindelijk wel een deel van het oude Legioen zijn.(er is ook een flink gedeelte dat gewoon ALLES voor zijn club doet dus de goede en de kwade dingen!!!) Daar is de uiteenval wel begonnen. Doordat je daar verschillende gropen in kreeg met al zijn neveneffecten (en de meelopers!) Overigens is niet elke hooligan alleen maar op vechten uit!!! Een redelijk groot gedeelte steunt zijn club ook op de goede manier. Het feit is dat een grote gedeelte van het oude Legioen (wat eerst allemaal op geel zat) verspreid over het hele stadion is gaan zitten. Hierdoor is de echte grote golf van geluid teniet gedaan! Ik zei ook al dat er alleen maar een vergrootglas op de ellende word gehouden die ze veroorzaken maar er zitten twee kanten aan het verhaal. Ik vind dat ze voor de slechte kant van het verhaal moeten ze voor de (zware) consequenties instaan maar de slechte kant is niet het hele verhaal van elke hooligan. Dat word vergeten! Overigens zijn er hooguit een paar honderd! Voor de rest zijn het namelijk meelopers!!!

Wat ik dus bedoel te zeggen is dat:

Omdat de een hoop fanatiekelingen (goed of slecht) tegenwoordig over het hele stadion zitten. Waardoor je niet een echte harde kern heb die de toon zetten!! Natuurlijk nog wel geel maar dat is absoluut niet meer wat het geweest is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juli 2010 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juli 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Je kan lullen wat je wilt, maar een zaad wedstrijd levert zaadpubliek.
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 juli 2010 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 18:31 schreef Stylzz het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar een zaad wedstrijd levert zaadpubliek.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 26 juli 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:39 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Gio is kind van Zuid, Bosvelt een passant.
die meer betekend heeft dan Gio.......want laten we eerlijk wezen, in zijn begin periode was het een leuke speler en is ie snel weggegaan. Laatste seizoen was het gewoon 1 van de spelers, meer niet......
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 juli 2010 - 20:14   quote  deeplink  
ander type speler, andere generatie,ander team, niet te vergelijken
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 26 juli 2010 - 20:26   quote  deeplink  
oh...
Quiroz
 Quiroz - maandag 26 juli 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 20:11 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

die meer betekend heeft dan Gio.......want laten we eerlijk wezen, in zijn begin periode was het een leuke speler en is ie snel weggegaan. Laatste seizoen was het gewoon 1 van de spelers, meer niet......
Wat boeit dat nou, of ie er meer voor heeft betekent. Snel weggegaan? Hij heeft de hele jeugdopleiding doorlopen!
sevillana
 sevillana - maandag 26 juli 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:39 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Gio is kind van Zuid, Bosvelt een passant.
wel mee eens, Gio heeft idd veel vaker het mooie shirt gedragen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 juli 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 20:11 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

die meer betekend heeft dan Gio.......want laten we eerlijk wezen, in zijn begin periode was het een leuke speler en is ie snel weggegaan. Laatste seizoen was het gewoon 1 van de spelers, meer niet......
Je bent waarschijnlijk te jong om het te begrijpen!!! GIO is en was een Feyenoorder in hart en nieren vanaf zijn geboorte!! Paul Bosvelt werd een Feyenoorder!!! Als je in je contract bij Barca heb staan dat je gratis weg mag als Feyenoord komt is een van de weinige voorbeelden van een echte clubman!! Kom jij eerst maar eens uit de luiers en misschien dat je dat dan ook snapt! gewon een van de spelers het laatste seizoen??? waarom heeft Been er dan alles aan gedaan om hem te behouden? Is zeker ook maar een simpele vent die naar Pisa is gegaan?? Waarom was hij dan een aanvoerder in een Nederlands elftal dat de finale van het WK haalde??? Wat kan jij dom lullen. Paul had ook een mooi afscheid verdient maar ik denk dat je met GIO de laatste in hart en nieren geboren Feyenoorder uitgezwaaid heb als speler!! De rest WERD Feyenoorder. Perfect voorbeeld: Onze held Kuyt liep vroeger in Katwijk in een 020 shirt rond!! Ga jij maar weer lekker onder je hunnebed liggen!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2010 door Feyenoord till i die --
KKL
 KKL - woensdag 28 juli 2010 - 15:00   quote  deeplink  
Waar was eigenlijk iedereen???
sevillana
 sevillana - woensdag 28 juli 2010 - 15:06   quote  deeplink  
nog steeds actueel, dit topic?
krijgen we soms een replay?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 28 juli 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 13:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk te jong om het te begrijpen!!! GIO is en was een Feyenoorder in hart en nieren vanaf zijn geboorte!! Paul Bosvelt werd een Feyenoorder!!! Als je in je contract bij Barca heb staan dat je gratis weg mag als Feyenoord komt is een van de weinige voorbeelden van een echte clubman!! Kom jij eerst maar eens uit de luiers en misschien dat je dat dan ook snapt! gewon een van de spelers het laatste seizoen??? waarom heeft Been er dan alles aan gedaan om hem te behouden? Is zeker ook maar een simpele vent die naar Pisa is gegaan?? Waarom was hij dan een aanvoerder in een Nederlands elftal dat de finale van het WK haalde??? Wat kan jij dom lullen. Paul had ook een mooi afscheid verdient maar ik denk dat je met GIO de laatste in hart en nieren geboren Feyenoorder uitgezwaaid heb als speler!! De rest WERD Feyenoorder. Perfect voorbeeld: Onze held Kuyt liep vroeger in Katwijk in een 020 shirt rond!! Ga jij maar weer lekker onder je hunnebed liggen!!!!
wat een gelul allemaal............

zeg je dat straks ook van een wijnaldum, fer of weet ik wie als ie op zijn 34ste weer terug komt??.................
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 22:02   quote  deeplink  
Laat gaan joh jappie
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 28 juli 2010 - 22:04   quote  deeplink  
ohwja tuurlijk, FTID is ongesteld. hoe kon ik het vergeten
sevillana
 sevillana - woensdag 28 juli 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 22:04 schreef Jappie_FEY het volgende:
ohwja tuurlijk, FTID is ongesteld. hoe kon ik het vergeten
is FTID 't zusje van Els dan?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 28 juli 2010 - 22:09   quote  deeplink  
had je nou niet moeten verklappen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Iks toch heeerlijk zo'n jongen
sevillana
 sevillana - woensdag 28 juli 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 22:09 schreef Jappie_FEY het volgende:
had je nou niet moeten verklappen
't was een vraag hoor, Jappie
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 28 juli 2010 - 22:11   quote  deeplink  
oh...oeps!!
sevillana
 sevillana - woensdag 28 juli 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 22:11 schreef Jappie_FEY het volgende:
oh...oeps!!
geeft niet, . . . ben niet boos
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 28 juli 2010 - 22:17   quote  deeplink  
gelukkig
Els
 Els - woensdag 28 juli 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 22:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

is FTID 't zusje van Els dan?
Ja, al jaren. En dagelijks last van die ongesteldheid, met bijbehorende moodswings. Lastig hoor. Gelukkig is 'ie af en toe te dumpen op een forum
sevillana
 sevillana - woensdag 28 juli 2010 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 22:24 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, al jaren. En dagelijks last van die ongesteldheid, met bijbehorende moodswings. Lastig hoor. Gelukkig is 'ie af en toe te dumpen op een forum
hahahahahaha !!!
bram
 bram - donderdag 29 juli 2010 - 07:09   quote  deeplink  
ben het wel eens met FTID het is gewoon een dooie bende,bij de uitwedstrijden is er meer sfeer onder de feyenoorders dan thuis,zal ook wel te maken hebben met de vergrijzing,deze jeugd kan alleen vrolijk doen met hulpmiddelen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 07:09 schreef bram het volgende:
ben het wel eens met FTID het is gewoon een dooie bende,bij de uitwedstrijden is er meer sfeer onder de feyenoorders dan thuis,zal ook wel te maken hebben met de vergrijzing,deze jeugd kan alleen vrolijk doen met hulpmiddelen.
ja en dat laatste is natuurlijk echt iets van deze tijd hahaha..

drank telt ook bram.. En in mijn fanatieke tijd stuiterde ik ook half TT rond...
bram
 bram - donderdag 29 juli 2010 - 11:10   quote  deeplink  
ik ben 55 stylzz en in mijn fanatieke tijd hadden we het geld niet voor dranh ed.we gingen al helemaal los als we een flesje oranjeboom hadden gedronken,daar heb ik het over,na mijn scheiding kwam ik in mijn tweede jeugd en deed toen hetzelfde als jij
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 11:10 schreef bram het volgende:
ik ben 55 stylzz en in mijn fanatieke tijd hadden we het geld niet voor dranh ed.we gingen al helemaal los als we een flesje oranjeboom hadden gedronken,daar heb ik het over,na mijn scheiding kwam ik in mijn tweede jeugd en deed toen hetzelfde als jij
hahaha :) ik ben slechts 33 en ben net pas een kleine 5 jaar rustig :)
KKL
 KKL - donderdag 29 juli 2010 - 15:59   quote  deeplink  
was het lekker die patat hahaaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 29 juli 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 21:59 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

wat een gelul allemaal............

zeg je dat straks ook van een wijnaldum, fer of weet ik wie als ie op zijn 34ste weer terug komt??.................
Als ze naar het buitenland gaan en ze willen alleen in Nederland terug komen bij Feyenoord op latere leeftijd?? Dan zeg ik inderdaad precies hetzelfde! Zeker als ze het net als Gio in een contract laten opnemen! GIO IS DE UBER-FEYENOORDER!!!!!

Ben overigens niet ongesteld!! Ben zwanger!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord- Real Mallorca, waar spreken we af????









0.0064640