|
|
Nenam_tiL
|
|
|
daarom zei laat suli staan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik bedoel laat Sulimani staan |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ongelooflijk, speel je een fantastische 1e helft met zoveel kansen en nu staat het gewoon 1-1. Onbegrijpelijk!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Sarpong.. Hopen dat hij een doelpuntje maakt! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
zie helemaal niemand meer scoren zoals ze nu spelen. Vind ik zo jammer, want je doet niet alleen het voetbal van de 1e helft teniet, maar ook het goede vorige seizoen. Hoop dat als het zo blijft dat ze het volgende week goed kunnen maken, maar dat word heel moeilijk. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tsja.. Ze verneuken het helemaal.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
WK,gezeik met Jol en die kut Marokaan,korte vakantie en geen voorbereiding eist zijn tol |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: dat ze die scheids die grijns van zijn gezicht afslaan, wat een schele lul zeg!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tsja nl clubs en Franse scheids werkt niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 22:39 schreef nemam-tiL het volgende:WK,gezeik met Jol en die kut Marokaan,korte vakantie en geen voorbereiding eist zijn tol de grootste onzin wat je zegt, ze hebben het volledig aan zichzelf te wijten, ajax krijgt 4/5 opgelegde kansen, en als je er daar maar 1 van tussen de palen krijgt is het echt je eigen schuld..... |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Ik hou van Suarez, maar soms snap ik gewoon niet dat ie het altijd zo mooi moet doen :-(
ps. A Referee who never played at this level
Chapeau!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inderdaad. maar helemaal niet zijn schuld dat ze niet winnen, dat hebben ze echt volledig aan zichzelf te danken... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] de grootste onzin wat je zegt, ze hebben het volledig aan zichzelf te wijten, ajax krijgt 4/5 opgelegde kansen, en als je er daar maar 1 van tussen de palen krijgt is het echt je eigen schuld..... Jij gaat waarschijnlijk nog op vakantie met je kids |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] de grootste onzin wat je zegt, ze hebben het volledig aan zichzelf te wijten, ajax krijgt 4/5 opgelegde kansen, en als je er daar maar 1 van tussen de palen krijgt is het echt je eigen schuld..... idd, ligt aan ajax zelf al had hij hem wel in de 92e minuut op dat rondje moeten leggen, maar nee wat doet die h*** , die pissed is dat holland verder komt dan frankrijk opt wk, die lacht hem weg. :S
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2010 door Mikejz93 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 22:46 schreef Mikejz93 het volgende:[..] idd, ligt aan ajax zelf al had hij hem wel in de 92e minuut op dat rondje moeten leggen, maar nee wat doet die homo, die pissed is dat holland verder komt dan frankrijk opt wk, die lacht hem weg. :S LE COQ SPORTIF |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote: C'est un filhe de puta ;) |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Goede 1e helft, zeer slechte 2e helft, veroorzaakt door slechte wissels JOl!?, beetje pech en einde CL. Ik heb begrepen dat als je deze voorronde niet overleefd, je zelfs geen EL speelt. |
|
|
|
|
midway
|
|
|
met dank aan Mounir el Hamdaoui opzouten nu met die gast ajax zonder diepe spits is een stuk minder |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hoho zo erg is het nog niet hoor we pakken ze terug in griekenland |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 22:51 schreef John2 het volgende:Goede 1e helft, zeer slechte 2e helft, veroorzaakt door slechte wissels JOl!?, beetje pech en einde CL. Ik heb begrepen dat als je deze voorronde niet overleefd, je zelfs geen EL speelt. Volgens mij wel, iedere club in de voorronde CL speelt minimaal EL dacht ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
koppies laten hangen doen wij niet aan,komop zeg slechte voor bereiding goed vervolg |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
koppies laten hangen doen wij niet aan,komop zeg slechte voor bereiding goed vervolg |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Ja laten we het hopen. Misschien is de Zeeuw dan weer een beetje in vorm. Hij speelde net zo slecht als tegen Chelsea. Waarom niet alles laten staan? Sulejmani speelde behoorlijk evenals Lindgren. Na die wissels was het echt kl.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 22:51 schreef midway het volgende:met dank aan Mounir el Hamdaoui opzouten nu met die gast ajax zonder diepe spits is een stuk minder ECHT DE DOMSTE OPMERKING DIE IK HIER GEZIEN HEB, en nog een voorspelbare ook, ik zat al te wachten op de eerste speler...
Grappig eigenlijkdat je een speler die niet eens voor AJAX speelt de schuld geeft.....
AJAX had deze pot helemaal geen extra diepe spits nodig, als onze "dure" spelers gewoon hun eigen kansen afmaken, dan winnen we gewoon met 4-0 |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Lindgren speelde goed! De Zeeuw leidde met balverlies de 1-1 in.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 22:55 schreef John2 het volgende:Ja laten we het hopen. Misschien is de Zeeuw dan weer een beetje in vorm. Hij speelde net zo slecht als tegen Chelsea. Waarom niet alles laten staan? Sulejmani speelde behoorlijk evenals Lindgren. Na die wissels was het echt kl.... ik denk dat hij wisselde omdat Sulejmani al een 10 minuten niet echt meer bij het spel betrokken was en we langzaam de grip verloren.....
Maar goed, we hebben nog een hele week richting Griekenland, en daar pakken we ze gewoon... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als je terug komt is je batterijtje weer vol,wat voor veel spelers niet het geval is |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] ECHT DE DOMSTE OPMERKING DIE IK HIER GEZIEN HEB, en nog een voorspelbare ook, ik zat al te wachten op de eerste speler... Grappig eigenlijkdat je een speler die niet eens voor AJAX speelt de schuld geeft..... AJAX had deze pot helemaal geen extra diepe spits nodig, als onze "dure" spelers gewoon hun eigen kansen afmaken, dan winnen we gewoon met 4-0 Misschien omdat het geen echte spitsen zijn? |
|
|
|
|
stefan1991
|
|
|
onbegrijpbare wissels van jol.. 1e helft goed gespeeld veel kansen slecht dat we maar 1-0 voor staan met rust.. 2e helft ronduit bagger! geen pass die meer aan kwam allemaal lopen met de bal tot ze zichzelf vastlopen.. hopen dat we volgende week wel de concentratie hebben om 90 minuten te voetballen in plaats van 45 minuten..! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onzin, Suarez moet zijn kansen gewoon maken, en Sulejmani maakt zo'n bal ook normaal gesproken, Siem speelde een heel erg slechte wedstrijd en het balverlies van de Zeeuw is gewoon dodelijk... Nee Zoveel kansen als Suarez vandaag miste is niet gezond, ook niet als je weinig getraind hebt..... |
|
|
|
|
midway
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 22:56 schreef remco k het volgende:[..] ECHT DE DOMSTE OPMERKING DIE IK HIER GEZIEN HEB, en nog een voorspelbare ook, ik zat al te wachten op de eerste speler... Grappig eigenlijkdat je een speler die niet eens voor AJAX speelt de schuld geeft..... AJAX had deze pot helemaal geen extra diepe spits nodig, als onze "dure" spelers gewoon hun eigen kansen afmaken, dan winnen we gewoon met 4-0 met een diepe spits als Mounir el Hamdaoui hadden we inderdaad met 4-0 van het veld gelopen en wat heeft de prijs van een speler nu te maken met het verhaal dat wij een diepe scorende spits missen ik jouw echt niet begrijp ! |
|
|
|
|
John2
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 23:04 schreef midway het volgende:[..] met een diepe spits als Mounir el Hamdaoui hadden we inderdaad met 4-0 van het veld gelopen en wat heeft de prijs van een speler nu te maken met het verhaal dat wij een diepe scorende spits missen ik jouw echt niet begrijp ! Remco heeft wel gelijk dat als hij stelt dat onze duurdere spelers, Suarez en Sulejmani, er nog minimaal eentje hadden bij moeten prikken! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 23:01 schreef remco k het volgende:Onzin, Suarez moet zijn kansen gewoon maken, en Sulejmani maakt zo'n bal ook normaal gesproken, Siem speelde een heel erg slechte wedstrijd en het balverlies van de Zeeuw is gewoon dodelijk... Nee Zoveel kansen als Suarez vandaag miste is niet gezond, ook niet als je weinig getraind hebt..... Ben het niet met je eens,Suares zit met zijn kop in Barcelona(vader?)en voor de rest heeft Ajax een klote voorbereiding.Eerst het gezeik met Jol en daarna dat gezeik met die kut hamo |
|
|
|
|
midway
|
|
|
dus misten wij een diepe scorende spits john het is echt heeeeeel simpel |
|
|
|
|
MUFC
|
|
|
nenam-til doe is normaal. |
|
|
|
|
Paul van Dijk
|
|
|
Jeroen Slop is al jaren verantwoordelijk voor het financiele beleid en dus ook voor de financiele chaos van dit moment. Van den Boog let wel beter op de centen maar nu wil niemand meer voetballen voor Ajax of zijn contract verlengen. Van den Boog wil liever 5 miljoen betalen voor Mounir el Hamdaoui maar had geld beter kunnen gebruiken om pantalic en rommendal te behouden. Spelers met belangrijk scorend vermogen. Pennywise Poundfoolish, los dat Ajax het in de 1ste helft had moet afmaken is Van den Boog verantwoordelijk voor de chaotische voorbereiding en ook verantwoordelijk voor een eventuele uitschakkeling. Hij had spelers kunnen behouden. Jeroen Slop moet zo snel mogelijk zijn conclusies trekken en oprotten in plaats van 180.000 euro per jaar op te strijken en een terigbende ervan te maken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 23:04 schreef midway het volgende:[..] met een diepe spits als Mounir el Hamdaoui hadden we inderdaad met 4-0 van het veld gelopen en wat heeft de prijs van een speler nu te maken met het verhaal dat wij een diepe scorende spits missen ik jouw echt niet begrijp ! Mischien wel(denk zelf van niet)maar met Hamdo haal je diepe elende in huis,zo'n arrogante misplaatste speler zit ik niet op te wachten.hij is Ajax onwaardig |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Er zit wel een triviale andere zijde aan voor het nederlandse voetbal. Als Ajax uitgeschakeld wordt spelen ze Europa leauge. In de EL behalen ze uiteraard veel meer punten dan in de Champions Leauge. De behaalde punten voor de gewonnen wedstrijden (maakt niet uit in welke Leauge behaald) tellen voor Nederland. Als er genoeg punten behaald worden komen er vanzelf weer 2 rechtstreekse CL plaatsen.... |
|
|
|
|
Maxwell-fan
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 23:08 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Ben het niet met je eens,Suares zit met zijn kop in Barcelona(vader?)en voor de rest heeft Ajax een klote voorbereiding.Eerst het gezeik met Jol en daarna dat gezeik met die kut hamo Hoe kom je daarbij? Heb je Suarez zelf gesproken, of heb je (het vermoeden) om wat voor reden dan ook een telepathische band met hem? Als je ergens geen benul van hebt, ga dan niet zelf dingen lopen verzinnen. Zet je jezelf alleen maar mee voor schut. Wat betreft de voorspoedigheid van de voorbereiding, kan ik je geen ongelijk geven. |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
met het vertoonde spel vindk dat Ajax de volgende ronde niet verdiend(alleen over 2e helft) |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 23:04 schreef midway het volgende:[..] met een diepe spits als Mounir el Hamdaoui hadden we inderdaad met 4-0 van het veld gelopen en wat heeft de prijs van een speler nu te maken met het verhaal dat wij een diepe scorende spits missen ik jouw echt niet begrijp ! Jol gaf aan dat El Hamdaoui sowieso niet had gespeeld, dus dat kun je niet als argument gebruiken. Ik vond Ajax naïef spelen. Ze bliezen zichzelf in de eerste helft op, dan weet je dat je in deze fase net uit de zomerstop in de 2de helft een conditionele terugslag gaat krijgen. Als je 3-0 voorstaat is er niks aan de hand, maar zo neem je onnodig veel risico. Het mindere spel van Ajax in de 2de helft heeft m.i. dus weinig met de wissels van Jol te maken. Bovendien laat je een tegenstander in leven door maar 1 keer te scoren. In het voetbal zie je dat er dan altijd een reactie komt. |
|
|
|
|
Maxwell-fan
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 23:14 schreef Mikejz93 het volgende:met het vertoonde spel vindk dat Ajax de volgende ronde niet verdiend(alleen over 2e helft) Dat moet volgende week maar blijken. Ik heb er in elk geval nog steeds vertrouwen in. Het is overigens te hopen, mocht de volgende ronde bereikt worden, dat oa Suarez niet nog een gele kaart pakt volgende week. Immers staat er dan een (veel) zwaardere tegenstander te wachten.
edit:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 23:19 schreef PSVMocro het volgende:[..] Jol gaf aan dat El Hamdaoui sowieso niet had gespeeld, dus dat kun je niet als argument gebruiken. Ik vond Ajax naïef spelen. Ze bliezen zichzelf in de eerste helft op, dan weet je dat je in deze fase net uit de zomerstop in de 2de helft een conditionele terugslag gaat krijgen. Als je 3-0 voorstaat is er niks aan de hand, maar zo neem je onnodig veel risico. Het mindere spel van Ajax in de 2de helft heeft m.i. dus weinig met de wissels van Jol te maken. Bovendien laat je een tegenstander in leven door maar 1 keer te scoren. In het voetbal zie je dat er dan altijd een reactie komt. Spot on.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2010 door Maxwell-fan -- |
|
|
|
|
midway
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 23:13 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Mischien wel(denk zelf van niet)maar met Hamdo haal je diepe elende in huis,zo'n arrogante misplaatste speler zit ik niet op te wachten.hij is Ajax onwaardig al heet die diepe spits pietje puk als hij maar een scorende spits is het gaat er om dat wij indeze de belangrijkste wedstrijd van het jaar gespeeld hebben zonder een kop sterke mee voetbalende enz enz enz spits nu moesten wij blijven roeleren en draaien en weet ik niet wat om maar gevaarlijk te worden niks tegen de spelers die nu gespeeld hebben (alhoewel ze wel teveel kansen hebben gemist) |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
ja maar mensen ff eerlyk, als je Groepsfase CL wilt spelen dan moet je een tegenstander als PAok toch wegspelen ? |
|
|
|
|
stefan1991
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 23:24 schreef Mikejz93 het volgende:ja maar mensen ff eerlyk, als je Groepsfase CL wilt spelen dan moet je een tegenstander als PAok toch wegspelen ? Eerste helft werden ze ook weggespeeld... 2e helft was idd gewoon veelste slap, maar vergeet niet dat suarez/ vdwiel / steek tot aan finales hebben gespeeld op wk. en de rest ook nog maar paar weken in voorbereiding zit. Volgende week hopen dat ze 90 minuten lang goed voetbal kunnen laten zien dan word het gewoon 0-3 |
|
|
|
|
midway
|
|
|
ieder zijn mening neman_til laat je niet gek maken |
|
|
|