BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Ajax - PAOK Saloniki (28-07-2010): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peter1234
 Peter1234 - woensdag 28 juli 2010 - 23:33   quote  deeplink  
Die 6-0 heb ik gemist geloof ik...
Ikke_tik
 Ikke_tik - woensdag 28 juli 2010 - 23:33   quote  deeplink  
Pfff, 't is weer gezellig hier...

Mensen, maak je niet zo druk. Het spel van Ajax voor rust geeft mij enorm veel hoop voor de toekomst. Bij vlagen was het oogstrelend. Het enige wat je de ploeg kunt kwalijk nemen is dat er geen ruime voorsprong is gepakt toen... maar het blijft sport.

Volgende week is de ploeg weer een periode verder in de voorbereiding en wordt PAOK echt wel verslagen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 juli 2010 - 23:38   quote  deeplink  
Wij zijn supporters en steunen onze club,we gaan niet zeveren over het beleid want daar hebbben wij geen verstandt van,maar wel van voetbal.Als jj en Remco daar over willen gaan zeveren moet je dat gewoon doen maar niet over onze ruggen.Ga lekker een borrel drinken in een of ander cafe,maar behandel ons op het Forum wel met respect want wij zijn ook supporters net zoals jullie.Wij hebben net zoveel te vertellen als jullie mischien wat ongenuancerder als jullie maar wel gemeend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 juli 2010 - 23:41   quote  deeplink  
Lees de topic beleid en iederee weet wat ik bedoel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 juli 2010 - 23:50   quote  deeplink  
Hoeft niet meer want alles is verwijderd door....JA wie ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 juli 2010 - 23:52   quote  deeplink  
Ik mag mijn mening niet geven,is al de derde keer dat ik eraf geflikkerd wordt
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - woensdag 28 juli 2010 - 23:52   quote  deeplink  
Nemam, ik had alles gelezen en ben verbaasd dat het is verwijderd zulke rare dingen had je niet opgeschreven dus ik vind het zeer verdacht dat dit gebeurd. ik krijg een beetje vreemd gevoel bij de redactie eerlijk gezegd.
midway
 midway - woensdag 28 juli 2010 - 23:53   quote  deeplink  
een en een is twee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 juli 2010 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 23:53 schreef midway het volgende:
een en een is twee
En wat komt daaruit dan 1+1=2 Wat bedoel je
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 juli 2010 - 23:56   quote  deeplink  
Dank u Mr van Dijk
midway
 midway - woensdag 28 juli 2010 - 23:56   quote  deeplink  
ik zit je ff te dolluhh
bassie zij altijd in mijn tijd altijd blijven lachen

ik bedoel hier helemaal niets mee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 28 juli 2010 - 23:58   quote  deeplink  
Soory Bassie is na mijn tijd,god zij dank
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 juli 2010 - 07:34   quote  deeplink  
Jezus wat was het gisteren druk in het vak... al die boertjes die ook eens een kaart gekocht hebben...
Nooit zal ik van mijn stoel gaan, koop een kaart en ik ga zitten waar ik al jaaaaren zit.
Gelukkig ken ik de stewards goed dus zeiken bij hun heeft geen nut.
Prent dat nou eens in je botte kop voor als er hier van die mafketels meelezen die geen SCC hebben maar wel een kaartje op de "F-Side" gekocht hebben. Staat zo stoer thuis...
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 juli 2010 - 07:35   quote  deeplink  
Over de wedstrijd...

super 1ste helft met te weinig doelpunten.
2e helft speelden ze op de nul...niet doen...aanvallen en scoren...
dat zag je op het eind.
En wederom een reden om nooit naar Frankruk op vakantie te gaan...
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 22:59 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Als je terug komt is je batterijtje weer vol,wat voor veel spelers niet het geval is
Als ik meer dan een miljoen per jaar verdien, heb ik geen vakantie nodig, en ik ben manager bij een groot bedrijf en heb iets meer stress dan die spelers...
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 23:08 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ben het niet met je eens,Suares zit met zijn kop in Barcelona(vader?)en voor de rest heeft Ajax een klote voorbereiding.Eerst het gezeik met Jol en daarna dat gezeik met die kut hamo
ze spelen allebai verder een goede we dstrijd, dus ze waren geconcentreerd, ze missen allebei hele grote kansen, en niet eentje he?? gewoon 4/5 100% kansen. het is dan dus gewoon hun schuld dat we er niet meer hebben gemaakt..... Je staat in de spits om goals te amken, als je kansen krijgt en ze keer op keer niet maakt heb je het gewoon slecht gedaan.
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 23:13 schreef morkanne het volgende:
Er zit wel een triviale andere zijde aan voor het nederlandse voetbal.
Als Ajax uitgeschakeld wordt spelen ze Europa leauge.
In de EL behalen ze uiteraard veel meer punten dan in de Champions Leauge.
De behaalde punten voor de gewonnen wedstrijden (maakt niet uit in welke Leauge behaald) tellen voor Nederland. Als er genoeg punten behaald worden komen er vanzelf weer 2 rechtstreekse CL plaatsen....
Gewonnen wedstrijden in de CL tellen zwaarder dan in de EL
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 23:38 schreef nemam-tiL het volgende:
Wij zijn supporters en steunen onze club,we gaan niet zeveren over het beleid want daar hebbben wij geen verstandt van,maar wel van voetbal.Als jj en Remco daar over willen gaan zeveren moet je dat gewoon doen maar niet over onze ruggen.Ga lekker een borrel drinken in een of ander cafe,maar behandel ons op het Forum wel met respect want wij zijn ook supporters net zoals jullie.Wij hebben net zoveel te vertellen als jullie mischien wat ongenuancerder als jullie maar wel gemeend
Misschien verstandig om mij er in deze discussie gewoon buiten te laten, ik heb er namelij niks mee te maken.....
Rogier
 Rogier - donderdag 29 juli 2010 - 08:41   quote  deeplink  
Jammer jammer. Vond Ajax echt goed spelen eerste helft. Veel beweging, goede passing en veel kansen. Maarja....je moet ze wel afmaken. In 52e minuut stuurde ik al een sms naar een maatje met ' Dit gaat fout'. Maar ok...ik zie niet waarom wij daar niet kunnen winnen...PAOK stelt erg weinig voor.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 juli 2010 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 08:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien verstandig om mij er in deze discussie gewoon buiten te laten, ik heb er namelij niks mee te maken.....
Niks??? jij hebt met alles te maken hier op het forum grijns.gif
henk K
 henk K - donderdag 29 juli 2010 - 09:54   quote  deeplink  
joey paok is de mindere dus feyenoord in holland heb je gelijk maar 1-1 tegen dit elftal ha ha ha ha ha das pas lachen met deze selectie moet je je schamen
dege
 dege - donderdag 29 juli 2010 - 10:48   quote  deeplink  
als ze in Griekenland net zo kunnen spelen zoals ze gisteren de 1e helft speelden kan er nog wat moois gebeuren, maar het word een lastig verhaal. Vond wel De Zeeuw matig invallen, die was niet aanwezig.
AlexAFCA
 AlexAFCA - donderdag 29 juli 2010 - 10:59   quote  deeplink  
Genoten van de eerste helft, wat goed! Maar als Luis dat eerste stifje erin had gedaan en dat schot van Sulejmani en dat schot van Luis tegen de keeper was het gewoon 4-1! Jammerjammerjammer... Ik dacht 2e helft gaat PAOK voetballe krijge wij ruimte maar die hebbe we niet benut ik vond de wissels ook matig! Dan heb je op het eind nog pech met de scheids, maar als we volgende week voetballe zoals de eerste helft heb ik er veel vertrouwe in!
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 08:41 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Niks??? jij hebt met alles te maken hier op het forum [ afbeelding ]
LOL
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 29 juli 2010 - 11:31   quote  deeplink  
Rustig maar mannen! Wie goed heeft gekeken, die heeft gezien dat Ajax werkelijk fantastisch heeft staan spelen in de eerste helft (is al meerdere keren vermeld hier, dat weet ik), hard werkend, fel de duels in en dan ook echt iedereen, strakke passing, vele loopacties voorin en daaruit kwamen veel grote kansen.

Dit is de eerste wedstrijd van het seizoen (1e echte) en er is een hoop gebeurd de laatste weken, er is weinig rust geweest voor de belangrijke spelers en als ik dan kijk naar hoe ze het oppakken...grote klasse! Iedereen werkte hard en respect voor Lindgren met deze inzet! Enoh hier en daar wat ongelukkig, maar dat is hem vergeven.

Suarez 3 grote kansen en 2 kleine kansen, die er in moeten ja, maar die keeper pakt ook 1x goed die bal met geluk op zn arm/hand, anders staat het gewoon 2-0.
Dikke pech met de afronding dus, maar de kansen waren er en dat is lekker om te weten, we hebben wel vaker wedstrijden gelijk gespeeld en toen hadden we misschien maar 1 á 2 kansen, dus relax en vertrouw nu eens dat we de betere zijn en gewoon winnen in salonikiabellarossiapinosia, of hoe die stad ook heet!

Rust in de kop, Ajax speelde echt beter dan ik gehoopt had, alleen hebben we pech gehad met de afronding! Deze slachten we uit!
Mikejz93
 Mikejz93 - donderdag 29 juli 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 11:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Rustig maar mannen! Wie goed heeft gekeken, die heeft gezien dat Ajax werkelijk fantastisch heeft staan spelen in de eerste helft (is al meerdere keren vermeld hier, dat weet ik), hard werkend, fel de duels in en dan ook echt iedereen, strakke passing, vele loopacties voorin en daaruit kwamen veel grote kansen.

Dit is de eerste wedstrijd van het seizoen (1e echte) en er is een hoop gebeurd de laatste weken, er is weinig rust geweest voor de belangrijke spelers en als ik dan kijk naar hoe ze het oppakken...grote klasse! Iedereen werkte hard en respect voor Lindgren met deze inzet! Enoh hier en daar wat ongelukkig, maar dat is hem vergeven.

Suarez 3 grote kansen en 2 kleine kansen, die er in moeten ja, maar die keeper pakt ook 1x goed die bal met geluk op zn arm/hand, anders staat het gewoon 2-0.
Dikke pech met de afronding dus, maar de kansen waren er en dat is lekker om te weten, we hebben wel vaker wedstrijden gelijk gespeeld en toen hadden we misschien maar 1 á 2 kansen, dus relax en vertrouw nu eens dat we de betere zijn en gewoon winnen in salonikiabellarossiapinosia, of hoe die stad ook heet!

Rust in de kop, Ajax speelde echt beter dan ik gehoopt had, alleen hebben we pech gehad met de afronding! Deze slachten we uit!
''slachten'' is iets teveel van het goede.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 juli 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Wat kon die Alltheworld weer lekker passen zeg... strak over het hele veld heen.
Anita terechte man van de wedstrijd want hij is enorm gegroeid in zijn doen en laten op het veld.
Suk kreeg weer een lekker warm onthaal... heerlijk blijft dat toch.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 29 juli 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 08:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewonnen wedstrijden in de CL tellen zwaarder dan in de EL
Dat is niet helemaal waar. Zowel in de EL als in de CL krijgt je 2 punten voor een gewonnen duel, 1 punt voor een gelijkspel en 0 bij verlies. Er zit wel verschil in de puntverdeling van de kwalificatie en play-offs fase.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door PSVMocro --
Enigma
 Enigma - donderdag 29 juli 2010 - 12:21   quote  deeplink  
Iedereen die een beetje verstand een kijk heeft op Ajax ziet direct waar de problemen liggen. Zelfs Stevie Wonder en Jules de Korte zouden het zien, alleen ons zo enorm goed op de toekomst (leuke woordspeling inderdaad)ingespeelde en voorbereide bestuur zag het niet, ziet het niet en zal het ook nooit zien, jammer...

We missen simpelweg een echte 9, inderdaad tyoe Pantelic of Kluivert. Ja, Dost had een goed alternatief geweest en betaa;baar met een grote toekomst, let maar op. Berg had ook gekund maar daar was PSV wééééér sneller en doortastender als onze club. Rechtsbuiten???? Haal Beerens maar op, goede, snelle speler met enorm loopvermogen, goede acceleratie en redelijk scorend vermogen maar vooral een doorzetter.

Mido is over zijn top heen en kan niet zoals Pantelic zichzelf wegcijferen, die dweil van AZ moet lekker in zijn winkeltje in Rotterdam shirts gaan verkopen van het merk Loser&Coward for President, past wel in die stad en dan kan hij Aboutaleb om compensatie vragen als hij afgeserveerd is want dat lag dan natuurlijk aan het feit dat hij een zielige en door een Joodse club bij de poot genomen minderheid is.... en ook nog toen er over een rechts kabinet werd gesproken, jaja. Hij en zijn kliek zullen alle redenen aanwenden om geld te krijgen want met oprecth voetballen en kwaltiteit red hij het dus niet.

Jol heeft gelijk gehad toen hij weg wilde; dit bestuur faalt keer op keer en geloof me, de CL, de titel of een ander echt aansprekende prijs wordt nagenoeg onhaalbaar zo niet onmogelijk in de huidige structuur. Suárez en Wiel zijn pleiter binnen een maand en geef ze eens ongelijk, hier is geen eer meer te behalen voor hen.

Zolang wij als supporters dit pikken, al meerdere keren gezegd, gaan we meer en meer Feijenoord achterna. Ik had vorig seizoen even goede hoop maar kom zeer bedrogen uit; er wordt niet tijdig geanticipeerd op de toekomst door dit bestuur en dus falen we. Daarbij is de mentaliteit wel een groot probleem geworden, allen Luis vocht als een leeuw tot het eind, de rest was drie keer prut. En praat niet over erbij geweest en welke wedstrijd ik zag want ik was er en heb het heel goed gezien; dit team verdient geen CL op deze manier; hard maar waar.

Trouwens hebben jullie het gezicht van Jol gezien bij de 1-1-?? Boekdelen...

We zullen zien maar ik zie het niet meer zitten met onze mooie club, die maar niet wil luisteren naar El Salvador, jammer, over gemiste kansen gesproken...
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Enigma.. Iedere flapdrol heeft gistere gezien dat we 2 geweldig grote kansen hebben laten liggen.. En dat we daarom niet gewonnen hebben.. Gistere zette ajax de eerste helft gigantisch druk.. Dat was perfect.. Als ajax er dan 3 had gescoord hadden ze alle basis spelers kunnen wisselen.. Ajax voelde dat ze wat konden halen..

Die type 9 berg of dost zeg jij.. Maar dost die kost heel wat centen.. En berg zie ik liever niet.. Want dan moet je zo iemand huren.. En daar word ajax geen steek beter van.. Over mido ben ik het niet eens.. Deze jongen heeft wel kwaliteit.. Alleen je moet wel duidelijk zijn naar zoon speler..

Dan een rechtsbuiten beerens zeg je.. Wat gaat die dan wel niet kosten???

Over el hamdoui ben ik het niet eens.. Je kan vanalles zegge.. Maar over de inhoud van zijn contract kan je het niet hebben.. Wie heeft er gezegt dat het om zijn winkel gaat?? Niemand.. Laten we daar dan alsjeblieft over op houden..

Dan over wat er gehaald is.. Dit is eindelijk een jaar waar wel alles kan.. CL doorkomen is gewoon mogelijk... Een 1-1 is niet SLECHT.. En de competitie kunnen we nog niks over zeggen.. Dat suarez en van der wiel weggaan kan je ook niet zegge.. Als wij de cvoorrondes doorkomen,,. Dan wet ik met zekerheid te zeggen dat ze blijven..

Bij de 1-1 van paok.. Zag je jol zijn gezicht vraag je dan.. Ja die kunnen we niet MISSEN xD Maar wat dat betekende.. Teleurstelling denk ik.. Het KUT vinden dat ze van 3 grote kansen er niet ook 3 heben gescoord.. Want dan hadden ze met 2 vingers in hun neus de wedstrijd af gemaakt..

Dit team verdient altijd een cl.. Hoe kan je zoiets zegge.. Omdat we de wedstrijd gisteren hebben gelijk gespeeld wil het zegge dat we maar niet in de cl horen.. Wat een trieste opmerking.. We hebben niet met 0-6 verloren.....

Dit team heeft paok.. 1 kans gegeven.. Die kans scoorden ze.. Hard maar waar.. Als je ze zelf niet scoort dan doet de andere het.. Jammer volgende week gewoon wel 3 scoren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door freakie --
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 juli 2010 - 12:38   quote  deeplink  
freakie cheers.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door FsideVak129 --
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Danku... Vind niet dat je na een gelijkspel kan zegge dat ajax geen cl verdient.. Als je gistere goed gekeken heb weet je dat paok maar 1 kans heeft gehad.. Doe er inging.. Dat was geen eens een grote kans.. Daar tegenover hadden wij er een heel stuk meer..
ryanajax
 ryanajax - donderdag 29 juli 2010 - 12:40   quote  deeplink  
we winnen wel in thesaloniky
ryanajax
 ryanajax - donderdag 29 juli 2010 - 12:41   quote  deeplink  
en steekie was kansloos
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 12:50   quote  deeplink  
Jammer genoeg wel.. Steek kon niks doen aan die bal..
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 juli 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Beerens... kansloos voor Ajax...
Drost... kansloos voor Ajax...
Hamdoie... inmiddels kansloos voor Ajax...
Mido... blijkbaar kansloos voor Ajax...

Dat er iets niet goed zit klopt denk ik wel. Ben alleen nu wel met mijn gedachte bij het eventueel niet halen van de CL... dan zie ik en Jol, en Steek, en Wiel en Suarez direkt vertrekken voor te lage prijzen.
En dan krijg je wel het doemscenario wat Enigma al predikte.
Alleen weiger ik toe te geven aan die gedachte en halen we de CL.
En gaat die 3e ster gvd eindelijk op het shirt komen. Wacht al 8 jaar om een shirt te kopen, bij de 28e titel zei ik dat ik hem pas kocht als de 3e ster er op kwam. Toen de 29e titel gehaald werd was ik overtuigd dat ik hem nu snel zou kunnen kopen.
Dat was 2004... moet nu al wachten tot gvd 2011
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 13:03   quote  deeplink  
Maar die onrust is nergens voor nodig.. Want van mido weet je nu niks.. Alleen dat hij een visum moet hebben..

Daarbij heeft ajax.. Goed voetbal laten zien.. Alleen als er geen goals vallen dan is dat zuur..
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Ik snap de paniek ook niet helemaal, als wij op dezelfde wijze door kunnen gaan daar als dat wij de eerste helft speelden, gaan we zeker weten scoren, en daar wordt verwacht dat hun het spel gaan maken, dus gaat er ruimte komen voor ons...
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 13:23   quote  deeplink  
ik hoop alleen wel dat Urby ervan af wordt gehaald, het leek gister wel aardig en hij had wel veel drive, maar in een hele wedstrijd maar 1 voorzet geven is wel heel erg matig voor een buitenspeler, en zeker als je de hele wedstrijd op de helft van de tegenstander speelt
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Ja inderdaad remco.. Ik heb nu ubry weer gezien.. Deed leuke overstapjes enzo.. Wat pantelic trouwens ook deed.. Maar dat kan iedere drol.. Emanuelson heb ik weer 6 keer zien schieten en gingen allemaal meters over.. Ben benieuwt,,
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 juli 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Vertonghen heeft nog vertrouwen in goede afloop in return tegen PAOK
29-07-10

Jan Vertonghen voelde de stemming in de kleedkamer omslaan kort na de wedstrijd tegen PAOK Saloniki. Teleurstelling maakte plaats voor strijdlust. De Belg en zijn medespelers zijn vastbesloten volgende week in Griekenland de scheve situatie recht te zetten.
AjaxF-side.NL
"Ik denk dat teleurstelling het woord is dat deze situatie het beste omschrijft," vertelde Vertonghen aan onder meer AjaxLife.nl. "In de kleedkamer sloeg het om. Niet dat we stonden te juichen of zo, maar we keken alweer vooruit. We willen het daar laten zien."
"We hebben vertrouwen dat het daar goed gaat komen. We kunnen vaststellen dat we zat kansen afdwongen. Een afmaker is handig, maar we hebben genoeg mensen, ook buiten Luis Suarez, die kunnen scoren. Helaas lukte dat nu niet. Daarna leidden we balverlies op het middenveld en staat het plots gelijk."

Vertonghen noemde dat 'slordig' omdat de verdediging de rest van het duel op slot zat. Desondanks bleef PAOK in de tweede helft veel gemakkelijker overeind. "Het is niet zo dat we weer aan elkaar moesten wennen, ik denk eerder dat het na rust met krachtverlies had te maken. Enkele spelers zijn pas net weer een week bij de club."
De verdediger kijkt de return in ieder geval met vertrouwen tegemoet. "Het is nog niet te laat. We kunnen het nog oppakken en rechtzetten en hebben een goed team. Van paniek is geen sprake. Het komt helemaal goed."

cheers.gif voor Jan
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 14:17   quote  deeplink  
laten we hem dan gewoon op z'n woord geloven, we gaan gewoon naar de 4e voorronde CL.
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 14:17   quote  deeplink  
en als iemand het er niet mee eens is, dan moet je wel met een betrouwbare bron komen:):)
alibabba
 alibabba - vrijdag 30 juli 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Ajax heeft het gelijkspel volledig aan zichzelf te wijten, doordat het in de 1e helft niet meer dan 1 goal scoort. Het ontbreekte Ajax aan scherpte, die het aan het eind van vorig seizoen wel had. Het is een gebrek aan ritme en dat is vrij normaal, na een WK en de korte voorbereiding. Het is dan belangrijk dat je oog hebt voor je medespelers en niet zelfzuchtig bent, het gaat in deze cruciale fase immers om het teambelang en niet om het belang je in de kijker te spelen. Ik doel dan op Sulejmani en Suarez die bij hun kansen tezeer bezig waren met eigen succes.

Ik vond Alderweireld een sterke 1e helft spelen en hij heeft een geweldige pass in de benen. Er is hier al gememoreerd aan de verschillende fouten van bepaalde spelers bij de tegengoal. Het verdedigen van Alderweireld bij die goal word amper belicht. Ik vind namelijk dat hij die tegenstander tegen de grond moet werken, wat kan op een voetballende manier. Een degelijke schouderduw is voldoende, zodat de tegenstander uit balans is. Meedogenloos verdedigen noemt men dat en dat is iets wat Alderweireld moet verbeteren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Ajax - PAOK Saloniki (28-07-2010): 1-1

0.0091001