BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie? wat? wanneer?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PS25
 PS25 - donderdag 22 juli 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Gelukkig is de kogel door de kerk en blijft Martin Jol. Ik ben het met hem eens dat de selectie op een aantal plaatsen (linksback, spits en rechtsbuiten) versterkt moet gaan worden.

Hebben jullie enig idee wie Ajax op het oog heeft of met wie ze zelfs al mee bezig zijn? Wat is het totale budget uitgezonderd dat er iemand vertrekt?

Wanneer kunnen we diegene verwachten? Ik heb al een aantal namen in de wandelgangen gehoord, maar van niemand nog concreet. Gezien de redelijk gunstige loting moet Ajax gewoon de groepsfase van de champignonsleague halen, kosten wat het kost. Anders moet Ajax zeker afscheid nemen van een aantal spelers.

In mijn ogen hoeft het dus ook niet speciaal een jong talent te zijn, maar wel iemand die gelijk rendeert en er volgende week woensdag staat.
joey
 joey - donderdag 22 juli 2010 - 14:52   quote  deeplink  
denk dat een spits halen die er volgende week meteen echt staat niet gaat lukken..
Dus miss dat je de thuis wedstrijd met siem in de spits moet spelen..

Verder zijn er alleen geruchten..

Jol mag een spits en rechtbuiten halen voor WEINIG of TRANSFERVRIJ.. Dus verwacht niet hele grote namen.. MAar denk dat we buiten mogelijk vertrekkende spelers een miljoentje of 8 hebebn? I dunno..

Misschien weet ik vanavond meer;)..
BRW
 BRW - donderdag 22 juli 2010 - 15:34   quote  deeplink  
Ook zou ik graag nog horen of liever zien dat Wielaert en Sno vertrekken.. Die MOETEN gewoon weg, zonde van het salarisbudget! Anders gewoon contract ontbinden.. Is ook zonde van het geld, maar dat salaris ken je beter voor iemand anders gebruiken!

Ik zou gaan voor El Hamdaoui, maar ik heb geen idee wat Ajax te besteden heeft.
Daarbij denk ik dat El Hamdaoui niet voor een prikkie weggaat..
Ook las ik in een ander topic dat er weer gesproken werd met Pantelic? Ik heb overigens geen bron en weet ook niet meer uit welk topic dit kwam..

Maar wat dat betreft is het stil rondom transfers bij Ajax..

Owja, als het gerucht waar is dat West Ham 17 miljoen aan Sulejmani wil uitgeven, gelijk verkopen.. Je kunt daarvan een speler halen van wie je zeker weet dat ie rendeert..

Ach, we wachten maar weer af...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2010 door BRW --
freakie
 freakie - donderdag 22 juli 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Brw we kunnen jou tekst meer dan 3 kwart wegstrepen.. Ajax onderhandelt niet meer met pantelic.. Pantelic wil 2 jarig contract en dan meer dan 1 mil verdienen.. Hij zou zomaar na een jaar het niet goed meer kunnen doen.. Dus 1 jarig contract wou ajax hem aanbieden.. Maar daar had hij geen zin in.. En die 17 mil voor sulejmani is verkeerd vertaald van een engelse krant.. Die engelse krant heeft ook al 3 keer geschreven dat het rond of bijna rond was met ajax en fulham(*over jol dus) Dus geloof alsjeblieft die onzin niet.. xD veel beter voor je hart.. xD

Dan dat het stil is rondom ajax.. Dat is zo maar ajax hoeft ook niet zoveel te doen.. 365 aankopen hebben heeft niet zoveel zin.. We kunnen beter nodige aankopen doen.. Dus vervanging voor pantelic en een vervanger voor als suarez rood heeft of gebleseert is.. Dat is dus nu heel erg nodig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2010 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie? wat? wanneer?

0.0057470