|
|
joey
|
|
|
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=13838&abbr=ajaxfside
Voormailg Ajacied Daniel de Ridder mag zich heugen in hernieuwde interesse van Ajax. De rechtsbuiten, die de club in augustus 2005 verliet voor een verblijf bij het Spaanse Celta de Vigo is in Amsterdam voor verkennende gesprekken met Ajax. Martin Jol is al langer gecharmeerd van de Amsterdammer, zegt een bron dichtbij de speler.
Daniel de Ridder en Tom De Mul worden nadrukkelijk genoemd om de plek van Dennis Rommedahl bij Ajax in te nemen. Daniel is nadrukkelijk de eerste keus, vertelt een woordvoerder van De Ridder tegen highlow.nl. Jol vindt Daniel gewoon een goeie technische, aanvallende voetballer
UPDATE: Telegraaf-journalist Mike Verweij meldt op zijn Twitter dat De Ridder gisteren in het Amsterdamse Hilton was.
Is dit de rechtsbuiten die ajax zoekt? Ik zeg: Koop eerst maar een SPITS! + Ik zie dan toch liever De Mul!.. Maar dat vind ik een betere speler.. Wat vinden jullie?! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Duidelijk de Ridder. heeft een scherpe voorzet en is een typische ajax jongen. Hopelijk laat ie tegenwoordig zijn koppie niet zo snel hangen.
De Mul heb ik nooit iets gevonden, categorie Soetaers.
Dus de Ridder hoop ik wel dat ie komt.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
de Ridder is een echte Jood, die zie ik graag komen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Maar het is wel zo dat hij de afgelopen tijd niks heeft gepresteerd..Jah bij tel aviv..oke.. Maar dat is ff anders.. in engeland niks gepresteerd.. |
|
|
|
|
Thomas vd
|
|
|
het is indd afwachten maar NL is ook een grote stap terug als engeland dus niet echt te vergeleiken hiernaast is het zeker een versterking als je hem vergelijkt met onze sarpong |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ik vind Sarpong ook goed hoor, maar dat is meer een 10 ;) |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
Ze moeten Mauro Rosales terugalen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2010 door gunmaster -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hahaha hoe oud is die op dit moment? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Ik vond De Mul zeker niet slecht, vond het eigenlijk wel jammer dat die weg ging. Maar De Ridder is wel een echte rechtsbuiten dus wie weet. |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
quote: nog zeer jong, 29 :p |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mauro_Rosales
Mauro Damián Rosales (24 februari 1981, Villa María, Córdoba) is een Argentijnse voetbalspeler. Hij speelt voornamelijk op de rechtsbuitenpositie.
Rosales debuteerde op 31 oktober 1999 voor de Argentijnse club Newell's Old Boys. In vijf seizoenen speelde hij 112 wedstrijden voor de club, waarin hij 30 goals maakte. Hij maakte hier genoeg indruk om op te worden geroepen voor het Argentijnse elftal dat meedeed aan de Olympische Zomerspelen 2004. In de finale versloeg Argentinië Paraguay met 1-0 door een goal van Carlos Tévez na een voorzet van Rosales. Diego Maradona was zo van Rosales onder de indruk dat hij na een wedstrijd van Newell's de kleedkamer binnenliep en het shirtje van Rosales vroeg.
Op 30 augustus 2004 tekende Rosales bij AFC Ajax, waar hij werd aangetrokken om de rechtsbuitenpositie weer glans te geven. Zijn debuut voor Ajax maakte hij in de wedstrijd op 12 september 2004 tegen ADO Den Haag, die na een 3-0 voorsprong voor Ajax in een 3-3 gelijkspel eindigde.
Tijdens zijn verblijf in Nederland heeft hij enkele (zware) blessures gehad. Sindsdien is Rosales nooit meer de oude geworden en flirt hij met clubs in zijn thuisland.
Op 2 februari 2007 werd bekend gemaakt door Ajax dat Mauro Rosales naar River Plate zou vertrekken. Hij zou daar een contract voor 2,5 seizoenen tekenen. Twee weken later bleek echter dat de Argentijnse club het benodigde geld niet rond kon krijgen en van een transfer afzag. Een paar weken later kwam de deal alsnog rond. River Plate heeft naar verluidt 1,8 miljoen euro betaald voor de Argentijnse rechtsbuiten. Op 6 maart 2007 is Rosales vertrokken uit Amsterdam.
Die heeft echt zij beste jaren gehad man!;) En is nu langzaam aan het afslijten bij Riverplate! Vond het wel altijd een erg goede speler! Maar niet de speler die we nu nodig hebben lijkt mij?!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Weten jullie of De Ridder transfervrij is? Dan zou je de volle 10 miljoen aan El Hamdaoui uitgeven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 juli 2010 door Marco vd L -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
De Ridder heeft kansen genoeg gehad en voegt niks toe. De Mul deed het onder Ten Cate goed dus die zie ik liever. Maar waarom geeft Jol Ozbiliz niet gewoon de kans. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 - 16:05 schreef Marco vd L het volgende:Weten jullie of De Ridder transfervrij is? Dan zou je de volle 10 miljoen aan El Hamdaoui uitgeven hoe weet jij dat we 10 miljoen hebben dan?:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 - 16:26 schreef Brandje het volgende:De Ridder heeft kansen genoeg gehad en voegt niks toe. De Mul deed het onder Ten Cate goed dus die zie ik liever. Maar waarom geeft Jol Ozbiliz niet gewoon de kans. Ik zie de mul ook liever... En Ozbilliz is een erg goed talent.. heeft de potentie om een grote te worden, maar vind ik op diit moment nog niet goed genoeg voor het eerste van ajax! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Daar ga je dus al. Je moet zorgen dat ze goed genoeg worden dus speeltijd geven ipv nutteloze potjes te laten spelen op maandagavond met Jong Ajax. |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
de Ridder ha ha ha verzin wat anders kom toch daar word je niet sterker van |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 - 16:45 schreef Brandje het volgende:Daar ga je dus al. Je moet zorgen dat ze goed genoeg worden dus speeltijd geven ipv nutteloze potjes te laten spelen op maandagavond met Jong Ajax. wil je Cl spelen!? Come on.. Daar is die jongen nog niet klaar voor!!;) JE kan hem ook gewoon vaak bij het eerste betrekken en daarnaast z'n potjes meespelen op maandag..Net als Suk vorig seizoen.. |
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
Ik denk dat de ridder meer een hangende rechtsbuiten is geworden en daardoor intressanter is voor Ajax dan de Mul, hoewel hij volgens mij sneller is en meer techniek heeft. |
|
|
|