BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mpenza...NEE!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
reje
 reje - zaterdag 24 juli 2010 - 15:44   quote  deeplink  
Hopelijk haalt Ajax Mpenza niet. Dit wordt een miskoop. Deze man kan het niveau van Ajax nooit aan. Als ze hem halen ben ik zwaar teleurgesteld!
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 24 juli 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Dan ben jij maar teleurgesteld, beter hem als geen spits.
dege
 dege - zaterdag 24 juli 2010 - 16:37   quote  deeplink  
waarom, scoorde bij Sion 21 keer in 30 wedstrijden, is toch niet verkeerd of wel dan? In inderdaad, liever hem als helemaal geen spits, wat moet je dan? Alleen maar afhankelijk zijn van Suarez? dat kan ook niet.
reje
 reje - zaterdag 24 juli 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Ben dan vast niet de enige die dan teleurgesteld is. Geef dan de jeugd maar een kans. Je moet alleen iemand halen die een meerwaarde kan zijn! Ze moeten alles op alles zetten om Dembele en/of El Hamdaoui te halen. Ondonkor is ook geen verkeerde speler voor de rechtsbuiten.
KAb
 KAb - zaterdag 24 juli 2010 - 16:42   quote  deeplink  
dan nog liever suk .. man suk en mpenza zijn te vergelijken allebei niet goed genoeg.. maar suk kan nog beter worden
reje
 reje - zaterdag 24 juli 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Dan nog liever Suk, hij is jong en kan nog beter worden inderdaad!
alibabba
 alibabba - zaterdag 24 juli 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Waarom haalt Ajax John v.Loen niet voor? Net zo kansloos als Mpenza, die 32 jaar is en de laatste 6 jaar niets meer gepresteerd heeft. Bij Sion schiet ik er ook 20 binnen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 juli 2010 - 17:19   quote  deeplink  
Mag alleen komen als ie belooft dat ie er 25 in schiet
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 24 juli 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 17:19 schreef Hummel10 het volgende:
Mag alleen komen als ie belooft dat ie er 25 in schiet
Lol, hoe kun je zoiets nou beloven? :P
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 24 juli 2010 - 17:23   quote  deeplink  
Ik snap ook niet waarom er een spit gehaald moet worden. Suk knalt er ook wel 20 in als hij gevoed wordt door Suarez. Als je een externe (wellicht iets betere) spits aantrekt die 2M per jaar verdient, dan scoort hij wellicht 25 keer.

Zijn 5 goals 2M waard ????? Alleen als je er kampioen mee wordt.
remco k
 remco k - zaterdag 24 juli 2010 - 17:29   quote  deeplink  
Gewoon wachten EL HAMMIE gaat gewoon komen, even geduld
dege
 dege - zaterdag 24 juli 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 17:29 schreef remco k het volgende:
hopenlijk heb je gelijk Remco!
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 24 juli 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 17:30 schreef dege het volgende:

[..]

hopenlijk heb je gelijk Remco!
Van mij hoeft ie niet te komen hoor. Maar de geruchten gaan wel die kant uit. Sommige media berichten al van de komst van Hamdaoui.
joey
 joey - zaterdag 24 juli 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 17:29 schreef remco k het volgende:
Jaa geloof dat het wel goed komt!!:)
Mpenza ken ik niet heel goed, maar 20 goals is niet slecht hoor..Al zie ik liever El Hammie! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door joey --
dege
 dege - zaterdag 24 juli 2010 - 18:39   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/content/ajax-bijna-rond-met-mpenza
als je dit moet geloven komen er behoorlijk wat versterkingen, met Mpenza, Mido en dan evt Leonardo of De Mul, van die laatste 2 zou ik dan voor De Mul kiezen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 juli 2010 - 18:41   quote  deeplink  
Pantelic was te oud maar ze gaan wel een 32 jarige spits halen. Ik word echt doodziek van het beleid van mijn club. Mits het allemaal waar is natuurlijk.
reje
 reje - zaterdag 24 juli 2010 - 18:41   quote  deeplink  
Als Mpenza wordt gehaald dan heb ik niet zoveel vertrouwen meer in die 3e ster! Wat een beleid!
joey
 joey - zaterdag 24 juli 2010 - 18:45   quote  deeplink  
Najaa goed.. veel mensen vonden het ook vreselijk toen Pantelic werd gecontracteerd.., (ik ook).. maar die werd een goede speler voor ajax.. Het zou zomaar kunnen dat Mpenza een goede zal zijn voor ajax, maar heb liever El hammie!
dege
 dege - zaterdag 24 juli 2010 - 18:46   quote  deeplink  
als je goed leest gaan ze waarschijnlijk ook Mido halen, maar veroordeel de spelers die komen niet te snel. In het begin had ook iedereen kritiek op Pantelic, kijk waar hij stond aan het eind van het seizoen.
Ik zeg, laat Jol werken met die mannen, ik heb er wel vertrouwen in
joey
 joey - zaterdag 24 juli 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Mido moet oprotten! Vreselijke gast!
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 juli 2010 - 18:50   quote  deeplink  
Beste Dege. Ze laten Pantelic gaan(is 31 jaar) omdat ze hem geen tweejarig contract wilde geven. Nu geven ze een 32 jarige belg wel een contract en die is volgend jaar ook 33 dus dit besluit is op geen enkele manier te begrijpen~want dan had je gewoon Pantelic moeten houden!
dege
 dege - zaterdag 24 juli 2010 - 18:51   quote  deeplink  
als Je Mido op het goede pad kan houden en ik denk dat Jol dat kan, is dat zeker een goede voetballer. Oordeel eens niet zo snel en geef die jongens een kans en het vertrouwen. Zou een lekkere binnen komer voor ze zijn als ze meteen uitgejouwd worden.
joey
 joey - zaterdag 24 juli 2010 - 18:51   quote  deeplink  
jupp.. dats waar.. maar wie zegt uberhaupt dat ajax echt met deze dude aan het praten is..:P?
reje
 reje - zaterdag 24 juli 2010 - 18:52   quote  deeplink  
Ik was een voorstander van Pantelic en deze speler heeft het nog redelijk gedaan ook. Ze konden beter Pantelic houden dan nu voor Mpenza gaan. Zul je nu zien dat Mpenza(32 jaar) wel een 2 jarig contract krijgt. Als dat zo is dan heb ik het vertrouwen in het bestuur voorgoed verloren.
dege
 dege - zaterdag 24 juli 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 18:50 schreef Brandje het volgende:
Beste Dege. Ze laten Pantelic gaan(is 31 jaar) omdat ze hem geen tweejarig contract wilde geven. Nu geven ze een 32 jarige belg wel een contract en die is volgend jaar ook 33 dus dit besluit is op geen enkele manier te begrijpen~want dan had je gewoon Pantelic moeten houden!
afhankelijk van de salariseisen en de contractduur wat ze Mpenza geven, of weet jij al hoe lang hij tekent?
Overigens vond ik het ook jammer dat Pantelic weg ging, van mij had hij mogen blijven, maar ik voer het beleid niet in Amsterdam.
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 juli 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Als hij voor een jaar tekent is hij ook 33. Pantelic is nu 31 dus die zou over twee jaar pas 33 zijn en met Pantelic weet je wat je hebt
dege
 dege - zaterdag 24 juli 2010 - 18:59   quote  deeplink  
mee eens, zodoende zei ik ook al dat Pantelic van mij niet weg hoefde. Helaas stelde hij zich aan wat betreft salaris, maakte zich een beetje druk om de toekomst van zijn kinderen. Hij moest eens weten hoe anderen mensen ervoor staan met kinderen, maar goed, daar is al lang en breed over gesproken.
Wel ben ik zo dat als Mpenza zou komen en evt Mido dat ik deze heren een kans wil geven, zal ze niet meteen afschrijven zoals anderen doen.
reje
 reje - zaterdag 24 juli 2010 - 19:00   quote  deeplink  
De nieuwe Sonk/Charisteas is onderweg....yeahhh!
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 juli 2010 - 19:03   quote  deeplink  
Ik denk dat het een verhaal Luque gaat worden. Mpenza schijnt ook blessuregevoelig te zijn en hoe ouder je wordt hoe lastiger je hetsteld dus ik zie hem echt niet zitten!
Mido sta ik wat positieve tegenover maar ik kan er met mijn kop nog steeds niet bij waarom men niet wat meer moeite voor Hamdaoui doet. Vijf miljoen voor zo'n spits is echt een koopje!
dege
 dege - zaterdag 24 juli 2010 - 19:08   quote  deeplink  
er gaan geruchten de ronde op het internet dat hij een miljoen meer vroeg als AJAX hem bood, dan kan ik me wel voorstellen dat AJAX de onderhandelingen staakt. Als het betere tijden waren zou AJAX hem zeker strikken, maar een miljoen is wel erg veel.
reje
 reje - zaterdag 24 juli 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Nou mn weekend is mooi naar de klote als Mpenza naar Ajax komt.
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 juli 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Het zijn geruchten idd. Maar een El Hamdaoui zal je zeker plezier van hebben(mits hij fit blijft) Die is 26 jaar dus kan nog jaren mee. Draait hij goed zal hij geld opleveren. Bovendien vind ik hem beter dan Mpenza die alleen maar geld kost want die is volgend jaar niks meer waard. Hij komt transfervrij dus die zal ook een behoorlijk salaris willen plus een hoop tekengeld.
Ik wil het heel graag maar ik kan echt geen rede verzinnen waarom ze Mpenza zouden willen halen!
eSCee
 eSCee - zaterdag 24 juli 2010 - 19:20   quote  deeplink  
ik twijfel of El ham en suarez samen gaat, maar ben zeker wel tevreden met mpenza.

ervaring was belangrijk. en als de ridder en mido nou komen zou het zomaar een geweldig seizoen kunnen zijn..

hmmm..toch knap van ajax. t lijkt wel of ze 24 uur per dag bezig zijn..terwijl t toch maar mensen zijn daar..
alibabba
 alibabba - zaterdag 24 juli 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 18:50 schreef Brandje het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens, dus we zijn het niet altijd oneens met mekaar Brandje...
eSCee
 eSCee - zaterdag 24 juli 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 18:41 schreef Brandje het volgende:
Pantelic was te oud maar ze gaan wel een 32 jarige spits halen. Ik word echt doodziek van het beleid van mijn club. Mits het allemaal waar is natuurlijk.
leeftijd in combinatie met verdiensten en duur van het contract... niet afgeven op je club als je halve info als leidraad neemt.
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 juli 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Pffff, De ridder ja dat is idd een geweldenaar. Die heeft in zijn Ajax tijd niks maar dan ook niks laten zien.
Het is idd knap van Ajax om spelers aan te trekken die niemand anders wil. Topbestuur hebben we.
eSCee
 eSCee - zaterdag 24 juli 2010 - 19:23   quote  deeplink  
t maakt dus niet uit of ze 31 of 36 zijn. t gaat om 2 jaar versus 1 jaar..ik neem aan dat dat toch wel te begrijppen is alibabba en Brandje..
reje
 reje - zaterdag 24 juli 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Waarom haalt Ajax Geert den Ouden niet?? Net zo kansloos als Mpenza. 1 voordeel hij kent de eredivisie...
Brandje
 Brandje - zaterdag 24 juli 2010 - 19:25   quote  deeplink  
Ik loop al wat langer mee en voorspel je dat dit een ramp gaat worden. Maar jij bent overdreven positief terwijl je zelf ook niks weet.Maar ga jij lekker blij zijn met deze miskopen en we spreken elkaar over een paar maanden wel weer als we weer een straatlengte achterstaan en in de EL spelen.
Vennegoor is ook beschikbaar en misschien kan je bronkhorst overhalen om een jaar door te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door Brandje --
eSCee
 eSCee - zaterdag 24 juli 2010 - 19:25   quote  deeplink  
inventief zijn.

De Ridder deed het redelijk goed bij ajax in de schaarse kansen die hij heeft gehad. DIt in tegenstelling tot de Mul.

ik wil De Ridder wel zien, sowieso liever een amsterdammer dan een rotterdammer. al ben ik zelf geen van beide.

en trouwens, Rommedahl, 12e man, pas sinds afgelopen jaar is ie geaccepteerd en speelt ie redelijk. Maar is toch ook geen top.. Onder van basten heb ik m niet gezien
eSCee
 eSCee - zaterdag 24 juli 2010 - 19:27   quote  deeplink  
is goed. hou ik je aan. uiteraard moet je tegen die tijd de zaken wel reeel bekijken.

ik zeg niet dat de ridder top is, maar dat waren zelfs van het schip en Roy niet.

Enige top die geweest zijn afgelopen 20 jaar zijn Finidi en Overmars..

en weet je nog hoe de mensen reageerden op Finidi, toen die kwam
Colles
 Colles - zaterdag 24 juli 2010 - 19:28   quote  deeplink  
Mido????? Rot op man vergokt al ze salaris toch meteen weer die gozer roept de problemen over zichzelf af
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 24 juli 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 19:23 schreef eSCee het volgende:
t maakt dus niet uit of ze 31 of 36 zijn. t gaat om 2 jaar versus 1 jaar..ik neem aan dat dat toch wel te begrijppen is alibabba en Brandje..
Je hebt gelijk, deze gast schijnt Balvast / Veel Goals kan maken, hij is ervaren en ik denk dat Suarez Emile Mpenza ook fijner vindt, Mpenza is een diepgaande spits wie zijn goaltjes wel maakt, boeit niet of die nouw 25 is of 32, Dit verhaal is precies hetzelfde als bij pantelic iedereen zeikt over hem einde van het seizoen waren we tog positief.

Welkom Mpenza.
joey
 joey - zaterdag 24 juli 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 19:25 schreef Brandje het volgende:
Ik loop al wat langer mee en voorspel je dat dit een ramp gaat worden. Maar jij bent overdreven positief terwijl je zelf ook niks weet.Maar ga jij lekker blij zijn met deze miskopen en we spreken elkaar over een paar maanden wel weer als we weer een straatlengte achterstaan en in de EL spelen.
Vennegoor is ook beschikbaar en misschien kan je bronkhorst overhalen om een jaar door te gaan.
nouu brockhorst is gewoon goed hoor!:P
ThreeStars
 ThreeStars - zaterdag 24 juli 2010 - 19:35   quote  deeplink  
Brandje denk je nouw dat Van Bronckhorst nog 1 jaar door gaat hij heefd aangekondigd dat hij stopt en als een speler het aangeeft dan stoppen ze vaak
het zou was zijn Feyenoorder Stopt Carriere maar besluit tog naar Ajax te gaan

Dan blunder je als speler
joey
 joey - zaterdag 24 juli 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 19:30 schreef ThreeStars het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, deze gast schijnt Balvast / Veel Goals kan maken, hij is ervaren en ik denk dat Suarez Emile Mpenza ook fijner vindt, Mpenza is een diepgaande spits wie zijn goaltjes wel maakt, boeit niet of die nouw 25 is of 32, Dit verhaal is precies hetzelfde als bij pantelic iedereen zeikt over hem einde van het seizoen waren we tog positief.

Welkom Mpenza.
We zullen wel zien..Alsnog is het tot nu toe gewoon een GERUCHT! Misschien dat El hamdoui nog komt.. misschien komt er wel een hele andere spits.. We zullen zien...
eSCee
 eSCee - zaterdag 24 juli 2010 - 19:37   quote  deeplink  
Inderdaad.. heeft die Raiola geen hyves met al zijn spelers die hij behartigt als hyve vrienden.. dan kunnen we ons er ook nog actief mee bemoeien hahaha
tinus1985
 tinus1985 - zaterdag 24 juli 2010 - 19:42   quote  deeplink  
als je kampioem wil worden moet je alleen investeren in die 2 van az en verder niks dan word ajax op zijn sloffen kampioen en geen fcknudde spelers gaan halen
alibabba
 alibabba - zaterdag 24 juli 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Op basis van zijn carriere de laatste jaren ben ik niet overtuigd van Mpenza. Jol ziet het, als het allemaal waar is, dan wel zitten in hem en ik heb een groot vertrouwen in Jol. Het blijft toch vreemd dat elke trainer maar kan doen en laten wat hij wil. Er word duidelijk geen rechtlijnig beleid uitgestippeld en dat is zeer kwalijk te noemen. Waarom word er in het buitenland nergens een talentvolle spits gescout? Is dat nou zo moeilijk? Een jonge spits, die in de toekomst van waarde is en uiteindelijk ook de centen oplevert. Het lijkt allemaal zo simpel, maar bij Ajax.....
Milanafcaaa
 Milanafcaaa - zaterdag 24 juli 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer van E. Mpenza is; Rachid Tajmout

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Mpenza...NEE!!!!!!!

0.0102100