|
|
Brandje
|
|
|
De Mul deed het onder Ten cate beter dan ik de Ridder ooit heb zien doen |
|
|
|
|
henk K
|
|
|
als je het ziet jonge jonge leonardo en mido eerder verguisd en nu moeten ze ons redden het niveau daalt behoorlijk |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Mido bij Ajax was ik wel fan van maar die sneeuwvlokje kon niet met hem overweg en daarom moest hij weg. Bij de Spurs heeft hij het ook goed gedaan. Daarna helaas erg slecht |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 19:43 schreef alibabba het volgende:Op basis van zijn carriere de laatste jaren ben ik niet overtuigd van Mpenza. Jol ziet het, als het allemaal waar is, dan wel zitten in hem en ik heb een groot vertrouwen in Jol. Het blijft toch vreemd dat elke trainer maar kan doen en laten wat hij wil. Er word duidelijk geen rechtlijnig beleid uitgestippeld en dat is zeer kwalijk te noemen. Waarom word er in het buitenland nergens een talentvolle spits gescout? Is dat nou zo moeilijk? Een jonge spits, die in de toekomst van waarde is en uiteindelijk ook de centen oplevert. Het lijkt allemaal zo simpel, maar bij Ajax..... Jozy Altidore |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Simpel doe niet moeilijk geef die El Hamdaoui gewoon nog 3 / 4 TON! En hij komt en we hebben plezier en pracht voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Altidore is al door verschillende clubs "ontdekt" maar nergens goed genoeg bevonden, wat moeten wij dan met zo'n speler |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 19:03 schreef Brandje het volgende:Ik denk dat het een verhaal Luque gaat worden. Mpenza schijnt ook blessuregevoelig te zijn en hoe ouder je wordt hoe lastiger je hetsteld dus ik zie hem echt niet zitten! Mido sta ik wat positieve tegenover maar ik kan er met mijn kop nog steeds niet bij waarom men niet wat meer moeite voor Hamdaoui doet. Vijf miljoen voor zo'n spits is echt een koopje! Inderdaad en als el hamdaoui een goed seizoen of 2 draait dan kun je nog geld voor hem krijgen ook.... Mpenza verkoop je nooit meer! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 20:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad en als el hamdaoui een goed seizoen of 2 draait dan kun je nog geld voor hem krijgen ook.... Mpenza verkoop je nooit meer! He-le-maal eens!!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 20:07 schreef remco k het volgende:[..] Altidore is al door verschillende clubs "ontdekt" maar nergens goed genoeg bevonden, wat moeten wij dan met zo'n speler Hij heeft geweldig gevoetbald in Amerika,, Is daarbij nog harstikke jong! Hij maakt een transfer van amerika naar villareal, daar heeft hij door geweldige concurrentie nooit echt een kans gekregen.. werd toen 2x verhuurd, maar ik kan begrijpen dat je als spelr niet vaak erg goed speelt als je word verhuurd.. Dat gaat er denk ik wel inzitten..
In Amerika zeggen alle trainers dat Ajax 1 van de beste opties zou zijn om de stap te amken naar de EU.. maar ajax Scout niet in amerika, wat echt te dom voor woorden is.. En dan gaan ze naar clubs als Villareal(Altidore) en Benfica(Adu).. Waar ze een gok nemen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 20:06 schreef ThreeStars het volgende:Simpel doe niet moeilijk geef die El Hamdaoui gewoon nog 3 / 4 TON! En hij komt en we hebben plezier en pracht voetbal. Ja ik begrijp niet .. is dat veel? Denk dat Mpenza ook veel salaris vraagt! |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Als ajax niet 3 - 4 ton meer wilt betalen, dan mag het bestuur kapot valen. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Waarom blijft Ajax doorgaan met miskopen halen. Heb er echt genoeg van! Spelers zoals kennedy, sno en wielaert enz moet je niet halen!!. Haal Dembele en/of El Hamdaoui, dan maar wat meer in de schuld maar deze spelers betalen hun waarde dubbel en dwars uit. Het nieuwe beleid moet eens worden: Alleen spelers die meerwaarde hebben trekken we aan! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 20:25 schreef reje het volgende:Waarom blijft Ajax doorgaan met miskopen halen. Heb er echt genoeg van! Spelers zoals kennedy, sno en wielaert enz moet je niet halen!!. Haal Dembele en/of El Hamdaoui, dan maar wat meer in de schuld maar deze spelers betalen hun waarde dubbel en dwars uit. Het nieuwe beleid moet eens worden: Alleen spelers die meerwaarde hebben trekken we aan! Najaa.. kijk mpenza kan net als Pantelic een goede zijn voor 1 seizoen.. kan er zo 20 intikke.. prima..Maar da zit je volgend seizoen weer zonder spits.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 20:25 schreef reje het volgende:Waarom blijft Ajax doorgaan met miskopen halen. Heb er echt genoeg van! Spelers zoals kennedy, sno en wielaert enz moet je niet halen!!. Haal Dembele en/of El Hamdaoui, dan maar wat meer in de schuld maar deze spelers betalen hun waarde dubbel en dwars uit. Het nieuwe beleid moet eens worden: Alleen spelers die meerwaarde hebben trekken we aan! Klopt! Ajax moet ook eens beginnen om zijn scoutingsafdeling (en dan bedoel ik de de padvinderij...) tegen het licht te houden. Daarmee begint alles. En bij de juiste en goede spelers dan maar wat hogere salarissen betalen. Wanneer je met regelmaat de Champions League haalt, vloeien de euro's vanzelf weer binnen, plus het feit dat spelers die in de CL spelen meer waard zijn (geworden). Het mes snijdt dan van twee kanten. Maar wat er de laatste jaren is gebeurd, ik word er niet vrolijk van. Slecht beleid = geen kampioen = geen CL = minder inkomsten = minder goede spelers kunnen halen. Enzovoort, enzovoort... |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Er moeten toch wel meerdere opties zijn? Liever wat langer wachten voor een goede spits voor langere termijn(zoals Altidore of El Hamdaoui)dan een paniek aankoop op korte termijn. Zonder de gewenste spits verslaan we vast ook nog wel PAOK. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
wat is er mis met Mpenza? Scoort 20+ heeft ervaring en is goedkoop. Laten we niet vergeten dat Pantilic weg gaat omdat hij veel salaris eist + een langer contract. voordat hij kwam snapte niemand waarom hij gehaald werd. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 20:36 schreef reje het volgende:Er moeten toch wel meerdere opties zijn? Liever wat langer wachten voor een goede spits voor langere termijn(zoals Altidore of El Hamdaoui)dan een paniek aankoop op korte termijn. Zonder de gewenste spits verslaan we vast ook nog wel PAOK. inderdaad dan nu paar ton meer betalen straks paar mill. meer innen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 20:51 schreef Per4manc het volgende:wat is er mis met Mpenza? Scoort 20+ heeft ervaring en is goedkoop. Laten we niet vergeten dat Pantilic weg gaat omdat hij veel salaris eist + een langer contract. voordat hij kwam snapte niemand waarom hij gehaald werd. Als hij er 20+ kan scoren moet je hem gelijk nemen, maar kan ie dat? Niet een urzaiz verhaal of atouba? el hamdaoui weet je dat ie fit is ok kost wat meer.. Liever nog mido dan mpenza! Waarom? is jonger en fitter |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Waar gaat dit allemaal over? Jol mag naar verluidt eindelijk een "goedkope" spits en dito buitenspeler halen. Vervolgens zijn ze akkoord met AZ over Hamdaoui voor 5 miljoen!! niet echt goedkoop, maar het probleem zit het hem in het salarishuis. Nu vraagt hij een belachelijk salaris wat AJAX niet KAN en wil betalen en hebben we een klote bestuur?!Vervolgens begint er nog iemand nota bene over van Bronckhorst. Is 1 een Feyenoorder, 2 bijna 40 jaar oud en is linksback/linkermiddenvelder! Tja............ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kijk even naar wat doelpunten van MPENZA misschien dat je dan een ander beeld krijgt
//www.youtube.com/watch?v=nd3MtHgTDSY
Denk dat El hamdoui nog komt, ze houden dan Mpenza als stand-inn. Niet verkeerd toch als je de beelden van vorig seizoen ziet. MPENZA JA, is nog topfit, veel ervaring, laat hem maar invallen mocht het nodig zijn! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kijk even naar wat doelpunten van MPENZA misschien dat je dan een ander beeld krijgt //www.youtube.com/watch?v=nd3MtHgTDSY Denk dat El hamdoui nog komt, ze houden dan Mpenza als stand-inn. Niet verkeerd toch als je de beelden van vorig seizoen ziet. MPENZA JA, is nog topfit, veel ervaring, laat hem maar invallen mocht het nodig zijn! Als dat de insteek zou zijn, invaller, heb ik er alle vrede mee. Maar ik geloof zeker niet dat dat de bedoeling is. En ik denk ook niet dat Mpenze een slechte voetballer is, alleen, ik heb hem in Belgiƫ met enige regelmaat aan het werk gezien, denk ik niet dat hij het type spits is dat voor ons Ajax rendabel is. Ik - en met mij - vele andere Ajax-supporters vinden dat El Hamdaoui - gezien zijn spel(inzicht) - veel beter bij Ajax past. Maar nogmaals, als invaller, laat maar komen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 21:22 schreef Pietje het volgende:[..] Als dat de insteek zou zijn, invaller, heb ik er alle vrede mee. Maar ik geloof zeker niet dat dat de bedoeling is. En ik denk ook niet dat Mpenze een slechte voetballer is, alleen, ik heb hem in Belgiƫ met enige regelmaat aan het werk gezien, denk ik niet dat hij het type spits is dat voor ons Ajax rendabel is. Ik - en met mij - vele andere Ajax-supporters vinden dat El Hamdaoui - gezien zijn spel(inzicht) - veel beter bij Ajax past. Maar nogmaals, als invaller, laat maar komen. Denk niet dat ze beiden gaan komen hoor. beter mido en elhamdaoui dan! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 21:10 schreef John2 het volgende:Waar gaat dit allemaal over? Jol mag naar verluidt eindelijk een "goedkope" spits en dito buitenspeler halen. Vervolgens zijn ze akkoord met AZ over Hamdaoui voor 5 miljoen!! niet echt goedkoop, maar het probleem zit het hem in het salarishuis. Nu vraagt hij een belachelijk salaris wat AJAX niet KAN en wil betalen en hebben we een klote bestuur?!Vervolgens begint er nog iemand nota bene over van Bronckhorst. Is 1 een Feyenoorder, 2 bijna 40 jaar oud en is linksback/linkermiddenvelder! Tja............ 5 miljoen vind ik weinig voor zo'n speler hoor..:) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is precies hetgeen ik ook hoop (maar niet verwacht... :-(( |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:Kijk even naar wat doelpunten van MPENZA misschien dat je dan een ander beeld krijgt //www.youtube.com/watch?v=nd3MtHgTDSY Denk dat El hamdoui nog komt, ze houden dan Mpenza als stand-inn. Niet verkeerd toch als je de beelden van vorig seizoen ziet. MPENZA JA, is nog topfit, veel ervaring, laat hem maar invallen mocht het nodig zijn!
FC Sion?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
GEEN MPENZA, past niet bij AJax. Geef de jeugd de kans!!!!!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: Mpenza samen met Suarez zou zomaar eens een koningskoppel kunnen worden, ik heb vertrouwen als je die 2 samen hebt dat dat garant staat voor de nodige doelpunten, zeker gezien je daarachter ook nog een De Jong, Eriksen, De Zeeuw en Enoh hebt staan. Als dan ook nog Greg en Steek blijven staat er een mooi elftal. Op naar die 3e ster!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ebbe Sand is overigens ook geen kleintje voor op links. De beelden Sand en Mpenza bij FC Sion zijn indrukwekkend! Waarschijnlijk had SION geen beste verdediging, hahaha Ben het wel eens met jou sommigen zijn met hun 32 jaar nog niet uitgerangeerd, toch ?!? |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
Beste allemaal, kijk toch eens goed man! Dat filmpje van Sand en Mpenza is uit 2000/2001 niet bij Sion maar bij FC Schalke!! |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
hahaha ja dit is een goeie bak ja. sommige kennen het stadion van schalke nog niet, of het shirt of het logo..en t grappigste is dat het filmpje gemaakt is door een zekere timoschalke op youtube zijn gezet.. |
|
|
|
|
Milanafcaaa
|
|
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ze zijn een paar jaar te laat met het halen van deze Mpenza. Ik hoop dat hij als tweede spits wordt aangetrokken en dat het wel doorgaat met El Hamdaoi. Dat is tenminste wel een goede investering. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ebbe Sand is overigens ook geen kleintje voor op links. De beelden Sand en Mpenza bij FC Sion zijn indrukwekkend! Waarschijnlijk had SION geen beste verdediging, hahaha Ben het wel eens met jou sommigen zijn met hun 32 jaar nog niet uitgerangeerd, toch ?!? Je filmpje is van 2001 bij schalke:( reken even snel uit hoeveel jaar dat geleden is dan weet je ook hoeveel mpenza ouder is dan daar! |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ik heb zo'n idee dat Mpenza een pinchhitter moet worden achter Mido (als de verhalen waar zijn dat die komt). Lijkt mij dat Mido toch iets meer klasse in zijn donder heeft. En dat het een moeilijke jongen is, dat kan Jol wel aan. Hij heeft hem al een keer onder zijn hoede gehad dus dat zal wel goed komen. Ik ben blijer met een Mido dan met een Mpenza.( maar laten we hopen dat ik Mpenza net zo verkeerd inschat als Pantelic destijds) |
|
|
|
|
Dobro
|
|
|
El hamdoui is 26 jaar oud en een gevestigde naam. Zeker bij AJAX goed voor 20+ doelpunten per seizoen. Waarom niet 5 miljoen investeren + een goed salaris. Lijkt mij toch geen financieel risico? CL halen en je hebt het al terug verdient. Contract voor 3 jaar en na 2 jaar doorverkopen met winst naar het buitenland. Ben ik noou zo slim of is dit bestuur nou zo dom!!?? |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 10:44 schreef Dobro het volgende:El hamdoui is 26 jaar oud en een gevestigde naam. Zeker bij AJAX goed voor 20+ doelpunten per seizoen. Waarom niet 5 miljoen investeren + een goed salaris. Lijkt mij toch geen financieel risico? CL halen en je hebt het al terug verdient. Contract voor 3 jaar en na 2 jaar doorverkopen met winst naar het buitenland. Ben ik noou zo slim of is dit bestuur nou zo dom!!?? Gevestigde naam bij AZ... Wil nog niet zeggen dat hij 100% zeker voor veel geld kan worden doorverkocht. Door aan zijn eisen te voldoen, neem je een groot financieel risico. Sluit niet uit dat ik hem graag had zien komen hoor, maar niet tegen elke prijs. Als het echt zo is dat er een miljoen tussen vraag en aanbod zat, dan moet je hem al niet willen(je gaat daarmee alleen maar zorgen dat in de toekomst alle spelers een absurde eis neerleggen. Net als door belachelijke transfersommen te betalen, betaal je nu ook belachelijke bedragen voor middelmatige spelers. Je maakt jezelf ermee kapot.).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door Blaatkoe -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dobro je bent inderdaad niet echt lkkr eerst reageren op een 2 jaar oud bericht en dan zegge dat el hamdoui voor veel verkocht kan worden.. De reden dat spelers als huntelaar verkocht zijn voor veel geld is omdat ze in ieder geval meer seizoenen goed hebben gepresteerd bij ajax.. En dat die niet 27 waren.. Dus doorverkopen is niet heel waarschijnlijk.. |
|
|
|
|
Tonny23
|
|
|
Mpenza heeft veel ervaring, voor een jong team als Ajax, goed koppel met Suarez. Dat El Hamdoui niet het salaris krijgt dat hij vraagt, kan ik prima begrijpen. Het bestuur moet aan de lange termijn denken, als El Hamdoui een gortig salaris krijgt, wil Emanuelson gelijk meer en al die andere spelers.
Een speler moet bij Ajax willen speler omdat hij dat een eer vindt en goed verdient, maar spelers die alleen voetballen voor geld zoals El Hammi heeft Ajax niet nodig. |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
Het kan wel zijn dat sommigen het hier wel in mpenza zien zitten .. maar die gozer is zo blessure gevoelig straks is die weer geblesseerd en wie hebben we dan .?? weer geen spits precies soals nu en dan gaat weer de jong of suk naar de spits .. kunnen we dat beter meteen maar doen .. die mpenza is echt te blessure gevoelig |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar mensen t zijn gewoon geruchten xD Ik kan er niet zo warm of koud van worden.. Ajax doet niet als vorig jaar gewoon iets totaal onverwachts.. |
|
|
|
|
Pascal MB
|
|
|
Als Belg zeg ik: haal Mpenza niet! Speelt een paar goede wedstrijden en dan gedaan! Is zeer blessuregevoelig. Geef dan de jeugd een kans, Ajax is/was bekend voor hun jeugd! |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Mpenza is gewoon een rookgordijn,el hamdaoui is vast hun prio,ze zijn hem vast nog niet vergeten. |
|
|
|