|
|
3e ster
|
|
|
Ok seizoen gaat bijna beginnen dus wat sfeer er in. Wat vinden jullie het mooiste Ajax lied in het stadion? Mijn Favoriet is DIT IS MIJN CLUB.............. krijg altijd kippevel van dit nr. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Heel lang geleden: De Zilvervloot. Daar kreeg ik kippenvel van. Maar ik denk dat het voor jouw/jullie tijd is. Ik ben een oudje...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
3e ster
|
|
|
Misschien moeten we oude nrs gaan zingen om het oude ajax gevoel terug te krijgen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door 3e ster -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 - 22:54 schreef 3e ster het volgende:Misschien moeten we oude nrs gaan zingen om het oude ajax gevoel terug te krijgen :) Hahahaha!! Als dat helpt om kampioen te worden, zal ik extra hard zingen, maar mijn vrouw en kinderen vinden dat ik vals zing... In een volle ArenA valt dat niet zo op ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik krijg al kippevel van het clublied voor aanvang man. Maar joduh,joduh joduh klinkt ook wel heel erg lekker.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Over het algemeen klinkt alles wel erg lekker in de Arena, tenminste dat is de laatste jaren weer zo, het is wel eens anders geweest.... Het gaat de goede kant op met de supporters nu nog met AJAX zelf |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
leuke sfeer...
Ging goed vandaag tegen Real mallorca of niet, van de week speelde FC ZWOLLE nog gelijk tegen hun, en jullie verliezen ervan.... LOL knappe goal trouwens van de Vrij.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 17:18 schreef remco k het volgende:leuke sfeer... Ging goed vandaag tegen Real mallorca of niet, van de week speelde FC ZWOLLE nog gelijk tegen hun, en jullie verliezen ervan.... LOL knappe goal trouwens van de Vrij.. ach, ... ze zijn nog aan het oefenen hè |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 17:18 schreef remco k het volgende:leuke sfeer... Ging goed vandaag tegen Real mallorca of niet, van de week speelde FC ZWOLLE nog gelijk tegen hun, en jullie verliezen ervan.... LOL knappe goal trouwens van de Vrij.. en ajax maar winnen van een c elftal van chelsea.
knap hoor...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ach ja, altijd beter dan na de pijnlijke afstraffing in de beker door ajax, gelijk te spelen tegen een amateurploegje uit Zeeland, misschien zat daar nog wel een spits tussen voor jullie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blij dat jij wel de ironie in mijn post snapt, anders dan andere "collega's" van je... LOL |
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Dit is mijn club, krijg er kippenvel van in het stadion... |
|
|
|
|
afca-son
|
|
|
en zo is dat dat heb ik ook altijd |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax - Ajax ClubliedEen juichtoon da-vre langs de velden Voor ons dierbaar rood en wit De ploeg de dapp`re Meersche helden Onze vreugd` en trotsch bezit Alom Gevreesd in heel den lande Glorie onzer Amstel-stad ... Ieder draagt ze op de handen Wie gaat niet op Ajax prat Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare Dapp`re strijders fier en koen Geen club die ons kan evenaren.. Rood en wit word kampioen! Hup Ajax hup, Rood - Witte schare Dapp're strijders fier en koen Een roep die geldt, dat is je ware Rood en Wit wordt kampioen Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare Dapp`re strijders fier en koen Geen club die ons kan evenaren.. Rood en wit word kampioen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er was eens een club die hete ajax. het was zo mooi het hete ajax ze speelden heel goed heel goed het hete ajax
Ajax afc het is zo mooi stuur feyenoord maar naar de play
ole ole ole ajax zet hem op ja ajax zet hem op |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 18:52 schreef remco k het volgende:[..] ach ja, altijd beter dan na de pijnlijke afstraffing in de beker door ajax, gelijk te spelen tegen een amateurploegje uit Zeeland, misschien zat daar nog wel een spits tussen voor jullie ja ach. dat krijg je als beloning dat feyenoord van psv, az en fc twente had gewonnen. speelde ajax niet tegen amateurclub en jupiler clubs om die finale tebereiken? hoeveel moeite hadden julie niet met ze.( agovv, fc dortdrecht bv.)
toch leuk dat jij de druk maakt over een wedsrtrijdje in zeeland van feyenoord.
helaas moet feyenoord gezien de financieen iets lager kijken maar je weet nooit, er kan positief of negatief zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 18:51 schreef jarjar78 het volgende:[..] ja ach. dat krijg je als beloning dat feyenoord van psv, az en fc twente had gewonnen. speelde ajax niet tegen amateurclub en jupiler clubs om die finale tebereiken? hoeveel moeite hadden julie niet met ze.( agovv, fc dortdrecht bv.) toch leuk dat jij de druk maakt over een wedsrtrijdje in zeeland van feyenoord. helaas moet feyenoord gezien de financieen iets lager kijken maar je weet nooit, er kan positief of negatief zijn. ach ja, wie won de beker???? |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
correctie, wie kreeg de beker.
ajax: agovv, fc dordrecht(n.v.), whc, nec(n.v) go ahead eagles. feyenoord: harkemase boys, fc den bosch, az, psv, fc twente.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juli 2010 door jarjar78 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nadat wij hem wonnen kreeg Suarez volgens mij van Kessler de beker.Toch ?? |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
bij dit is mijn club krijg ik kippenvel ;o, maar bij three little birds ook. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:12 schreef nemam-tiL het volgende:[..] nadat wij hem wonnen kreeg Suarez volgens mij van Kessler de beker.Toch ?? en dat kon opeens wel in een keer?
en dan nog boos worden dat ze geen aplause kregen, gek he`
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juli 2010 door jarjar78 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
en dat kon opeens wel in een keer?
Ja hoor gewoon aanpakken en zeggen dank u wel.Enig cynisme kan jou wel ontzegt worden,man wat sta je strak |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jar = engels voor pot jarjar is dus oppotten vandaar dat je zo strak bent.relax man |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
ALLE DUIVEN(PRIJZEN) OP DE DAM, SJALALIE, SJALALALA,--- AJAX, AJAX! |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
ken jij engels? knappe jonge/meisje ben jij zeg? volges mij sta jij strak, is je gasssssflessss leeg ofzo?
nou ik ben weg, ik ken niet zo goet tegen arogante mensen die niet open staan voor discusies of ander meningen.
en dan vinden julie het gek dat niemand julie aardig vind. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Thee litlle birds, Bob = ook al ajacied!
Love this club 4-ever!
AJAX! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:03 schreef jarjar78 het volgende:correctie, wie kreeg de beker. ajax: agovv, fc dordrecht(n.v.), whc, nec(n.v) go ahead eagles. feyenoord: harkemase boys, fc den bosch, az, psv, fc twente. Heeft AJAX niet 2 keer van feyenoord gewonnen????? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:31 schreef jarjar78 het volgende:ken jij engels? knappe jonge/meisje ben jij zeg? volges mij sta jij strak, is je gasssssflessss leeg ofzo? nou ik ben weg, ik ken niet zo goet tegen arogante mensen die niet open staan voor discusies of ander meningen. en dan vinden julie het gek dat niemand julie aardig vind. Nobody likes us, we do care, but not when it's hate from ROTterdom!
slaap zacht |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: eigenlijk 3 keer ja, maar in de badkuip werden we weer even genaaid.
geeft niet, we eindigen al zo lang boven feyenerd!
moet er altijd weer om lachen hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:16 schreef jarjar78 het volgende:[..] en dat kon opeens wel in een keer? en dan nog boos worden dat ze geen aplause kregen, gek he` ik snap je, aangezien de pot in A'dam al was beslist, hadden wij net zo goed toen al de beker kunnen krijgen, ik snap het man, wel kut he dat jou clupje niks in te brengen heeft de laatste jaren tegen AJAX......
Ik snap je frustratie, waarom sluit jij je niet gewoon aan bij de grootste club van nederland. Ben je meteen van het gezeur af met dat kleine clupje uit rotterdam |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Muhahahahahahahahaha
great!!
jar! remco, jar!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:31 schreef jarjar78 het volgende:ken jij engels? knappe jonge/meisje ben jij zeg? volges mij sta jij strak, is je gasssssflessss leeg ofzo? nou ik ben weg, ik ken niet zo goet tegen arogante mensen die niet open staan voor discusies of ander meningen. en dan vinden julie het gek dat niemand julie aardig vind. Doei trouwens je sist goed je kan je nog altijd aanmelden bij Disney,Jungle book mischien ? |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:52 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Doei trouwens je sist goed je kan je nog altijd aanmelden bij Disney,Jungle book mischien ? hoezo? ben je ontslagen?
of ben jij dat olifantje, dombo toch?
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:36 schreef remco k het volgende:[..] ik snap je, aangezien de pot in A'dam al was beslist, hadden wij net zo goed toen al de beker kunnen krijgen, ik snap het man, wel kut he dat jou clupje niks in te brengen heeft de laatste jaren tegen AJAX...... Ik snap je frustratie, waarom sluit jij je niet gewoon aan bij de grootste club van nederland. Ben je meteen van het gezeur af met dat kleine clupje uit rotterdam whuahahahaha jij bent echt grappig
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Nee hoor ben niet ontslagen,sterker nog ben 2x per week in Rotterdam voor mijn werk.Mooie Maas boulevare |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] eigenlijk 3 keer ja, maar in de badkuip werden we weer even genaaid. geeft niet, we eindigen al zo lang boven feyenerd! moet er altijd weer om lachen hahaha eigenlijk dus 4 keer, moet het doelsaldo nog genoemd worden?? |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:57 schreef nemam-tiL het volgende:Nee hoor ben niet ontslagen,sterker nog ben 2x per week in Rotterdam voor mijn werk.Mooie Maas boulevare joh, zie je toch nog mooie dingen in je leven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:31 schreef jarjar78 het volgende:ken jij engels? knappe jonge/meisje ben jij zeg? volges mij sta jij strak, is je gasssssflessss leeg ofzo? nou ik ben weg, ik ken niet zo goet tegen arogante mensen die niet open staan voor discusies of ander meningen. en dan vinden julie het gek dat niemand julie aardig vind. Ja, je proberder ook echt te discussieren met je eerst opmerking over het winnen van chelsea...
origineel trouwens over die gasfles, maar goed je zal wel koppijn hebben gehad.....(de rest mag je zelf invullen) kijken of je het snapt |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote: mischien moet jij dan voor feyenoord worden, houdt het leven nog een beetje spannend. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe maar niet,Morgen kop in het AD jongen springt uit frustratie van de Erasmus brug willen we niet op ons geweten hebben.komend seizoen merken ze het wel weer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:56 schreef jarjar78 het volgende:[..] hoezo, ik ben niet levensmoe. ik heb tenminste nog eigenwaarde in mijn leven. 4,5 miljoen mensen denken daar heel anders over vriend............ maar goed, je kan je altijd nog bekeren....
hebben jullie al een goede spits trouwens (serieuze vraag) wnt jullie zullen wel niet heel erg tevreden zijn met de prestaties van cisse tot nog toe |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
nee hoor ik heb geen koppijn, maar bedank voor het vragen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 21:02 schreef jarjar78 het volgende:[..] mischien moet jij dan voor feyenoord worden, houdt het leven nog een beetje spannend. LOL, ik moet zeggen, je hebt wel humor, nee joh, dat zullen mijn zoontjes me niet in dank afnemen, ik roep namelijk al jaren tegen ze dat ajax de beste is, maar we winnen nooit wat... als ik dan feyenoord supprter ga worden, zijn ze denk ik het geloof in GOED voetbal kwijt.... ze denken namelijk dat jullie een suptopper zijn in NL.. haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Heb genoeg van potpot78.Ga lekker Pinkeltje voorlezen en mijn dochtertje welterusten zeggen |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 21:02 schreef remco k het volgende:[..] 4,5 miljoen mensen denken daar heel anders over vriend............ maar goed, je kan je altijd nog bekeren.... hebben jullie al een goede spits trouwens (serieuze vraag) wnt jullie zullen wel niet heel erg tevreden zijn met de prestaties van cisse tot nog toe ben benieuwd hoeveel er zitten als het tegen zit.
cisse is gewoon en flop. dan weer z`n teen dan weer z`n enkel en dan weer een verkeerde schoen. afwachten wat het dit jaar wordt. (leuk dat het ook gewoon kan) |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 21:08 schreef nemam-tiL het volgende:Heb genoeg van potpot78.Ga lekker Pinkeltje voorlezen en mijn dochtertje welterusten zeggen wens haar maar weltrusten. zeg maar tegen haar dat ze in rotterdam altijd welkom is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 21:10 schreef jarjar78 het volgende:[..] ben benieuwd hoeveel er zitten als het tegen zit. cisse is gewoon en flop. dan weer z`n teen dan weer z`n enkel en dan weer een verkeerde schoen. afwachten wat het dit jaar wordt. (leuk dat het ook gewoon kan) 4,5 miljoen passen nooit in het stadion, die zijn er niet zo groot dat weet jij zelf ook wel..............
HAHA, discussies voeren met de concurrent is het mooiste dat er is, jammer dat het vaak wordt onderbroken door reacties van een stel debielen... en een beetje mekaar de gek aansteken moet kunnen toch.....
Maarehh, wie gaat julle aanvalsleider worden dan op 9, moet dat echt cisse worden, want wees toch eerlijk, daar zit toch niks in of wel,,, wij hebben wat domme dingen gedaan met ons geld, meer dat geld aan cisse uitgeven, had KONING Beenhakker niet ff 1 van ze maatjes kenne bellen in brazillie of polen.... |
|
|
|