|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] LOL, ik moet zeggen, je hebt wel humor, nee joh, dat zullen mijn zoontjes me niet in dank afnemen, ik roep namelijk al jaren tegen ze dat ajax de beste is, maar we winnen nooit wat... als ik dan feyenoord supprter ga worden, zijn ze denk ik het geloof in GOED voetbal kwijt.... ze denken namelijk dat jullie een suptopper zijn in NL.. haha ach ja dat waren we in 1995 ook en toen werden we ook later twee keer kampioen en wonnen we de uefacup dus alles is mogelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker alles is mogelijk, de strijd tussen ajax en Feyenoord is de enige echt mooie strijd in NL, jammer dat we niet ieder jaar meer samen om de titel strijden, 10 keer liever dan die lampekappen.....
Ik zag trouwens dat die Patrick psv best populair is bij jullie hoe zit dat dan, beetje heulen met de Lampen???!!! |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 21:14 schreef remco k het volgende:[..] 4,5 miljoen passen nooit in het stadion, die zijn er niet zo groot dat weet jij zelf ook wel.............. HAHA, discussies voeren met de concurrent is het mooiste dat er is, jammer dat het vaak wordt onderbroken door reacties van een stel debielen... en een beetje mekaar de gek aansteken moet kunnen toch..... Maarehh, wie gaat julle aanvalsleider worden dan op 9, moet dat echt cisse worden, want wees toch eerlijk, daar zit toch niks in of wel,,, wij hebben wat domme dingen gedaan met ons geld, meer dat geld aan cisse uitgeven, had KONING Beenhakker niet ff 1 van ze maatjes kenne bellen in brazillie of polen.... klopt maar hopelijk komt die nieuwe stadion gauw dan kunnen er 80mil in
ach en het leukste is als oranje speelt drinkt iederen samen een biertje. geloof me ik heb geen hekel aan ajacieden. ik ben geen kuddedier
ron vlaar is de nieuwe aanvoerder. feyenoord heeft wel meer domme dingen gedaan op finacieel gebied. landzaad,cisse,leonard enz. er zijn wel twee nieuwen op huurbasis. smolov en lumb van zenit |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 21:16 schreef remco k het volgende:Zeker alles is mogelijk, de strijd tussen ajax en Feyenoord is de enige echt mooie strijd in NL, jammer dat we niet ieder jaar meer samen om de titel strijden, 10 keer liever dan die lampekappen..... Ik zag trouwens dat die Patrick psv best populair is bij jullie hoe zit dat dan, beetje heulen met de Lampen???!!! jammer dat dat de eerst komende jaren niet meer mogelijk is. ajax-feyenoord en feyenoord-ajax zijn DE wedstrijden van het jaar. gezonde rivaliteit is leuk maar het kan ook te ver gaan.
in mijn ogen is iedereen welkom op ieder forum. of het nou ajax psv of feyenoord is. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
fijne avond en suc6 voor het komend seizioen. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] LOL, ik moet zeggen, je hebt wel humor, nee joh, dat zullen mijn zoontjes me niet in dank afnemen, ik roep namelijk al jaren tegen ze dat ajax de beste is, maar we winnen nooit wat... als ik dan feyenoord supprter ga worden, zijn ze denk ik het geloof in GOED voetbal kwijt.... ze denken namelijk dat jullie een suptopper zijn in NL.. haha zeg nooit nooit. 1)een oude vriend van me leerde ik kennen als ajacied met seizioenskaard. tot hij opeens een feyenoord shirt aanhad en een kaart van feyenoord had
2) met de opendag van feyenoord van dit jaar is een buurjongen meegegaan. beide ouders zijn ajacied.
maar ja, als je alleen voor goed voetbal gaat is het voor de reste een saai zooitje daar zeker. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Bij Feyenoord is het dan 5x zo saai!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Oei oei oei......dat was me weer een loei.........Mooiste Ajax-lied. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
3 Little Birds heeft mijn hart wel gestolen hoor. Schitterend om het hele stadion te horen zingen, lekker positief, heel herkenbaar en welke supportersgroep zingt er nu reggae?
WIj dus. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 08:42 schreef Eide het volgende:3 Little Birds heeft mijn hart wel gestolen hoor. Schitterend om het hele stadion te horen zingen, lekker positief, heel herkenbaar en welke supportersgroep zingt er nu reggae? WIj dus. Vanavond ook weer...
Vooral de frase "THIS IS MY MESSAGE TO YOU" |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je vergeet OOOOOEEEHHHHH OEHHHH OEEEHEHHHHHH:):):):):):):) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
paffendorf? where are you?
oe oe oe oeoe!
comon do it with me........oe oe ooooee oe ooooee!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
mooiste ajax lied naar feyenoord -> Feyenoord is slecht, keer op keer, dan zeggen we volgend jaar weer Veendam Heen en Weer, ROTTERDAM jupiler league:X |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: id dat je mooiste AJAX lied??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
HELEMAAL NIKS IN ROTTERDAM!!!!!!!!!
Maar goed, dat wordt helemaal saai aangezien er mensen p dit forum zitten die denken dat Feyenoord nog nooit wat heeft gewonnen.
Nee lieve kinderen, er was eens een tijd, dat Feyenoord ook eens een keertje kampioen is geworden... jaja echt waar. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 17:04 schreef remco k het volgende:HELEMAAL NIKS IN ROTTERDAM!!!!!!!!! Maar goed, dat wordt helemaal saai aangezien er mensen p dit forum zitten die denken dat Feyenoord nog nooit wat heeft gewonnen. Nee lieve kinderen, er was eens een tijd, dat Feyenoord ook eens een keertje kampioen is geworden... jaja echt waar. zat me net af te vragen, . . . hoe lang is het eigenlijk terug dat er in amsterdam een kampioenschap te vieren was? maar ik heb 't ff nagekeken;
Tijdens het laatste landskampioenschap van Ajax, in het seizoen 2003/04, . . . . . . . . |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Das toch beter dan feyenoord xD |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
en de laatste europese bekerwinst, wanneer was dat ook al weer? heb 't ook nog ff gecheckt;
1995 UEFA Super Cup Real Zaragoza ESP 1 - 1 uit, 4 - 0 thuis |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Lee Towers met dat saaie you'll never enz is Feyenoord,maar ANDRE is Ajax:MET BLOED ZWEET EN TRANEN,kippevel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2010 - 22:18 schreef sevillana het volgende:[..] zat me net af te vragen, . . . hoe lang is het eigenlijk terug dat er in amsterdam een kampioenschap te vieren was? maar ik heb 't ff nagekeken; Tijdens het laatste landskampioenschap van Ajax, in het seizoen 2003/04, . . . . . . . . En totaal AJAX ten opzichte van Feyenoord???? Tsjaa daar wordt je dan weer stil van he.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Iedereen toch... Hahaha... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 13:02 schreef remco k het volgende:Ajax - Ajax ClubliedEen juichtoon da-vre langs de velden Voor ons dierbaar rood en wit De ploeg de dapp`re Meersche helden Onze vreugd` en trotsch bezit Alom Gevreesd in heel den lande Glorie onzer Amstel-stad ... Ieder draagt ze op de handen Wie gaat niet op Ajax prat Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare Dapp`re strijders fier en koen Geen club die ons kan evenaren.. Rood en wit word kampioen! Hup Ajax hup, Rood - Witte schare Dapp're strijders fier en koen Een roep die geldt, dat is je ware Rood en Wit wordt kampioen Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare Dapp`re strijders fier en koen Geen club die ons kan evenaren.. Rood en wit word kampioen! dikke vette eens!!!! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:03 schreef jarjar78 het volgende:correctie, wie kreeg de beker. ajax: agovv, fc dordrecht(n.v.), whc, nec(n.v) go ahead eagles. feyenoord: harkemase boys, fc den bosch, az, psv, fc twente. ajax: de beker Feijenoord: helemaal NIETS!!!
dus conclusie: wij winnen de beker!! |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:31 schreef jarjar78 het volgende:ken jij engels? knappe jonge/meisje ben jij zeg? volges mij sta jij strak, is je gasssssflessss leeg ofzo? nou ik ben weg, ik ken niet zo goet tegen arogante mensen die niet open staan voor discusies of ander meningen. en dan vinden julie het gek dat niemand julie aardig vind. en je ken ook niet schrijffuh nederlandsch errug goet.... |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 20:57 schreef nemam-tiL het volgende:Nee hoor ben niet ontslagen,sterker nog ben 2x per week in Rotterdam voor mijn werk.Mooie Maas boulevare moet je eens intoesten in je navigatie Maas boulevare.......whahahahaha..... |
|
|
|