BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom geen Suk of Bodul

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
3e ster
 3e ster - zaterdag 24 juli 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Ik hoor alleen maar verhalen over Mido/el Hamdaoui en Mpenza

Waarom kunnen Bodul of Suk het niet proberen. Hebben we niks anders in de jeugd voor de spits positie?
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 juli 2010 - 22:57   quote  deeplink  
Ik reageer vandaag op alles :-) Vrienden die op bezoek zouden komen hebben afgebeld: ziek. Dus ik heb tijd om te reageren.
Ik denk dat met name Bodul nog niet de flair en de klasse heeft die Ajax op dit moment al nodig heeft. Zelfs bij Sparta kon hij vorig seizoen (nog) geen potten breken. Dat geldt eveneens voor Suk. Maar geef hen de tijd, ze zullen zeker over een paar jaar doorbreken.Ajax heeft - zeker in de spits - spelers nodig die er direct staan. De bal moet er in, liefst zo veel mogelijk :-))
ajaxboy2
 ajaxboy2 - zaterdag 24 juli 2010 - 22:58   quote  deeplink  
suk is er nog niet klaar voor en bodul die flopte zelfs bij sparta dus ik denk niet dat bodul en suk (voorlopig) cl waardig kunt noemen
Eide
 Eide - zaterdag 24 juli 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Jeugd, groeien, onverwachte prestaties. zegt het iemand iets? Wil er nog wel een ingooien: Siem de Jong.(edit: als onverwacht talent dat opstaat, anders snappen mensen em weer niet :))

Ajax heeft een aantal veelbelovende jongens rondlopen, en inderdaad, ik zou graag wat meer probeersels met die jongens zien. Neemt niet weg dat je in de spits toch wel iets bijzonders wil zien en ik snap dus ook prima waarom er een spits aangetrokken wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 juli 2010 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 24 juli 2010 - 23:04   quote  deeplink  
je zegt het zelf al, PROBEREN, en als het niet goed genoeg is dam het elftal is al heel erg jong, er moet wat ervaring inzitten, zeker als we de CL ingaan
joey
 joey - zaterdag 24 juli 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Siem is geen spits..

Bodul vind ik te slecht

Suk komt er wel, maar is nu nog te onervaren

En Castillon hebben we ook nog, maar die staat er ook nog niet..

Ze komen er wel, maar nu voor CL moeten we wel watbeter hebben natuurlijk;)
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - zaterdag 24 juli 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Onzin, Bodul heeft qua talent het in zich om een topspits te worden. Probleem alleen is dat ie een vrij gemakzuchtige houding heeft. Bij Sparta kreeg hij immers geregeld de kritiek dat ie laks is, kortom gebrek aan winnaarsmentaliteit. Hij zal dit jaar er hard(er) aan moeten trekken anders is echt afgelopen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 juli 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 - 23:23 schreef Maxwell-fan het volgende:
Onzin, Bodul heeft qua talent het in zich om een topspits te worden. Probleem alleen is dat ie een vrij gemakzuchtige houding heeft. Bij Sparta kreeg hij immers geregeld de kritiek dat ie laks is, kortom gebrek aan winnaarsmentaliteit. Hij zal dit jaar er hard(er) aan moeten trekken anders is echt afgelopen.
Klopt! Gemakzucht aan de top kan niet. Maar hij is nog jong en kan er nu aan gaan werken. Over een paar jaar is hij er misschien wel rijp voor.
046afca
 046afca - zondag 25 juli 2010 - 00:53   quote  deeplink  
hoe zit het met castillion?
henk K
 henk K - zondag 25 juli 2010 - 09:49   quote  deeplink  
mpenza ,leonardo/mido ? waar hebben we het over is dit onze klasse waar we moeten zoeken
dege
 dege - zondag 25 juli 2010 - 10:16   quote  deeplink  
je hebt kans dat als Sulejmani toch weg gaat, waar het toch een beetje op begint te lijken na zijn uitspattingen van de laatste tijd, dat ze misschien alsnog El Hammie kunnen halen. word vervolgd.
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 13:57   quote  deeplink  
hmm ..noujaa verhuurd of verkocht?.. Wat verkopen vind ik zonde!
joduh
 joduh - zondag 25 juli 2010 - 16:22   quote  deeplink  
waarom geen suk of bodul???? Omdat ze allebei geen toppers zijn tuluk!!!!!
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 16:32   quote  deeplink  
Zehebben de potentie om dat te kunnen worden.. vooral suk.. Maar nu zij ze nog niet goed gonoeg!
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Ik denk toch dat je bij een talent pas echt wat kan zeggen, als je zo'n speler eens een keer of 10 laat spelen in de basis... Daar worden dit soort gasten groot en sterk van...
p-style
 p-style - zondag 25 juli 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Castillion is geblesseerd
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 16:45   quote  deeplink  
serieuss? hoe erg?
Brandje
 Brandje - zondag 25 juli 2010 - 16:48   quote  deeplink  
Bodul is toch een lachertje. Ik zie in hem echt helemaal niks waarvan ik denk "nou dat kan wel wat worden". Suk kan nog wel wat worden al is het alleen al leuk wanneer hij zich warm loopt.
Talent zie je meteen daar hoef je geen kenner voor te zijn. Neem alleen de vergelijking Eriksen en Sarpong. Bij Eriksen druipt nu al klasse van af. Elke balaanname is perfect. De bal ligt meteen klaar voor een volgende aktie. Aissati beheerst dat ook perfect. Sarpong moet hem twee keer controleren voordat hij hem goed heeft. Zeegelaar heeft exact hezelfde. Alderweireld en vertonghen gaven hem de mooiste ballen tegen Chelsea en elke keer was de bal twee meter van hem vandaan na een aanname. Wil ik Zeegelaar nog niet direct afschrijven want die heeft wel een aardige aktie maar het verschil is nu al heel erg duidelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door Brandje --
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 16:48 schreef Brandje het volgende:
Bodul is toch een lachertje. Ik zie in hem echt helemaal niks waarvan ik denk "nou dat kan wel wat worden". Suk kan nog wel wat worden al is het alleen al leuk wanneer hij zich warm loopt.
Talent zie je meteen daar hoef je geen kenner voor te zijn. Neem alleen de vergelijking Eriksen en Sarpong. Bij Eriksen druipt nu al klasse van af. Elke balaanname is perfect. De bal ligt meteen klaar voor een volgende aktie. Aissati beheerst dat ook perfect. Sarpong moet hem twee keer controleren voordat hij hem goed heeft. Zeegelaar heeft exact hezelfde. Alderweireld en vertonghen gaven hem de mooiste ballen tegen Chelsea en elke keer was de bal twee meter van hem vandaan na een aanname. Wil ik Zeegelaar nog niet direct afschrijven want die heeft wel een aardige aktie maar het verschil is nu al heel erg duidelijk.
Ik snap wat je zegt, maar volgens mij heb je Zeegelaar dan niet gezien tegen chelsea, iedere bal, op 1 na lach telkens perfect om een actie te maken.

Echter heb je verder wel gelijk..
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 17:29   quote  deeplink  
Zeegelar is goed hoor!:)
AjaxInsiderMvB
 AjaxInsiderMvB - zondag 25 juli 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Bodul? Die kan er echt helemaal niks van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom geen Suk of Bodul

0.0061559