|
|
Wim
|
|
|
Wat goed is heeft zijn waarde en wat goed blijft behoud zijn waarde. Echter als de liquide middelen ontbreken, dan moet je of een beetje geluk hebben, een klassebak rond hebben lopen in de A1 of in de jeugd, of een super talent gescout hebben, iets uit de uitverkoop of een afdankertje nemen. Met namen als Mido,de Ridder,de Mul,Leonardo,Mpenza kun je niet garant staan voor zekerheden, ooit waren ze weliswaar goed of zeer getalenteerd, of dat nu weer snel boven komt drijven moet je afwachten, de balans kan zowel positief of negatief uitslaan. Tijd om potentiële talenten snel klaar te stomen of te kneden is er momenteel niet veel, de ploeg moet Europeesch aan de bak en klinkende resultaten behalen/scoren, anders wordt het verlies alleen nog maar groter. Het is een dilemma, er lopen aardig wat spelers rond waar de club liever vanaf wil, omdat ze mislukt zijn, te duur zijn, te zwaar op de begroting leunen, of om andere redenen, anderzijds ben je toch min of meer verplicht spelers binnen te halen die weliswaar meteen inzetbaar moeten zijn, echter waar je meteen bij aankoop al niet 100% zeker van kunt zijn qua prestatiecurve, kwaliteit en rendement, dus wederom geen enkele garantie en bovenal een risico factor. Met voetballen is het nooit gelukt, ze noemden me het scheermes. Ik begin dus maar een professionele voetbalschool in Argentinë,Brazilië en Uruguay,Piet de Visser wordt mijn compaan, supertalenten verkoop ik onmiddellijk door, alleen bestemd voor de hollandse markt.Ik werk nog drie jaar, dan ben ik 56+, dan ga ik op mijn lauweren rusten en rentenieren, de opleiding verkoop ik aan Ajax. Nu weer even serieus, misschien tovert Jol nog een paar andere leuke namen uit de hoge hoed. Ik heb niet echt veel suggesties voor het moment, alhoewel: Michael de Leeuw,Ebrahim Ibou Savaneh,Kevin De Broyer ,Babel, Huntelaar,"de enige echte Ronaldo", alhoewel die laatste is lichamelijk helemaal op naar ik denk, versleten. Ps. waarom speelt Marcus Berg bij PSV, beetje jammer toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door Wim -- |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Zal moeilijk worden,toch heb ik het gevoel, vraag me niet waarom,dat Jol het nog gaat proberen met El Hamdaoui,beide beetje water bij de wijn,en we hebben een klasse spits in huis. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wim maar met iongv 5 weken kan je genoeg doen nog.. |
|
|
|
|
Peter1234
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar als we dan al zijn uitgeschakeld voor de CL (ga ik overigens niet van uit) dan ben je als AJAX zijnde wel veel te laat... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Als er niks fatsoenlijks bij komt dan wordt de CL halen echt een sprookje. PAOK zal nog wel lukken maar daarna is het echt einde verhaal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja klopt remco maar ik kan me niet voorstellen dat we de eerste 2 wedstrijden niet kunnen winnen.. Dan hebben we dus nog tijd.. Dan hoef je ook nog maar 1 speler te halen dat is een spits. Dan de volgende ronds doorkomen.. En dan is het geen overbodige luxe om een wissel achter suarez te hebben.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Beste freakie we hebben op dit moment geen spits want Suarez speelt van rechts al twee jaar. Dan zou je hem centraal moeten zetten en wie ga je dan op rechts zetten. Sarpong die nog geen lantaarnpaal voorbij komt? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Brandje.. Als je goed leest dan zeg ik dat we woensdag dus best zonder een nieuwe speler kunnen spelen.. De jong in de spits en eriksen erachter.. En dan zou je eigenlijk ook kunnen winnen.. Zo niet dan heb je weer een week om spelers te kopen.. Dus de eerste 2 wedstrijden voorronde champions league tegen poak moet te kunnen winnen.. Dus suarez op rechts, de jong in de spits en zeegelaar aan de andere kant.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 13:11 schreef freakie het volgende:Brandje.. Als je goed leest dan zeg ik dat we woensdag dus best zonder een nieuwe speler kunnen spelen.. De jong in de spits en eriksen erachter.. En dan zou je eigenlijk ook kunnen winnen.. Zo niet dan heb je weer een week om spelers te kopen.. Dus de eerste 2 wedstrijden voorronde champions league tegen poak moet te kunnen winnen.. Dus suarez op rechts, de jong in de spits en zeegelaar aan de andere kant.. Grappig dat je nu ook hem erop wijst dat hij niet goed leest, en dat heb je al bij meer mensen gedaan.
Heb je er misschien ooit bij nagedacht dat het komt door jou manier van schrijven, die heel vaak, onduidelijker is dan Cruyff in zijn beste tijd tegen over een leek... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 13:11 schreef freakie het volgende:Brandje.. Als je goed leest dan zeg ik dat we woensdag dus best zonder een nieuwe speler kunnen spelen.. De jong in de spits en eriksen erachter.. En dan zou je eigenlijk ook kunnen winnen.. Zo niet dan heb je weer een week om spelers te kopen.. Dus de eerste 2 wedstrijden voorronde champions league tegen poak moet te kunnen winnen.. Dus suarez op rechts, de jong in de spits en zeegelaar aan de andere kant.. Volgens mij onderschat je de tegenstander een beetje Freaky... het is niet voor niks dat Griekenland 3 clubs in de CL kunnen hebben en NL maar 2 maximaal, dat zegt wel iets over de competitie daar, niet verstandig om deze tegenstander te onderschatten... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Veel vaak reageer jij al remco als je niet eens de hele tekst gelezen heb.. Ik vind het daarom vaak ook raar dat jij dan zo dom reageert en dat daarna joey bijvoorbeeld gewoon normaal inhoudelijk reageerd.. Maar daar ging het niet om..
Ze zullen vast goed kunnen voetballen maar niet verstandig is het voor een club om poak te onderschatten gelukkig zijn WIJ supporters en kan je dat wel doen.. Ik denk dat ajax het dan zonder spits dan nog betr zou doen.. Want die spits kan je niet zomaar in korte termijn goed laten spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 13:31 schreef freakie het volgende:Veel vaak reageer jij al remco als je niet eens de hele tekst gelezen heb.. Ik vind het daarom vaak ook raar dat jij dan zo dom reageert en dat daarna joey bijvoorbeeld gewoon normaal inhoudelijk reageerd.. Maar daar ging het niet om.. Ze zullen vast goed kunnen voetballen maar niet verstandig is het voor een club om poak te onderschatten gelukkig zijn WIJ supporters en kan je dat wel doen.. Ik denk dat ajax het dan zonder spits dan nog betr zou doen.. Want die spits kan je niet zomaar in korte termijn goed laten spelen.. ja, alleen Joey ja..... Dat zegt genoeg, en dat neem ik al helemaal niet serieus. Niks ten nadele van Joey trouwens,, prima gozerd:):) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
en inderdaad is het lastig om een spits nu erbij te laten komen en direct te moeten starten tegen Poak. Maar dat zegt ook genoeg over hoe serieus die wedstrijd door het ajax bestuur wordt genomen, men wist een maand geleden al dat Pantelic niet terug zou komen, er had allang een nieuwe spits moeten zijn, dat is het probleem, er zal heus wel een spits komen, maar die begint weer "halverwege" het seizoen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 13:36 schreef remco k het volgende:en inderdaad is het lastig om een spits nu erbij te laten komen en direct te moeten starten tegen Poak. Maar dat zegt ook genoeg over hoe serieus die wedstrijd door het ajax bestuur wordt genomen, men wist een maand geleden al dat Pantelic niet terug zou komen, er had allang een nieuwe spits moeten zijn, dat is het probleem, er zal heus wel een spits komen, maar die begint weer "halverwege" het seizoen.. Ik vrees echt dat je gelijk hebt, Remco. Die spits had er in mijn ogen al lang moeten zijn. Woensdag dus zonder "echte" spits. Ook ik ben er heilig van overtuigd dat het bestuur en wij, de supporters (maar wij mogen dat...) PAOK gigantisch onderschatten. Hier in Amsterdam moet het nog wel lukken, maar in Griekenland worden we overlopen. Niet dat elke Griekse kans daar een doelpunt oplevert, maar wij komen enorm onder druk te staan. Ook de supporters in Saloniki zijn berucht om hun steun daar. Er moet van onze kant woensdag en de week erop zonder meer een goed team staan. Helaas, zonder spits, dat kan opnieuw een duur lesje worden voor het bestuur voor wat betreft onslagvaardig beleid. Ik hoop dat ik mij vergis, maar ik vrees... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou hoorde ik zojuist ook op de radio (Radio Utrecht) dat het bod van Ajax op Mpenza bij FC Sion door het bestuur aldaar is weggehoond! Hoe serieus is onze club??? Probeert van der Boog ook nog eens Martin Jol te paaien met mooie beloftes dat de club zich mag versterken of hoe zit dat??? Plus het feit dat Sulejmani waarschijnlijk toch verhuurd gaat worden aan West Ham United. De club is goed bezig. GVD!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahah eerst klagen dat ze mpenza willen halen xD Wat een gerucht is.. xD En dan zeuren dat ze hem niet halen.. Zo kan je altijd blijven klagen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 13:57 schreef freakie het volgende:Hahahah eerst klagen dat ze mpenza willen halen xD Wat een gerucht is.. xD En dan zeuren dat ze hem niet halen.. Zo kan je altijd blijven klagen.. XD hahahah ja! XD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Denk dat als suleweggaat dat hij an verkocht wod, met verlies om een El hamdoui te kunnem halen ofow.. maar aan het verhuren heb je niks!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 13:57 schreef freakie het volgende:Hahahah eerst klagen dat ze mpenza willen halen xD Wat een gerucht is.. xD En dan zeuren dat ze hem niet halen.. Zo kan je altijd blijven klagen.. Ik zeur zeker niet, ik heb het over het beleid van Ajax. We zullen toch een spits moeten hebben, toch? Siem de Jong als spits is geen optie, die moet je "op 10" hebben. En zeker, El Hamdaoui is een must voor Ajax maar als die om een of andere reden niet komt, ja dan maar Mpenza als spits. Liever hem dan helemaal geen spits. Maar dat is geen zeuren. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is helemaal niet moeilijk om toppers te halen, het gaat erom dat je er oog voor moet hebben. Dat is een vak en blijkbaar zijn ze binnen Ajax dat vak niet bekwaam. Ik had een vertrouwen in Hans vd.Zee, onze internationale scout, maar dat vertrouwen is bij mij tot een nulpunt gereduceerd. Ik vraag me af voor hoeveel hij op de loonlijst staat. Op kosten van Ajax lekker vakantie vieren en met zijn dikke ballen lekkere wijven bekijken op het strand van Sao Paolo.. Het is wellicht uit de lucht gegrepen, maar waar blijft ie met spelers? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Waarom heb je aan verhuren niks? Hij kost ruim 16 miljoen als je hem verkoopt is het pure kapitaalsvernietiging. Hij kan het alleen maar beter doen. Als hij goed doet zal zijn waarde stijgen en misschien heeft hij dit nodig om weer zijn oude vorm te vinden. Dus ik vind huren een prima oplossing |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Najaa het is meteen een speler agschrijven.. ook goed.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pietje.. We moeten eerst mpenza niet halen en dan weer wel we kunnen overal of klagen.. Maar ajax die kijk dan misschien (als dit ook niet weer zoon dom gerucht is) naar hoeveel hij kost en wat zijn salaris is.. Pietje.. gelijk iets kopenzonder te weten wat je koopt is niet bepaald slim.. Dus dit vind ik en verstandige keuze.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:03 schreef Brandje het volgende:Waarom heb je aan verhuren niks? Hij kost ruim 16 miljoen als je hem verkoopt is het pure kapitaalsvernietiging. Hij kan het alleen maar beter doen. Als hij goed doet zal zijn waarde stijgen en misschien heeft hij dit nodig om weer zijn oude vorm te vinden. Dus ik vind huren een prima oplossing Niet als je kijkt dat de aanvalvan ajax magertjes is!;)
Daabij.. Dan misschien maar iets vrlies en weleen goede spits kunnen halen? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik las vandaag ook dat Sion een transfersom voor hem wil. Transfervrij halen is een ding(al erg genoeg) maar je gaat toch als Ajax zijnde ook niet nog een keer een bedrag voor hem betalen want dat is gewoon weg gegooid geld wat je nooit meer terug krijgt!
Iets verlies voor Mickey? Ik denk dat het schrikbarend verlies is. Schrijven ze elk jaar wel een x bedrag af maar toch!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
weggegoid geld hoeft niet.. Als hij het Fucki goed doet.. Kn hij op andere manieren gld in et laatjebrengn hoor;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Maar ik zouer net voor betalen nee. Als hij transfervrij was had ik het geprobeerd:). W8en op El hammie:) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:04 schreef freakie het volgende:Pietje.. We moeten eerst mpenza niet halen en dan weer wel we kunnen overal of klagen.. Maar ajax die kijk dan misschien (als dit ook niet weer zoon dom gerucht is) naar hoeveel hij kost en wat zijn salaris is.. Pietje.. gelijk iets kopenzonder te weten wat je koopt is niet bepaald slim.. Dus dit vind ik en verstandige keuze.. We zullen zien, freakie bijvoorbeeld aanstaande woensdag en zaterdag tegen FC Twente hoe Jol het gaat oplossen. En zeker, ik ben pertinent geen fan van Mpenza, dat heb je goed begrepen, maar er zal toch een "nummer 9" moeten zijn. In een ander topic heb ik geschreven, dat hij (Mpenza) van mij als invaller mag komen, maar zeker niet als eerste vaste spits. Maar de tijd zal het leren. Je kunt toch niet stellen dat het bestuur bijzonder slagvaardig is geweest? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Blijft ten alle tijde weg gegooid geld ook al wordt Ajax kampioen want je kan niet het ene gat met het andere opvullen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Neeee.. niet echt neee...
Ik ga naar de JC SCHAAL! :D |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:11 schreef Brandje het volgende:Blijft ten alle tijde weg gegooid geld ook al wordt Ajax kampioen want je kan niet het ene gat met het andere opvullen. Als je met hem Kampioen word, de beker int, jc schaal en het goed zl doe in de L dn komt er gewoongeld binne toch!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee het bestuur is niet slagvaardig geweest.. Maar ajax hoeft eigenlijk niet veel aan tekopen.. Want het team wat er vorg jaar stond deed het heel goed.. Een spits is brood nodig.. Ik denk dat we geen 2e spits nodig hebben.. Je hebt de jong daar achter.. En dan zou je eriksen achter hem kunnen zette of je zet lodeiro erachter.. Je hebt dan nog veel keuze.. Ik denk dat ajax gewoon 1 goede spits wel.. En dan achter suarez nog iemand.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Dat bestuur lijken me meer een stelletje onbenullen bij mekaar. 3 dagen voor de meest belangrijke wedstrijd van het seizoen en de selectie is niet compleet??? Hoe is dit in godsnaam mogelijk bij een club als Ajax? Ik heb de CV van Hans vd.Zee eens bekeken en hij is al sinds 1 juli 2007 internationaal scout van Ajax. Wie kan mij vertellen wat hij in die 3 jaar gedaan heeft? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:14 schreef freakie het volgende:Nee het bestuur is niet slagvaardig geweest.. Maar ajax hoeft eigenlijk niet veel aan tekopen.. Want het team wat er vorg jaar stond deed het heel goed.. Een spits is brood nodig.. Ik denk dat we geen 2e spits nodig hebben.. Je hebt de jong daar achter.. En dan zou je eriksen achter hem kunnen zette of je zet lodeiro erachter.. Je hebt dan nog veel keuze.. Ik denk dat ajax gewoon 1 goede spits wel.. En dan achter suarez nog iemand.. JE hoeft idd maar 1 sits te halen.. En evetueel een rchtsbuiten erbij!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:03 schreef Brandje het volgende:Waarom heb je aan verhuren niks? Hij kost ruim 16 miljoen als je hem verkoopt is het pure kapitaalsvernietiging. Hij kan het alleen maar beter doen. Als hij goed doet zal zijn waarde stijgen en misschien heeft hij dit nodig om weer zijn oude vorm te vinden. Dus ik vind huren een prima oplossing EENS, hij kan mooi rijpen in de Engelse competitie, dus zeggen dat verhuur geen zin heeft is een beetje raar... Toch zie ik hem liever gewoon bij AJAX blijven... Als hijwel verhuurd wordt, zal dat iig betekenen dat Suarez waarschijnlijk blijft.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:14 schreef alibabba het volgende:Dat bestuur lijken me meer een stelletje onbenullen bij mekaar. 3 dagen voor de meest belangrijke wedstrijd van het seizoen en de selectie is niet compleet??? Hoe is dit in godsnaam mogelijk bij een club als Ajax? Ik heb de CV van Hans vd.Zee eens bekeken en hij is al sinds 1 juli 2007 internationaal scout van Ajax. Wie kan mij vertellen wat hij in die 3 jaar gedaan heeft? NIKS! XD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:14 schreef alibabba het volgende:Dat bestuur lijken me meer een stelletje onbenullen bij mekaar. 3 dagen voor de meest belangrijke wedstrijd van het seizoen en de selectie is niet compleet??? Hoe is dit in godsnaam mogelijk bij een club als Ajax? Ik heb de CV van Hans vd.Zee eens bekeken en hij is al sinds 1 juli 2007 internationaal scout van Ajax. Wie kan mij vertellen wat hij in die 3 jaar gedaan heeft? Een paar spelers op proef gehaald, Ze Eduardo, en die nieuwe gast, dat is alles volgens mij. Trap hem er dan uit, en haal Piet Visser binnen, er wordt weleens slecht over hem gepraat, maar die heeft toch aardig wat talent uit die landen gehaald... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:14 schreef freakie het volgende:Nee het bestuur is niet slagvaardig geweest.. Maar ajax hoeft eigenlijk niet veel aan tekopen.. Want het team wat er vorg jaar stond deed het heel goed.. Een spits is brood nodig.. Ik denk dat we geen 2e spits nodig hebben.. Je hebt de jong daar achter.. En dan zou je eriksen achter hem kunnen zette of je zet lodeiro erachter.. Je hebt dan nog veel keuze.. Ik denk dat ajax gewoon 1 goede spits wel.. En dan achter suarez nog iemand.. Dat de rest van Ajax staat als een huis, daar heb je volkomen gelijk in, dat zagen we de tweede helft van het vorige seizoen wel. Dat was smullen!! Maar er zal een opvolger voor Marko Pantelic moeten komen en een vervanger van Rommedahl (waarvan ik het nog steeds doodzonde vind dat hij weg moest). Marcus Berg, daar had ik ook veel vertrouwen in, dat lijkt mij ook een spits die - volgens mij - zeer goed met het Ajax-systeem uit de voeten had gekund, maar PSV was gewoon sneller om hem binnen te halen. Over slagvaardigheid gesproken. Mounir El Hamdaoui daar geloof ik ook heilig in, maar dat verhaal kennen we ook. En Mpenza, die heeft, zo heb ik begrepen, met alles en iedereen binnen de kortste keren ruzie. Ik denk dat je hem er principieel niet bij moet hebben. Maar aan de andere kant, we hebben wel een spits nodig en een rechtsbuiten. Ik heb in het geruchtencircuit gisteren ook de naam van Leonardo gehoord. Dat zou in mijn ogen eigenlijk geen verkeerde keuze zijn. Maar de tijd zal het leren, hoewel de tijd? We hebben weinig c.q. geen tijd meer... Woensdag..! We wachten maar af wat Martin Jol gaat doen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:14 schreef alibabba het volgende:Dat bestuur lijken me meer een stelletje onbenullen bij mekaar. 3 dagen voor de meest belangrijke wedstrijd van het seizoen en de selectie is niet compleet??? Hoe is dit in godsnaam mogelijk bij een club als Ajax? Ik heb de CV van Hans vd.Zee eens bekeken en hij is al sinds 1 juli 2007 internationaal scout van Ajax. Wie kan mij vertellen wat hij in die 3 jaar gedaan heeft? Helemaal gelijk, alibabba!!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Echte toppers uit braziliehalen wor toch tegenwoordig ook moelijker..Want die gan steeds snelleral naar grotere clubs.. Dan blijven de wat mindere talentjes over.. ENDIE ijn risic gevallen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:21 schreef remco k het volgende:[..] Een paar spelers op proef gehaald, Ze Eduardo, en die nieuwe gast, dat is alles volgens mij. Trap hem er dan uit, en haal Piet Visser binnen, er wordt weleens slecht over hem gepraat, maar die heeft toch aardig wat talent uit die landen gehaald... Diezijn toch via die gast van Jol erbij gehaaldd? XD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:00 schreef joey het volgende:Denk dat als suleweggaat dat hij an verkocht wod, met verlies om een El hamdoui te kunnem halen ofow.. maar aan het verhuren heb je niks!!!! En in het andere forum roep je dat hij beter verhuurd kan worden... wat wil je nou http://forum.headliner.nl/topic-17194/ 25 juli 13:57
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door remco k -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ohjaaa.. Staat er: IK WIL DAT DIE VERHUURD WORD ?????
NEe ik zeg dan liever verhruen dan verkopen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Berg ben ik niet fan van.. gemiddelde lengte en die heeft ajax al genoeg.. Ik ben meer fan van een sterke spits.. Die hebben we heel erg nodig.. We hebben heel veel spelers die kunnen scoren.. Ik denk dat eriksen en suarez en als het zo doorgaat met zeegelaar het zomaar prima gaat.. Maar een spits die nog wat anders kan dan alleen een bal erin prikken is heel handig.. Een sterke spits denk ik dus..
Ik denk dat tegen poak het niet al te lastig moet zijn zonder echte spits.. De eerste wedstrijd zou je kunnen afwachten.. De verdediging is zowiezo goed.. Dus een 0-0 is altijd prima dan. En als het 0-0 word is het voor het ajax bestuur wel duidelijk..
Die rechtsbuiten is wel nodig maar dat is niet zo dat we zonder die aankoop niet gaan winnen want suarez is niet zomaar weg... Ik denk dat jol nu wel door heeft gehad dat zoveel wedstrijd voor suarez teveel zijn.. Dus zowiezo veel wil wisselen.. Dus doet ajax het goed en staan ze met 2-0 voor dan wisselen voor een andere rechtsbuiten.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ga ander nog verder zoeke remco!!!;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:23 schreef Pietje het volgende:[..] Dat de rest van Ajax staat als een huis, daar heb je volkomen gelijk in, dat zagen we de tweede helft van het vorige seizoen wel. Dat was smullen!! Maar er zal een opvolger voor Marko Pantelic moeten komen en een vervanger van Rommedahl (waarvan ik het nog steeds doodzonde vind dat hij weg moest). Marcus Berg, daar had ik ook veel vertrouwen in, dat lijkt mij ook een spits die - volgens mij - zeer goed met het Ajax-systeem uit de voeten had gekund, maar PSV was gewoon sneller om hem binnen te halen. Over slagvaardigheid gesproken. Mounir El Hamdaoui daar geloof ik ook heilig in, maar dat verhaal kennen we ook. En Mpenza, die heeft, zo heb ik begrepen, met alles en iedereen binnen de kortste keren ruzie. Ik denk dat je hem er principieel niet bij moet hebben. Maar aan de andere kant, we hebben wel een spits nodig en een rechtsbuiten. Ik heb in het geruchtencircuit gisteren ook de naam van Leonardo gehoord. Dat zou in mijn ogen eigenlijk geen verkeerde keuze zijn. Maar de tijd zal het leren, hoewel de tijd? We hebben weinig c.q. geen tijd meer... Woensdag..! We wachten maar af wat Martin Jol gaat doen! Ik ben het met je eens, behalve het verhaal Leonardo. Het zou werkelijk te zot voor woorden zijn als je hem terughaalt. Hij mocht in 2009 transfervrij vertrekken bij Ajax en nu zou je een transfersom moeten betalen aan Nac, want hij staat daar nog 3 jaar onder contract. Het zou ook belachelijk zijn t.o.v. Sulejmani die notabene 16 miljoen heeft gekost. Zorg ervoor dat je er dan ALLES aan doet om hem te laten slagen bij Ajax en spreek het volste vertrouwen in hem uit i.p.v. Leonardo te kopen. Over rechtlijnig beleid gesproken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:31 schreef joey het volgende:Ohjaaa.. Staat er: IK WIL DAT DIE VERHUURD WORD ????? NEe ik zeg dan liever verhruen dan verkopen! Verkopen vind je zonde en aan Verhuren heb je niks.... je lult gewoon je zelf klem HAHAHA |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Een Mpenza is ook niet mijn favoriet,maar dat was pantelic ook niet,maar die scoort toch in een half seizoen 16 goals als ik mij niet vergis. Wie ajax ook op de korrel heeft,wij kunnen daar (helaas) weinig aan veranderen,ik hoop gewoon dat Jol weet wat die binnen haalt,en jongens wie er ook komt geef ze de kans,want wij zijn ajax,en wij willen die 3e ster,en wij willen in de cl spelen,dus heb hoop en laten we de spelers die er straks staan door dik en dun steunen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:33 schreef alibabba het volgende:[..] Ik ben het met je eens, behalve het verhaal Leonardo. Het zou werkelijk te zot voor woorden zijn als je hem terughaalt. Hij mocht in 2009 transfervrij vertrekken bij Ajax en nu zou je een transfersom moeten betalen aan Nac, want hij staat daar nog 3 jaar onder contract. Het zou ook belachelijk zijn t.o.v. Sulejmani die notabene 16 miljoen heeft gekost. Zorg ervoor dat je er dan ALLES aan doet om hem te laten slagen bij Ajax en spreek het volste vertrouwen in hem uit i.p.v. Leonardo te kopen. Over rechtlijnig beleid gesproken.... Je hebt helemaal gelijk, alibabba. Maar ik heb begrepen (ja die geruchten...) dat Leonardo transfervrij weg mag bij NAC Breda. Uiteraard moet Ajax geen transfersom betalen, dat is duidelijk. Maar ik bedoelde het type Leonardo. Ik vond het altijd leuk om hem te zien ballen, er gebeurde altijd wel wat wanneer hij aan de bal was. Dat bedoelde ik. En uiteraard heb ik veel vertouwen in Sulejmani. Lees al mijn posts in diverse topics nog maar eens na! Juist ik nam het eeuwig en altijd voor hem op. Hij is nog jong en is in mijn ogen nog altijd een giga-talent. Bij sc Heerenveen had hij een vrije rol en bij Ajax werd hij volgestouwd met opdrachten. Met al die (tactische) opdrachten kon hij niet zo uit de voeten. Maar nogmaals, hij is jong en leergierig, dus niet verhuren en zeker niet verkopen!! |
|
|
|