|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:39 schreef reminho het volgende:Een Mpenza is ook niet mijn favoriet,maar dat was pantelic ook niet,maar die scoort toch in een half seizoen 16 goals als ik mij niet vergis. Wie ajax ook op de korrel heeft,wij kunnen daar (helaas) weinig aan veranderen,ik hoop gewoon dat Jol weet wat die binnen haalt,en jongens wie er ook komt geef ze de kans,want wij zijn ajax,en wij willen die 3e ster,en wij willen in de cl spelen,dus heb hoop en laten we de spelers die er straks staan door dik en dun steunen. Eens! En ik hunker ook naar een kampioenschap, vandaar mijn woede :-( |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 14:34 schreef remco k het volgende:[..] Verkopen vind je zonde en aan Verhuren heb je niks.... je lult gewoon je zelf klem HAHAHA Ik vind toch ook dat hij moet blijven! Maar als hij weggaatdan liver vehuurd worden..LEES;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
HAHA, je lult je er niet uit jongen, LOL |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Why not.. ik zeg gewoon wat ik ervan vnd.. Als jij het er niet mee eens bent prima joh.. i dont give a shit!;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
niet boos worden Joey, denk aan je hart |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Dat jji nou knderachig alle forums afgaat om te kijken f ik ergens anders het ietsander formuleer.. Sjaa .. Beetje jammer..;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Ik ben niet boos hoor: haha ik lig hier eerder in een deuk om jou!;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door joey -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het was je laatste post op 2 verschillende topics, dat viel gewoon op.... Maar hou jezelf rustig he, niet te snel gaan typen enz, allemaal slecht voor je hartslag jochie |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha joey... Inderdaad nieuw forum.. Discussie met remco xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik vroeg mij al af hoelang het zou duren voordat je vriendje zich er weer in zou gaan mengen, maar goed het duurde inderdaad niet lang, hebben jullie een relatie jongens???? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco heeft een langere vakantie nodig.. T gaat niet zo goed met onze remco xD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:01 schreef remco k het volgende:Het was je laatste post op 2 verschillende topics, dat viel gewoon op.... Maar hou jezelf rustig he, niet te snel gaan typen enz, allemaal slecht voor je hartslag jochie hahahaaa ik ben 19.. ik hoef nog niette denken aan me hart;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:02 schreef remco k het volgende:ik vroeg mij al af hoelang het zou duren voordat je vriendje zich er weer in zou gaan mengen, maar goed het duurde inderdaad niet lang, hebben jullie een relatie jongens???? Ik zat te wachten totdat je van freaklie over zou gaan op mij..aangezien je het 9 van de 10 keer niet van freakie wint;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:02 schreef freakie het volgende:Remco heeft een langere vakantie nodig.. T gaat niet zo goed met onze remco xD waar heb je het over jochie?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
:$ nou:$ Nou moet ik blozen xDxD Remco gaat niet zo goed met jou dat is wel te merken.. Maar dat je dat hier op deze manier elke keer weer laat merken.. Gestrest, depri ect t zijn allemaal dingen die jij hebt denk ik xD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:04 schreef joey het volgende:[..] Ik zat te wachten totdat je van freaklie over zou gaan op mij..aangezien je het 9 van de 10 keer niet van freakie wint;) ik win het niet van Freaky??????? even een aantal voorbeelden dan aub, als je dit soor rare uitspraken doet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:04 schreef freakie het volgende::$ nou:$ Nou moet ik blozen xDxD Remco gaat niet zo goed met jou dat is wel te merken.. Maar dat je dat hier op deze manier elke keer weer laat merken.. Gestrest, depri ect t zijn allemaal dingen die jij hebt denk ik xD waar heb je het over jochie |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
kom op jongens .. ik weet dat het wachten is op een goede speler en dat we van namen als mpenza , leonardo en de ridder niet echt opgewonden raken .. maar deze discussies die jullie voeren zijn wel een beetje zinloos ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:04 schreef freakie het volgende::$ nou:$ Nou moet ik blozen xDxD Remco gaat niet zo goed met jou dat is wel te merken.. Maar dat je dat hier op deze manier elke keer weer laat merken.. Gestrest, depri ect t zijn allemaal dingen die jij hebt denk ik xD Jaaa.. iets te oud???.. Miss met hij z'n piszak even lege!;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahahahahaha xDxD Pas op anders gaat hij dreigen xDxD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:07 schreef KAb het volgende:kom op jongens .. ik weet dat het wachten is op een goede speler en dat we van namen als mpenza , leonardo en de ridder niet echt opgewonden raken .. maar deze discussies die jullie voeren zijn wel een beetje zinloos ;) ik weet het.. Maargoed ikreageer op remco..die dan weer op mij reageer,,waarna i eer op heb reageer.. waar hij an weer op mij regeerd.. najaa.. zo is het en beetje gelopen.. XD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar heb je het over jochie??? waarom spreken jullie niet een keertje af in een barretje ofzo, of mogen jullie nog niet drinken?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:08 schreef joey het volgende:[..] ik weet het.. Maargoed ikreageer op remco..die dan weer op mij reageer,,waarna i eer op heb reageer.. waar hij an weer op mij regeerd.. najaa.. zo is het en beetje gelopen.. XD Snel jezelf indekken jochie... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahaha snel indekken xDxDxDxD Gewldig die remco.. OM TE GIEREN xD Hahaha het leuke is dat remco doet alsof hij me niet begrijpt.. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Waar ging deze topic ook alweer over?????????????? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
neee hoor .. i dek mezelf niet in.. ik vertel wat er gebeurd is.. is toch harstikke eelijk van me remco;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Remco. ik ruik angst bij je. maar wees slim en gedraag je naar je leeftijd ;) dat lijkt me verstandig. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dat het verdomd moeilijk is om toppers binnen te halen xD Nou hier zijn REMCO, JOEY ENNNNNN FREAKIEEEE xD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ht grappige is nog dat ik het jist oneens was me freake en dt ik blij ben met jaxby dat hij zijn info hierpost! Maar daarna geinen we wat en begint Remco weer te doen alsof i triest reageer..:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Goede raad bij van een buitenstaander remco.. Doe er wat mee xD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
*Me toetsenbors spaced * XD WHAHAHAHHHAHA |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xD ja en dan over het lezen en typen zeuren van andere xD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
off ; buitenstaander? haha. oke als je me zo wil noemen.
on; ik heb van een bron vernomen dat elhamdaoui naar de arena kwam, en 3 uur laten in een ajax shirt gespot te zijn @bron = ajaxboy2. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het zegt genoeg dat je erop reageerd..... en je homovriendje die maar probeerd om er bij te blijven...... triest
Maar goed over tot de orde van de dag...
Het is voor AJAX absoluut moeilijk om gevestigde toppers binnen te halen..
Maar de scouting is momenteel echt drama, wanneer is v/d Zee eens met een groot talent gekomen, nooit. Maar wel een riant salaris opstrijken van een tig duizend euro per jaar. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xDxD Remco eigenlijk he.. Viel ik op jou :$ :$ |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:16 schreef Mikejz93 het volgende:off ; buitenstaander? haha. oke als je me zo wil noemen. on; ik heb van een bron vernomen dat elhamdaoui naar de arena kwam, en 3 uur laten in een ajax shirt gespot te zijn @bron = ajaxboy2. SerieusXD lldat zou wel goed zijn!!!:) |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:16 schreef Mikejz93 het volgende:off ; buitenstaander? haha. oke als je me zo wil noemen. on; ik heb van een bron vernomen dat elhamdaoui naar de arena kwam, en 3 uur laten in een ajax shirt gespot te zijn @bron = ajaxboy2. wanneer heeft hij dat gezegd dan :P .?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
xDxD Bronnen zijn altijd leuk xDxD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:het zegt genoeg dat je erop reageerd..... en je homovriendje die maar probeerd om er bij te blijven...... triest Maar goed over tot de orde van de dag... Het is voor AJAX absoluut moeilijk om gevestigde toppers binnen te halen.. Maar de scouting is momenteel echt drama, wanneer is v/d Zee eens met een groot talent gekomen, nooit. Maar wel een riant salaris opstrijken van een tig duizend euro per jaar. Dat zeg jij altjid,maar ik reageer gewoonweg op watik il en waar ikplezier in heb om o te reageren:P hahaha
On: Eens ! Remco.. de scuting is bagger!;) |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
nee maar als ajaxboy het mag doen, kan ik het ook. want waarom zou een iemand binnen ajax aan een kennis vertellen dat el hamdaoui zou kunnen gaan komen?
on: VanDerZee, jat ajax geld, neemt ze familie op vakantie mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:13 schreef Mikejz93 het volgende:Remco. ik ruik angst bij je. maar wees slim en gedraag je naar je leeftijd ;) dat lijkt me verstandig. kun jij door een toetsenbord ruiken dan:)
leg mij eens uit waarom, want ik ben echt volkomen rustig, zit relaxed in het zonnetje buiten met een flesje Hertog Jan, en ga dadelijk lekker de barbeque aangooien...
ik vraag me alleen af waarom 2 van die kleine jochies iemand gaat aanvallen en belachelijk gaat lopen maken, terwijl die gast niks anders doet dan zijn info delen... |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
zonnetje .?? damn die mis ik hier wel ..alleen maar regen |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
zal ik mn info delen met jullie :
ik vind dat Ajaxboy met feiten moet komen voordat hij zoiets zegt. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:16 schreef remco k het volgende:het zegt genoeg dat je erop reageerd..... en je homovriendje die maar probeerd om er bij te blijven...... triest Maar goed over tot de orde van de dag... Het is voor AJAX absoluut moeilijk om gevestigde toppers binnen te halen.. Maar de scouting is momenteel echt drama, wanneer is v/d Zee eens met een groot talent gekomen, nooit. Maar wel een riant salaris opstrijken van een tig duizend euro per jaar. Daarij ben ik geen hoo..helaas eh jonguh!
On: Die scout moet opbokke! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja mikejz dat dacht ik ook.. Gelijk heb je.. |
|
|