|
|
walnootje
|
|
|
Ik wil graag een berichtje plaatsen over de gadget die ik laatst gekocht heb. Ik had van vrienden gehoord dat het erg leuk was en goed tegen de verveling op het werk.
Ik heb daarom de XXX aangeschaft via XXX en moet zeggen dat ze gelijk hebben. Het is een erg apart speeltje. Het zijn allemaal magnetische balletjes waar je lekker mee kan prutsen of serieus figuren mee kan maken. Op youtube staan een heleboel filmpjes. Als je XXX intypt dan zul je een heleboel filmpjes zien.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Schaamteloze zelfpromotie is niet te bedoeling, tenzij je mij eerst een product opstuurt zodat ik ermee kan spelen want ik ben om te kopen :)
adres op aanvraag verkrijgbaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juli 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
walnootje
|
|
|
ik heb je een bericht gestuurd ;) |
|
|
|
|
010NAKKIE010
|
|
|
ik noteer boudewijn is omkoopbaar* hier komt een omkoopschandaal uit joh nie te filmuh maargoe ben ook omkoopbaar |
|
|
|
|
jordike253
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:53 schreef Boudewijn het volgende:Schaamteloze zelfpromotie is niet te bedoeling, tenzij je mij eerst een product opstuurt zodat ik ermee kan spelen want ik ben om te kopen :) adres op aanvraag verkrijgbaar Dus voor de duidelijkheid: schaamteloze promotie mag niet, maar schaamteloze zelfverrijking wel? :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2010 - 15:53 schreef Boudewijn het volgende:Schaamteloze zelfpromotie is niet te bedoeling, tenzij je mij eerst een product opstuurt zodat ik ermee kan spelen want ik ben om te kopen :) adres op aanvraag verkrijgbaar In dat geval stuur ik je deze toe Boudewijn..
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ziet er multifunctioneel uit. Dat zijn gadgets waar je wat aan hebt. |
|
|