BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kippenvel.. dag Gio!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 juli 2010 - 15:30   quote  deeplink  
Mooi afscheid van een grote Feyenoorder.
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 15:35   quote  deeplink  
K I PPEN VEL.. Wat een goed voetbal..
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 juli 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 15:35 schreef freakie het volgende:
K I PPEN VEL.. Wat een goed voetbal..
Jij bent Ajacied toch? Respect.
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 juli 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 15:30 schreef Stylzz het volgende:
Mooi afscheid van een grote Feyenoorder.
Ik hoorde dat hij 44 minuten gewisseld werd?
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 juli 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Klopt.

Mooi moment.
willempje
 willempje - zondag 25 juli 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Klopt, was zo afgesproken. Op Rijnmondkon je horen dat hij gehuldigd werd. Om 19.00 uur vanavond wordt het uitgezonden op rtl 7
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 juli 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Schaamteloos dit afscheid. Een jongen met zo'n staat van dienst verdient honderd keer beter. Was een echte Feyenoorder en een echte Feyenoordheld zelfs. Makaay heeft tien keer mooier afscheid gehad. (mooi afscheid van Makaay vond ik terecht maar Gio verdiende in zijn eigen stadion minimaal hetzelfde of nog eigenlijk nog veel beter) Als ze een van zijn oude clubs hadden gebeld had er vast een "ja" gezegd!!! Alle vakken zaten nu mensen maar denk da er hooguit 25 tot 30 duizend waren!! Dan werd er ook nog eens maar sporadisch gezongen. Hij was de gele zijde al bijna voorbij voordat eindelijk er een echt "You never walk alone" werd ingezet. Mijn oordeel: Verkeerde moment, verkeerde tegenstander , zwak legioen (naar mijn mening door het verkeerde moment)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door Feyenoord till i die --
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 25 juli 2010 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 17:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Schaamteloos dit afscheid. Een jongen met zo'n staat van dienst verdient honderd keer beter. Was een echte Feyenoorder en een echte Feyenoordheld zelfs. Makaay heeft tien keer mooier afscheid gehad. (mooi afscheid van Makaay vond ik terecht maar Gio verdiende in zijn eigen stadion minimaal hetzelfde of nog eigenlijk nog veel beter) Als ze een van zijn oude clubs hadden gebeld had er vast een "ja" gezegd!!! Alle vakken zaten nu mensen maar denk da er hooguit 25 tot 30 duizend waren!! Dan werd er ook nog eens maar sporadisch gezongen. Hij was de gele zijde al bijna voorbij voordat eindelijk er een echt "You never walk alone" werd ingezet. Mijn oordeel: Verkeerde moment, verkeerde tegenstander , zwak legioen (naar mijn mening door het verkeerde moment)
tja was niet veel vandaag, heel labbekakkerig.......het Legioen gaf niet echt thuis. Hadden beter tegen de Rangers kunnen spelen....die durven tenminste over de middenlijn te komen. O ja voor diegenen die nog op RTL de wedstrijd willen kijken.....neem het op en kijk x9 versneld anders kom je er niet doorheen.
sevillana
 sevillana - zondag 25 juli 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 17:47 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

tja was niet veel vandaag, heel labbekakkerig.......het Legioen gaf niet echt thuis. Hadden beter tegen de Rangers kunnen spelen....die durven tenminste over de middenlijn te komen. O ja voor diegenen die nog op RTL de wedstrijd willen kijken.....neem het op en kijk x9 versneld anders kom je er niet doorheen.
LMO was misschien ook een betere optie geweest . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 juli 2010 - 19:04   quote  deeplink  
Ik vond t afscheid wel mooi.
Maar meer t gevoel wat ik dr zelf bij had.

De wedstrijd was niet veel, zag af en toe wel leuke dingen.

Maar goed lekker zuurmutsen met zn allen.
Boyan
 Boyan - zondag 25 juli 2010 - 19:08   quote  deeplink  
me klomp brak helemaal toen ik na de wedstrijd (vak W) mensen serieus zag dringen om op de foto met neus edgar davids te mogen:S
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Heel mooi afscheid van onze held!
Emile
 Emile - zondag 25 juli 2010 - 20:04   quote  deeplink  
heb sinds de uefa cup finale niet meer gejankt nou nu wel
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 juli 2010 - 21:43   quote  deeplink  
afscheid was mooi, beetje onverwachts dat ze het in de rust deden, beetje raar (maar achteraf wel toepasselijk) dat de guzman z'n nieuwe matties van het veld afliepen... Waarom niet ff Gio op de schouders van z'n team genoten. iemand nog wat van het afscheid van ome Fred gemerkt?
Kadaver
 Kadaver - zondag 25 juli 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Prachtig afscheid. Zware brok in mijn keel. Mooi om te zien hoe geemotioneerd Gio was. Moeilijk te beseffen dat we hem niet meer op het veld zien.
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 juli 2010 - 21:51   quote  deeplink  
GIO//////////////LEGENDE!

van Heel
Kieboom
Moulijn
van Hanegem
Israël
Jansen
Houtman
De Wolf
Fräser
Kiprich
van Gobbel
van Gastel
van Hooijdonk
Bosvelt
Kuyt
Meijer
van Brockhorst.

Legendes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door Quiroz --
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 juli 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 21:43 schreef hotjumper het volgende:
afscheid was mooi, beetje onverwachts dat ze het in de rust deden, beetje raar (maar achteraf wel toepasselijk) dat de guzman z'n nieuwe matties van het veld afliepen... Waarom niet ff Gio op de schouders van z'n team genoten. iemand nog wat van het afscheid van ome Fred gemerkt?
Afscheid van Fred net gemist. was ik koffie halen en mn jatten verbrand.
zoveel trappen op is toch een slecht plan, met kokende koffie..
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 juli 2010 - 22:01   quote  deeplink  
was dat voor de wedstrijd?
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 juli 2010 - 22:02   quote  deeplink  
Ja tijdens de oud spelers foto
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 juli 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Fred Blankemeijer heeft zondag na de wedstrijd tussen Feyenoord en Real Mallorca afscheid genomen van de club met een receptie in De Kuip. Het bijna 84-jarige clubicoon, die begon als speler bij Feyenoord en daarna vele andere functies bij de club bekleedde, werd daar bedankt door vele tientallen aanwezigen. Blankemeijer, die al zeventig jaar lid is van de club, kreeg onder meer een ingelijst shirt kado en een groot doek met daarop een overzicht van zijn carrière in fotos.

Op de receptie hadden niet alleen tientallen (voormalige) spelers en trainers zich verzameld, maar ook vele journalisten die te maken kregen met Blankemeijer in de tijd dat hij perschef was bij Feyenoord. Een van hen was Dick van den Polder, die memoreerde hoe Blankemeijer altijd het clubbelang voorop zette, zelfs als dat zijn eigen belang schaadde. Ook voormalig Feyenoord-speler Theo van Duivenbode was lovend over hem. Fred is een ras-Feyenoorder, chauvinistisch als het over zijn club gaat. Bovenal is hij een enorme amicale man.

Blankemeijer zelf toonde zich dankbaar voor alle mooie woorden die hem te beurt vielen, zo vertelde hij tegen het eind van de receptie. Daarbij toonde de voormalig Senior Manager zich humoristisch als altijd. Ik heb in zeventig jaar honderden Feyenoorders meegemaakt. Ik ben blij dat ze er vandaag niet allemaal zijn, want dat zou wel eens een duur grapje kunnen worden dan.

Ik heb altijd een hekel gehad aan toespraken, tenzij ze om te lachen waren, vervolgde hij. Ik moet zeggen dat er bij Feyenoord altijd wat te lachen viel. Als ik er door de voordeur uit werd gegooid, kwam ik via de achterdeur weer terug. Ik heb als ik terugkijk een fantastische tijd gehad bij Feyenoord, vele vriendschappen overgehouden aan deze club. En mocht ik per ongeluk eens iemand hebben geschoffeerd: sorry dan.
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 21:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Afscheid van Fred net gemist. was ik koffie halen en mn jatten verbrand.
zoveel trappen op is toch een slecht plan, met kokende koffie..
Weer die klote muntjes dit jaar.. Had een man voor me die had de muntjes van vorig jaar nog, die kon je niet meer gebruiken. Schandalig!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 25 juli 2010 - 22:05   quote  deeplink  
klopt had ik ook, maar mooi wel dat ik met mijn oude muntje betaald heb. stelletje graflijers............
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:05 schreef Jappie_FEY het volgende:
klopt had ik ook, maar mooi wel dat ik met mijn oude muntje betaald heb. stelletje graflijers............
Misschien was jij die man wel voor me!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 25 juli 2010 - 22:07   quote  deeplink  
ik had 2 broodjes frikandel en 2 koffie
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 juli 2010 - 22:07   quote  deeplink  
dat komt omdat de muntjes duurder geworden zijn zeker?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 25 juli 2010 - 22:08   quote  deeplink  
is dat zo, ik heb nu nog een paar oude over:P
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:07 schreef Jappie_FEY het volgende:
ik had 2 broodjes frikandel en 2 koffie
Nee helaas, ik stond bij de patattent.. Was weer eens lauw/koud, kutzaak
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:07 schreef hotjumper het volgende:
dat komt omdat de muntjes duurder geworden zijn zeker?
Nee nog steeds 4 voor 10 euro.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2010 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 juli 2010 - 22:11   quote  deeplink  
dit was nog een ander afscheid..

heizelrip.jpg
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 25 juli 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee nog steeds 4 voor 10 euro.
nog steeds schandalig duur
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:11 schreef hotjumper het volgende:
dit was nog een ander afscheid..

[ afbeelding ]
Erg mooi doek idd, zag 'm hangen vanmiddag.
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:13 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

nog steeds schandalig duur
Eens.
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 juli 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Weer die klote muntjes dit jaar.. Had een man voor me die had de muntjes van vorig jaar nog, die kon je niet meer gebruiken. Schandalig!
Ik zat op FF daar was die kutkiosk dus dicht.
zegt die mongool van een steward ook nog.. ja op EE is die wel open.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 25 juli 2010 - 22:15   quote  deeplink  
zijn ze nog wel te breken of kan dat niet meer, ik zie ze er voor aan.........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 25 juli 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zat op FF daar was die kutkiosk dus dicht.
zegt die mongool van een steward ook nog.. ja op EE is die wel open.
hahahahahaha...........waardeloos
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zat op FF daar was die kutkiosk dus dicht.
zegt die mongool van een steward ook nog.. ja op EE is die wel open.
Vorig jaar hadden ze van die automaten? Die zag ik niet meer staan, moest je idd weer naar zo'n kutkiosk
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:15 schreef Jappie_FEY het volgende:
zijn ze nog wel te breken of kan dat niet meer, ik zie ze er voor aan.........
Haha dat nog wel.. Zitten ook niet van die slimme gasten/wijven in die kiosk.. Vraag je er 4, geef je 20 euro.. Geven ze 8 muntjes in plaats van 4 muntjes en 10 euro terug.. Zucht
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 25 juli 2010 - 22:19   quote  deeplink  
hahahahaha.........kansloos
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 juli 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:15 schreef Jappie_FEY het volgende:
zijn ze nog wel te breken of kan dat niet meer, ik zie ze er voor aan.........
alles kan breken!
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 juli 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden ze van die automaten? Die zag ik niet meer staan, moest je idd weer naar zo'n kutkiosk
Ik heb ze aan de marathon zijde wel gezien beneden.
Die mutsen waren zo traag en dom dat kunnen geen mensen geweest zijn.
MMM
 MMM - zondag 25 juli 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb ze aan de marathon zijde wel gezien beneden.
Die mutsen waren zo traag en dom dat kunnen geen mensen geweest zijn.
Hahahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 juli 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb ze aan de marathon zijde wel gezien beneden.
Die mutsen waren zo traag en dom dat kunnen geen mensen geweest zijn.
terwijl ze toch goed ge-brieft zijn:
bbc24080314.jpg
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 25 juli 2010 - 22:34   quote  deeplink  
hahahahahahahahahaha
sevillana
 sevillana - zondag 25 juli 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 20:04 schreef Emile het volgende:
heb sinds de uefa cup finale niet meer gejankt nou nu wel
Snappo, was idd heftig emotioneel, net name voor Gio zelf
sevillana
 sevillana - zondag 25 juli 2010 - 22:48   quote  deeplink  
ere wie ere toekomt

hotjumper
 hotjumper - zondag 25 juli 2010 - 23:00   quote  deeplink  
Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio! Gio!
Quiroz
 Quiroz - zondag 25 juli 2010 - 23:10   quote  deeplink  
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo! Wohohoo!
willian
 willian - zondag 25 juli 2010 - 23:13   quote  deeplink  
die wedstrijd shirts werder toch geveild? weet iemand hoelang dat gaat duren?
sevillana
 sevillana - maandag 26 juli 2010 - 12:31   quote  deeplink  
ik niet
ThreeStars
 ThreeStars - maandag 26 juli 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Giovanni was een redelijk goeie speler meer niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kippenvel.. dag Gio!









0.0115051