|
|
MMM
|
|
|
quote: Het is algemeen bekend dat de boefjes uit de hoofdstad niet de slimste zijn: Feyenoord, Rangers, Arsenal, Barça. Alleen dat wilde ik even kwijt
En nu weer oprotten naar je eigen neuzenforum |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Een pannenkoek is een gerecht dat wordt gemaakt van bloem, ei en melk en een klein beetje zout. Hoewel tegenwoordig veelal bloem wordt gebruikt, wordt een pannenkoek oorspronkelijk van half boekweitmeel en half bloem gebakken. Sommigen maken een kunst van het omdraaien van een pannenkoek en werpen de pannenkoek vanuit de pan omhoog om hem weer omgedraaid in de pan terug te vangen. De pannenkoek wordt vaak opgerold of opgeplooid gegeten met zoete of hartige vulling. Men kan ze zowel warm als koud eten. Voor kinderen en volwassenen is het vaak een feest als er een stapel pannenkoeken op tafel wordt neergezet.
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Tuurlijk
El Hamdaoui naar Ajax nu jullie weer - Scoort even 25 dit seizoen 5-0 tegen Feyenoord en ze zijn weer stil
Mido ook weer terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 13:04 schreef ThreeStars het volgende:Tuurlijk El Hamdaoui naar Ajax nu jullie weer - Scoort even 25 dit seizoen 5-0 tegen Feyenoord en ze zijn weer stil Mido ook weer terug. Maar wat kom je hier nu doen eigenlijk? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Kijken hoe het me Feyenoord is! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote: hee twostars tieft lekker op als je niets zinnigs hebt. Wees maar blij met die Marokkaanse kakkerlak. Wellicht nog een moslim erbij en dat Joduh, joduh kan beter vervangen worden door Moslims, moslims! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
staan die 3 sterren voor je bil matties??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die in zijn eentje meer prijzen heeft gepakt dan jouw neuzenkliekje bij elkaar.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 13:04 schreef ThreeStars het volgende:Tuurlijk El Hamdaoui naar Ajax nu jullie weer - Scoort even 25 dit seizoen 5-0 tegen Feyenoord en ze zijn weer stil Mido ook weer terug. Boefje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja wat een doerak he. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 13:29 schreef Madhopfc het volgende:[..] hee twostars tieft lekker op als je niets zinnigs hebt. Wees maar blij met die Marokkaanse kakkerlak. Wellicht nog een moslim erbij en dat Joduh, joduh kan beter vervangen worden door Moslims, moslims! Liever niet, heb ik dat gezeik ook weer... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 13:04 schreef ThreeStars het volgende:Tuurlijk El Hamdaoui naar Ajax nu jullie weer - Scoort even 25 dit seizoen 5-0 tegen Feyenoord en ze zijn weer stil Mido ook weer terug. Joh, jullie zullen toch wel een goal te kort komen voor de titel, dus aan die kleine heb je ook niks.
Mido, is dat niet die gosert die in een Ferrari aankwam op de training? Die uit werd gekotst door het heldhaftige F-shit? |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
1. Ajax 2. PSV 3. FC Twente 4. AZ 5. Groningen 6. Feijenoord
Dat wordt het. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 13:59 schreef ThreeStars het volgende:Ik, Three(never)Stars, zeg in mijn afscheidsbrief dat ik van het Hilton Hotel te amsterdam spring, ten eerste omdat ik levenloos ben en ten tweede omdat ik mijn grote held herman brood wil evenaren. dit is mijn voorspelling. Dat wordt het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: gast, wat wil je nou? |
|
|
|
|
Maxwell-fan
|
|
|
Threestars, kap met provoceren, klootviool! Anders wil ik wel een ban van deze forum voor je aanvragen, als je erop blijft aandringen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 14:43 schreef Maxwell-fan het volgende:Threestars, kap met provoceren, klootviool! Anders wil ik wel een ban van deze forum voor je aanvragen, als je erop blijft aandringen. Jij bent nu eens een goede!!! Jij snapt het! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Jij bent gewoon jaloers op het feit dat de beste linksback van de afgelopen 5 tot 10 jaar bij Feyenoord vandaan kwam. Hou je hart maar vast want vanaf nu komen er veel meer en meer bij Feyenoord vandaan die in aanmerking voor Oranje komen. niet dat ik daar blij mee ben maar wel dat wij tegenwoordig het niveau voortbrengen. Aangezien je een neus bent kan je nog altijd bij je club weg lopen en voor Feyenoord worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juli 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: jij hebt er duidelijk (geen) verstand van! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 13:04 schreef ThreeStars het volgende:Tuurlijk El Hamdaoui naar Ajax nu jullie weer - Scoort even 25 dit seizoen 5-0 tegen Feyenoord en ze zijn weer stil Mido ook weer terug. Mido is idd goed nieuws, brengt weer een hoop ruzie, onrust, gezeur etc met zich mee. wees er maar blij mee! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wij wel!!! Kan Jol ook niet oprotten en dan v. Basten terug halen???? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Colin, Sno, Kennedy, Sulejmani,mogen ook wel terug |
|
|
|
|
willian
|
|
|
waarom mogen die neuzen wel bij ons forum? en wij niet bij hun? geef ze een ban voor altijd want we zien al wel hoe het gaat lopen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee die is wat mij betreft Feyenoorder... lees zijn interviews er maar op na. Kijk hij is eerst bij een Nederlandse sub-topper gaan spelen om zo door te groeien naar de top: Feyenoord 1. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: 1. Feyenoord
daarna... lekker belangrijk... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wederom, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ZEER SCHERP! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 14:43 schreef Maxwell-fan het volgende:Threestars, kap met provoceren, klootviool! Anders wil ik wel een ban van deze forum voor je aanvragen, als je erop blijft aandringen. Mevrouw Rost van Tonningen???? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 13:04 schreef ThreeStars het volgende:Tuurlijk El Hamdaoui naar Ajax nu jullie weer - Scoort even 25 dit seizoen 5-0 tegen Feyenoord en ze zijn weer stil Mido ook weer terug. nou waar zijn ze dan? threestars? sukkel! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 augustus 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|