BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Wenger wil Stekelenburg bij Arsenal onder de lat'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 25 juli 2010 - 14:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Wenger wil Stekelenburg bij Arsenal onder de lat' (Goal.com)

remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 15:44   quote  deeplink  
Voor 5 miljoen???? HAHAHAhaha, dan zal er lijkt mij toch heel wat meer geboden moeten worden..

Ik was nooit geen fan van Stekelenburg, maar na afgelopen seizoen en zijn goede wk, zou het wle heel erg lekker zijn als hij dit jaar nog bij AJAX blijft
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 15:46   quote  deeplink  
idd remco 5 mil is ff te weinig!!!
reminho
 reminho - zondag 25 juli 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Belachelijk voor 5 miljoen euro mogen ze zijn handschoenen hebben.Steek moet gewoon koste wat kost dit seizoen voor ajax behouden blijven!
Brandje
 Brandje - zondag 25 juli 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Laat hem nog maar even blijven want in Vermeer zie ik geen Ajax1 keeper. Gaat hij wel weg dan zou Ochoa proberen te halen maar aub geen Vermeer
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 16:11   quote  deeplink  
Ik denk dat Vermeer ook een prima keeper is voor AJAX1 maar Steek is gewoon een stuk beter...
alibabba
 alibabba - zondag 25 juli 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Als er een serieus bod komt, 5 miljoen is niet serieus, zou ik Stekelenburg verkopen, omdat ik het volste vertrouwen heb in Vermeer. De miljoenen van Stekelenburg geeft Ajax weer wat ruimte en met Vermeer worden we niet slechter, daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken. Als je vd.Wiel en Suarez behoud en je gaat slim op zoek naar een spits, ben je klaar om aan het seizoen te beginnen.

Vermeer zal zeker nog foutjes maken, Stekelenburg maakte na 8 jaar nog die foutjes en Vermeer is een talentvolle, meevoetballende keeper en heeft een reflex als een kat. Het gaat erom dat je volledig het vertrouwen in hem uitspreekt. Hij is met het NL-elftal onder 21 1x europees kampioen geworden en met Jong-Oranje flikte hij dat kunstje opnieuw. Voor mij is Vermeer de ideale opvolger van Stekelenburg.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 25 juli 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 16:11 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat Vermeer ook een prima keeper is voor AJAX1 maar Steek is gewoon een stuk beter...
Dat is ook voor het eerst dan uit jou mond! Geloof dat je altijd groot fan van vermeer was...

On. Als ze hem dan toch verkopen vorm/velthuizen halen en de strijd met vermeer aan laten gaan.
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 16:11 schreef remco k het volgende:
Dats ook weleen beetje logisch alvermeer zijn wedstrijden speelt bj het 2..:) Ik vind vermeer een goede vervanger.. Ochoa is ook meesterlijk!!
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 juli 2010 - 16:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is ook voor het eerst dan uit jou mond! Geloof dat je altijd groot fan van vermeer was...

On. Als ze hem dan toch verkopen vorm/velthuizen halen en de strijd met vermeer aan laten gaan.
Klopt inderdaad, maar dat neemt niet weg dat Vermeer en zeer goede keeper is, Stekelenburg heeft alleen het laatste jaar (mede door van Basten) extreem veel progressie geboekt. En vanaf de winterstop vind ik ook dat hij veel beter "staat".
Positioneel zal hij nog wel beter moeten worden voor de absolute wereldtop, maar dat is te leren, lijkt me..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 25 juli 2010 - 16:48   quote  deeplink  
Helemaal mee eens remco k.
Zou opzich wel handig zijn als je een 'bedank-knop' of een 'mee-eensknop' had hier op het forum..:)
Verder vind ik dat Stekelenburg minimaaal 18 mln moet opleveren.
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 16:49   quote  deeplink  
18 miljoen voor een keeper is echt veel:P Denk dat je met 15 miljoen bj mag zijn!;)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - zondag 25 juli 2010 - 16:50   quote  deeplink  
Tjaa okee misschien iets te overmoedig(A)
Maar als je nou bijna de beste keeper van de wereld bent?
Ik vind dat je dan best wel wat meer mag opleveren;)
Brandje
 Brandje - zondag 25 juli 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Vermeer is heel erg te vergelijken met Menzo. Een goede keeper maar die regelmatig de vreemdste capriolen uithaalt. Bij corners en vrije trappen vind ik hem ronduit zwak en vraag mij af of dat nog te leren is. Een-tegen-een is hij uitstekend en heeft een prima reflex maar ik ben niet echt overtuigd van hem.
joey
 joey - zondag 25 juli 2010 - 16:55   quote  deeplink  
Maar hij kna nog ontwikkelen heh! hij heft gespeeld in het tweede daar word niet veel bter van nee..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 25 juli 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Mede dankzij Jol en de directie weet iedereen in het voetbal dat Ajax het niet ruim heeft en zich pas echt kan versterken als er spelers vertrekken. Clubs willen nu voor een dubbeltje op de eerste rij gaan zitten, dus laag bieden met de hoop dat Ajax vanwege de financiƫle situatie toe zal happen.
remco k
 remco k - zondag 25 juli 2010 - 17:20   quote  deeplink  
Ja, dat heeft Jol inderdaad gedaan, maar wij hoeven geen spelers te verkopen, misschien is het dus wel slim geweest, aangezien er dus vrijwel altijd te laag geboden gaat worden...
freakie
 freakie - zondag 25 juli 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Engelse krant? xDxD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Wenger wil Stekelenburg bij Arsenal onder de lat'

0.0086808