|
|
craven
|
|
|
belchinezen? ik dacht bel irakezen...vandaar die kutuitslag.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en een opgeblazen auto in Kerkrade |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: waar sta je craven??:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2010 - 09:04 schreef hotjumper het volgende:[..] is eenvoudig: tegenwoordig geef ik de uitslag door aan de bel-chinezen en die regelen dat dan. [..] lekker belangrijk, ik ben de koning van de Seizoen-opening! beginners geluk |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik meld me aan Leuk initiatief |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2010 - 09:04 schreef hotjumper het volgende:[..] is eenvoudig: tegenwoordig geef ik de uitslag door aan de bel-chinezen en die regelen dat dan. [..] lekker belangrijk, ik ben de koning van de Seizoen-opening! Geld zat dus voor een spits Wat kan je regelen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is echt leuk om te doen Fredje... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah.. ik ga t ws na een aantal wedstrijden vergeten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb nu 4 wedstrijden niet ingevuld dus dat moet ik volgende week maar ff goedmaken:P |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Boven jou motherfucker :)
edit: waarschijnlijk morgen om deze tijd weer beneden :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door craven -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Hotjumper heeft na Roda JC - Twente, ook gewoon NEC - VVV en Hoereveen - Psv goed voorspeld..
Heb zelf pas 11 puntjes, maar ben een diesel he! Kom langzaam op gang |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
eerste punten binnen ............we zijn er weer bij en dat is prima |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik 7, maar ik vul t ook meer in op hoop..
Ik denk dat ik m gewoon alvast voor de rest van t jaar invul. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaja Nac - AZ goed voorspeld! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sta nu 4e. Niet ontevreden, is pas het begin! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
11 punten.............................zijn er toch 11 meer als vorig jaar:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
5 punten?zou ik het Craven syndrome hebben dit seizoen?? |
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
zo, ik sta gelijk bovenaan :-)) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: We gunnen je een kleine voorsprong! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Het gaat weer heel goed!
1. 30 Alex Huizing (3) 2. 29 Michiel van Walderveen (6) 3. 25 Hotjumper (nickname) (40) 4. 24 Rody de Gast (63) 24 Mmm (nickname) (63) 6. 22 Mecx Thiago (133) 22 John la Faille (133) 22 Jeli (nickname) (133) 9. 20 Emile Aleman (279) 20 Johan Mulder (279) 11. 19 Fr1968 (nickname) (374) 19 Arno Koot (374) 13. 18 [fr12]rico (nickname) (486) 18 Boudewijn Janssen (486) 15. 17 Roy15 (nickname) (639) 17 Boyan Vogel (639) 17. 16 Kim Huizing (808) 18. 15 Sevillana (nickname) (1000) 15 Bjorn de Jong (1000) 20. 14 Jeffrey Blauw (1182) 14 Mark van Hesselingen (1182) 14 Ernst Saarloos (1182) 14 Craven's Revenge:) (nickname) (1182) 24. 13 Kees010 (nickname) (1398) 13 Ivar Snoei (1398) 13 Stylzz (nickname) (1398) 27. 12 Gekkkkk (nickname) (1595) 12 Dj Bijl (1595) 29. 11 Jappie_fey (nickname) (1771) 30. 10 Quiroz van Headliner (1919) 31. 9 Feyenoordq (nickname) (2016) 32. 0 Boudewijn Kauffman (0) 0 Johan Mansveld |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha vorig jaar moesten MMM en ik een inhaalspurt maken |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
waarom sta ik hier niet bij ? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
boudewijn je nog niet toegelaten??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Goddikkeme, Dat gaat wel goed. Twee man in de top tien. Nu nog 33 wedstrijden vol houden en dan zijn we er alweer?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
neeeeeeeeeeeeeee vergeten in te vullen:( |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja hij is een beetje traag |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
geen wedstrijd oelewapper |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
geef het adres maar, met plezier. Dat moet je hier geen tweede keer zeggen............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Kerkstraat 1 Randwijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gezellig, we komen zo ff een bakkie doen, wat vind je moeder mooie bloemen en wat voor sigaren rookt je vader? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 12:35 schreef hotjumper het volgende:[..] gezellig, we komen zo ff een bakkie doen, wat vind je moeder mooie bloemen en wat voor sigaren rookt je vader? ideetje?
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 - 12:35 schreef hotjumper het volgende:[..] gezellig, we komen zo ff een bakkie doen, wat vind je moeder mooie bloemen en wat voor sigaren rookt je vader? Tulpen en van Nelle |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ow hij is van de zware shag? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik kap ermee... weer vergeten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Waarom heb je het dan gisteren niet ingevuld?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz