|
|
craven
|
|
|
quote: tuurlijk ik sta 1 punt boven je........ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ben loyaal met m'n club, 15e stek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan het gewoon niet maken om Feyenoord te laten verliezen..
EDIT: Gelijk gezakt naar de 3e plaats omdat Heracles won..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 20:00 schreef MMM het volgende:[..] Kan het gewoon niet maken om Feyenoord te laten verliezen.. EDIT: Gelijk gezakt naar de 3e plaats omdat Heracles won.. ik wel maar word dan toch door de goden gestraft denk ik hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: eigenlijk wel maar woensdag gaan ze winnen in de KUIP.. Maar ik ga niet want me noten zijn nog bevroren en een wedstrijd om 21.00 is waanzin!!! Ik moet nog het 1 en ander doen de volgende dag he! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klote,ook dat nog !!hahaha ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 20:38 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] eigenlijk wel maar woensdag gaan ze winnen in de KUIP.. Maar ik ga niet want me noten zijn nog bevroren en een wedstrijd om 21.00 is waanzin!!! Ik moet nog het 1 en ander doen de volgende dag he! Ja ik ben ook niet zo blij met de tijd, 21.00 is gewoon asociaal! Ik ben dan wel zo thuis maar moet de volgende ochtend weer vroeg op.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 oktober 2010 - 21:42 schreef MMM het volgende:[..] Ja ik ben ook niet zo blij met de tijd, 21.00 is gewoon asociaal! Ik ben dan wel zo thuis maar moet de volgende ochtend weer vroeg op.. Helaas maar ik kijk ff op tv!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paar moeilijke wedstrijden komend weekend om te voorspellen (je moet ook maar rekening houden met hoe ze uit hun Europese duels komen..) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ga wel, maar met de auto, anders kom ik niet meerthuis met de trein. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat dan?Of bedoel je PSV? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als ik met de trein ga, drink ik een biertje, van het één komt het ander en voor je het weet strand je in Haarlem ofzo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:23 schreef hotjumper het volgende:Als ik met de trein ga, drink ik een biertje, van het één komt het ander en voor je het weet strand je in Haarlem ofzo. Jahhh dat is zo hahahaha Maar `t is zo gezellig joh..
Of gewoon voorzichtig bieren en je roes uitslapen op X |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jahhh dat is zo hahahaha Maar `t is zo gezellig joh.. Of gewoon voorzichtig bieren en je roes uitslapen op X Daarom vind ik dus dat voetbal op zondag om 14.30 uur moet zijn. Hoewel ik me een az uit kan herinneren dat dat zelfs te laat was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:28 schreef hotjumper het volgende:[..] Daarom vind ik dus dat voetbal op zondag om 14.30 uur moet zijn. Hoewel ik me een az uit kan herinneren dat dat zelfs te laat was. Nu jij het zegt idd ja want ik kan geen vrij krijgen woensdag dus ik zoek wel een streametje op ofzo...
Oja 12.30 vind ik ook niet zo heel erg!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nu jij het zegt idd ja want ik kan geen vrij krijgen woensdag dus ik zoek wel een streametje op ofzo... Oja 12.30 vind ik ook niet zo heel erg!! Ik ook niet, maar dan moet varkenoord wel om 8.00 uur bier gaan tappen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaha ja mooie tijd om 9.00 als een balletje ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net een noordhollandse kermis |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vroeger wel. Toen ik nog wist hoe bier smaakte. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 1 x in Medemblik geweest en daarna in een tent de black and white mwah best lachen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Black&white kwam ik vroeger minstens 1x per maand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijna alle kroegen hier in de regio :) Milo vast ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Best gezellig!!Niks mis mee!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Laatste keer, binnen 5 minuten matten, toen had ik het wel gehad, en dat gooien met bier vind ik ook deprimerend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 - 21:48 schreef hotjumper het volgende:Laatste keer, binnen 5 minuten matten, toen had ik het wel gehad, en dat gooien met bier vind ik ook deprimerend Die dat doet moeten ze opsluiten pfffffff is gewoon een schande! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan ook niet meer in deze barre tijden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Inderdaad... Laat ze me met rust laten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd ja, eten weg gooien is tot daar aan toe, maar bier? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ondanks de pijnlijke nederlaag, dit weekend toch nog 22 puntjes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helemaal vergeten vandaag.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik niet maar ik geloof dat het ook niet uitmaakt bij mij hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: same here, voor morgen nog wel ff ingevuld |
|
|
|
|
craven
|
|
|
was er voetbal dan ...kut vergeten..ach kan je weer inlopen op mij leon hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ok dan vul ik hem niet meer in. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je kunt natuurlijk altijd nog 1e worden . . ., maar alleen als je blijft invullen, lijkt me logisch |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Nee dat lukt niet meer, want dat word ik al. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
22 puntjes en een 6 punter voor feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
17 punten, mwah mwah.. Kan beter |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
23 punten maar zie totaal geen beweging haha ik had het die weken ervoor echt verkloot denk? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb deze ronde heel slecht gescoord. Gegokt en verloren. |
|
|
|