|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 10:08 schreef remco k het volgende:[..] ik denk dat jij je sterk vergist in de kunde van deze twee spelers, ze zijn nog geen 28 en als Jol ze uit hun "dipje" kan krijgen, dan zijn het geweldige spelers, sie allebei hun beste tijd bij ajax hebben gehad, en dat weer zullen gaan krijgen nou ik ben benieuwd man.....ik laat me graag verrassen dan!!;D |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Mido zou nog wel eens een betere versterking kunnen zijn dan een aantal denken. Zitten natuurlijk wel een aantal 'mitsen' aan vast, maar goed, onder de huidige voorwaarden kun je er (bijna) geen buil aan vallen. De Ridder ben ik wat minder kapot van, terwijl ik wel fan van 'm was toen ie weg ging. Maar hij lijkt zijn snelheid verloren te zijn. Maar goed, ook dat kan een revelatie worden ;)
Sit tight, you're about to be surprised :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 - 17:23 schreef The Dude :) het volgende:Mido zou nog wel eens een betere versterking kunnen zijn dan een aantal denken. Zitten natuurlijk wel een aantal 'mitsen' aan vast, maar goed, onder de huidige voorwaarden kun je er (bijna) geen buil aan vallen. De Ridder ben ik wat minder kapot van, terwijl ik wel fan van 'm was toen ie weg ging. Maar hij lijkt zijn snelheid verloren te zijn. Maar goed, ook dat kan een revelatie worden ;) Sit tight, you're about to be surprised :P ik zie die midas graag op de bank zitten hoor dude!!!! Ik denk dat het weer een hele flop met die gozert wordt!Ik vind het gewoon een naar mannetje eigenlijk.Was blij dat hij toen oprotte en komt ie weer terug hahahahah.Net kakkerlakken...... |
|
|
|
|
frankdrebin
|
|
|
De ridder is z'n snelheid kwijt dus dit was toen zijn wapen,dus er is geen wapen meer |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Amsterdam is wel weer een ferrari rijker :P |
|
|
|
|
Maxwell-fan
|
|
|
quote: Onzin, dat is nooit zijn kwaliteit geweest, althans niet een vooraanstaande. Zijn talent zit in zijn balvaardigheid en passing. Of dat voldoende zal zijn voor een eventuele contract wordt over ruim een week wel duidelijk. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
de ridder komt week op proef. dus is nog heel niet zeker dat hij komt. en denk dat jol wel genoeg voetbal kennis heefd om dat in die week te beoordelen. over mido heb ik nog geen mening. dat is gewoon afwachten. ooyer vind ik denk wel goede zet omdat onze verdedigers nog de killers mentaliteit missen. en dat zou ooyer met zijn ervaring enz wel bij kunnen helpen dat ze dat leren. verder zullen we het gewoon moeten afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen. voordeel bij deze aanwinsten is dat ze voorlopig een contract van 1 jaar hebben. dus jol zal een eventuele nieuwe trainer voor volgend seisoen of het seisoen daarop niet ermee opschepen. en denk dat el Hamdaoui afgelopen zondag wel heefd bewezen een aanwinst te zijn. en als je daarbij ook nog eens suares er naast heb staan lijkt me dat we in de aanval wel degelijk sterker zijn dan vorig seisoen. |
|
|
|