BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Been verkiest Mulder boven Darley en Van Dijk'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 26 juli 2010 - 07:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Been verkiest Mulder boven Darley en Van Dijk' (FR12.nl)

Madhopfc
 Madhopfc - maandag 26 juli 2010 - 08:46   quote  deeplink  
Vooropgesteld ik zie geen trainingen en kan derhalve niet beoordelen wie daar de beste indruk maakt. Heb ook vertrouwen in Been en Lodewijks dus Mulder zal wel de beste zijn ....ECHTER:

*ik ben de bekerfinale nog niet vergeten, 2x blunder Mulder
*Mulder oogt sloom en is dat ook bij het nemen van doeltrappen.
* lijkt bij hoge ballen op onze vriend Timmer....

Ik had liever Darley gezien...vorig jaar was Been daar nog lyrisch over.....
chrissie
 chrissie - maandag 26 juli 2010 - 08:56   quote  deeplink  
weet niet of we hier blij mee moeten zijn. goede lijnkeeper maar veel te onzeker als hij uit moet komen, soort henk timmer syndroom. Kan ons helpen met onogelijke reddingen op de lijn maar ook domme fouten wat ons punten gaat kosten ben ik bang. Veel oefenen op uitkomen en hopen dat hij wat zekerder wordt. Zou toch gekozen hebben voor Darley maar ja, Been zal toch wel veel goeds zien..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 26 juli 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 08:46 schreef Madhopfc het volgende:
Vooropgesteld ik zie geen trainingen en kan derhalve niet beoordelen wie daar de beste indruk maakt. Heb ook vertrouwen in Been en Lodewijks dus Mulder zal wel de beste zijn ....ECHTER:

*ik ben de bekerfinale nog niet vergeten, 2x blunder Mulder
*Mulder oogt sloom en is dat ook bij het nemen van doeltrappen.
* lijkt bij hoge ballen op onze vriend Timmer....

Ik had liever Darley gezien...vorig jaar was Been daar nog lyrisch over.....
volledig mee eens (helaas)
scarface1979
 scarface1979 - maandag 26 juli 2010 - 10:19   quote  deeplink  
Geef die jongen maar een echte kans. van Dijk heeft geen zin meer. Nou Darley of Mulder. Maakt weinig uit. Kies er 1 en laat die minimaal 10wedstrijden spelen. En ga als publiek achter hem staan en geef hem vertrouwen. Ook na een foutje of 2.
En is het dan niks? Dan kunnen we altijd nog hetzelfde doen bij Darley.
Ze hebben beide nog nooit echt een kans gehad. Dus nu vanaf het begin vh seizoen 1 vertrouwen geven. Want dit is een goed moment om een kans te geven.
frans neeven
 frans neeven - maandag 26 juli 2010 - 10:56   quote  deeplink  
Leo is goeb bezig wanthij probeert.toch spelers naar de kuip tehalen.en dat is goed voor de club want wij heeft een goede staf.en een goede jeugd op leiding.
Milo
 Milo - maandag 26 juli 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Het is van groot belang dat met zo'n jeugdig elftal ervaring op de goal staat die die jongens aanstuurt.

Het contract van van dijk is niet voor jan doedel verlengt.
bram
 bram - maandag 26 juli 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 11:03 schreef Milo het volgende:
Het is van groot belang dat met zo'n jeugdig elftal ervaring op de goal staat die die jongens aanstuurt.

Het contract van van dijk is niet voor jan doedel verlengt.
eens
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juli 2010 - 11:47   quote  deeplink  
Been kiest, klaar.
MMM
 MMM - maandag 26 juli 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Wat een vreselijke keuze weer van die Been, weer presteert hij het om de slechtste op te stellen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 juli 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Ik weet het niet, ik denk dat Mulder ver komt met een beetje vertrouwen. Darley heb ik niks meer van gezien dus ik weet niet hoe die zich ontwikkeld. van Dijk moet je er bij houden voor de ervaring maar is te oud om vaste keeper te zijn.
craven
 craven - maandag 26 juli 2010 - 13:31   quote  deeplink  
heb me twijfels over mulder, maar ja
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juli 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 13:31 schreef craven het volgende:
heb me twijfels over mulder, maar ja
maar ook over Darley en v. Dijk.
Daar zat de sleet toch ook wel een beetje in na een behoorlijk aantal wedstrijden achter elkaar.
Quiroz
 Quiroz - maandag 26 juli 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar ook over Darley en v. Dijk.
Daar zat de sleet toch ook wel een beetje in na een behoorlijk aantal wedstrijden achter elkaar.
gewoon rouleren dus
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 26 juli 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 14:02 schreef Quiroz het volgende:

[..]

gewoon rouleren dus
moet jij niet naar school ofzo?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 juli 2010 - 16:13   quote  deeplink  
ik hoop dat Been dan weleens bij zijn besluit want maar blijven wisselen van eerste keepers heeft een slechte invloed op die jongens. Als Been en lodewijks nu voor een keeper kiezen moeten ze daar bij blijven. Vertrouwen is het belangrijkste wat een keeper nodig heeft.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 26 juli 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
ik hoop dat Been dan weleens bij zijn besluit want maar blijven wisselen van eerste keepers heeft een slechte invloed op die jongens. Als Been en lodewijks nu voor een keeper kiezen moeten ze daar bij blijven. Vertrouwen is het belangrijkste wat een keeper nodig heeft.
eens
Quiroz
 Quiroz - maandag 26 juli 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 14:36 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

moet jij niet naar school ofzo?
hunebed!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 juli 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:49 schreef Quiroz het volgende:

[..]

hunebed!
Grasscheut!! Whahahahaahhaahahaha!!
vries60
 vries60 - maandag 26 juli 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Mulder mist de uitstraling van een topkeeper. Hij oogt angstig en staat er maar gelaten bij en dat heeft zijn weerslag op de verdedigers voor hem.
Daarbij heeft hij cruciale fouten gemaakt die de ons mogelijk de bekerfinale heeft gekost en dat is het publiek nog niet vergeten.Hij zal dus weinig krediet hebben.
Darley heeft een veel betere uitstraling en is een betere keeper. En van Dijk is natuurlijk de perfecte tweede man die er gelijk staat als het nodig is.
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 juli 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 17:28 schreef vries60 het volgende:
Mulder mist de uitstraling van een topkeeper. Hij oogt angstig en staat er maar gelaten bij en dat heeft zijn weerslag op de verdedigers voor hem.
Daarbij heeft hij cruciale fouten gemaakt die de ons mogelijk de bekerfinale heeft gekost en dat is het publiek nog niet vergeten.Hij zal dus weinig krediet hebben.
Darley heeft een veel betere uitstraling en is een betere keeper. En van Dijk is natuurlijk de perfecte tweede man die er gelijk staat als het nodig is.
tsja een keeper met de uitstraling van een Ed de Goey vind je natuurlijk niet snel. Verder heeft het marchanderen van de knvb e.d. ons de finale gekost. en in de kuip was het vooral de schuld van Landzaat dat we in no time achter stonden.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 26 juli 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 16:49 schreef Quiroz het volgende:

[..]

hunebed!
;)
sevillana
 sevillana - maandag 26 juli 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Mulder op 1, volkomen terecht
bram
 bram - dinsdag 27 juli 2010 - 07:05   quote  deeplink  
kosta
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 juli 2010 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 07:05 schreef bram het volgende:
kosta
daar zitten we allemaal op te wachten natuurlijk.
bram
 bram - dinsdag 27 juli 2010 - 07:19   quote  deeplink  
nee,mulder is wat,wat een slome duikelaar
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 27 juli 2010 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 22:32 schreef sevillana het volgende:
Mulder op 1, volkomen terecht
Eens MULDER////HELD!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juli 2010 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 07:05 schreef bram het volgende:
kosta
Wat goed is komt snel.. waar blijft ie?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 juli 2010 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 08:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat goed is komt snel?
dat zei ik vannacht ook nog tegen m'n vrouw.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door hotjumper --
bram
 bram - dinsdag 27 juli 2010 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 08:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat goed is komt snel.. waar blijft ie?
denk dat mario daar een te grote angst voor heeft,net als met luc,wachten en nog eens wachten tot een andere club ze weg haalt,nu ook weer maar blijven zeuren over een spits terwijl luc nog niet eens de kans heeft gehad,lekker voor het vertrouwen van die jongen,
KKL
 KKL - dinsdag 27 juli 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 07:19 schreef bram het volgende:
nee,mulder is wat,wat een slome duikelaar
Mulder speelde een uitstekende wedstrijd afgelopen zondag.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juli 2010 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 08:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat zei ik vannacht ook nog tegen m'n vrouw.
en zij zei toen, waar blijft ie?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juli 2010 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 08:54 schreef bram het volgende:

[..]

denk dat mario daar een te grote angst voor heeft,net als met luc,wachten en nog eens wachten tot een andere club ze weg haalt,nu ook weer maar blijven zeuren over een spits terwijl luc nog niet eens de kans heeft gehad,lekker voor het vertrouwen van die jongen,
Mwah Luc zou dat moeten snappen gezien zn leeftijd.
en 1 spits is geen spits...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juli 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Na het oefenduel met Real Mallorca (1-0 verlies) gaf Feyenoord-coach Mario Been aan dat Erwin Mulder zijn eerste keeper is dit seizoen. Darley en Rob van Dijk moeten vooralsnog genoegen nemen met een reserve-rol.

'Eind vorig seizoen was ik al eerste keeper, maar ik wist ook dat het geen garantie gaf voor dit jaar', vertelt de pas 21-jarige goalie aan Voetbal International. 'Daarom heb ik er de laatste weken alles aan gedaan die plek onder de lat te veroveren. Als je daar dan in slaagt, mag je blij zijn, maar niet tevreden. Ik zal het elke week moeten laten zien, maar juist dat is druk waar ik van houd.'

'Ik heb in de dubbele bekerfinale tegen Ajax en in de laatste competitiewedstrijd tegen SC Heereveen foutjes gemaakt en dat zit me nog steeds niet lekker', blikt de zelfkritische Mulder terug op afgelopen seizoen. 'Vooral tegen Ajax mág je gewoon geen fouten maken. Dat ik me in die wedstrijden nog goed heb hersteld, telt niet. Koop ik ook helemaal niks voor. Het is nu mijn ambitie te laten zien dat die foutjes incidenten waren. Dat ik daarvoor goede wedstrijden heb gespeeld, is iedereen vergeten. Terecht ook. Je laatste duels blijven het langst hangen. Ook bij mezelf.

____

kijk hij snapt t wel..
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - dinsdag 27 juli 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Darley is veel beter dan Mulder
En dan hebben we van dijk nog die is nog beter dan Mulder
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 juli 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 10:40 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
Darley is veel beter dan Mulder
En dan hebben we van dijk nog die is nog beter dan Mulder
Dat heeft ie nog niet laten zien, domme rooie kaart en ook wat ongelukkige momenten, verder denk ik dat ie de sokken van Cisse af en toe heeft geleend want hij is ook nogal blessure gevoelig.
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 11:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat heeft ie nog niet laten zien, domme rooie kaart en ook wat ongelukkige momenten, verder denk ik dat ie de sokken van Cisse af en toe heeft geleend want hij is ook nogal blessure gevoelig.
hehe, hij valt me ook een beetje tegen ja. soms denk ik dat ie bij excelsior beter speelde.. wel moet je bij die talenten ook kijken naar hoe snel ze groeien.. kzie 't over een half jaar wel met hem.
MMM
 MMM - dinsdag 27 juli 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 07:19 schreef bram het volgende:
nee,mulder is wat,wat een slome duikelaar
Eens
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 07:19 schreef bram het volgende:
nee,mulder is wat,wat een slome duikelaar
drink anders eerst ff je kopje koffie in de ochtend, voordat je begint met posts waarin je je eigen spelers uitscheldt..
MMM
 MMM - dinsdag 27 juli 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:06 schreef de flh het volgende:

[..]

drink anders eerst ff je kopje koffie in de ochtend, voordat je begint met posts waarin je je eigen spelers uitscheldt..
Hoezo, hij zegt toch eigenlijk niets verkeerd?
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 12:19   quote  deeplink  
vindt het nergens op slaan, spelers die een goeie instelling tonen horen met respect behandelt te worden. als ze niet goed genoeg zijn, vallen ze af. maar feyenoordspelers die zich inzetten voor hun club horen respect te krijgen.
dat gezeik vind ik zo 020/proviciaals. het begint er ook steeds meer op te lijken dat wij ook onze eigen spelers gaan uitfluiten, ik snap niet waar dat vandaan komt. het hoort niet bij de cultuur van de club. en ik heb nog de hcs-periode meegemaakt.
MMM
 MMM - dinsdag 27 juli 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:19 schreef de flh het volgende:
vindt het nergens op slaan, spelers die een goeie instelling tonen horen met respect behandelt te worden. als ze niet goed genoeg zijn, vallen ze af. maar feyenoordspelers die zich inzetten voor hun club horen respect te krijgen.
dat gezeik vind ik zo 020/proviciaals. het begint er ook steeds meer op te lijken dat wij ook onze eigen spelers gaan uitfluiten, ik snap niet waar dat vandaan komt. het hoort niet bij de cultuur van de club. en ik heb nog de hcs-periode meegemaakt.
Eens, maar ik vind niet dat hij in dit geval buiten 't boekje gaat. Ik vind het ook een hele matige keeper, krijg een beetje Timmer flashbacks als ik die gozer zie keepen. We zullen dit ook maar af moeten wachten, hoe dit weer gaat lopen. En die tijd heb ik ook nog meegemaakt, vreselijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door MMM --
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 12:28   quote  deeplink  
Ik heb ook van Timmer een trauma gekregen, maar we moeten idd gewoon afwachten hoe dit gaat lopen. We hebben altijd Darley en van Dijk nog, dus als Mulder door de ondergrens zakt, gaat gewoon iemand spelen.

Lig het nou aan mij of worden er tegenwoordig meer spelers uitgefloten tijdens de wedstrijd dan in de hcs-periode. Toen kreeg toch gewoon het hele team een fluitconcert bij rust en na afloop? .. ipv individuele spelers uitfluiten?
MMM
 MMM - dinsdag 27 juli 2010 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:28 schreef de flh het volgende:
Ik heb ook van Timmer een trauma gekregen, maar we moeten idd gewoon afwachten hoe dit gaat lopen. We hebben altijd Darley en van Dijk nog, dus als Mulder door de ondergrens zakt, gaat gewoon iemand spelen.

Lig het nou aan mij of worden er tegenwoordig meer spelers uitgefloten tijdens de wedstrijd dan in de hcs-periode. Toen kreeg toch gewoon het hele team een fluitconcert bij rust en na afloop? .. ipv individuele spelers uitfluiten?
Precies, gewoon afwachten want meer kunnen we niet doen. We kunnen altijd terugvallen op good old Robbie. Maar als Mulder door de ondergrens zakt en Mario kiest voor een ander kan je Mulder wegdoen want zijn vertrouwen is dan 0,0.

Ja, daar zat ik net na jouw eerste post ook even over na te denken en ik moet je hierin gelijk geven. Toen kregen de spelers een fluitconcert bij rust en na de wedstrijd maar werden spelers nooit individueel uitgefloten. Weet niet hoe en waarom dit nu zo veranderd is..
bram
 bram - dinsdag 27 juli 2010 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:06 schreef de flh het volgende:

[..]

drink anders eerst ff je kopje koffie in de ochtend, voordat je begint met posts waarin je je eigen spelers uitscheldt..
ik schrijf wat ik wil dat jij dat niet goed vind zal mij me reet roesten en de hcs periode meegemaakt?ik kom al vanaf mijn 7e bij feyenoord en ben nu 55 dus wat wil je nou zeggen
MMM
 MMM - dinsdag 27 juli 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:33 schreef bram het volgende:

[..]

ik schrijf wat ik wil dat jij dat niet goed vind zal mij me reet roesten en de hcs periode meegemaakt?ik kom al vanaf mijn 7e bij feyenoord en ben nu 55 dus wat wil je nou zeggen
Beetje rustig Brammie
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:33 schreef bram het volgende:

[..]

ik schrijf wat ik wil dat jij dat niet goed vind zal mij me reet roesten en de hcs periode meegemaakt?ik kom al vanaf mijn 7e bij feyenoord en ben nu 55 dus wat wil je nou zeggen
je bent idd vrij om te schrijven wat je wil, maar ik ook.. ik wil zeggen dat ik het afzeiken (en uitfluiten) van piepjonge spelers een beetje makkelijk vind. dat was redelijk duidelijk toch?
bram
 bram - dinsdag 27 juli 2010 - 12:46   quote  deeplink  
ik ben toch ook duidelijk
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 12:56   quote  deeplink  
prima dan.
biak
 biak - dinsdag 27 juli 2010 - 13:08   quote  deeplink  
Mulder is nog niet rijp voor Feyenoord.
Is nog veel te onberekenbaar
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juli 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:19 schreef de flh het volgende:
en ik heb nog de hcs-periode meegemaakt.
Ja das fijn voor je, maar wat wil je dr mee zeggen?
Het is niet alsof je een oorlog meegemaakt hebt.
Of wil je nu applaus dat je ondanks die periode nogsteeds supporter bent?
Na de HCS periode is er ook weer genoeg goeds gebeurd waardoor je voor hetzelfde geld weer supporter geworden kon zijn.

Zegt dus geen moer, dat je nu supporter bent, dat telt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Been verkiest Mulder boven Darley en Van Dijk'









0.0074090