BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi: 'Feyenoord is op de goede weg'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 26 juli 2010 - 08:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Ahmadi: 'Feyenoord is op de goede weg' (FR12.nl)

Madhopfc
 Madhopfc - maandag 26 juli 2010 - 08:52   quote  deeplink  
Mooi dat El Ahmadi vindt dat Feyenoord op de goede weg is, ik was na gister wat minder positief maar moet hier dan maar weer hoop uit putten. Voor de heer El Ahmadi is te hopen dat Been continue tegen blijft zeggen dat hij direct de diepgang moet zoeken ipv van weer terug te draaien richtig eigen zestien, daarna nog een rondje middencirkel te doen om vervolgens de bal breed te tikken......
Nee, meteen de bal naar Schaken en straks naar Cisse of meteen richting de spitsen en dan aansluiten.....
Denk dat El Ahmadi na zijn voetbalcarriere voor de PVDA in de politiek gaat want daar houden ze van draaikonten!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 26 juli 2010 - 09:16   quote  deeplink  
ach als ze gisteren 2 van die levensgrote kansen gemaakt hadden (1 e helft vlaar uit corner, wijnaldum schot voorlangs. 2e helft fer uit corner, bahia in de paal)had je niemand horen klagen
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 26 juli 2010 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 09:16 schreef Jappie_FEY het volgende:
ach als ze gisteren 2 van die levensgrote kansen gemaakt hadden (1 e helft vlaar uit corner, wijnaldum schot voorlangs. 2e helft fer uit corner, bahia in de paal)had je niemand horen klagen
tja dat is het hem juist.....dat deden ze niet! scheelt toch al weer gauw wat seizoenkaarten...goed of dit vertoonde spel! Wordt ook niet vrolijk dat El Hamdaoui nu toch naar 020 gaat.....kzie straks al die "leuke" marokkaantjes al in DAT shirt in Rotterdam rondlopen!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juli 2010 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 09:22 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

tja dat is het hem juist.....dat deden ze niet! scheelt toch al weer gauw wat seizoenkaarten...goed of dit vertoonde spel! Wordt ook niet vrolijk dat El Hamdaoui nu toch naar 020 gaat.....kzie straks al die "leuke" marokkaantjes al in DAT shirt in Rotterdam rondlopen!!!
020 is allemaal van die leuke egootjes aan t halen.
De Ridder, EL hamdoeiiiiii, Mido.
Vette ego van jol dr bij die denkt dat ie ze allemaal wel in t gareel kan houden.
Das dom en arrogant, want al die prutsers denken dat ze god zelf zijn en allemaal in de basis horen.
Dat wordt hommeles in de AaahrenaaaH, ik kan niet wachten.
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 26 juli 2010 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

020 is allemaal van die leuke egootjes aan t halen.
De Ridder, EL hamdoeiiiiii, Mido.
Vette ego van jol dr bij die denkt dat ie ze allemaal wel in t gareel kan houden.
Das dom en arrogant, want al die prutsers denken dat ze god zelf zijn en allemaal in de basis horen.
Dat wordt hommeles in de AaahrenaaaH, ik kan niet wachten.
tja die gedachte kwam ook bij mij op....maar in onze competitie kunnen ze alledrie spelen ...alleen tegen de betere ploegen niet ...en dat zijn er maar een stuk of zes...dus die onvrede zal wel meevallen. Maar de pikorde in het team wordt wel danig verstoord...dus ik hoop dat je gelijk hebt....
scarface1979
 scarface1979 - maandag 26 juli 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

020 is allemaal van die leuke egootjes aan t halen.
De Ridder, EL hamdoeiiiiii, Mido.
Vette ego van jol dr bij die denkt dat ie ze allemaal wel in t gareel kan houden.
Das dom en arrogant, want al die prutsers denken dat ze god zelf zijn en allemaal in de basis horen.
Dat wordt hommeles in de AaahrenaaaH, ik kan niet wachten.
Ja dat is wachten op problemen als en El Hamdaoui EN Mido komt.

El H vind ik wel een fantsastische voetballer en een echte versterking voor Ajax helaas.
En zeker voor dat geld. Dus hopen dat het niet gaat klikken met bijv Suarez. Beide ego's in het veld.
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - maandag 26 juli 2010 - 10:40   quote  deeplink  
@Madhopfc

Draaikonten? Politiek? warom zeker PVV?
Quiroz
 Quiroz - maandag 26 juli 2010 - 14:08   quote  deeplink  
dat gejank van mensen die politiek er weer bij moeten halen... start dan lekker een topic daarvoor op
sevillana
 sevillana - maandag 26 juli 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

020 is allemaal van die leuke egootjes aan t halen.
De Ridder, EL hamdoeiiiiii, Mido.
Vette ego van jol dr bij die denkt dat ie ze allemaal wel in t gareel kan houden.
Das dom en arrogant, want al die prutsers denken dat ze god zelf zijn en allemaal in de basis horen.
Dat wordt hommeles in de AaahrenaaaH, ik kan niet wachten.
denk (en wens) ik ook
vries60
 vries60 - maandag 26 juli 2010 - 23:29   quote  deeplink  
Als de CL niet gehaald wordt dan breekt de pleuris daar uit in 020...nog meer financiële ellende van minstens dezelfde omvang als afgelopen jaar.Gegokt en verloren heet dat dan.....
KKL
 KKL - dinsdag 27 juli 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 23:29 schreef vries60 het volgende:
Als de CL niet gehaald wordt dan breekt de pleuris daar uit in 020...nog meer financiële ellende van minstens dezelfde omvang als afgelopen jaar.Gegokt en verloren heet dat dan.....
in eindhoven precies hetzelfde probleem
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juli 2010 - 10:07   quote  deeplink  
We zien t wel, zolang t bij ons maar rustig blijft.
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 14:08 schreef Quiroz het volgende:
dat gejank van mensen die politiek er weer bij moeten halen... start dan lekker een topic daarvoor op
EENS.
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 23:29 schreef vries60 het volgende:
Als de CL niet gehaald wordt dan breekt de pleuris daar uit in 020...nog meer financiële ellende van minstens dezelfde omvang als afgelopen jaar.Gegokt en verloren heet dat dan.....
Echt onzin, de transfersom van Hamdaoui was ongelooflijk laag. Hoewel z'n salaris best hoog zal zijn, maakt dat dan niet zo heel veel uit. mido is een slechte spits, maar koste ook niks. ze hebben het slim aangepakt.
de duurste spelers worden van de loonlijns gehaald en er komen relatief goedkope spelers voor terug.

psv doet het ook prima qua beleid. beheerst geld uitgeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi: 'Feyenoord is op de goede weg'









0.0057890