|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Teen cisse |
|
|
|
bram
|
|
|
waar blijft die tropische verassing |
|
|
|
|
benboy
|
|
|
Kan nou geen een dokter die teen genezen,volgens mij zit hier meer achter. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
is wel te hopen dat ie gaat presteren dit seizoen,ben wel een beetje klaar met die teen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
ik het maar een raar verhaal van die teen. hij presteerd geen klote en zit maar te zeiken over die teen je heb er tien hak hem eraf dan heb je er nog negen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
volgens mij was t de grote teen en die is wel redelijk relevant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal nog wel last van z'n teen hebben. Waardeloze aankoop, Been moest en zou 'm hebben.. 3,5 miljoen weggegooid |
|
|
|
|
FR
|
|
|
cisse is waardevol voor feyenoord |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
ongelofelijk dat die teen hem nu nog parten speelt.....had het geld idd liever in Bas Dost zijn tenen gestoken..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb er nog vertrouwen in dat t gaat gebeuren... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: idd, anders moeten we z'n transfersom zelf betalen! |
|
|
|
|
Candy
|
|
|
Gezien de prijzen van de seizoenskaarten dit jaar betalen we hem al zelf. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
Dit seizoen komt ie terug |
|
|
|
|
wazaaaaaaa
|
|
|
dat is alle maal gelogen niks mis met zijn teen bij roda hat hij er ook geen last van het nivo is te hoog voor hem maatjes |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik den kdat je hem beter terug naar Roda kan laten gaan. ik heb nog nooit iemand gezien die zo lang een teenblessure had!!! |
|
|
|
|
wazaaaaaaa
|
|
|
wahhahaah gelijk na het slachthuis we hebben toch niks aan hem hij kan niks dan kan ik nog beter de spits in maar ja een ongeluk en alles weg maar ja ik hoop dat er nog een spits bij komt maar ik denk het zelf niet maatjes jullie? |
|
|
|
|
Mr.Raver
|
|
|
quote:Op maandag 26 juli 2010 - 15:58 schreef wazaaaaaaa het volgende:wahhahaah gelijk na het slachthuis we hebben toch niks aan hem hij kan niks dan kan ik nog beter de spits in maar ja een ongeluk en alles weg maar ja ik hoop dat er nog een spits bij komt maar ik denk het zelf niet maatjes jullie? Jezus wat een kut-post... Jammer:( |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ideetje?
|
|
|
|
|
wazaaaaaaa
|
|
|
wahahahahahha ja gekke weg ermee |
|
|
|
|
paco
|
|
|
dat gezijk over die teen niet lullen maar presteren voor die poen wat hij verdient |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Net als Twente, Ajakkes en Pisvee |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Elke wedstrijd die hij gespeeld heeft, heeft hij zijn taken uitgevoerd. Z'n loopvermogen en werklust zorgen er voor dat hij altijd nuttig speelt in de organisatie. Alleen zijn acties komen er niet uit. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Interesseert zich nou niemand wat er met die teen aan de hand is? of heeft iemand nog concrete info dat het als excuses wordt gebruikt.. lijkt me sterk want hij heeft er best wat wedstrijden door moeten missen, maar kheb gekkere dingen gezien natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: PSV had geen interesse, 020 pas nadat ons bod al geaccepteerd was, Twente heeft Ruiz in plaats van hem gehaald. 3 keer de betere keuze dan dat wij gemaakt hebben...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 10:50 schreef de flh het volgende:[..] Elke wedstrijd die hij gespeeld heeft, heeft hij zijn taken uitgevoerd. Z'n loopvermogen en werklust zorgen er voor dat hij altijd nuttig speelt in de organisatie.Alleen zijn acties komen er niet uit. Daar betaal je geen 3.5 miljoen voor. Vind het wel meevallen overigens. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Daar betaal je idd geen 3,5 miljoen voor, maar je kan er wel de finale van een WK mee halen. maar goed, het is op dit moment een nuttige speler, waar véél meer uit te halen valt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Half Europa vind ik overdreven. Dat PSV interesse had wist ik niet, excuses.
Zo duur was Ruiz niet, maar 1.5 meer dan Cissé. En dan had je een echte topspeler in huis.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:03 schreef de flh het volgende:[..] Daar betaal je idd geen 3,5 miljoen voor, maar je kan er wel de finale van een WK mee halen. maar goed, het is op dit moment een nuttige speler, waar véél meer uit te halen valt. Vond het bij Roda al vrij weinig, leuke speler voor dat niveau maar meer ook niet. Onbegrijpelijk dat Been deze gozer perse wilde hebben. Als deze gozer mislukt zet je jezelf en investeerders voor schut, dan hoef je nooit meer aan te kloppen bij Blokland.
We zullen zien, heb er totaal geen vertrouwen in. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:14 schreef MMM het volgende:[..] Vond het bij Roda al vrij weinig, leuke speler voor dat niveau maar meer ook niet. Onbegrijpelijk dat Been deze gozer perse wilde hebben. Als deze gozer mislukt zet je jezelf en investeerders voor schut, dan hoef je nooit meer aan te kloppen bij Blokland. We zullen zien, heb er totaal geen vertrouwen in. Daar moet ik je gelijk in geven. Ik was bij voorbaat ook niet enthousiast. Vooral omdat ie bij semi-couterploeg Roda gigantisch veel ruimte kreeg in een twee-spitsensysteem. Maar goed, heel veel clubs wilde hem hebben, dus het moet uit te leggen zijn voor Blokland. Maar blij zal die er niet van worden nee. Als feyenoord zo doorgaat hebben we in 5 jr tijd (incl talentpools ed) bijna al onze investeerders opgebrand.. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ik dacht dat die fris en fruitig terug keerde in de kuip? ik heb de berichten niet echt gevolgd mbt cissé, maar ik begrijp dat die weer loopt te kloten met zn grote teen?
op 2 wedstrijden na(roda thuis/uit ) nog niks goeds gezien, miskoop! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:38 schreef de flh het volgende:[..] Daar moet ik je gelijk in geven. Ik was bij voorbaat ook niet enthousiast. Vooral omdat ie bij semi-couterploeg Roda gigantisch veel ruimte kreeg in een twee-spitsensysteem. Maar goed, heel veel clubs wilde hem hebben, dus het moet uit te leggen zijn voor Blokland. Maar blij zal die er niet van worden nee. Als feyenoord zo doorgaat hebben we in 5 jr tijd (incl talentpools ed) bijna al onze investeerders opgebrand.. Eens, niets aan toe te voegen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
talentpools.. waren meer talenttoilets.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
misschien kan Dick van Toor hem er vanaf helpen |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Henk de Gier schijnt hier ook op het forum te zitten dus wellicht.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
volgens mij heeft die cisse gewoon een knoflookteen |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Kan me niet voorstellen, voor achter de bar dan zeker? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
alles wat jozo en obiku zeggen moet je met een zeetanker vol met zout nemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jezus, hoe lang heb je daar over nagedacht? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Maand of 4 denk ik maar hij is wel goed bedacht |
|
|
|
|
craven
|
|
|
pfffff jozo= opZOUTen niveau |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: deze heeft waarschijnlijk wat minder tijd gekost dan 4 maanden of zo |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
minuut of 4 schat ik nu :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat is ruim geschat, vermoed eerder 4 tellen |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Hebben ze bij Feyenoord ook een regeling als je te lang in de ziektewet zit dat je deels of helemaal arbiedsongeschikt wordt? Dan kunnen we hem na een tijdje gewoon dumpen. Wat een drama met die jongen............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Ronneke -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Moet je ff het voetbal cao doorlezen |
|
|
|
|
ICE187CCC
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 11:13 schreef MMM het volgende:[..] PSV had geen interesse, 020 pas nadat ons bod al geaccepteerd was, Twente heeft Ruiz in plaats van hem gehaald. 3 keer de betere keuze dan dat wij gemaakt hebben... maar had Ruiz wel kunnen presteren bij Feyenoord, is het niet zo dat het voor aankopen zoiezo best lastig is om tegenwoordig in de kuip te presteren, iedere aankoop die gedaan wordt is meteen geacht direct te presteren, lukt dat niet, dan duurt het tegenwoordig niet erg lang voordat er te veel op hem gelet wordt..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:09 schreef ICE187CCC het volgende:[..] maar had Ruiz wel kunnen presteren bij Feyenoord, is het niet zo dat het voor aankopen zoiezo best lastig is om tegenwoordig in de kuip te presteren, iedere aankoop die gedaan wordt is meteen geacht direct te presteren, lukt dat niet, dan duurt het tegenwoordig niet erg lang voordat er te veel op hem gelet wordt..... tsja, we zijn misschien wel wat kritisch. maar goed, de meesten onder ons werken hard voor de centen die we aan de club uitgeven en dan willen we ook zien dat de spelers die dik betaald worden er flink voor werken. |
|
|
|