BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe zit het met cisse

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:12 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, we zijn misschien wel wat kritisch. maar goed, de meesten onder ons werken hard voor de centen die we aan de club uitgeven en dan willen we ook zien dat de spelers die dik betaald worden er flink voor werken.
en daar heb je absoluut gelijk in... er zijn ook genoeg spelers geweest die er best bij hadden mogen kunnen blijven.....

IK kom hier op dit forum eigenlijk pas net. maar wat mij opvalt is dat iedereen wel achter Been staat en blijft staan, en dat terwijl hij met een betere selectie het niet veel beter heeft gedaan dan afgelopen jaren. Hoe zit dat dan?!
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:18 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

en daar heb je absoluut gelijk in... er zijn ook genoeg spelers geweest die er best bij hadden mogen kunnen blijven.....

IK kom hier op dit forum eigenlijk pas net. maar wat mij opvalt is dat iedereen wel achter Been staat en blijft staan, en dat terwijl hij met een betere selectie het niet veel beter heeft gedaan dan afgelopen jaren. Hoe zit dat dan?!
niet eens, "betere selectie" is weer een aparte discussie, maar als 4e eindigen in de competitie is beter dan de voorgaande jaren. over de beker zullen we het verder maar niet meer hebben, de manier waarop dat verlopen is dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door sevillana --
Els
 Els - vrijdag 30 juli 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:18 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

en daar heb je absoluut gelijk in... er zijn ook genoeg spelers geweest die er best bij hadden mogen kunnen blijven.....

IK kom hier op dit forum eigenlijk pas net. maar wat mij opvalt is dat iedereen wel achter Been staat en blijft staan, en dat terwijl hij met een betere selectie het niet veel beter heeft gedaan dan afgelopen jaren. Hoe zit dat dan?!
Misschien omdat hij het met een mindere of even goede selectie beter heeft gedaan?
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:22 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien omdat hij het met een mindere of even goede selectie beter heeft gedaan?
dat bedoel ik maar
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:22 schreef sevillana het volgende:

[..]

niet eens, "betere selectie" is weer een aparte discussie, maar als 4e eindigen in de competitie is beter dan de voorgaande jaren. over de beker zullen we het verder maar niet meer hebben, de manier waarop dat verlopen is dus.
Ik was het helemaal niet eens wat de 2 'finales' betreft, maar hoe Feyenoord daar gespeeld heeft is echt te triest voor woorden, en dat kun je Been toch niet in dank afnemen, blijkbaar is hij niet goed in staat een team op een finale voor te bereiden.
Het team leek daar helemaal niet strijdbaar..
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:22 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien omdat hij het met een mindere of even goede selectie beter heeft gedaan?
Ben ik niet mee eens, een aantal jeugdspelers zoals Fer, Wijnaldum en Biseswar waren ook weer een jaar ouder en verder was Vlaar er weer volledig bij, en dat terwijl er maar weinig jongens zijn vertrokken
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:42 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens, een aantal jeugdspelers zoals Fer, Wijnaldum en Biseswar waren ook weer een jaar ouder en verder was Vlaar er weer volledig bij, en dat terwijl er maar weinig jongens zijn vertrokken
zegt niets over wel of niet een betere selectie
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:41 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Ik was het helemaal niet eens wat de 2 'finales' betreft, maar hoe Feyenoord daar gespeeld heeft is echt te triest voor woorden, en dat kun je Been toch niet in dank afnemen, blijkbaar is hij niet goed in staat een team op een finale voor te bereiden.
Het team leek daar helemaal niet strijdbaar..
jij bent waarschijnlijk het gezeur vooraf al weer vergeten? en die mooie pass van Lamzaad?
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

zegt niets over wel of niet een betere selectie
Been heeft zeker de eerste 3 niet beter gemaakt, dat had volgens mij zeker wel gekund, en Biseswar is eigenlijk achteruit gegaan onder Been. Vlaar heeft het wel heel goed gedaan, ik las dat hij de nieuwe kapitein is geworden?? dat zou wel een mooie bekroning voor hem zijn, erg goede voetballer, met de juiste instelling, daar zijn er te weinig van bij FR.

Ga eens terug naat het verleden, iedere ploeg kwamt echt met het dun tussen de benen naar het legioen toe, en echt niet omdat daar altijd zo goed werd gevoetbald, nee strijd was altijd nr1 bij de club en alle spelers wisten dat het op die manier moest...

Jammer dat er tegenwoordig niet veel meer van dat soort spelers lopen bij FR
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij bent waarschijnlijk het gezeur vooraf al weer vergeten? en die mooie pass van Lamzaad?
Was het niet Been die hem opstelde?? en het gezeur vooraf had AJAX ook last van, het is niet eerlijk om je daar op te beroepen, ze hebben gewoon zelf 2 keer verloren, en beide keren compleet kansloos.. Als dat aan het gezeur vooraf ligt, dan is de ploeg niet weerbaarm, en dat ligt absoluut aan Been..
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:52 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Been heeft zeker de eerste 3 niet beter gemaakt, dat had volgens mij zeker wel gekund, en Biseswar is eigenlijk achteruit gegaan onder Been. Vlaar heeft het wel heel goed gedaan, ik las dat hij de nieuwe kapitein is geworden?? dat zou wel een mooie bekroning voor hem zijn, erg goede voetballer, met de juiste instelling, daar zijn er te weinig van bij FR.

Ga eens terug naat het verleden, iedere ploeg kwamt echt met het dun tussen de benen naar het legioen toe, en echt niet omdat daar altijd zo goed werd gevoetbald, nee strijd was altijd nr1 bij de club en alle spelers wisten dat het op die manier moest...

Jammer dat er tegenwoordig niet veel meer van dat soort spelers lopen bij FR
Fer en Wijnaldum verwacht ik het komende seizoen wel het nodige van, maar Biseswar is geen teamspeler, is meer een egotripper, gaat te vaak voor eigen geluk. hij heeft 2 seizoenen terug met een paar zondagschoten het nodige geluk gehad en dat had hij het afgelopen seizoen dus duidelijk niet.
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:54 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Was het niet Been die hem opstelde?? en het gezeur vooraf had AJAX ook last van, het is niet eerlijk om je daar op te beroepen, ze hebben gewoon zelf 2 keer verloren, en beide keren compleet kansloos.. Als dat aan het gezeur vooraf ligt, dan is de ploeg niet weerbaarm, en dat ligt absoluut aan Been..
tsja, ik zie het al, jij hebt er echt verstand van
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

Fer en Wijnaldum verwacht ik het komende seizoen wel het nodige van, maar Biseswar is geen teamspeler, is meer een egotripper, gaat te vaak voor eigen geluk. hij heeft 2 seizoenen terug met een paar zondagschoten het nodige geluk gehad en dat had hij het afgelopen seizoen dus duidelijk niet.
Ok duidelijk, maar is het niet aan Been dan om bepaalde spelers beter te maken.... Dembele had dat bij AZ ook altijd, totdat vGaal met hem aan de gang ging, toen was dat vrijwel meteen over.
Biseswar is wel een speler waar erg veel dreiging vanuit gaat, ik heb alleen het idee dat Been het niet zo in hem ziet zitten
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, ik zie het al, jij hebt er echt verstand van
dank je.....
Els
 Els - vrijdag 30 juli 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:52 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Been heeft zeker de eerste 3 niet beter gemaakt, dat had volgens mij zeker wel gekund, en Biseswar is eigenlijk achteruit gegaan onder Been. Vlaar heeft het wel heel goed gedaan, ik las dat hij de nieuwe kapitein is geworden?? dat zou wel een mooie bekroning voor hem zijn, erg goede voetballer, met de juiste instelling, daar zijn er te weinig van bij FR.

Ga eens terug naat het verleden, iedere ploeg kwamt echt met het dun tussen de benen naar het legioen toe, en echt niet omdat daar altijd zo goed werd gevoetbald, nee strijd was altijd nr1 bij de club en alle spelers wisten dat het op die manier moest...

Jammer dat er tegenwoordig niet veel meer van dat soort spelers lopen bij FR
Weet niet hoe het komt, maar ben opeens heel nieuwsgierig hoe lang jij je seizoenkaart hebt. Door de jaren heen heeft Feyenoord regelmatig, om niet te zeggen zeer regelmatig, van Ajax verloren. Het leek eigenlijk niet uit te maken wel team er stond, en hoe goed we speelden, Ajax ging zowel uit als thuis voor de punten tegen Feyenoord, liefst met een behoorlijke uitslag. Alleen in de jaren van de Wolff en Fraser was ik er enigzins gerust op. Lange tijd is het ook zo geweest dat Ajax van PSV verloor, PSV van Feyenoord, en Feyenoord van Ajax. Angstgegener, in vele opzichten. Dat heeft dus blijkbaar niets met de trainer te maken, maar met de chemie. Been, en het team van Been, zijn daarop geen uitzondering. Opvallend dat jij als starter op dit forum zo'n anti-Been strategie lijkt te hebben. Iets gebeurd? Wil je het vertellen?
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:19 schreef Els het volgende:

[..]

Weet niet hoe het komt, maar ben opeens heel nieuwsgierig hoe lang jij je seizoenkaart hebt. Door de jaren heen heeft Feyenoord regelmatig, om niet te zeggen zeer regelmatig, van Ajax verloren. Het leek eigenlijk niet uit te maken wel team er stond, en hoe goed we speelden, Ajax ging zowel uit als thuis voor de punten tegen Feyenoord, liefst met een behoorlijke uitslag. Alleen in de jaren van de Wolff en Fraser was ik er enigzins gerust op. Lange tijd is het ook zo geweest dat Ajax van PSV verloor, PSV van Feyenoord, en Feyenoord van Ajax. Angstgegener, in vele opzichten. Dat heeft dus blijkbaar niets met de trainer te maken, maar met de chemie. Been, en het team van Been, zijn daarop geen uitzondering. Opvallend dat jij als starter op dit forum zo'n anti-Been strategie lijkt te hebben. Iets gebeurd? Wil je het vertellen?
Helemaal geen anti Been strategie en loop al een mooi poosje mee in het spelletje.
En voor half jaren 90 was het gewoon zo dat iedere club met het bruin tussen de benen naar de kuip kwam, maar goed waarschijnlijk ben jij nog niet heel lang supporter dus heb je dat niet meegemaakt, maakt verder niet veel uit hoor, iedereen moet ergens beginnen..
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 23:53   quote  deeplink  
en wat heeft het er in godsnaam mee te maken dat ik hier nieuw ben...
Els
 Els - zaterdag 31 juli 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 23:52 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Helemaal geen anti Been strategie en loop al een mooi poosje mee in het spelletje.
En voor half jaren 90 was het gewoon zo dat iedere club met het bruin tussen de benen naar de kuip kwam, maar goed waarschijnlijk ben jij nog niet heel lang supporter dus heb je dat niet meegemaakt, maakt verder niet veel uit hoor, iedereen moet ergens beginnen..
Begin jaren '90 en eind jaren '90 waren we succesvol ja, en was het voor tegenstanders vervelend om naar de Kuip te komen. De successen midden jaren '90 kan ik me niet zo goed herinneren, maar ik begrijp dat jij beter ingevoerd bent. Je bent trouwens wel gauw aangebrand, blijft dat zo?
woutah
 woutah - zaterdag 31 juli 2010 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 23:52 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Helemaal geen anti Been strategie en loop al een mooi poosje mee in het spelletje.
En voor half jaren 90 was het gewoon zo dat iedere club met het bruin tussen de benen naar de kuip kwam, maar goed waarschijnlijk ben jij nog niet heel lang supporter dus heb je dat niet meegemaakt, maakt verder niet veel uit hoor, iedereen moet ergens beginnen..
leer er mee leven is onderant al 2010 en geen jaren 90 meer jammer genoeg
Els
 Els - zaterdag 31 juli 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 23:52 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

Helemaal geen anti Been strategie en loop al een mooi poosje mee in het spelletje.
En voor half jaren 90 was het gewoon zo dat iedere club met het bruin tussen de benen naar de kuip kwam, maar goed waarschijnlijk ben jij nog niet heel lang supporter dus heb je dat niet meegemaakt, maakt verder niet veel uit hoor, iedereen moet ergens beginnen..
Begin jaren '90 had je met De Wolff, Fraser, Heus en Bosz spelers die makkelijk op het randje konden spelen. In de jaren 70 met Israel, Kreijermaat en Laseroms een keiharde verdediging, en van Hanegem liet zich ook niet echt onbetuigd. Je hebt er deze jaren niet echt de spelers voor, het lijken stuk voor stuk de ideale schoonzoons. Jammer, al zullen er legio mensen anders over denken. Maar wat er niet in zit, komt er ook niet uit, ze zullen zich dus op een andere manier moeten ontwikkelen. Teruggrijpen naar de jaren '90, of '70 is weliswaar leuk, maar ook zinloos, het is geschiedenis.
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 01:35   quote  deeplink  
on topic: teen amputeren en "kein geloel" meer
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 02:48   quote  deeplink  
dokter amputeren?
Els
 Els - zaterdag 31 juli 2010 - 09:53   quote  deeplink  
Of een spuit erin, wel zo makkelijk, minder drastisch
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 31 juli 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Wat een jankerd. Zit ie nog steeds met zijn teen.
Zit gewoon in zijn bovenkamer het probleem.
Anders weg met die gozer
Els
 Els - zaterdag 31 juli 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Er is een fractuur gevonden is een botje genaamd sesamoide. Dat zit overigens niet in zijn bovenkamer. Ik vind Cisse om andere redenen een dubieuze aankoop, maar pijn bij een fractuur kun je hem niet verwijten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 juli 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 11:00 schreef Els het volgende:
Er is een fractuur gevonden is een botje genaamd sesamoide. Dat zit overigens niet in zijn bovenkamer. Ik vind Cisse om andere redenen een dubieuze aankoop, maar pijn bij een fractuur kun je hem niet verwijten.
Toch mooi dat je t nog probeert uit te leggen..
Ik had die hoop al opgegeven
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 11:00 schreef Els het volgende:
Er is een fractuur gevonden is een botje genaamd sesamoide. Dat zit overigens niet in zijn bovenkamer. Ik vind Cisse om andere redenen een dubieuze aankoop, maar pijn bij een fractuur kun je hem niet verwijten.
Een fractuur die hij al meer dan een jaar heeft! Pijn? Ik heb gewoon gevoetbald met een gebroken teen dus ik zeg dat het toch in de bovenkamer zit!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 05 augustus 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 18:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gevoetbald met een gebroken teen dus ik zeg dat het toch in de bovenkamer zit!
Bikkel
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2010 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 19:13 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Bikkel
Een bikkel is een man met 1 bal.
JanM
 JanM - donderdag 05 augustus 2010 - 20:37   quote  deeplink  
Nou weet ik nog steeds niet hoe het met Cissé zit ...
sevillana
 sevillana - donderdag 05 augustus 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 20:37 schreef JanM het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet hoe het met Cissé zit ...
de grote vraag is of ie het zelf wel weet
de flh
 de flh - donderdag 05 augustus 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 21:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

de grote vraag is of ie het zelf wel weet
of dat iemand het weet.. bijv de medische staf.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 06 augustus 2010 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 20:37 schreef JanM het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet hoe het met Cissé zit ...
die heeft gisteren looptraining gevolgd
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 augustus 2010 - 07:51   quote  deeplink  
Jon Dahl Tomasson trainde donderdag nog apart van de groep. Mario Been hoopt nog altijd dat hij tijdens de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen kan beschikken over de Deense aanvaller, maar een basisplaats lijkt er niet in te zitten. Luigi Bruins zal zijn positie achter de spitsen overnemen. Sekou Cissé werkte een looptraining af en zal niet nog bij de selectie zitten evenals Ruben Schaken die een schorsing uitzit.
JanM
 JanM - vrijdag 06 augustus 2010 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:
Jon Dahl Tomasson trainde donderdag nog apart van de groep. Mario Been hoopt nog altijd dat hij tijdens de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen kan beschikken over de Deense aanvaller, maar een basisplaats lijkt er niet in te zitten. Luigi Bruins zal zijn positie achter de spitsen overnemen. Sekou Cissé werkte een looptraining af en zal niet nog bij de selectie zitten evenals Ruben Schaken die een schorsing uitzit.
Dan gaat 'ie ze zondag zo laten beginnen dus?

Mulder

De Vrij - Vlaar - Bahia - Lumb (of toch De Cler?)

El Ahmadi - Fer

Wijnaldum - Bruins - Biseswar

Smolov
Milo
 Milo - vrijdag 06 augustus 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:53 schreef JanM het volgende:

[..]

Dan gaat 'ie ze zondag zo laten beginnen dus?

Mulder

De Vrij - Vlaar - Bahia - Lumb (of toch De Cler?)

El Ahmadi - Fer

Wijnaldum - Bruins - Biseswar

Smolov
de Vrij ipv Fernandez? dacht het ff van niet!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 06 augustus 2010 - 12:01   quote  deeplink  
denk het wel
MMM
 MMM - vrijdag 06 augustus 2010 - 13:11   quote  deeplink  
Hij is weer eens niet inzetbaar, waardeloze kut aankoop
JanM
 JanM - zaterdag 07 augustus 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Problemen met zijn teen komen door al die looptrainingen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 12:00 schreef Milo het volgende:

[..]

de Vrij ipv Fernandez? dacht het ff van niet!
Denk het ff wel!!! De Vrij heeft het daar meer dan voortreffelijk gedaan vorig jaar. Fernandez is degene die Vrij uit de basis moet zien te spelen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 augustus 2010 - 19:08   quote  deeplink  
Ze moeten ze teen anders maar amputeren. Mietje!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:21   quote  deeplink  
Cissè??Weg ermee!!!
Het zit niet goed in z`n bovenkamer..!!!
Hij heeft een zwaar mentaliteits probleem..
Advies voor de club arts ,kijk ff in z`n broek?
Hij heeft waarschijnlijk geen ballen!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:46   quote  deeplink  
Cisse gaat t laten zien dit seizoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:46 schreef Stylzz het volgende:
Cisse gaat t laten zien dit seizoen.
Ik heb blikken gezien in de ogen van spelers richting Cissè!!!
Ik zeg dat het niet meer goed komt met deze jongen..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Ik ga er niet meer op in. Ik word een beetje pissig van t afzeiken van spelers en t ophemelen van kansloze rukkers.
MMM
 MMM - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:53   quote  deeplink  
Bruins gaat het laten zien en Cissé nu ook al? We worden kampioen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:50 schreef Stylzz het volgende:
Ik ga er niet meer op in. Ik word een beetje pissig van t afzeiken van spelers en t ophemelen van kansloze rukkers.
Ik begrijp je niet?

DE BAAP///HELD!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Exact.. jullie doen maar. Ik heb er wel genoeg van ondertussen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 augustus 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2010 - 21:55 schreef Stylzz het volgende:
Exact.. jullie doen maar. Ik heb er wel genoeg van ondertussen.
En ik ben net een uurtje op het forum???

Is het niet leuk in Groningen ofzo?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
slotje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe zit het met cisse









0.0072960