BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EXCLUSIEF: Sulejmani alsnog op huurbasis naar West Ham

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 26 juli 2010 - 10:47
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

EXCLUSIEF: Sulejmani alsnog op huurbasis naar West Ham (ELF Voetbal)

remco k
 remco k - maandag 26 juli 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Ik vind het erg jammer dat dit doorgaat, zeker aangezien hij het gewoon erg goed doet deze voorbereiding, en zoals in het bericht gemeld, krijgt hij ook niet zomaar rugnummer 7..

Hopen dat hij daar tot wasdom kan komen, en volgend seizoen de vervanger gaat worden van Suarez...

Veel succes daar kerel
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 26 juli 2010 - 11:37   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik het juist wel een goede zaak dat hij wordt uitgeleend. Hoop dat hij daar zijn vorm weer terug vindt en dat hij volgend jaar voor ons AJAX van grootte waarde kan zijn.
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 26 juli 2010 - 12:14   quote  deeplink  
zal je zien dat hij daar ineenkeer weer uit zijn schulp komt.. na dit jaar heeft hij nog 1 jaar toch? of hij had een langer contract?
Brandje
 Brandje - maandag 26 juli 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Prima zaak. PL is ideaal voor hem om sterker te worden. Beste oplossing in mijn ogen.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 26 juli 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Daag jankerd...
freakie
 freakie - maandag 26 juli 2010 - 14:31   quote  deeplink  
Ben der wel blij mee.. Ik had dit seizoen geenvertrouwen in hem.. Laat hem maar een jaartje ergens anders spelen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 26 juli 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juli 2010 - 14:31 schreef freakie het volgende:
Ben der wel blij mee.. Ik had dit seizoen geenvertrouwen in hem.. Laat hem maar een jaartje ergens anders spelen..
En vertrouwen krijgen dan kan ie volgend jaar met wat extra vertrouwen/ervaring een
basisplek opkomen eisen! Ben er nog steeds van overtuigd dat het een keer goedkomt met hem.
freakie
 freakie - maandag 26 juli 2010 - 22:43   quote  deeplink  
Bedankt dat je me aanvult! inderdaad denk ik ook:P

Dan komt het volgend jaar goed met sulejmani..

Shineeee Shineee Shineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Stephan H
 Stephan H - maandag 26 juli 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Ik denk dat het voor hemzelf beter is aangezien hij toch eigenlijk wel iets te goed is voor AJAX 2 en niet goed genoeg voor AJAX 1,
Kan hij in Engeland een bikkel worden en misschien wel in de winterstop terug naar AJAX en anders voor volgend seizoen en dan kan hij als hij terug is bij AJAX laten zien dat hij het waard is om in AJAX 1 te spelen.
morkanne
 morkanne - maandag 26 juli 2010 - 23:50   quote  deeplink  
Ik neem aan als een engelse ploeg (lees geld) een speler huurt dat men wel een optie tot koop heeft bedongen.
Ricky888
 Ricky888 - dinsdag 27 juli 2010 - 02:08   quote  deeplink  
Dan zou Ajax dom zijn als ze verkopen. Hij gaat luis opvolgen, let maar op
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 27 juli 2010 - 07:34   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij het super doet in Engeland zodat hij minimaal 17 miljoen waard is.
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 27 juli 2010 - 10:06   quote  deeplink  
Heefd West Ham United hem gehuurd tot optie tot koop?
zal wel mooi zijn misschien dat ze eind van het seizoen een bod op hem brengen
15 mljn laten gaan!
remco k
 remco k - dinsdag 27 juli 2010 - 12:03   quote  deeplink  
Jol heeft vandaag laten weten, dat zelfs bij de komst vam Mido en El hammie, dat Sulejmani niet verhuurd mag worden...
joey
 joey - dinsdag 27 juli 2010 - 16:36   quote  deeplink  
jupp..:)
alibabba
 alibabba - dinsdag 27 juli 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Als Ajax Sulejmani verhuurt, wil het zeggen dat Suarez 100% blijft. Als dat niet zo is zijn ze bij Ajax KNETTERGEK.
Marco*AFCA
 Marco*AFCA - vrijdag 06 augustus 2010 - 00:59   quote  deeplink  
ik zou heel erg telleurgestelt zijn als Sulejmani vertrekt
hij begint zijn draai terug te vinden
Jol geeft hem het vertrouwen
hij zou samen met mounir en luis een super aanval kunnen vormen
ik hoop echt dat hij blijft
weet iemand of ajax miralem wil verhuren of verkopen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door Marco*AFCA --
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 06 augustus 2010 - 02:12   quote  deeplink  
Jol twijfelde of hij hem wel wilde verhuren omdat ie hem wel kon gebruiken dus dan lijkt het me dat ze hem niet willen verkopen he.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door Ajax_fan --
jef24
 jef24 - vrijdag 06 augustus 2010 - 03:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 00:59 schreef Marco*AFCA het volgende:
ik zou heel erg telleurgestelt zijn als Sulejmani vertrekt
hij begint zijn draai terug te vinden
Jol geeft hem het vertrouwen
hij zou samen met mounir en luis een super aanval kunnen vormen
ik hoop echt dat hij blijft
weet iemand of ajax miralem wil verhuren of verkopen?
helemaal mee eens... denk dat de engelse competitie hem niet veel goed gaat doen. ik denk dat dit seizoen voor hem een mooie kans zou zijn om urby uit de basis te spelen.
(al twijfel ik heel erg aan het feit dat jol hem wil verhuren ,heb ook weer spelvreugde bij hem gezien tegen paok)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 augustus 2010 door jef24 --
AFCA78
 AFCA78 - vrijdag 06 augustus 2010 - 07:40   quote  deeplink  
SULEJMANI NAAR WEST HAM UNITED: VANDAAG KEURING EN AFRONDING
Am*dam
 Am*dam - vrijdag 06 augustus 2010 - 08:51   quote  deeplink  
DOMME ZET!
C.P. Mulder
 C.P. Mulder - vrijdag 06 augustus 2010 - 08:56   quote  deeplink  
Verhuur heeft alleen zin als:
1)naast het salaris ook de "afschrijving" per jaar daarin wordt meegenomen en het risico op ernstige blessures wordt afgedekt. (of)
2)De speler zonder kosten voor Ajax voor dezelfde verhuurperiode zijn contract bij Ajax verlengt.
Want wat kost Sulejmani, naast zijn salaris, Ajax per jaar?
Hij kostte Ajax €16,25 miljoen en tekende m.i. voor 5 jaar. Dit betekent dat op hem per jaar € 3,25 miljoen wordt "afgeschreven" want hij loopt aan het einde van zijn contract voor niets de deur uit! Denk daarbij nog dat ook het risico voor ernstige blessures dient te worden afgedekt dan is het wel erg eenvoudig en weinig zakelijk om alleen zijn salariskosten terug te ontvangen bij verhuur!
Am*dam
 Am*dam - vrijdag 06 augustus 2010 - 09:33   quote  deeplink  
En wat doen we bij een blessure of schorsing van suarez?
Sarpong?
Eriksen?
dege
 dege - vrijdag 06 augustus 2010 - 09:41   quote  deeplink  
vond hem deze week tegen PAOK niet slecht spelen, maar voor zijn zelfvertrouwen is dit misschien wel het beste voor iedereen.
Laten we hopen dat het hem goed doet en als een bikkel terug komt.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 06 augustus 2010 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 09:33 schreef Am*dam het volgende:
En wat doen we bij een blessure of schorsing van suarez?
Sarpong?
Eriksen?
Gok nog steeds op Mido erbij ;)
1nummer14
 1nummer14 - vrijdag 06 augustus 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Ajax heeft weinig buitenspelers van topkwaliteit, raar dat ze hem laten gaan. Ze hadden toch ook kunnen wachten tot na de CL kwalificatie? En Suarez 2 wedstrijden geschorst. Ben het hier eigenlijk niet mee eens, maar dan meer de timing bedoel ik.
Guyt
 Guyt - vrijdag 06 augustus 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Dag sulejmani vond je nog steeds niet zo goed..
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Ongelooflijke domme actie dit van AJAX, EIndelijk begon hij zijn draai te vinden, beter te spelen, acties die slaagde, en was tegen paok de tweede helft samen met Lindgren de Zeeuw en Suarez de beste mensen van het veld.

Maar nee, een speler die al 500 kansen heeft gehad bij AJAX, en nog nooit ook maar iets gepresteerd heeft (sterker nog, sinds zijn debuut is er geen fatsoenlijke prijs gewonnen) blijft wel gewoon het vertrouwen krijgen...

Dit is echt een hele domme zet AJAX ongelooflijk, hadden ze beter Urby gratis aan West ham kunnen geven, maarja, die willen ze natuurlijk niet
John2
 John2 - vrijdag 06 augustus 2010 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 11:46 schreef remco k het volgende:
Ongelooflijke domme actie dit van AJAX, EIndelijk begon hij zijn draai te vinden, beter te spelen, acties die slaagde, en was tegen paok de tweede helft samen met Lindgren de Zeeuw en Suarez de beste mensen van het veld.

Maar nee, een speler die al 500 kansen heeft gehad bij AJAX, en nog nooit ook maar iets gepresteerd heeft (sterker nog, sinds zijn debuut is er geen fatsoenlijke prijs gewonnen) blijft wel gewoon het vertrouwen krijgen...

Dit is echt een hele domme zet AJAX ongelooflijk, hadden ze beter Urby gratis aan West ham kunnen geven, maarja, die willen ze natuurlijk niet
Het zal waarschijnlijk met het te grote salarishuis te maken hebben. El Hammie gaat naar verluidt ook 1,8 miljoen verdienen.Inderdaad jammer, hij oogt topfit en durft ook weer zijn akties te maken.
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Dat denk ik wel, maar waarom wil Jol dan toch een nieuwe buitenspeler erbij hebben, die kost ook gewoon geld toch?
John2
 John2 - vrijdag 06 augustus 2010 - 12:14   quote  deeplink  
Mij is niet bekend wat Sulejmanie aan salaris kost. Zal ook wel richting de 2 miljoen lopen. Eventueel alternatief de helft?
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 06 augustus 2010 - 12:48   quote  deeplink  
we hebben nu dus daniel de ridder als vervanger voor miralem.. had hem liever gehouden.
koenniej123
 koenniej123 - vrijdag 06 augustus 2010 - 12:57   quote  deeplink  
http://www.uefa.com/teamsandplayers/teams/club=50143/domestic/index.html

hier staat de ridder al tussen de spelers.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 06 augustus 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 12:48 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
we hebben nu dus daniel de ridder als vervanger voor miralem.. had hem liever gehouden.
dan heb jij denk ik niet meegekregen hoe goed de ridder was.. is alleen te snel weggegaan...
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 06 augustus 2010 - 13:04   quote  deeplink  
jippie....
remco k
 remco k - vrijdag 06 augustus 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 augustus 2010 - 13:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan heb jij denk ik niet meegekregen hoe goed de ridder was.. is alleen te snel weggegaan...
vond hem altijd wel goed, niet geniaal, maar wel goed, toch ben ik bang dat het op niks uitloopt aangezien hij al 4 jaar niks meer heeft gepresteerd, tuurlijk heeft hij een goede actie, en misschien helpt het wel dat hij terug is op het oude nest.

Ik hoop dat het wat wordt, maar ben er wel bang voor dat Jol hier mis zit
joduh
 joduh - vrijdag 06 augustus 2010 - 18:54   quote  deeplink  
dahaaaaaaaaaaaaggggggg soeliemaaani dahaaaaag
alibabba
 alibabba - vrijdag 06 augustus 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Ik vind het erg jammmer hoe het allemaal loopt met Sulejmani bij Ajax. Op de één of andere manier zit ie niet lekker in zijn vel in Amsterdam. Ikzelf denk dat het komt door een gebrek en vertrouwen en doordat de druk van het moeten presteren, omdat ie voor zoveel geld gehaald is, hem parten speelt.

Hij wil zelf erg graag een tijd verhuurd worden en West Ham geeft hem die kans. Het kan verlossend werken voor hem en daarom is verhuur te begrijpen. Ik heb never nooit het vertrouwen verloren in hem en hoop dat ie snel terugkeert bij Ajax om te laten zien dat het een uitstekende voetballer is.
remco k
 remco k - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:28   quote  deeplink  
tot wanneer heeft hij eigenlijk nog een contract bij AJAX
Medi..
 Medi.. - zaterdag 07 augustus 2010 - 12:31   quote  deeplink  
2013
remco k
 remco k - zondag 08 augustus 2010 - 00:14   quote  deeplink  
Dus als hij niet zou bijtekenen, dan zou hij slechts 1 jaar voor AJAX kunnen voetballen, om dan voor een redelijk bedrag verkocht te worden.
joey
 joey - zondag 08 augustus 2010 - 23:45   quote  deeplink  
We zullen het wel allemaal zien!!..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EXCLUSIEF: Sulejmani alsnog op huurbasis naar West Ham

0.0093140