|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Mooi hoef dus niet naar een PSV forum te gaan uit verveling |
|
|
|
|
craven
|
|
|
als je dat zou doen zou het meer joods zijn.... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nou gelukkig blijven deze topics open dan want ik wil niet geasocieerd worden met joods gedrag |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
niet geacocieerd willen worden met joods gedrag is joods gedrag! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Het word wel steeds vriendelijker hier. Beetje slaap tekort? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
koevermans heeft zijn kans gehad! toen koos hij uiteindelijk voor pisvee.
koevermans wie? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 11:19 schreef Milo het volgende:koevermans heeft zijn kans gehad! toen koos hij uiteindelijk voor pisvee. koevermans wie? Danny |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dat verklaart een hele hoop |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Site doet niks, hoe kan dat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja die doet het wel maar ti's daar niet zo leuk. Maarja Miss is het wat voor jezelf? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
maak me niet uit wie er komt. Als we maar een scorende spits halen!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 13:17 schreef RedDevil1990 het volgende:Ja die doet het wel maar ti's daar niet zo leuk. Maarja Miss is het wat voor jezelf? ik zeg toch, spreek uit eigen ervaring, je kan daar helemaal tot rust komen. je wilt niet weten hoeveel mensen mij haten op dit forum:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 13:17 schreef RedDevil1990 het volgende:Ja die doet het wel maar ti's daar niet zo leuk. Maarja Miss is het wat voor jezelf? niet leuk, joh? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Niemand meer iets gehoord over die vermeende ruildeal Koevermans + € 3 mln voor El Ahmadi, zodra Salcido aan Liverpool verkocht zou zijn? Weet ook niet of we daar blij mee zouden moeten zijn: El Ahmadi blijft een goeie voetballer met ervaring. Maar zonder spits die er 20 in kan schieten wordt het ook lastig ... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 14:12 schreef JanM het volgende:Niemand meer iets gehoord over die vermeende ruildeal Koevermans + € 3 mln voor El Ahmadi, zodra Salcido aan Liverpool verkocht zou zijn? Weet ook niet of we daar blij mee zouden moeten zijn: El Ahmadi blijft een goeie voetballer met ervaring. Maar zonder spits die er 20 in kan schieten wordt het ook lastig ... El Ahmadi weg?
De Vrij, Leerdam, Ausassar, van Leeuwen ect ect....prima alternatieven |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 14:59 schreef KKL het volgende:[..] El Ahmadi weg? De Vrij, Leerdam, Ausassar, van Leeuwen ect ect....prima alternatieven Van Haaren bedoel je denk ik? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ja die bedoelde ik eigenlijk zat nog met Veendam in m'n hoofd hahaha
en dan vergat ik trouwens nog Mokotjo....prima speler |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Stiekem ook fan van De Leeuw? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 13:28 schreef Quiroz het volgende:[..] ik zeg toch, spreek uit eigen ervaring, je kan daar helemaal tot rust komen. je wilt niet weten hoeveel mensen mij haten op dit forum:) haha ja rustgevend is het inderdaad, maarja om tot rust te komen ga ik wel naar yoga. is ook een goede aanrader |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja yoga voor mannen bestaat ook. Meestal voor mannen met rugklachten etc |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ik denk dat we blij mogen zijn als die komt. Hij weet het net wel te vinden, dat kun je van bijna de hele selectie niet zeggen (behalve op de training).
Speciaal voor Craven: link naar t bekende SLOTJE
Been hoopt hem nog steeds naar Feyenoord te kunnen krijgen:
Mario Been blijft hopen dat Feyenoord zich gaat versterken met Schiedammer Danny Koevermans. Dat laat hij aan RTV Rijnmond weten op het trainingskamp van de Rotterdammers in Spanje en Portugal. PSV heeft aanvankelijk laten weten dat ze de spits niet willen laten gaan, om iedere positie dubbel bezet te houden.
Been verwacht dat PSV milder zal worden over de status van Koevermans naarmate de start van het seizoen dichterbij komt en de voorbereiding verder gevorderd is. Hij denkt dat PSV de spits niet zo hard nodig heeft als nu gesteld wordt en dat Feyenoord dan alsnog zaken kan doen met de oud-Spartaan.
Drie jaar geleden probeerde Feyenoord Koevermans ook al naar Rotterdam te halen. Ook toen zat hij op een zijspoor bij PSV, maar wist De Koef zich weer terug in de basis van de Eindhovenaren te spelen.
Bron:FR-Fanatic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2010 door Red -- |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Koef is toch al 31? we moeten een spits met waarde!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee we moeten een spits die niets kost.
Waarom onthouden jullie dat nu nooit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
idd koevermans is precies wat we nodig hebben.maar pisvee houd toch wel de poot stijf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah aankomende week kan er wel eens beweging komen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik hoop het, van mij mag hij best een hoog salaris hebben aangezien gio, Makaay, guzman en eventueel hofland tog weg zijn |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Geen(te)hoge salarissen meer...anders komen we nooit uit de problemen.Zie ook het stuk van Gudde in de VI. We zitten nog twee jaar in cat.1 en er mag geen cent afgeweken worden van de begroting. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hij heeft toch nog een 1-jarig contract? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar dat salaris is net zo hoog als zn transferwaarde |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 20:14 schreef vries60 het volgende:Geen(te)hoge salarissen meer...anders komen we nooit uit de problemen.Zie ook het stuk van Gudde in de VI. We zitten nog twee jaar in cat.1 en er mag geen cent afgeweken worden van de begroting. Ja sorry heb de vi net 10 min gelede gehaald dus heb het nog niet gelezen maarja zou eigenlijk wijnaldum over 2 jaar ofzo voor 25 mil moeten verkopen en de volle 100% gebruiken voor de schulden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
vries60
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 20:27 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja sorry heb de vi net 10 min gelede gehaald dus heb het nog niet gelezen maarja zou eigenlijk wijnaldum over 2 jaar ofzo voor 25 mil moeten verkopen en de volle 100% gebruiken voor de schulden Ik denk dat bedragen van 25 miljoen niet meer aan de order zijn in de toekomst. Als je ziet hoeveel clubs er zijn met enorme tekorten.... en dat zijn nu juist de clubs die die achtelijke bedragen betaalde. Het zou wel een uitkomst zijn, dat ben ik met je eens. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Mario Been blijft hopen dat Feyenoord zich gaat versterken met Schiedammer Danny Koevermans. Dat laat hij aan RTV Rijnmond weten op het trainingskamp van de Rotterdammers in Spanje en Portugal. PSV heeft aanvankelijk laten weten dat ze de spits niet willen laten gaan, om iedere positie dubbel bezet te houden.
Been verwacht dat PSV milder zal worden over de status van Koevermans naarmate de start van het seizoen dichterbij komt en de voorbereiding verder gevorderd is. Hij denkt dat PSV de spits niet zo hard nodig heeft als nu gesteld wordt en dat Feyenoord dan alsnog zaken kan doen met de oud-Spartaan. Drie jaar geleden probeerde Feyenoord Koevermans ook al naar Rotterdam te halen. Ook toen zat hij op een zijspoor bij PSV, maar wist De Koef zich weer terug in de basis van de Eindhovenaren te spelen.
Bron : Rijnmond.nl
sorry, zie dat hetzelfde bericht al geplaatst is, weliswaar andere bron, maar toch . . . .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
zonde van het geld! hij wil echt niet minder verdienen dan 5 ton! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kweenie, denk dat ie 't niet meer voor 't geld hoeft te doen, maar toch wel graag nog wil voetballen. en laten we wel zijn, . . . in de Kuip voor Feyenoord spelen is nog steeds niet echt verkeerd met het beste publiek van Nederland die voor je juichen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
makaay hoefde het ook niet te doen voor het geld maar pakte wel ff 2 miljoen pik ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: klopt, maar toen waren er andere figuren aan de macht bij Feyenoord, andere pik |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 20:44 schreef sevillana het volgende:[..] klopt, maar toen waren er andere figuren aan de macht bij Feyenoord, andere pik hahahahahahaha dat is waar alleen iedereen denkt aan de centen ook danny! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: we zullen het wel zien |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
yep nu ff met een zak chips en bier naar mijn matties kijken uit 020! nee hoor grapje! kk joden hamas hamas |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 20:50 schreef Milo het volgende:yep nu ff met een zak chips en bier naar mijn matties kijken uit 020! nee hoor grapje! kk joden hamas hamas dacht al, zal toch wel niet! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nooit ik hoop dat ze op de klote krijgen die gassssss ten! |
|
|
|