BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Beleid??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - donderdag 29 juli 2010 - 00:43   quote  deeplink  
Je hebt gelijk dat bij Ajax de RvC de directie controleert en dat het bestuur van de vereniging Ajax een belangrijke rol heeft in een gedrocht van een constructie. Dat is nu niet aan de orde en laten we ons houden bij bestuur cq directie. Het is jammer dat je verder niet reageert op mijn opmerking over de bestuurder Jeroen Slop, hij heeft jouw motivatie ten aanzien van Sulimani goedgekeurd en kijk wat de gevolgen zijn. Er loopt op dit moment kapitaal voldoende op het veld en meer kapitaal op het veld hebben we niet nodig. Wel ervaring die van toegevoegde waarde is voor de talenten, dus van toegevoegde waarde voor de resultaten die direct gekoppeld zijn aan geld. Ik vind het dus een onverstandig besluit van Rik van den Boog die probeert de financiƫle chaos op te lossen die is ontstaan onder de verantwoordelijkheid van zijn huidige medebestuurder Jeroen Slop. Een gedeelte van het bestuur zit dus niet op de juiste plek en zou ontslagen moet worden. Rik van de Boog verricht goed werk maar in deze fase neemt hij in mijn ogen niet de juiste besluiten. Ajax zit niet te wachten op iemand die eigenlijk niet echt wil komen en feitelijk nog betrekkelijk weinig heeft bereikt. De transfersom van El Hamdaoui wordt geactiveerd en heeft derhalve tijdelijk geen effect op de winst en verliesrekening en door het betalen van de transfersom op rekening in beperkte mate op de cash-flow. De investering van 5 miljoen plus zijn salaris zijn veel hoger dan de kosten van het behoud van de twee eerder genoemde spelers. Het rendement van deinvestering van deze 27e-jarige speler is een risico, een zeer groot risico die Ajax op dit moment juist niet moet nemen. Het is namelijk een voorschot nemen op de mogelijke verkoop van Stekelenburg, Suraz en van der Wiel en is daarom niet juist. Begrijp me goed ik stel niet de bestuurder Rik van de Boog in twijfel maar wel dit besluit en het aanhouden van Jeroen Slop als financieel eindverantwoordelijke.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door Paul van Dijk --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 juli 2010 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 00:21 schreef Paul van Dijk het volgende:
Boudewijn, ik heb gelezen wat Neman heeft geschreven en dat viel reuze mee er was geen aanleiding om het te verwijderen. Het pleit niet voor de redactie en is verdacht.
Ik heb mijn mening en dat wordt niet altijd gewaardeerd door mensen,ik kan heel scherp maar ook cynisch zijn maar ik wil nooit mensen schofferen.Het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen te kwetsen. bij deze mijn oprechte excusses
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 29 juli 2010 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 00:21 schreef Paul van Dijk het volgende:
Boudewijn, ik heb gelezen wat Neman heeft geschreven en dat viel reuze mee er was geen aanleiding om het te verwijderen. Het pleit niet voor de redactie en is verdacht.
Er staat duidelijk in de regels:
quote:

Er zal een WAARSCHUWING gegeven worden wanneer het volgende zich voordoet:
- Respectloos reageren op andere forumleden (schelden/negatieve verwensingen/etc).
Klootzak en lul valt daar ook onder, dus vandaar de waarschuwing.

verder niets aan de hand, gewoon niet meer doen en mocht je je aangesproken voelen door iets wat in jouw ogen respectloos naar jou is, dan graag melden via de 'meld dit bericht' linkje...
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - donderdag 29 juli 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Topictitel: Beleid

Wat voor beleid?
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:18 schreef www.ajax-blog.nl het volgende:
Topictitel: Beleid

Wat voor beleid?
Lekker inhoudelijk gereageerd, leg anders ff uit waarom je vind dat er geen beleid is, maar waarschijnlijk zul je dat toch wel niet doen
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 juli 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker inhoudelijk gereageerd, leg anders ff uit waarom je vind dat er geen beleid is, maar waarschijnlijk zul je dat toch wel niet doen
denk het niet gezien de websitenaam-nick...

http://ajax.blog.nl/

die is ook lekker geupdate... laatste nieuws is is dat Honda niet naar Ajax komt

aniLaughingSmiley.gif
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 29 juli 2010 - 12:56   quote  deeplink  
lol, laat je jezelf zo makkelijk wegjagen?

Een Ajacied is brutaler dan dat hoor! fuck it, blijf lekker, zonders ons geen forum ;)
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - donderdag 29 juli 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Lol en meteen vooroordelen. Tis simpel, Mido en El Hamdaoui willen graag voor Ajax voetballen, maar Ajax wil aar blijkbaar niet voor betalen. Suarez verdiend ook bakken met geld, en dat betaald zich uit in doelpunten. En Hamdaoui staat ook garant voor doelpunten, en dat heeft dan ook een prijskaartje. Wil je kampioen worden moet je dus betalen. MEt dit bestuur zal dat moeilijk gaan lukken, al hoop ik dat het bestuur gewoon die transfers afrondt.
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:55 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

die is ook lekker geupdate... laatste nieuws is is dat Honda niet naar Ajax komt

[ afbeelding ]
Dadelijk gaat hij nog melden dat AJAX PAntelic gecontracteerd heeft...:):):):):):):)
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - donderdag 29 juli 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:55 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee dit is lekker ontopic wou je zeggen?
Trouwens dat is mn site helemaal niet ;)
En trouwens ben al tijd gestopt met die site en kan die nick hier niet veranderen...
Wat heeft met een kort lontje tegenwoordig zeg, pfff...komt dat door die waardeloze 1-1 van gister? Dan kan ik het nog wel begrijpen ;)
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 13:00 schreef www.ajax-blog.nl het volgende:

[..]

En trouwens ben al tijd gestopt met die site en kan die nick hier niet veranderen...
Wat heeft met een kort lontje tegenwoordig zeg, pfff...komt dat door die waardeloze 1-1 van gister? Dan kan ik het nog wel begrijpen ;)
NOgmaals dan maar, leg anders ff uit waarom je zomaar post dat er geen beleid is....................
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - donderdag 29 juli 2010 - 13:05   quote  deeplink  
Goed lezen is ook een vak apart, pfff

Je snapt toch zelf ook wel dat het cynisch bedoeld is?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door www.ajax-blog.nl --
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 29 juli 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 13:00 schreef www.ajax-blog.nl het volgende:

[..]

?

quote:
En trouwens ben al tijd gestopt met die site
Kort lontje wordt alleen opgevat als het geintje niet begrepen wordt van beide zijde ;)
PS25
 PS25 - donderdag 29 juli 2010 - 13:12   quote  deeplink  
Ik ben nog steeds van meining dat er wel degelijk goed beleid gevoerd wordt bij Ajax, al vraag ik me wel af wat nu de exacte reden is waarom alle onderhandelingen stroef lijken te lopen. Ik maak me dan ook eerlijk gezegd wel een beetje zorgen of dat we ons gaan plaatsen voor de groepsfase van de CL. Plaatsing is geen absolute noodzaak, maar wel van belang om het de komende jaren makkelijker te krijgen om Ajax te laten groeien.

Mocht Ajax zich niet plaatsen dan zou er wel eens een aantal spelers kunnen gaan vertrekken. Moet Ajax dan toch maar wat (extra) water bij de wijn doen om spelers binnen te halen? Wordt direct terugverdiend bij plaatsing!!
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - donderdag 29 juli 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 13:12 schreef PS25 het volgende:
Ik ben nog steeds van meining dat er wel degelijk goed beleid gevoerd wordt bij Ajax, al vraag ik me wel af wat nu de exacte reden is waarom alle onderhandelingen stroef lijken te lopen. Ik maak me dan ook eerlijk gezegd wel een beetje zorgen of dat we ons gaan plaatsen voor de groepsfase van de CL. Plaatsing is geen absolute noodzaak, maar wel van belang om het de komende jaren makkelijker te krijgen om Ajax te laten groeien.

Mocht Ajax zich niet plaatsen dan zou er wel eens een aantal spelers kunnen gaan vertrekken. Moet Ajax dan toch maar wat (extra) water bij de wijn doen om spelers binnen te halen? Wordt direct terugverdiend bij plaatsing!!
Dat bedoel ik. Al vind ik dat plaatsing voor de CL absoluut wel een noodzaak is voor de financien en behouden van je topspelers (sportief gezien). Had je gister de beschikking over El Hamdaoui gehad, had je nu met 1 been in de volgende ronde gestaan. Nu moet ik het nog maar zien of we het nog halen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door www.ajax-blog.nl --
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 13:16 schreef www.ajax-blog.nl het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Al vind ik dat plaatsing voor de CL absoluut wel een noodzaak is voor de financien en behouden van je topspelers (sportief gezien). Had je gister de beschikking over El Hamdaoui gehad, had je nu met 1 been in de volgende ronde gestaan. Nu moet ik het nog maar zien of we het nog halen...
Als je gister EL hammie had gahd, moet je ook nog maar afwachte of hij ze wel had gemaakt, het is geen god ofzo, en hij mist ook kansen.....
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 13:21   quote  deeplink  
BAM zo is dat remco xD
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 13:21   quote  deeplink  
We hebben gistere een prima pot gespeeld.. Alleen het is 1-1 geworden in plaats van 3 a 4-0..
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 13:24   quote  deeplink  
een prima eerste helft, 2e helft was zeer matig, mede door 2 matige invalbeurten, van Eriksen en de Zeeuw...
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - donderdag 29 juli 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Prima pot van Suarez, maar die jongen is ook moe, en mickey vond ik ook niet goed. Ik ben van mening dat Mounir er wel 1 of 2 gemaakt zou hebben.

freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 13:32   quote  deeplink  
Haaha ja.. Maar ik denk dat toen sulejmani gehaald werd, je ook van mening was dat sulej er wel een hele hoop zou gaan scoren.. Ik denk dat jol hem niet eens de eerste helft had ingezet.. El hamdoui heeft miss 1 a 2 rainingen meegedaan.. En een Besloten training gemist.. Die jongen had er niet gestaan gelijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door freakie --
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 29 juli 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 13:24 schreef remco k het volgende:
een prima eerste helft, 2e helft was zeer matig, mede door 2 matige invalbeurten, van Eriksen en de Zeeuw...
helemaal mee eens! wat speelden die bagger
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - donderdag 29 juli 2010 - 13:34   quote  deeplink  
Hij zal ook heus niet de hele vakantie op zn luie reet gezeten hebben hoor. In ieder geval fitter dan Sulejmani
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 13:34   quote  deeplink  
Ja remco.. Het was niet zo goed als de eerste helft.. Maar ook geen grote kansen weg gegeven.. Ja die bal die erin ging maar dat was eigenlijk een beetje uit het niets..
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 13:35   quote  deeplink  
ajax-blog.. Daar heb ik het ook niet over.. Tactiek, samenspel ect.. Dat is heel belangrijk.. Juist voor een spits.. Die moet kaatsen en op de goede plek lopen als de bal hoog of laag voor komt..
Per4manc
 Per4manc - donderdag 29 juli 2010 - 14:05   quote  deeplink  
zo slecht was het niet gisteren, dus waarom zal Ajax niet doorgaan? Ajax scoort altijd uit!
Ik snap verder alle ophef niet. Tuurlijk ga je El H niet compenseren voor zijn winkel. Je koopt toch de voetballer, niet een winkelier. Dan komt hij maar niet, de clubs staan niet in de rij voor hem. Mido struikeld ook op salaris. Spelers zijn gewoon dat Ajax iedere eis voldoet. Nou die tijden zijn voorbij! Er waait een andere wind bij Ajax,De verkwistende jaren hebben ons ook niets opgeleverd.
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 13:33 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

helemaal mee eens! wat speelden die bagger
Inderdaad, en dan geven mensen Jol de schuld van deze wissels, dat snap ik dan weer niet, 1 was afgelopens seizoen en nu waarschijnlijk ook wel weer gewoon basisspeler, en Eriksen is het grootste talent op de NL velden, vrij logische wissels als je het mij vraagt, ze pakken uiteindelijk niet goed uit maar dat is wat anders
bahbah
 bahbah - donderdag 29 juli 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Ik ga niet ronduit zeggen dat ajax niet gewonnen heeft omdat er geen echte spits stond,maar......
mounir had met zulke kansen echt heel zeker weten gescoord dus he?geloof me.......
bahbah
 bahbah - donderdag 29 juli 2010 - 14:27   quote  deeplink  
hij is niet de verlosser,de absolute vedette of wat dan ook,maar ik ben niet vergeten hoe hij ze er bij az intrapte hoor.....billenknijpen als we tegen az moesten toen.....echt levensgevaarlijk....zelfs niet helemaal fit had ie het gedaan gisteren....
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 14:25 schreef bahbah het volgende:
Ik ga niet ronduit zeggen dat ajax niet gewonnen heeft omdat er geen echte spits stond,maar......
mounir had met zulke kansen echt heel zeker weten gescoord dus he?geloof me.......
dat heb je van een betrouwbare bron????????
joduh
 joduh - donderdag 29 juli 2010 - 18:00   quote  deeplink  
ik lees net deze topic ff door,en anders dan mijn maatjes kan ik zo af en toe best normaal zijn.hahah,maar ik ben blij dat ik met hen op de tribune zit en niet met sommigen hier.......Wat een gelul zeg?(wij) zijn dom en hypocriet omdat wij anders kijken naar hoe het beleid gevoerd wordt,en lopen uit te jouwen dat ze op moeten rotten????
Mijnheer maxwell fan,clubliefde IS emotie.....maar ff vraagie aan jou.ben jij uit verstand getrouwd of zo? Ik neem aan van niet toch?anders heb ik meelij met je wijfie....
Daarbij kan je niet verwachten dat alle ajax fans een iq van 150 moeten hebben zoals jij...En zich moeten gaan verdiepen in hoe alles werkt op bestuurlijk nivo?
Nee man,liefde voor ajax i juist emotie,huilen ,schreeuwen lachen zingen...Met mekaar!!!!!!
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - donderdag 29 juli 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 18:00 schreef joduh het volgende:
ik lees net deze topic ff door,en anders dan mijn maatjes kan ik zo af en toe best normaal zijn.hahah,maar ik ben blij dat ik met hen op de tribune zit en niet met sommigen hier.......Wat een gelul zeg?(wij) zijn dom en hypocriet omdat wij anders kijken naar hoe het beleid gevoerd wordt,en lopen uit te jouwen dat ze op moeten rotten????
Mijnheer maxwell fan,clubliefde IS emotie.....maar ff vraagie aan jou.ben jij uit verstand getrouwd of zo? Ik neem aan van niet toch?anders heb ik meelij met je wijfie....
Daarbij kan je niet verwachten dat alle ajax fans een iq van 150 moeten hebben zoals jij...En zich moeten gaan verdiepen in hoe alles werkt op bestuurlijk nivo?
Nee man,liefde voor ajax i juist emotie,huilen ,schreeuwen lachen zingen...Met mekaar!!!!!!
Ten eerste, niet dat het er toe doet, maar ik ben conform de wet (nog) niet eens gedoogd om te trouwen.
Wat betreft je punt, volgens mij zei ik niet veel anders. Slechts stel jij het tonen van emoties als excuus. Ter verduidelijking, ik heb het over het algemene manier en tijdstip van kritiek uiten van bepaalde mensen. Verder, kan je jezelf afvragen of dergelijke manier van 'emoties uiten' uberhaupt nut heeft, als je een bepaalde club een warme hart toe draagt. Zo maar wat roepen, schelden, vloeken, uitfluiten kan iedereen wel.
Als je iemand of iets van kritiek dient, moet je mijn inziens op z'n minst een gegronde verklaring voor hebben. Dus niet alleen roepen dat er iets fout zit, maar ook aangeven waarom of hoe. Alleen op een dergelijke manier kun je constructief tot een degelijke discussie dan wel een oplossing komen. Immers hebben we allemaal hetzelfde doel voor ogen; Ajax kampioen + Champions League voetbal.
joduh
 joduh - donderdag 29 juli 2010 - 18:38   quote  deeplink  
ten tweede?
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 19:36   quote  deeplink  
Dat is weer zoon hersenloze.. Niet inhoudelijke reactie..
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2010 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 18:00 schreef joduh het volgende:
Ik kan je best wel snappen kerel hoor, maar er zijn ook mensen die met veel emotie maar toch ook met enig realsime naar het voetbal kijken. En die het ook belangrijk vinden dat het in de toekomst ook nog goed zit, ook dat is belangrijk, maar goed als iedereen elkaar in hun waarde laat, dan komt het wel goed.

Ik ben het trouwens wel met Maxwell eens dat men dan ook niet altijd moet oordelen en meningen geven over dingen waar men niks van weet, ik snap best dat men zo af en toe wat roept, maar als men een discussie wil aangaan, dan moet je wel van de hoed en de rand weten...
joduh
 joduh - donderdag 29 juli 2010 - 19:57   quote  deeplink  
luister,ik noem niemand dom en hypocriet tog?Enne discussie aangaan is niks mis mee,maar zoals heel veel ajacieden in mijn buurt interesseert het ons allemaal geen reet of er 50000000 miljoen centjes in de plus of in de min is ok?Misschien vinden sommigen dat dom ja..toekomst van ajax,gezonde club bla bla blaMaar OOK dat zijn echte supporters,die het WEL gezellig maken in het stadion en gewoon die derde ster willen hebben.....Maar ok het fijne van alles weet ik niet,jij niet en zelfs maxwell fan niet man.En? voetbal zit in alle lagen van de bevolking remco! En emotie hoort daarbij,maar niemand is hetzelfde dus niet kutten over dom enz...
joduh
 joduh - donderdag 29 juli 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 19:36 schreef freakie het volgende:
Dat is weer zoon hersenloze.. Niet inhoudelijke reactie..
en lok jij weer wat uit schoolmeester?
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 20:02   quote  deeplink  
... Nee t is gewoon niet inhoudelijk!
joduh
 joduh - donderdag 29 juli 2010 - 20:04   quote  deeplink  
En? was ik met jou aan de praat dan?
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - donderdag 29 juli 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 20:02 schreef freakie het volgende:
... Nee t is gewoon niet inhoudelijk!
Net zo min als dit (en dit) boeiend!
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 20:06   quote  deeplink  
Nee maar gelukkig is dit een forum waar iedereen zijn mening mag geven toch?

Of reageer je hier ook niet op? Omdat je dan niks meer te zeggen heb?
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Reageer nou eens gewoon inhoudelijk op et bericht.. En ajax-blog je kan niet anders reageren.. Want als iemand zo reageert in een discussie dan is dat erg flauw.. Iemand probeer je wat uit te leggen.. Op een normale manier.. `Wat mazwell-fan doet.. En je krijgt na die moeite een domme reactie terug..
joduh
 joduh - donderdag 29 juli 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Je bemoeit je weer overal mee freakeman.Doe dat nou eens niet!Dan komt er missch een dag dat zelfs wij normaal tegen mekaar kunnen doen....hahahha
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - donderdag 29 juli 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Ik weet wel dat dit het meest gezellige forum van Nederland is, waar iedereen in elkaars waarde gelaten wordt....:s
joduh
 joduh - donderdag 29 juli 2010 - 20:09   quote  deeplink  
oh,was dat toch hier?;)
joduh
 joduh - donderdag 29 juli 2010 - 20:10   quote  deeplink  
sorry freakeman,weeeeer niet inhoudelijk van me......
freakie
 freakie - donderdag 29 juli 2010 - 20:10   quote  deeplink  
Joduh je kan wel leuk doen.. Maar op maxwell reageren doe je niet... Waarom doe jij dat niet dan?
joduh
 joduh - donderdag 29 juli 2010 - 20:14   quote  deeplink  
omdat ik mijn zegje gezegt heb freakie.lees maar goed wat ik ervan vind.... En waarop zou ik moeten reageren volgens jou? Dat we eerst in discussie moeten gaan voordat we wat gaan schreeuwen of zingen? joh ,dat komt op als schijten man...emotie weet je wel?baldadigheid,rebels etc etc....ook dat moeten jullie respecteren net zoals ik jullie respecteer om wat jullie over de financiele kant weten.(of denken te weten),ik noem jullie niet dom,hersenloos,hypocriet tog?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 juli 2010 - 20:16   quote  deeplink  
edit: En figuren als Joduh kun je beter negeren. Dat soort gasten zijn nagenoeg alleen te horen als er iets te klagen valt, afgezien of het terechte of onterechte kritiek bevat. Hebben ze zelden een concreet argument dat enigzins hun gezeik staaft.

Dit getuigt van minachting,dit is waar ik over viel,ben het niet vaak met Joduh eens maar in dit geval wel.Dat elitaire gelul van bepaalde personen,dacht je dat ze daar op de tribune mee bezig zijn??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 29 juli 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Dat edit gedeelte komt van Maxwell af

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Beleid??

0.0080878