BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eredivisie financieel gezond maken???mogelijk??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:07   quote  deeplink  
Ik zat net ff te discusseren over de transfer van mounir, naar ajakkes,..VOOR MAAR 5 MILJOEN in termijnen!!
schandalig :S:S:S:S

En wat denk je van andere europese competites?? die lachen onze competitie harder uit dan dat ze al deden! mounir voor 5 miljoen naar ajakkes, die in'' mijn ogen'' minimaal 7 miljoen waard is.
Ron Vlaar, waar ons feyenoord ook MAAR 5 miljoen voor vraagt.

En noem alles maar op, wat daar op lijkt, om enigzins de clubs financieel gezond te krijgen, tuurlijk helpt elke miljoen wel, maar sportief gezien slaat het werkelijk helemaal nergens op!

Ik vind, en of het lukt weeet ik niet, want ik ga daar niet over, dus ook geen verstand van ( verklaar me maar voor gek) maar ik vind dat de knvb regels moet opstellen, een regel maken, dat de knvb de minimale waarde bepaald, van een speler.
Misschien hou je de competitie op die manier nog enigzins spannend, en (financieel) waardevol,en voor andere spelers van andere europese competitie nog aantrekkelijk.

ik vind dit zwaar zielig, die bedragen etc.

zon regel, zou dat haalbaar zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door el1986 --
MMM
 MMM - dinsdag 27 juli 2010 - 12:14   quote  deeplink  
Zijn gewoon vriendjes van elkaar, joden en kaasjoden.
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Donder op man met je regels. Elke keer als er een probleem is dan moet er in dit land weer een regeltje bij komen. En dan iedereen klagen over al die regels.

In Portugal zijn ze toch ook niet regelgeil? en daar worden nog steeds goeie bedragen betaalt voor spelers. Dat gezeik de hele tijd.

Clubs moeten gewoon hun financiƫle huishouding op orde brengen en geen 45 spelers tegelijk onder contract hebben. Daar is zowel bij ons als bij 020 het gezeik mee begonnen.

Doe gewoon normaal.

En als je denkt aan geld genereren? Laat ik het zo zeggen: De hele wereld ziet liever Feyenoord tegen Anderlecht spelen dan tegen VVV.. Maar daar wil niemand aan, omdat we dan moeten erkennen dat we maar een kleine zielige kutcompetitie hebben.. met te veel (belasting..-)regeltjes..

Zo, dat was mijn positieve bijdrage. regeltjes pfffffff
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:15 schreef de flh het volgende:
Donder op man met je regels. Elke keer als er een probleem is dan moet er in dit land weer een regeltje bij komen. En dan iedereen klagen over al die regels.

In Portugal zijn ze toch ook niet regelgeil? en daar worden nog steeds goeie bedragen betaalt voor spelers. Dat gezeik de hele tijd.

Clubs moeten gewoon hun financiƫle huishouding op orde brengen en geen 45 spelers tegelijk onder contract hebben. Daar is zowel bij ons als bij 020 het gezeik mee begonnen.

Doe gewoon normaal.

En als je denkt aan geld genereren? Laat ik het zo zeggen: De hele wereld ziet liever Feyenoord tegen Anderlecht spelen dan tegen VVV.. Maar daar wil niemand aan, omdat we dan moeten erkennen dat we maar een kleine zielige kutcompetitie hebben.. met te veel (belasting..-)regeltjes..

Zo, dat was mijn positieve bijdrage. regeltjes pfffffff
ow..
dat is dus jou mening..

ik zie liever dat er ingegrepen wordt, zodat onze competitie niet verder wegzakt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door el1986 --
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 12:23   quote  deeplink  
yep dat is mijn mening.

ingrijpen? je doet net of er een hogere god is, die dan met een regeltje komt waardoor alles weer helemaal goed is. Wat denk je nou echt zelf? Dit is een sport, dat gaat soms goed, soms niet.
Het laatste wat we nu nodig hebben zijn regelneukers die eventueel herstel tegenhouden door weer allerlei regels op te leggen, terwijl iedereen kan zien waar het probleem zit.
MMM
 MMM - dinsdag 27 juli 2010 - 12:26   quote  deeplink  
Ben het wel met de flh eens, er zijn al genoeg regeltjes. En een regel om de waarde van een speler te bepalen gaat ook wat te ver. Het gaat gewoon om wat club A. wil hebben en wat club B. daarvoor wil betalen.
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:23 schreef de flh het volgende:
yep dat is mijn mening.

ingrijpen? je doet net of er een hogere god is, die dan met een regeltje komt waardoor alles weer helemaal goed is. Wat denk je nou echt zelf? Dit is een sport, dat gaat soms goed, soms niet.
Het laatste wat we nu nodig hebben zijn regelneukers die eventueel herstel tegenhouden door weer allerlei regels op te leggen, terwijl iedereen kan zien waar het probleem zit.
ja het probleem is gezien, is bekend en noem de hele tering bende maar op, maar er wordt niks tegen gedaan.
ik zie dus liever dat eraan gewerkt wordt, dan dan jongens als vlaar voor MAAR 5 miljoen weggekaapt worden omdat we ze financieel niet eens de reet kunnen wassen!
en jij ziet hem liever vertrekken voor zon schijt bedrag dus, dmv je mening.
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:26 schreef MMM het volgende:
Ben het wel met de flh eens, er zijn al genoeg regeltjes. En een regel om de waarde van een speler te bepalen gaat ook wat te ver. Het gaat gewoon om wat club A. wil hebben en wat club B. daarvoor wil betalen.
ja tuurlijk, dat ben ik ook met hem eens, even voor de duidelijkheid gehe, maar 5 miljoen slaat toch helemaal nergens op????als de speler wilt, en de club gaat niet akkoord voor 5 miljoen, heb je nog een probleem omdat de speler meer gaat eisen, wat geen club in nl hem kan bieden/geven, dus nog gaan ze weg, en vaak zoals laatste jaren zowel bij ajakkes, en feyenoord, transfervrij!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door el1986 --
MMM
 MMM - dinsdag 27 juli 2010 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:29 schreef el1986 het volgende:

[..]

ja tuurlijk, dat ben ik ook met hem eens, even voor de duidelijkheid gehe, maar 5 miljoen slaat toch helemaal nergens op????als de speler wilt, en de club gaat niet akkoord voor 5 miljoen, heb je nog een probleem omdat de speler meer gaat eisen, wat geen club in nl hem kan bieden/geven, dus nog gaan ze weg, en vaak zoals laatste jaren zowel bij ajakkes, en feyenoord, transfervrij!
5 miljoen is ook veelste laag voor Vlaar, als Feyenoord hiermee akkoord zou gaan, snap ik er helemaal niets meer van. Over je tweede puntje, daar valt nooit meer wat aan te doen in Nederland.
de flh
 de flh - dinsdag 27 juli 2010 - 12:35   quote  deeplink  
je haalt er wel erg veel bij aan de hand van mijn enkele mening op een forum.
Vlaar hoeft helemaal niet van mij weg voor 5 miljoen, maar dat is de manier van zaken doen van Gudde wanneer het financieel slecht gaat met feyenoord.

ik zeg alleen dat meer regels je niet gaan helpen en dat er ook andere mogelijkheden zijn. Ik noemde een voorbeeld bijv BeNeLux-competitie (met de rivaliteit tussen NL-Bel'se club wordt het ouderwets oorlog). Maar er zijn ook andere mogelijkheden zoals topwedstrijden in het buitenland spelen (China, Japan) om de bekendheid vd competitie te vergroten. Of Eredivisie clubs die gewoon normaal met geld om gaan, is ook nog een mogelijkheid.

Je hoeft niet enthousiast te worden van mijn voorbeelden, maar ik wordt dat zeker niet van extra regeltjes, die vaak toch niet helpen.
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:34 schreef MMM het volgende:

[..]

5 miljoen is ook veelste laag voor Vlaar, als Feyenoord hiermee akkoord zou gaan, snap ik er helemaal niets meer van. Over je tweede puntje, daar valt nooit meer wat aan te doen in Nederland.
juist, omdat de competitie al verneukt is..

laat de overheid maar 60(of wat dn ook) miljoen verdelen aan de clubs, ook een goed doel dus, ipv goede doelen in het buitenland
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 12:35 schreef de flh het volgende:
je haalt er wel erg veel bij aan de hand van mijn enkele mening op een forum.
Vlaar hoeft helemaal niet van mij weg voor 5 miljoen, maar dat is de manier van zaken doen van Gudde wanneer het financieel slecht gaat met feyenoord.

ik zeg alleen dat meer regels je niet gaan helpen en dat er ook andere mogelijkheden zijn. Ik noemde een voorbeeld bijv BeNeLux-competitie (met de rivaliteit tussen NL-Bel'se club wordt het ouderwets oorlog). Maar er zijn ook andere mogelijkheden zoals topwedstrijden in het buitenland spelen (China, Japan) om de bekendheid vd competitie te vergroten. Of Eredivisie clubs die gewoon normaal met geld om gaan, is ook nog een mogelijkheid.

Je hoeft niet enthousiast te worden van mijn voorbeelden, maar ik wordt dat zeker niet van extra regeltjes, die vaak toch niet helpen.
mm, niks aan toe te voegen.. je hebt wel gelijk :-x
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 27 juli 2010 - 13:16   quote  deeplink  
ik meen me te herinneren dat die joden kabouter de zeeuw nog niet eens afbetaald hebben. en nu weer dit.
el1986
 el1986 - dinsdag 27 juli 2010 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 13:16 schreef BRAYY het volgende:
ik meen me te herinneren dat die joden kabouter de zeeuw nog niet eens afbetaald hebben. en nu weer dit.
en dat mag dan weer wel.. mja, dat is geen fout van de knvb, maar van AZ..misschien kunnen wij nog wel een slag slaan bij ze..not
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juli 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Clubs zijn bedrijven, behandel ze dan ook zo.
De KNVB zal eigenlijk alleen maar als waakhond moeten dienen, oftewel, ingrijpen als je je niet aan de regels houdt.

Verder zou je dus elke BVO ze eigen bedrijfshuishouding moeten laten voeren, willen ze 100milj schuld, prima laat ze, zolang ze al hun bijdrages die ze verplicht zijn maar afdragen.

Maar nee, de KNVB moet hier een grote vinger in de pap houden.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 juli 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 14:52 schreef Stylzz het volgende:
Clubs zijn bedrijven, behandel ze dan ook zo.
De KNVB zal eigenlijk alleen maar als waakhond moeten dienen, oftewel, ingrijpen als je je niet aan de regels houdt.

Verder zou je dus elke BVO ze eigen bedrijfshuishouding moeten laten voeren, willen ze 100milj schuld, prima laat ze, zolang ze al hun bijdrages die ze verplicht zijn maar afdragen.

Maar nee, de KNVB moet hier een grote vinger in de pap houden.
100% mee eens! Hierdoor verliest Nederland ook de concurrentie strijd in Europa, op sportief gebied, en dat is aan de KNVB te wijten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eredivisie financieel gezond maken???mogelijk??









0.0051331