|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Komt er nog een spits ? |
|
|
|
ALwaysfeyenoord
|
|
|
Iemand enige idee wie deze spits is? |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ik denk zelf dan toch borini
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door Emile -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
wazaaaaaaa
|
|
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
waarom niet kalou die kost niets en hij kan de kuip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat ie 32 is. En dat zijn Afrikaanse jaren, dat betekent in europese jaren 38.. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Ik denk Julio Ricardo Cruz |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
vast weer een jeugd-speler |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik denk Raul, gaat Schalke afzeggen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die zit wel zonder club ... en voor het geld hoeft hij het niet meer te doen volgens mij. Zou een stunt zijn van Beenhakker! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 16:33 schreef JanM het volgende:[..] Die zit wel zonder club ... en voor het geld hoeft hij het niet meer te doen volgens mij. Zou een stunt zijn van Beenhakker! En is al 36.. Niet doen dus |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Leo inmiddels ook al 68 en nog steeds "topfit" dus leeftijd zegt niet zoveel!! :) |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
en toch hoop ik op wanderson.. Moet een manier zijn om het te flikken.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote: wanderson is ook geen spits......zegt zelf dat hij de rol van Honda kan overnemen...Smolov is er ook al voor die positie |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Ben benieuwd! Maarja als Luc echt zo'm groot talent is zullen ze vast geen spits kopen (via investeerders) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik denk dat been gewoon zekerheid wil, 1 echte diepe spits vindt hij wat weinig. En als het gratis is, dan valt er wat voor te zeggen. Hoewel Luc natuurlijk wel ruimte moet krijgen om zich te ontplooien |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Waarom hoor je eigenlijk zo weinig over Luc? Geblesseerd? En Arsenal zou hem toch kopen en dan nog een jaar terug verhuren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:31 schreef Madhopfc het volgende:[..] wanderson is ook geen spits......zegt zelf dat hij de rol van Honda kan overnemen...Smolov is er ook al voor die positie Tomasson en Bruins kunnen ook op die positie uit de voeten.
Alleen een echte diepe spits zou zeer nuttig zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 14:19 schreef JanM het volgende:Waarom hoor je eigenlijk zo weinig over Luc? Geblesseerd? En Arsenal zou hem toch kopen en dan nog een jaar terug verhuren? Laat Arsenal alsjeblieft lekker weg blijven. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 14:19 schreef JanM het volgende:Waarom hoor je eigenlijk zo weinig over Luc? Geblesseerd? En Arsenal zou hem toch kopen en dan nog een jaar terug verhuren? Uit welk ei ben jij vanmorgen gekropen?
Castoignos heeft de afgelopen 3 weken deelgenomen aan het EK met Oranje onder 19. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nou... hij was 3 weken weg.. ze hebben krap aan een weekje gespeeld :) |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: hij is nu vrij voor een week |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mist 'ie dus - net als de spits die nog moet komen trouwens - de hele voorbereiding ... moet het allemaal van Tomasson komen ... ik maak me zorgen! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
is leo stiekem met kuijt bezig?????????? kan zn carriere mooi afsluiten in de spits bij feyenoord zn oude vertrouwde stekkie. en hij wilde ooit nog de coolsingel op!
Dan heb je een carriere gehad bij hele mooie clubs: Utrecht,Feyenoord,Liverpool en weer Feyenoord. De echte clubs..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou geweldig zijn maar Kuyt gaat eerst nog een paar jaar bij Liverpool of misschien wel Inter spelen! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
is het echt zo noodzakelijk ? een spits ? zelf vind ik van niet.. met Tomasson, Cisse, Castaignos en Smolov heb je 4 goede spitsen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Bieden vanaf 010 euro.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:44 schreef Roy15 het volgende:is het echt zo noodzakelijk ? een spits ? zelf vind ik van niet.. met Tomasson, Cisse, Castaignos en Smolov heb je 4 goede spitsen. nee je hebt 3 mogelijke spitsen en 1 hele jonge spits.. Das iets heel anders. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:44 schreef Roy15 het volgende:is het echt zo noodzakelijk ? een spits ? zelf vind ik van niet.. met Tomasson, Cisse, Castaignos en Smolov heb je 4 goede spitsen. ben blij dat jij het bij Feyenoord niet voor het zeggen hebt |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: 2 van de 3 mogelijke spitsen doen het anders wel heel goed in de spitspositie. en die 1 hele jonge spits ook. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 15:50 schreef Roy15 het volgende:[..] 2 van de 3 mogelijke spitsen doen het anders wel heel goed in de spitspositie. en die 1 hele jonge spits ook. hoeveel goals hebben ze vorig seizoen gemaakt???????????????? |
|
|
|
|
wazaaaaaaa
|
|
|
er komt niemand pffffffff grrrrrrrrr maar ja helaas |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: het gaat om dit seizoen!!!!!!!!!!!! bovendien heeft Smolov mijn voorkeur Tomasson en Castaignos zijn prima vervangers.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: kijk eens aan....Henk de Gier is er weer!!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 02 augustus 2010 - 16:00 schreef Roy15 het volgende:[..] het gaat om dit seizoen!!!!!!!!!!!! bovendien heeft Smolov mijn voorkeur Tomasson en Castaignos zijn prima vervangers.. Smolov is geen spits |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Hij wist dat je dit ging zeggen. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: Ron Vlaar ook niet. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: knap gezien!
dat kan ik weer niet ontkennen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Hebben we gezien tegen Groningen, Heracles, Vitesse, |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
polonaise voor Roy en Quierertz |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
hoe heet die oude duitse ceeper van heracles ook al weer kan prima scoren en het keepers probleem is dan ook opgelost |
|
|
|