BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: 'Na het trainingskamp een spits'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 augustus 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 10:22 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar hij gaat met hart en ziel voor Feyenoord, ondanks het feit dat dat eigenlijk een onmogelijke opgave is zonder een €. Iedere andere TD was al lang opgestapt, maar Leo blijft vechten voor de club waar zijn hart ligt!
hij wist voor hij ermee begon dat er geen geld was, kan het dus niet maken om nu wéér ons in de steek te laten. Hij kwam met de belofte dat hij het creatief zou oplossen maar hij heeft nog weinig laten zien. Ik hoop dat hij erin slaagt die jonge gasten langer aan ons te binden verder verwacht ik er geen fuck van.
vries60
 vries60 - woensdag 04 augustus 2010 - 11:53   quote  deeplink  
Ook als er nog iets zou komen hoef je er niet veel van te verwachten. Het zijn toch spelers die zich of nog moeten ontwikkelen of spelers die overbodig zijn.
Het blijft een lucky shot. Koevermans zou wat meer zekerheid bieden wat betreft zijn scorend vermogen en is bekend met de competitie.Maar dat zal ook wel op niets uitdraaien.....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2010 - 12:16   quote  deeplink  
na het trainingskamp... is ook een rekbaar begrip he.
sevillana
 sevillana - woensdag 04 augustus 2010 - 12:31   quote  deeplink  
eens
vries60
 vries60 - woensdag 04 augustus 2010 - 12:44   quote  deeplink  
Ik lees net dat Bastos wellicht naar Inter verkast en sommige suggereren dat Feyenoord daar 25% over krijgt,oftewel 5 miljoen. Kan dit kloppen? Dan wordt het zoeken van een spits wat makkelijker.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2010 - 12:53   quote  deeplink  
Geen cent.
JanM
 JanM - woensdag 04 augustus 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De helft van zn hart ligt 50km hoger.
Omdat 'ie daar ook gewerkt heeft? Dat is ongeveer dezelfde onzin als zeggen dat Cruijff Feyenoorder is, omdat hij ook in R'dam gespeeld heeft. Beenhakker is aan deze onmogelijke klus (en idd, hij wist van tevoren dat er geen geld was en dat hij dus nauwelijks iets zou kunnen op de transfermarkt) begonnen, alleen maar OMDAT zijn hart in R'dam ligt!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2010 - 14:05   quote  deeplink  
Nee omdat hij "weer thuis" was toen ie daar aankwam.

Nou had m lekker thuis laten blijven dan.

Prima hoor, als hij zn werk hier goed doet, maar een Feyenoorder word ie nooit en zijn krediet is maar beperkt.
JanM
 JanM - woensdag 04 augustus 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Ik had het ook stoerder gevonden als hij gezegd had: "OK, ik kom hier werken voor mijn centen, maar Feyenoord is en blijft mijn club!" maar ja ...

En ik verwacht nog steeds dat het hem gaat lukken om ergens een fatsoenlijke spits los te peuteren!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Ik hoop t.
Maar Ik wil in December echt resultaat zien.
En dan niet alleen sportief, maar zeker op de balans.
craven
 craven - woensdag 04 augustus 2010 - 14:30   quote  deeplink  
lees net dat castaignos waarschijnlijk heel weinig aan spelen toe komt, dat zou ik erg jammer vinden. Ik hoop dat ze hem er wel bijhouden....
Ronneke
 Ronneke - woensdag 04 augustus 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Castaignos moet lekker bij Excelsior wekelijks spelen. Feyenoord moet een beetje creatief zijn met de opstelling en hopen dat het een goed collectief wordt welke op inzet,strijdkust en een beetje geluk wedstrijden moeten gaan winnen. Kampioen worden we toch niet, europees voetbal moet lukken. Voorlopig zitten we in cat. 1 met een boel schuld en wij hebben gewoon geen opties meer, dus beter geen tweede rangs spits. Gewoon zondag laten zien dat wij met dit elftal kunnen winnen tegen concurenten als Utrecht.
JanM
 JanM - woensdag 04 augustus 2010 - 15:12   quote  deeplink  
Zeg ik iets heel geks als ik zeg Makaay om een gunst vragen als het toch niet lukt om ergens gratis een spits vandaan te halen en Castaignos idd wordt verhuurd aan Excelsior (wat ik trouwens wel zonde zou vinden)?
sevillana
 sevillana - woensdag 04 augustus 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 15:12 schreef JanM het volgende:
Zeg ik iets heel geks als ik zeg Makaay om een gunst vragen als het toch niet lukt om ergens gratis een spits vandaan te halen en Castaignos idd wordt verhuurd aan Excelsior (wat ik trouwens wel zonde zou vinden)?
't is wel een beetje vreemd ja, zeg maar . . . een beetje rivella, . . . . . . . . . . maar dan anders!
JanM
 JanM - woensdag 04 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 15:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

't is wel een beetje vreemd ja, zeg maar . . . een beetje rivella, . . . . . . . . . . maar dan anders!
Dan heb je met Tomasson en Makaay weliswaar 2 spitsen op leeftijd, maar ook 2 met veel ervaring. Als Tomasson dan weer eens geblesseerd is kan Makaay op 9 spelen. Smolov kan dan consequent op 10 of vanaf rechts en krijgt dan tenminste ook een eerlijke kans om zich op een 'eigen' positie waar te maken. En Makaay schoot ze er in zijn laatste wedstrijd toch wel erg lekker in ...
sevillana
 sevillana - woensdag 04 augustus 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 16:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Dan heb je met Tomasson en Makaay weliswaar 2 spitsen op leeftijd, maar ook 2 met veel ervaring. Als Tomasson dan weer eens geblesseerd is kan Makaay op 9 spelen. Smolov kan dan consequent op 10 of vanaf rechts en krijgt dan tenminste ook een eerlijke kans om zich op een 'eigen' positie waar te maken. En Makaay schoot ze er in zijn laatste wedstrijd toch wel erg lekker in ...
tja, . . . vrees toch dat Roy er klaar mee is
vries60
 vries60 - woensdag 04 augustus 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 14:44 schreef Ronneke het volgende:
Castaignos moet lekker bij Excelsior wekelijks spelen. Feyenoord moet een beetje creatief zijn met de opstelling en hopen dat het een goed collectief wordt welke op inzet,strijdkust en een beetje geluk wedstrijden moeten gaan winnen. Kampioen worden we toch niet, europees voetbal moet lukken. Voorlopig zitten we in cat. 1 met een boel schuld en wij hebben gewoon geen opties meer, dus beter geen tweede rangs spits. Gewoon zondag laten zien dat wij met dit elftal kunnen winnen tegen concurenten als Utrecht.
Vanwege zijn leeftijd is het fysiek niet op te brengen elke week te spelen. Dus ook bij Excelsior niet.Hij zal regelmatig invallen en af en toe een helft meespelen maar daar blijft het bij voorlopig denk ik.
fredje
 fredje - woensdag 04 augustus 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Een goede gratis spits!!???
Ik heb het opgegeven ik hoop Been ook.
Roeien met de riemen die je hebt!!!
Ronneke
 Ronneke - woensdag 04 augustus 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 16:53 schreef fredje het volgende:
Een goede gratis spits!!???
Ik heb het opgegeven ik hoop Been ook.
Roeien met de riemen die je hebt!!!
Amen !!!!
sevillana
 sevillana - woensdag 04 augustus 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 16:53 schreef fredje het volgende:
Een goede gratis spits!!???
Ik heb het opgegeven ik hoop Been ook.
Roeien met de riemen die je hebt!!!
Is Leo al terug?
craven
 craven - woensdag 04 augustus 2010 - 17:55   quote  deeplink  
Nope ze rekening loopt nog....
de flh
 de flh - woensdag 04 augustus 2010 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 11:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hij wist voor hij ermee begon dat er geen geld was, kan het dus niet maken om nu wéér ons in de steek te laten. Hij kwam met de belofte dat hij het creatief zou oplossen maar hij heeft nog weinig laten zien. Ik hoop dat hij erin slaagt die jonge gasten langer aan ons te binden verder verwacht ik er geen fuck van.
hij wist dat er geen geld was, niet dat we onder curatele zouden komen te staan..
feyenoordgroningen
 feyenoordgroningen - woensdag 04 augustus 2010 - 18:28   quote  deeplink  
nou ik zal je vertellen komt geen spits beenhakker had weer eens een grote mond dan kun je gudde wel de schuld geven maar die doet het primma eerst gezond worden dan spelers kopen als zn voorgangers en een klein deel van de suporters(nouja suporters) niet aan spreekkoren deden of rellen(wat zou dr nu weer in europa gesloopt worden) dan had feyenoord ook geld
vries60
 vries60 - woensdag 04 augustus 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 17:55 schreef de flh het volgende:

[..]

hij wist dat er geen geld was, niet dat we onder curatele zouden komen te staan..
We staan al twee jaar onder curatele volgens mij...
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 04 augustus 2010 - 19:57   quote  deeplink  
klopt, toen hij aangesteld werd al
sevillana
 sevillana - woensdag 04 augustus 2010 - 20:18   quote  deeplink  
ach, . . . . misschien heeft Leo het tel. nr. van John van Beukering wel?
craven
 craven - woensdag 04 augustus 2010 - 20:18   quote  deeplink  
johnny van burgerking...
sevillana
 sevillana - woensdag 04 augustus 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 20:18 schreef craven het volgende:
johnny van burgerking...
geven we hem toch een paar mac-bonnen
craven
 craven - woensdag 04 augustus 2010 - 20:33   quote  deeplink  
kan ie coca cola glazen sparen
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 04 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
zouden we echt zo weing geld hebben dat we bvb niet eens zo'n Voskamp van Helmond Sport kunnen halen?!afgelopen seizoen 22 doelpunten in 33 wedstrijden!
nr 2 topscoorders eerste divisie.
Komt uit de Lier,kent de regio dus,26 jaar jong!
kan je toch niet echt een bult aan vallen?!
als je kijkt hoe zo'n Mertens het bij Utrecht doet en zo'n Chadli naar Twente gaat
Quiroz
 Quiroz - woensdag 04 augustus 2010 - 21:38   quote  deeplink  
waar is die tievus spits dan
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Martin Jol heeft m voor ontbijt gegeten
Quiroz
 Quiroz - woensdag 04 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
haha
sevillana
 sevillana - donderdag 05 augustus 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 21:38 schreef Quiroz het volgende:
waar is die tievus spits dan
heb 'm gevonden!

advertentie%20spits%20voorkantkopie.jpg
Quiroz
 Quiroz - donderdag 05 augustus 2010 - 00:05   quote  deeplink  
020 joke!
sevillana
 sevillana - donderdag 05 augustus 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 00:05 schreef Quiroz het volgende:
020 joke!
?
Quiroz
 Quiroz - donderdag 05 augustus 2010 - 00:28   quote  deeplink  
http://sport.fok.nl/nieuws/362377/1/1/50/ajax-fans-sturen-gratis-spits-naar-feyenoord.html
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 augustus 2010 - 05:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 augustus 2010 - 16:33 schreef JanM het volgende:

[..]
En Makaay schoot ze er in zijn laatste wedstrijd toch wel erg lekker in ...
de rest van het seizoen alleen niet.

en wat betreft het niet opstellen van Luc: dat vind ik echt gelul, gewoon laten spelen en zien waar het schip strand, wordt ie sterk van. Hij is oud genoeg om een leuk salaris op te strijken, dan is ie ook oud genoeg om te werken voor z'n geld.
sevillana
 sevillana - donderdag 05 augustus 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
okay, snappo, was die actie al weer vergeten . . . . . . . . . . . . . . . . . .
bram
 bram - donderdag 05 augustus 2010 - 11:16   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ga van het slechtste uit !

is het al sinterklaas tijd
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - donderdag 05 augustus 2010 - 11:45   quote  deeplink  
........................Mulder.............................

.....De vrij.....Vlaar...........Bahia.......Lumb..........

................El Amahdi........Fer.......................

..Wijnaldum................................Cisse...........

...............Smolov...........Castognios.................

Wissels:
Van dijk/darley voor mulder
Dani voor de vrij
leerdam of de vrij doorschuiven voor vlaar
Indi voor Bahia
de cler voor lumb
mokotjo voor el amahdi
van haren voor fer
schaken voor wijnaldum
cabral of bisaswar voor cisse
tomasson voor smolov
spits voor castognios

aussarar kan je op verschillende positie opstellen aan de linke kant.
bruins kan je ook op verschillende positie,s zetten.liever ziet ik hem dan op 10
Top 5 moet te doen zijn.

denk niet,dat er nog een spits bij komt.
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 05 augustus 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Bahia moeten ze gewoon verkopen en met de jeugd verder gaan
wat maakt die vent de laatste tijd weer beginners fouten
geef de jeugd maar een kans.

Erger mij meer aan hoe slecht Feyenoord in de media eruit komt.
Er is ook niemand die op staat om onze club weer financieel gezond te krijgen. Daar heb ik zo de balen van. Feyenoord is en blijft mijn cluppie maar ik en velen willen natuurlijk meer.

Dat spelers fonds hoe staat het daarmee. Horen we ook niks van. Weer een flop geworden of hebben ze het geld voor iets anders gebruikt. Laat iedereen eens een keer in een bijeenkomst bijelkaar komen. En plannen van de supporters vereniging van Feyenoord, het Legioen en het bestuur met elkaar bespreken. Tevens moeten sponsors hiervan op de hoogte worden gebracht zodat die misschien een donatie extra willen doen.

Feyenoord moet gewoon weer naar de tot. De supporters krijgen nooit plannen te zien zodat ze begrip hiervoor kunnen tonen.

Alle prijzen verhogen heeft ook niet altijd zin. En Feyenoord moet gewoon door puma een bijzondere feyenoord lijn uitbrengen zodat die merchandising omhoog kan. Zijn nog genoeg zaken die geld kunnen opleveren. De duurdere spelers zijn bijna allemaal weg dus |Feyenoord kan met de kuip gaan bouwen op een goede toekomst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2010 door Ronnie W --
joepje3
 joepje3 - donderdag 05 augustus 2010 - 12:38   quote  deeplink  
Weet je, het treurige is dat Been, hoe geweldige gozer het ook is, Makaay zelfstandig omzeep heeft geholpen. Geloof me, met welke spits Beenhakker straks ook aankomt, het is altijd minder dan Makaay. Als Been beter met Makaay was omgegaan, hadden we nu een gratis spits die er echt zo 10-15 inschiet. Ik zie dat een derderanks, uit Timboektoe gekomen 20-jarig talent niet doen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Wat een onzin. Iedereen kon zien dat Makaay gewoon niet rendeerde bij Feyenoord.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - donderdag 05 augustus 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Ronnie w,je denk toch niet,dat een inversteerder gratis geld geeft aan feyenoord?en feyenoord is vaak geholpen,door rijke mensen die een feyenoord hart hebben,maja het bestuur verziekt het altijd.
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - donderdag 05 augustus 2010 - 12:43   quote  deeplink  
over makaay,legt echt aan het systeem.met makaay moet er een spits naast hem staan.anders is hij niks.
joepje3
 joepje3 - donderdag 05 augustus 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Hoezo niet rendeerde? Het enige jaar waarin hij niet rendeerde was afgelopen jaar, en daar speelde hij weinig en altijd was de aanvoer matig. Vergeet overigens niet dat Makaay veel ervaring met zich meebrengt en daarnaast een enorm inzicht heeft. Hoevaak heeft hij wel niet een perfecte pass op Wijnalbum gegeven die hem vervolgens 10 meter over schiet?
FastEddy
 FastEddy - donderdag 05 augustus 2010 - 13:07   quote  deeplink  
Weet trouwens iemand waar Leo op dit moment uithangt.... is hij nog steeds in Portugal?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 augustus 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2010 - 12:43 schreef feyenoordforlife27 het volgende:
over makaay,legt echt aan het systeem.met makaay moet er een spits naast hem staan.anders is hij niks.
100% eens!!
feyenoordforlife27
 feyenoordforlife27 - donderdag 05 augustus 2010 - 13:56   quote  deeplink  
mario moet gewoon met een ander systeem spelen.gewoon 2 aanvallers voorin.dan zie je een beter feyenoord,dan met een 4-3-3.met een 4-4-2 had makaay zeker 15a20 gemaakt.maar goed

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: 'Na het trainingskamp een spits'









0.0075011