|
|
KKL
|
|
|
quote: Nee hij is nu bij de IKEA....kijken of hij daar nog een goedkoop en zelf inelkaar zettend Zweeds spitsie op de kop kan tikken.
Het is mij er één die Leo!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2010 - 15:42 schreef KKL het volgende:[..] Nee hij is nu bij de IKEA....kijken of hij daar nog een goedkoop en zelf inelkaar zettend Zweeds spitsie op de kop kan tikken. Het is mij er één die Leo! Ja want hij was al bij de kwantum geweest maar daar was hij al in elkaar gezet en dat was te duur! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal ie wel met 1tje thuis komen van de JISK. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Babovich wil wel terug naar NL ... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Die ken ik niet maar ik ken wel een Babovic maar dat is een middenvelder. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En heeft iemand hem al eens als spits geprobeerd? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ja, ik gisteren in Fifa 2010 op de playstation....was niks |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik denk niet dat er nog een goede spits gaat komen. Beenhakker parasiteerd op zn "creatieve"constructies en het gfeit dat hij zo hard bezig is met een spits, maar Igor Korneev heeft contact opgenomen met Smolov en Beenhakker getipt etc. Ook met Lumb is dat het geval. Dus we moeten Igor Korneev eens bedanken. Hij heeft er meer aan gedaan dan Beenhakker! Beenhakker zeurt alleen maar over dat je niet alleen met jeugd kan spelen en dat er geen geld etc. Waar is die optimist gebleven!!??????Ouwe Zeurpiet is het die Leo! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik blijf de hele maand naar boven kijken, want zoals Leo zei: "Er kan zo maar een spits uit de lucht vallen"! Eind van de maand mag je hem be-/veroordelen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als het Vennegoor wordt komt 'ie inderdaad uit de lucht vallen ... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Niet doen. Alleen de bedrukkingskosten kosten al een vermogen...
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik zeg alleen zijn (en mijn) voornaam op het shirt: JAN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij zal in ieder geval niet voor jan met de korte achternaam staan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik wacht nog op:
Beenhakker: "jongens loop toch niet zo te miepen, wij zijn druk bezig en ik heb niet gezegd na welk trainingskamp die spits zou komen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Whahahahahahahaahhahahahahahaa!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit bij hee - p$v ff op die berg te letten, maar das ook niet meer wat t geweest is lijkt t. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1e wedstrijd van het seizoen pas he, komt nog wel goed met die gozer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ruil hem per direct voor Sekou ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kijk uit wat je zegt hoor.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik laat alleen mijn hart spreken,of mijn gevoel!!! Het is mijn mening,ik was toen hij kwam 1 van de weinige die zijn komst toejuichde.En als hij nu vertrekt voor die 4 miljoen maar waarschijnlijke 6 miljoen dan hou ik hem niet tegen op dit moment...
Maar ik ben er hoor morgen in de regen als hij weer vanaf de bank naar de camera gaat lachen ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja, eindelijk begint het weer morgen. Zin in! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ontopic: lang trainingskamp he.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja het werd hoogtijd vind je niet? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Alan shearer wil ook weer gaan voetballen hoorde ik!! Pfffffff. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Bouma is geen spits en Bruggink wel, heeft ook bewezen vaak te scoren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2001/02 Nederland PSV 26 4 Eredivisie 2002/03 Nederland PSV 22 9 Eredivisie 2003/04 Spanje Real Mallorca 26 7 Primera División 2004/05 Nederland SC Heerenveen 22 1 Eredivisie 2005/06 Nederland SC Heerenveen 31 6 Eredivisie 2006/07 Duitsland Hannover 96 32 6 Bundesliga 2007/08 Duitsland Hannover 96 26 6 Bundesliga 2008/09 Duitsland Hannover 96 27 5 Bundesliga 2009/10 Duitsland Hannover 96 26 3 Bundesliga
Nou.. Dat heeft ie bewezen ja.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 13:05 schreef MMM het volgende:2001/02 Nederland PSV 26 4 Eredivisie 2002/03 Nederland PSV 22 9 Eredivisie 2003/04 Spanje Real Mallorca 26 7 Primera División 2004/05 Nederland SC Heerenveen 22 1 Eredivisie 2005/06 Nederland SC Heerenveen 31 6 Eredivisie 2006/07 Duitsland Hannover 96 32 6 Bundesliga 2007/08 Duitsland Hannover 96 26 6 Bundesliga 2008/09 Duitsland Hannover 96 27 5 Bundesliga 2009/10 Duitsland Hannover 96 26 3 Bundesliga Nou.. Dat heeft ie bewezen ja.. dan een vergelijk met Jhon van "Burgerking" Seizoen Club Wedstrijden Goals Competitie 2000/01 Vitesse 3 2 Eredivisie 2001/02 Vitesse 26 3 Eredivisie 2002/03 Vitesse 6 0 Eredivisie 2002/03 FC Zwolle 6 2 Eerste divisie 2003/04 Vitesse 14 3 Eredivisie 2003/04 De Graafschap 11 9 Eerste divisie 2004/05 De Graafschap 31 9 Eredivisie 2005/06 De Graafschap 13 10 Eerste divisie 2006/07 De Graafschap 37 21 Eerste divisie 2007/08 N.E.C. 28 11 Eredivisie 2008/09 N.E.C. 19 4 Eredivisie 2009/10 De Graafschap 9 2 Eerste divisie
moet natuurlijk wel eerst flink aan z'n conditie en gewicht gewerkt worden, . . . dat dan weer wel |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
2009/10 96 wedstrijden 26 goals en 3 assists hahaha?
Niet bepaald een hoog gemiddelde die Bruggink dus laat maar lekker bij de Lampies en geef ons Koef maar! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En Koef mocht gisteren maar liefst 7 of 8 minuten invallen. Zal 'ie ook niet echt blij van worden. Maar wel een assist geven! Danny, wees verstandig en kom lekker naar R'dam! Oproep aan FC Lampekap: laat de jongen lekker basisspeler bij Feyenoord worden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je maakt een grapje toch, met deze post?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kun je gewoon van uitgaan als er hahaha achterstaat!
Ben in ieder geval blij dat het Jan VofH NIET wordt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2010 - 21:22 schreef JanM het volgende:[..] Kun je gewoon van uitgaan als er hahaha achterstaat! Ben in ieder geval blij dat het Jan VofH NIET wordt! Hahaha oke, duidelijk! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wanneer is het volgende trainingskamp eigelijk? |
|
|
|