|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Spits!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
De volgende gasten komen nog in aanmerking:
Matthew Amoah Koevermans de Leeuw Sven Kindvall (kleinzoon van..) Japie vander Gijp (achterkleinzoon van..) Mpenza Samaras Alves (op dood spoor bij Middelsburg) Constanz Kreuz (kleinzoon van..) Kuijt (inmiddels 30 en mag transfervrij weg) Makaay (overweegt comeback) William Best (kleinzoon niet van George maar van Clyde) Kermit Erasmus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
hoe kom je aan deze (WIJSHEID) informatie??
klinkt wel aanemelijk.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
@ reactie: deductie en een geintje tussendoor om de concurrentie op het verkeerde been te zetten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 15:48 schreef sportdwaas het volgende:deductie en een geintje tussendoor om de concurrentie op het verkeerde been te zetten help.. deductie??haha
het leek me al TE mooi idd haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: thx stylos alleen v.burgerking??:-| mag jij opleiden..
(joke)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door el1986 -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
El Hamdaoui is de arenabespelers aardig aan het plagen dus (tease um bb!) mooi spul die voetballers
|
|
|
|
el1986
|
|
|
hahaha, lach me kapot als die als nog weigerd... |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
Koevermans komt niet, Kuijt hoogstwaarschijnlijk naar Inter, Erasmus stuurde ze pas nog weg, Makaay, comeback? geloof dr niks van :P de Leeuw kwam ook niet. blijft dr nog maar een aantal over |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
amoah.. die mag van mij zeker komen, maar die zal wel niet transfer vrij zijn en akkoord gaan met 200.000 per jaar of wel |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Staaltje ongekende en keiharde prijsopdrijving. Staat een cluppie klaar om Ajax met 1 centje te overbieden en dat is OM (Olympique Marseille dus) |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 15:53 schreef Anti-020 het volgende:Koevermans komt niet, Kuijt hoogstwaarschijnlijk naar Inter, Erasmus stuurde ze pas nog weg, Makaay, comeback? geloof dr niks van :P de Leeuw kwam ook niet. blijft dr nog maar een aantal over ik denk dat v.vossen ons voorin komt versterken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zet m wel op een McDiet. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
Had Koevermans graag zien komen |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jij gooit ook alles maar in de spits. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: micheal schumacher kan ook redelijk voetballen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
MC donald ipv J.v.burgerking |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
matavz,Henrique,junker,nesu,
deze jongens zie ik graag komen, alleen jammer dat we ze niet kunnen onderhouden :( |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
een jaartje makaay zou tog een uitkomst zijn, of er moet tog nog een goede spits komen. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 16:09 schreef el1986 het volgende:matavz,Henrique,junker,nesu, deze jongens zie ik graag komen, alleen jammer dat we ze niet kunnen onderhouden :( junker zou ik ook graag zien. al heeft hij natuurlijk maar 1 goed seizoen gedraait en kunnen we hem niet betalen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 15:45 schreef sportdwaas het volgende:De volgende gasten komen nog in aanmerking: Matthew Amoah Koevermans de Leeuw Sven Kindvall (kleinzoon van..) Japie vander Gijp (achterkleinzoon van..) Mpenza Samaras Alves (op dood spoor bij Middelsburg) Constanz Kreuz (kleinzoon van..) Kuijt (inmiddels 30 en mag transfervrij weg) Makaay (overweegt comeback) William Best (kleinzoon niet van George maar van Clyde) Kermit Erasmus SLaat helemaal nergens op.....
slotje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door craven -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: craven laat jij de kip niet aanbraden?? reageer niet te serieus joh:P |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 16:10 schreef BRAYY het volgende:[..] junker zou ik ook graag zien. al heeft hij natuurlijk maar 1 goed seizoen gedraait en kunnen we hem niet betalen. jaa maar toch..ik vind het wel optie, ook al heeft die 1 lekker seizoen gedraait, dat zelfde vind ik van mounir, die voor 5 miljoen naar ajakkes verkast!veel te weinig dus.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Matavz heeft contract tot 2013!?!?! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: ik weet het niet precies, hij stond wel op deze site, hij is ook niet helemaal up to date, dus het kan goed dat het inmiddels verlengd is |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Wie weet laat Beenhakkers zich via dit forum inspireren. Brainstormen noemen ze dit bij McKinsey |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 16:26 schreef sportdwaas het volgende:Wie weet laat Beenhakkers zich via dit forum inspireren. Brainstormen noemen ze dit bij McKinsey ja wie weet, kan iemand hem even bellen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 16:26 schreef sportdwaas het volgende:Wie weet laat Beenhakkers zich via dit forum inspireren. Brainstormen noemen ze dit bij McKinsey Ik haat die LEAN hufters! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zonder geld ben ik bang dat het Berry Powel wordt ... |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: huh, wie z'n moeder??:-| |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: hahaha..meen je dat serieus?:P:P
nee, hij gaf aan terug te willen naar de graafschap |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
laten we blij wezen dat disanti niet komt. Vond het een mindere uitgave van Zvitaniets. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 16:31 schreef el1986 het volgende:[..] hahaha..meen je dat serieus?:P:P nee, hij gaf aan terug te willen naar de graafschap Ik kijk nergens van op in deze onmogelijke situatie, dus ook daarvan zou ik niet opkijken. Natuurlijk zie ook ik liever een grote naam komen zonder dat het iets kost: Julio Ricardo Cruz zit zonder club! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 16:35 schreef JanM het volgende:[..] Ik kijk nergens van op in deze onmogelijke situatie, dus ook daarvan zou ik niet opkijken. Natuurlijk zie ook ik liever een grote naam komen zonder dat het iets kost: Julio Ricardo Cruz zit zonder club! ja dan nog liever die idd. cruz blijft goud waard
UPDATE:
ik ben dr bang voor, kijk maar: dit is uitgegeve begin dit jaartal:
http://www.nusport.nl/italie/2246701/julio-ricardo-cruz-denkt-stoppen.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door el1986 -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als hij niet fit meer is houdt alles op, maar officieel is hij nog niet gestopt volgens mij. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 - 16:45 schreef JanM het volgende:Als hij niet fit meer is houdt alles op, maar officieel is hij nog niet gestopt volgens mij. als hij terug wil komen, moet die gewoon genoegen nemen met weinig tot vrijwel niks, alleen ik denk als been2been het zagen zitten in hem, had je er al wel iets van gehoort denk ik |
|
|
|