BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spitskandidaten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 27 juli 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Waarom horen we dit jaar niks over externe financiers?
Vorig jaar werd daar nog aardig veel mee betaalt.
Kuyt zou denk ik wel terug willen nu alleen ff iemand die z'n portomonee op z'n kop houd
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 27 juli 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Waarom nog een spits kopen?
Ik dacht dat we met Castaignos, Smolov, Tomasson en Cisse (Wijnaldum) genoeg kandidaten hebben.
Geef de jeugd een kans
ar
 ar - dinsdag 27 juli 2010 - 19:40   quote  deeplink  
we moeten echt een targetmen hebben ala koevermans,een spits die de baas is in de 16.
eddyy
 eddyy - dinsdag 27 juli 2010 - 19:55   quote  deeplink  
idd eentje die er eens meer dan +20 per seizoen inschiet en dat is ook Makaay helaas niet gelukt. Jongens als Houtman, Kuijt en Van Hooijdonk deden dat wel! Wees blij dat Di Santo niet komt............heeft nog niets laten zien. Koevermans zie ik daartoe bij Feyenoord wel in staat. Berg is er ook zo een en die lopen allebei bij de concurrent en niet te betalen ook! Had Feyenoord maar jaren geleden opgelet, toen waren die gasten nog te betalen en haalbaar!
ar
 ar - dinsdag 27 juli 2010 - 20:00   quote  deeplink  
berg.....dat vind ik echt DE spits.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 juli 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 15:45 schreef sportdwaas het volgende:
De volgende gasten komen nog in aanmerking:

Matthew Amoah
Koevermans
de Leeuw
Sven Kindvall (kleinzoon van..)
Japie vander Gijp (achterkleinzoon van..)
Mpenza
Samaras
Alves (op dood spoor bij Middelsburg)
Constanz Kreuz (kleinzoon van..)
Kuijt (inmiddels 30 en mag transfervrij weg)
Makaay (overweegt comeback)
William Best (kleinzoon niet van George maar van Clyde)
Kermit Erasmus
triest
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 juli 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:03 schreef Quiroz het volgende:

[..]

triest
wat jij zegt
MMM
 MMM - dinsdag 27 juli 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 19:09 schreef RedDevil1990 het volgende:
Waarom horen we dit jaar niks over externe financiers?
Vorig jaar werd daar nog aardig veel mee betaalt.
Omdat die niet gek zijn en geen zin hebben in een 2e Cissé.
craven
 craven - dinsdag 27 juli 2010 - 21:32   quote  deeplink  
pfffffff wat een gelul topic...
craven
 craven - dinsdag 27 juli 2010 - 21:32   quote  deeplink  
pfffffff wat een gelul topic...
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 27 juli 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 19:55 schreef eddyy het volgende:
idd eentje die er eens meer dan +20 per seizoen inschiet en dat is ook Makaay helaas niet gelukt. Jongens als Houtman, Kuijt en Van Hooijdonk deden dat wel! Wees blij dat Di Santo niet komt............heeft nog niets laten zien. Koevermans zie ik daartoe bij Feyenoord wel in staat. Berg is er ook zo een en die lopen allebei bij de concurrent en niet te betalen ook! Had Feyenoord maar jaren geleden opgelet, toen waren die gasten nog te betalen en haalbaar!
Ik wil je niet uit je droom helpen, maar spitsen die er 20plus inschieten komen niet naar Feyenoord op uitleenbasis zonder vergoeding en salaris etc....
Dus geef dan maar de jongens de kans die we nu hebben.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 27 juli 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:32 schreef craven het volgende:
pfffffff wat een gelul topic...
heel erg mee eens
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 27 juli 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Beenhakker is op weg naar Zweden, via Hamburg, om Denni Avdic van Elfsborg te contracteren. Zie ook elders op dit forum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juli 2010 door sportdwaas --
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 juli 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:55 schreef jozoo het volgende:
Haal gewoon Angalos Chariseas.
sterf
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 27 juli 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 19:55 schreef eddyy het volgende:
idd eentje die er eens meer dan +20 per seizoen inschiet en dat is ook Makaay helaas niet gelukt. Jongens als Houtman, Kuijt en Van Hooijdonk deden dat wel! Wees blij dat Di Santo niet komt............heeft nog niets laten zien. Koevermans zie ik daartoe bij Feyenoord wel in staat. Berg is er ook zo een en die lopen allebei bij de concurrent en niet te betalen ook! Had Feyenoord maar jaren geleden opgelet, toen waren die gasten nog te betalen en haalbaar!
dit bedoel ik nu met Avdic. Nu halen
JanM
 JanM - woensdag 28 juli 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Ben ik hier de enige die wel iets ziet in die Michael de Leeuw van Veendam? Er was sprake van een faillissement van Veendam en dan zou hij automatisch transfervrij zijn en ook zou Groningen hem voor ik meen € 1 mln overnemen om een faillissement te voorkomen. Volgens mij is dat allemaal niet gebeurd en staat hij nog steeds onder contract bij Veendam, toch? Ik weet het, er is helemaal geen geld voor een transfersom, maar dit zijn wel de spelers die er maar zo binnen een paar jaar ook 25 in de Eredivisie maken ... En die Avdic, daar weet helemaal niemand iets van, dus dat moet je maar helemaal afwachten.
BRAYY
 BRAYY - woensdag 28 juli 2010 - 14:44   quote  deeplink  
hij wil niet terug heeft ie al gezegt hij wil dat wij hem herinneren als de cruz die we kennen uit rotterdam zuid.

die ene cruz dus die de ene week wereldtop was in de nederlandse competitie en de andere week de uitstraling van een amateur had.

ik was wel altijd fan van hem overigens.
KKL
 KKL - woensdag 28 juli 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 14:32 schreef JanM het volgende:
Ben ik hier de enige die wel iets ziet in die Michael de Leeuw van Veendam? Er was sprake van een faillissement van Veendam en dan zou hij automatisch transfervrij zijn en ook zou Groningen hem voor ik meen € 1 mln overnemen om een faillissement te voorkomen. Volgens mij is dat allemaal niet gebeurd en staat hij nog steeds onder contract bij Veendam, toch? Ik weet het, er is helemaal geen geld voor een transfersom, maar dit zijn wel de spelers die er maar zo binnen een paar jaar ook 25 in de Eredivisie maken ... En die Avdic, daar weet helemaal niemand iets van, dus dat moet je maar helemaal afwachten.
zoveel woorden typen en midden in je verhaal zeggen dat hij (de Leeuw) geld kost (1 miljoen) en tot de conclusie komt dat we geen centen hebben hahahahahaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2010 door KKL --
ar
 ar - woensdag 28 juli 2010 - 14:51   quote  deeplink  
ik ook.die wedstrijd tegen juve....de rillingen komen weer boven als ik er aan denk.
KKL
 KKL - woensdag 28 juli 2010 - 14:55   quote  deeplink  
wat een sfeer toen in de Kuip....samen met OM thuis de mooiste!

Del Pierro heeft later in de VI gezegd nog nooit zoveel passie,herrie en haat tegen Juve beleefd in een ander stadion.....mooiste compliment voor een supporter!
BRAYY
 BRAYY - woensdag 28 juli 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 14:55 schreef KKL het volgende:
wat een sfeer toen in de Kuip....samen met OM thuis de mooiste!

Del Pierro heeft later in de VI gezegd nog nooit zoveel passie,herrie en haat tegen Juve beleefd in een ander stadion.....mooiste compliment voor een supporter!
zo moet het weer worden he!!!!
KKL
 KKL - woensdag 28 juli 2010 - 15:01   quote  deeplink  
heeft met alles te maken en we weten onderhand wel waaraan het ligt
JanM
 JanM - woensdag 28 juli 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 14:49 schreef KKL het volgende:

[..]

zoveel woorden typen en midden in je verhaal zeggen dat hij (de Leeuw) geld kost (1 miljoen) en tot de conclusie komt dat we geen centen hebben hahahahahaa
Ik vind het gewoon vreemd dat je helemaal niets meer over die gozer hoort. Misschien is er met Veendam iets anders te regelen dan een transfersom???
ar
 ar - woensdag 28 juli 2010 - 15:02   quote  deeplink  
1 grote extase was het... heerlijk! dat we uit 4 of 5-1 aan de klote kregen,en thuis winnen met een fantastische cruz.
KKL
 KKL - woensdag 28 juli 2010 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:01 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon vreemd dat je helemaal niets meer over die gozer hoort. Misschien is er met Veendam iets anders te regelen dan een transfersom???
dat wij bv een satelliet club worden van Veendam?
JanM
 JanM - woensdag 28 juli 2010 - 15:06   quote  deeplink  
Whahahahahaha Ik dacht meer aan een ruil of een huur met optie tot koop en/of een deal met een clausule dat Veendam een deel van de transfersom ontvangt bij doorverkoop.
KKL
 KKL - woensdag 28 juli 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:06 schreef JanM het volgende:
Whahahahahaha Ik dacht meer aan een ruil of een huur met optie tot koop en/of een deal met een clausule dat Veendam een deel van de transfersom ontvangt bij doorverkoop.
dat gebeurd bij 99% van alle transfers tegenwoordig al
BRAYY
 BRAYY - woensdag 28 juli 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:01 schreef KKL het volgende:
heeft met alles te maken en we weten onderhand wel waaraan het ligt
ja, ik hoop ooit weer zon tijd in de kuip (of het nieuwe stadion) te beleven.
FR-88
 FR-88 - donderdag 29 juli 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Het gerucht gaat in Marokko dat Feyenoord Yassine Salhi op de verlanglijst heeft staan...

http://www.youtube.com/watch?v=OHYANx1POVU

Eerste 2 goals zijn van hem, zo te zien is hij 2-benig en fysiek sterk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door FR-88 --
sevillana
 sevillana - donderdag 29 juli 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 20:29 schreef FR-88 het volgende:
Het gerucht gaat in Marokko dat Feyenoord Yassine Salhi op de verlanglijst heeft staan...

http://www.youtube.com/watch?v=OHYANx1POVU

Eerste 2 goals zijn van hem, zo te zien is hij 2-benig en fysiek sterk
is dat soms een neefje van Mounir El H.?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2010 - 09:56   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Tim janssen

http://www.givemefootball.com/pfa-transfer-list

keuze zat

Edward Adjei-Kyem
Adeola Akinbiyi
Jeremie Aliadiere

etc
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 30 juli 2010 - 10:12   quote  deeplink  
scheelt weer 3 topics
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 30 juli 2010 - 11:33   quote  deeplink  
anders halen we gewoon Adil Ramzi..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 30 juli 2010 - 13:41   quote  deeplink  
ja doen!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 11:33 schreef Quiroz het volgende:
anders halen we gewoon Adil Ramzi..
waarom Atilla Ladinsky niet eens polsen voor een terugkeer?
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 30 juli 2010 - 14:07   quote  deeplink  
Ali El Kathabbi! Pius Ikedia! René Bot! Joep van den Ouweland!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2010 - 14:10   quote  deeplink  
john-van-loen.jpg
specialone
 specialone - vrijdag 30 juli 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 15:58 schreef el1986 het volgende:

[..]

micheal schumacher kan ook redelijk voetballen..
waarom beenhakker niet zelf in de spits,
hoeft ie niet verder te zoeken.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 30 juli 2010 - 18:05   quote  deeplink  
Alleen het net dan
DJFR
 DJFR - vrijdag 30 juli 2010 - 18:52   quote  deeplink  
hoorde dat houtman dubbel functie heeft gekregen!! speaker en spits :D
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - vrijdag 30 juli 2010 - 18:58   quote  deeplink  
Ik heb diep respect voor Leo Beenhakker dat hij de moed op kan brengen om nog maar steeds door te gaan met zijn zoektocht naar een nieuwe spits, terwijl hij bijna vooruit kan weten dat Gudde alles in het werk zal stellen om wat hij ook doet, te dwarsbomen. Was vdH de Stalin aan de Maas, Gudde is nog een graadje erger, voor mij de Hitler van het Maasgebouw. Als alles zo doorgaat laat hij straks een rokende puinhoop achter. Nou nee, niet helemaal, wel een nieuw stadion, gebouwd door zijn vriendjes, maar daarin speelt dan een totaal verpauperde Jupiter League club.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 30 juli 2010 - 19:19   quote  deeplink  
Niet zoveel gezeik op Gudde, hij is ook maar een tonnenverdiener

(reactie van een puber)
JanM
 JanM - vrijdag 30 juli 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 18:58 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Ik heb diep respect voor Leo Beenhakker dat hij de moed op kan brengen om nog maar steeds door te gaan met zijn zoektocht naar een nieuwe spits, terwijl hij bijna vooruit kan weten dat Gudde alles in het werk zal stellen om wat hij ook doet, te dwarsbomen. Was vdH de Stalin aan de Maas, Gudde is nog een graadje erger, voor mij de Hitler van het Maasgebouw. Als alles zo doorgaat laat hij straks een rokende puinhoop achter. Nou nee, niet helemaal, wel een nieuw stadion, gebouwd door zijn vriendjes, maar daarin speelt dan een totaal verpauperde Jupiter League club.
Lekker positief kerel! De Pluto League, ik bedoel JupiLer League is echt heeeeel ver weg hoor, zelfs met de jonge selectie die Feyenoord nu heeft en ook zonder een nieuwe spits. Als ze daarmee niet in het linker rijtje kunnen eindigen wordt Excelsior dit jaar kampioen! Give it some time en het komt uiteindelijk weer goed. Met zoveel goeie jeugdspelers in aantocht en verstandig beleid (dat wordt nu gevoerd!) is Feyenoord over een paar jaar weer titelkandidaat. Dus ik zeg KAMPIOEN in het nieuwe stadion! Prettig weekend allemaal!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 juli 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 18:58 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Ik heb diep respect voor Leo Beenhakker dat hij de moed op kan brengen om nog maar steeds door te gaan met zijn zoektocht naar een nieuwe spits, terwijl hij bijna vooruit kan weten dat Gudde alles in het werk zal stellen om wat hij ook doet, te dwarsbomen. Was vdH de Stalin aan de Maas, Gudde is nog een graadje erger, voor mij de Hitler van het Maasgebouw. Als alles zo doorgaat laat hij straks een rokende puinhoop achter. Nou nee, niet helemaal, wel een nieuw stadion, gebouwd door zijn vriendjes, maar daarin speelt dan een totaal verpauperde Jupiter League club.
Dit vind ik nu eens een punt waar je Gudde niet op kan afrekenen. ER IS GEWOON GEEN GELD! Als hij niet zo te werk ging hadden wij ook punten in mindering gehad. Het is inderdaad een Hitler in het Maasgebouw maar financieel kan hij niet anders.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 30 juli 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Feyenoord kan maar op 2 manieren gered worden
of we wachten geduldig een jaar of 10
of Feyenoord word gekocht door iemand.
Ik weet trouwens wel dat als Feyenoord de groepsfase van de Europa cup niet doorstaat dat het dan nood gedwongen 50 personeelsmensen eruit moet gooie.
En dan bedoel ik een kok, ober verkoper van fanshop etc etc
Dus niet de technische staf ofzo
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 juli 2010 - 19:28   quote  deeplink  
Wat dacht je van stewards??? ik ben al 20 stewards tegen gekomen voordat ik eindelijk op het vak zit. Driekwart weet daarvan niet eens wat ze nu eigenlijk moeten doen of ze doen gewoon niet wat ze moeten doen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2010 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 18:58 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Ik heb diep respect voor Leo Beenhakker dat hij de moed op kan brengen om nog maar steeds door te gaan met zijn zoektocht naar een nieuwe spits, terwijl hij bijna vooruit kan weten dat Gudde alles in het werk zal stellen om wat hij ook doet, te dwarsbomen. Was vdH de Stalin aan de Maas, Gudde is nog een graadje erger, voor mij de Hitler van het Maasgebouw. Als alles zo doorgaat laat hij straks een rokende puinhoop achter. Nou nee, niet helemaal, wel een nieuw stadion, gebouwd door zijn vriendjes, maar daarin speelt dan een totaal verpauperde Jupiter League club.
De teribg, gast. ken je ook nog een ander liedje?
deze kent iedereen nu wel.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 30 juli 2010 - 19:35   quote  deeplink  
Vader Jacob, vader Jacob
slaapt gij nog.............

Beter stylzz?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 30 juli 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 19:23 schreef RedDevil1990 het volgende:

Ik weet trouwens wel dat als Feyenoord de groepsfase van de Europa cup niet doorstaat dat het dan nood gedwongen 50 personeelsmensen eruit moet gooie.
En dan bedoel ik een kok, ober verkoper van fanshop etc etc
Dus niet de technische staf ofzo
en hoe weet jij dat dan??.............

Grootste gelul wat er is als je het mij vraagt. Er zit echt geen miljoenen verschil tussen wel of niet groepsfase halen. je gaat op basis daarvan echt niet een kwart van je personeel eruit gooien.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 30 juli 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Van me oom gehoord en die kent weer iemand die bij feyenoord in de keuken staat.
Die had dat verteld dat die voor de zekerheid al naar ander werk was gaan zoeken vanwege mijn eerder genoemde rede.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spitskandidaten









0.0103368