|
|
RedDevil1990
|
|
|
Edwin van der sar ( is begonnen als spits, misschien kan die het nog) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Waar is Vennegoor naar toe? Voor een jaartje overbrugging is dat toch wel een optie? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Niks Vennegoor. Mario wou zonodig dat we druk zette op de verdediging en daarvoor moest Makaay wijken. Als ie nou die houten klaas van een Hesselink neemt, neem ik m niet meer serieus. Of Leo niet. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat ben ik ook weer met je eens! |
|
|
|
|
biak
|
|
|
genoten van Tiendally hoor ik niets meer van was afgeschreven . zeer goede verdediger jammer feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 22:10 schreef biak het volgende:genoten van Tiendally hoor ik niets meer van was afgeschreven . zeer goede verdediger jammer feyenoord. Eens. Speelde weer goed vandaag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 22:10 schreef biak het volgende:genoten van Tiendally hoor ik niets meer van was afgeschreven . zeer goede verdediger jammer feyenoord. respecteer die man dan en schrijf zn naam goed...
overigens, die heeft genoeg kansen gehad in de kuip en geblunderd ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 - 22:11 schreef Stylzz het volgende:[..] respecteer die man dan en schrijf zn naam goed... overigens, die heeft genoeg kansen gehad in de kuip en geblunderd ook. Oneens. Niet veel kansen gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Speelde onder Verbeek ook gewoon goed. Maar toen kwam Vlemmings opeens aanzetten met Leerdam als rechtsback, onbegrijpelijk.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: oneens met jou, kon niet onder druk voetballen |
|
|
|