BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland onderhandelt met nieuwe club

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
joepje3
 joepje3 - dinsdag 27 juli 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Kevin Hofland neemt vermoedelijk nog deze week afscheid van Feyenoord. De verdediger is niet met de eerste selectie meegegaan naar het trainingskamp in Portugal, omdat de zaakwaarnemer van Hofland één dezer dagen een transfer voor zijn cliënt wil afronden. Naar welke club de mandekker gaat, maakt Feyenoord niet bekend.

Mocht de komende dagen blijken dat de overgang geen doorgang zal vinden, dan zal de routinier zich alsnog melden in het trainingskamp, zo meldt de club op haar website. Feyenoord verblijft en traint de komende dagen in het Spaanse Isla Canela en speelt daar twee oefenwedstrijden: tegen Benfica en Aston Villa. Hofland zal in deze duels dus waarschijnlijk niet meespelen.

De 31-jarige verdediger heeft een tot 2011 doorlopend contract, maar mag vertrekken omdat hij met zijn hoge salaris fors op de begroting drukt en bovendien geen basisspeler is. Hofland heeft er drie seizoenen opzitten en kwam in het afgelopen seizoen slechts tot acht competitiewedstrijden. In totaal kwam hij tot 55 competitieduels voor Feyenoord, waarin hij drie keer scoorde.
Bron: VoetbalZone

Wat vinden we er van?
fredje
 fredje - dinsdag 27 juli 2010 - 20:32   quote  deeplink  
Prima zaak!! dromen worden werkelijkheid
joepje3
 joepje3 - dinsdag 27 juli 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Ja, maar laten we even logisch nadenken.. wat nu als Vlaar/Bahia geblesseerd raakt of weggaat?
fredje
 fredje - dinsdag 27 juli 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 20:33 schreef joepje3 het volgende:
Ja, maar laten we even logisch nadenken.. wat nu als Vlaar/Bahia geblesseerd raakt of weggaat?
De Vrij
joepje3
 joepje3 - dinsdag 27 juli 2010 - 20:40   quote  deeplink  
De Vrij? Laten we eerlijk zijn, hij heeft nu 1 seizoen aardig gepresteerd maar hier kun je nog geen elftal op bouwen. Daarnaast vind ik hem aan de zijkant een stuk beter dan in het midden. Hij is vrij licht, en dat is voor een CV niet erg prettig.

Ik neem aan dat Beenhakker ook nog met een vervanger bezig is.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 27 juli 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Ik vind hofland zeker bruikbaar maar salaris is te hoog dus blij zijn al krijg je nog 1 mil voor m en dan wegdoen
joepje3
 joepje3 - dinsdag 27 juli 2010 - 20:49   quote  deeplink  
Punt is dat we helemaal niets krijgen: vorig jaar hebben ze aangegeven dat hij transfervrij mag vertrekken als hij een club kan vinden.
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 27 juli 2010 - 20:58   quote  deeplink  
te duur voor de bank, indien hij vertrekt zal Nieveld wel komen of zo.....of Bruma komt weer....dit keer met zijn sjelsie tas en scheendekkers
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 juli 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Idd te duur voor de bank, maar wat een fantastische gozer! Verdiend een mooi afscheid!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 juli 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 20:33 schreef joepje3 het volgende:
Ja, maar laten we even logisch nadenken.. wat nu als Vlaar/Bahia geblesseerd raakt of weggaat?
maar als we ff logisch nadenken, hij heeft bijna niet gespeeld en die keren dat ie speelde was het duidelijk geen vooruitgang. Dag Kevin bedankt voor je inzet en veel geluk verder.
joepje3
 joepje3 - dinsdag 27 juli 2010 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

maar als we ff logisch nadenken, hij heeft bijna niet gespeeld en die keren dat ie speelde was het duidelijk geen vooruitgang. Dag Kevin bedankt voor je inzet en veel geluk verder.
Absoluut mee eens, maar we moeten simpelweg wel een back-up hebben. Dan gooi ik er maar een cliché uit: je bent zo sterk als je bank. Hofland was matig en vaak geblesseerd, maar had wel een goede inzet en stond altijd klaar wanneer nodig.
fredje
 fredje - dinsdag 27 juli 2010 - 21:12   quote  deeplink  
Vandaar bedankt
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 juli 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:06 schreef joepje3 het volgende:

[..]

Absoluut mee eens, maar we moeten simpelweg wel een back-up hebben. Dan gooi ik er maar een clich� uit: je bent zo sterk als je bank. Hofland was matig en vaak geblesseerd, maar had wel een goede inzet en stond altijd klaar wanneer nodig.
De Vrij, Schenkeveld, Fer een linie terug, opties genoeg.
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 27 juli 2010 - 21:37   quote  deeplink  
volgens Feyenoordwatcher Martijn Krabbendam is het Larnarca uit Cyprus, althans dat twittert hij
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 27 juli 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:37 schreef Madhopfc het volgende:
volgens Feyenoordwatcher Martijn Krabbendam is het Larnarca uit Cyprus, althans dat twittert hij
als het maar geen verhuur wordt. Kan zijn hond mee...
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:37 schreef Madhopfc het volgende:
volgens Feyenoordwatcher Martijn Krabbendam is het Larnarca uit Cyprus, althans dat twittert hij
goede club
craven
 craven - dinsdag 27 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
voor hofland wel....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 27 juli 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:39 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

als het maar geen verhuur wordt. Kan zijn hond mee...
Die zou de eerste 4 maande wel in qarataine moeten.
Dus die gaat niet
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 juli 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:42 schreef jozoo het volgende:
Jammer dat het nooit wat is geworden met hem bij Feyenoord.Een goeie jongen.
eens!
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 27 juli 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Ik had er ook meer van verwacht. Maar ja...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 27 juli 2010 - 21:43   quote  deeplink  
dag!!!!!!!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 juli 2010 - 21:44   quote  deeplink  
hoi
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 27 juli 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd of hij echt gaat. Als ik naar zn privesituatie kijk met zn ernstig zieke zoontje lijkt het me fijner om in regio Rdam te wonen dan in Cyprus.
En als je zoontje zo ziek is, ga je ook niet naar het buitenland. Helemaal als je hier ook al een vermogen verdiend.
En sportief is het ook geen verbetering.

Kortom: Het zou mij verbazen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 27 juli 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:44 schreef Quiroz het volgende:
hoi
ga slapen
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 juli 2010 - 21:47   quote  deeplink  
hunebed!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 27 juli 2010 - 21:48   quote  deeplink  
achmed!

oh, sorry die was te erg;)
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 27 juli 2010 - 21:49   quote  deeplink  
hunebed!
sevillana
 sevillana - dinsdag 27 juli 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 - 21:45 schreef scarface1979 het volgende:
Ik ben benieuwd of hij echt gaat. Als ik naar zn privesituatie kijk met zn ernstig zieke zoontje lijkt het me fijner om in regio Rdam te wonen dan in Cyprus.
En als je zoontje zo ziek is, ga je ook niet naar het buitenland. Helemaal als je hier ook al een vermogen verdiend.
En sportief is het ook geen verbetering.

Kortom: Het zou mij verbazen.
ben ook benieuwd, voor Feyenoord is het beter als hij vertrekt, voor hem (zoon) prive misschien niet. we wachten het af en lezen het verder wel.
paco
 paco - dinsdag 27 juli 2010 - 22:57   quote  deeplink  
ja hoor nog een verdediger weg we gaan lekker
paco
 paco - dinsdag 27 juli 2010 - 22:57   quote  deeplink  
ja hoor nog een verdediger weg we gaan wel lekker zo
Jeroen.
 Jeroen. - woensdag 28 juli 2010 - 00:30   quote  deeplink  
Strikje eromheen en uitzwaaien!
Mooi afscheid me reet. Verdient dik een miljoen heeft nooit gepresteerd.
Alleen omdat die ging janken bij zijn doelpunt.

Ik zeg leuk dat die er was, leuker dat die weggaat
kale co
 kale co - woensdag 28 juli 2010 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 00:30 schreef Jeroen. het volgende:
Strikje eromheen en uitzwaaien!
Mooi afscheid me reet. Verdient dik een miljoen heeft nooit gepresteerd.
Alleen omdat die ging janken bij zijn doelpunt.

Ik zeg leuk dat die er was, leuker dat die weggaat
nee omdat hij een erg ziek kindje had mischien moet je eens nadenken over de belangrijke dingen in het leven zoiets heeft inpakt gehad op die jongen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 09:09   quote  deeplink  
Inderdaad.
op de mentaliteit van Hofland valt ook niets aan te merken.

Wel op zn hond overigens.
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 28 juli 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Kevin is een prima gast, heeft een zware periode achter de rug. Jammer als hij weg gaat is niet veel minder dan Bahia. We kunnen een probleem krijgen als er een blessure centraal komt maar dat zien we dan wel.
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 28 juli 2010 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 00:30 schreef Jeroen. het volgende:
Strikje eromheen en uitzwaaien!
Mooi afscheid me reet. Verdient dik een miljoen heeft nooit gepresteerd.
Alleen omdat die ging janken bij zijn doelpunt.

Ik zeg leuk dat die er was, leuker dat die weggaat
Net nieuw hier en ik heb het nu al met je gehad!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 09:33 schreef feyenoordq het volgende:
Kevin is een prima gast, heeft een zware periode achter de rug. Jammer als hij weg gaat is niet veel minder dan Bahia. We kunnen een probleem krijgen als er een blessure centraal komt maar dat zien we dan wel.
Niet veel minder, wel veel ouder.
Qua inzet zijn ze gelijk.
fey12
 fey12 - woensdag 28 juli 2010 - 10:21   quote  deeplink  
dat is typisch Feyenoord. Wie biedt er nou aan een speler van 28 jaar die vaak blessureleed heeft gehad een contract tot zn 32e. Met nog eens 20.000 euro als loon.
Daar tegenover heb je echte talenten als De Guzman, Castaignos, Fer, Wijnaldum, Mulder (die je bij hun eerste contract kan laten tekenen voor een laag basisloon en daar tegenover een fee per wedstrijd zet) vastliggen tot 2011 en 2012. Klopt weer geen reet van bij dat Feyenoord bestuur, echt niet!! Ze moeten eens leren wat slimmer te worden. Hofland hadden ze een contract voor 2 jaar moeten geven met een optie van nog eens 2 jaar. Deels loon, deels loon als hij speelt. Verder al bovenstaande talenten hadden voor wat ze betaald krijgen sinds hun eerste contract al 5 jaar vast moeten liggen met een optie van nog eens 2 of drie jaar.
Dan had je De Guzman gewoon nog onder contract gehad en Castaignos (welke elke topclub al wil hebben) tot 2016 ipv 2013. Echt waar, ze missen bij Feyenoord een goede samenwerking tussen zakenmensen (zijn er nog niet) en mensen met goede beoordelingskwaliteiten (zoals Beenhakker en Been)!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 10:25   quote  deeplink  
Je praat peop.

In de FIFA-reglementen is opgenomen dat spelers onder de 18 jaar geen spelerscontracten mogen aangaan voor langer dan drie jaar. Dat is een beschermingsmaatregel vanuit de FIFA. In diezelfde reglementen is ook opgenomen dat iedere clausule die in een dergelijk contract toch verwijst naar een langere contractduur dan die drie jaar, niet geldig is

En de rest ga ik helemaal niet op in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2010 door Stylzz --
Milo
 Milo - woensdag 28 juli 2010 - 10:33   quote  deeplink  
Hofland weg! wat een mooi bericht om te lezen op de woensdag ochtend!
kale co
 kale co - woensdag 28 juli 2010 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 10:33 schreef Milo het volgende:
Hofland weg! wat een mooi bericht om te lezen op de woensdag ochtend!
Hij heeft het niet gemaakt milo en ok verdiende te veel maar gelet op zijn prive omstandigheden heb ik daar wel begrip voor vindt een landzaat/de cler veel erger die hebben niks gepresteerd en ja die hebben niet meegemaakt wat hij meemaakt,

Heb zelf van dichtbij alfred schreuder meegemaakt en moet zeggen dat gaat je niet in de koude kleren zitten
fey12
 fey12 - woensdag 28 juli 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 10:25 schreef Stylzz het volgende:
Je praat peop.

In de FIFA-reglementen is opgenomen dat spelers onder de 18 jaar geen spelerscontracten mogen aangaan voor langer dan drie jaar. Dat is een beschermingsmaatregel vanuit de FIFA. In diezelfde reglementen is ook opgenomen dat iedere clausule die in een dergelijk contract toch verwijst naar een langere contractduur dan die drie jaar, niet geldig is

En de rest ga ik helemaal niet op in.
Oh ja, Dus Castaignos heeft op het moment een 3 jarig contract tot 2011, getekend terwijl hij nog geen 18 was. En die optie voor 2 jaar is volgens jou ineens niet meer geldig die hem tot 2013 aan de club verbind. Nou dan zou ik niet meer wachten als ik Arsenal was!

Verder is het natuurlijk niet zo dat er bij Feyenoord weet ik veel hoeveel spelers gratis of voor bijna nix zijn vertrokken omdat hun contracten te kort waren en niet meer wilde bij tekenen. Tuurlijk joh....nee je hebt helemaal gelijk. Feyenoord heeft het uitstekend gedaan de afgelopen jaren, zowel sportief als financieel.
Milo
 Milo - woensdag 28 juli 2010 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 10:44 schreef kale co het volgende:

[..]

Hij heeft het niet gemaakt milo en ok verdiende te veel maar gelet op zijn prive omstandigheden heb ik daar wel begrip voor vindt een landzaat/de cler veel erger die hebben niks gepresteerd en ja die hebben niet meegemaakt wat hij meemaakt,

Heb zelf van dichtbij alfred schreuder meegemaakt en moet zeggen dat gaat je niet in de koude kleren zitten
Dat weet ik co, maar het gaat mij niet om de persoon hofland maar om de voetballer hofland.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 28 juli 2010 - 11:29   quote  deeplink  
Ja en de voetballer Hofland verdiend te veel om op de bank te zitten.
Scheelt Fey weer een hoop centjes op de begroting.
Dus goede zaak, want ook zonder Hofland haal je Europees voetbal
Vismeloen
 Vismeloen - woensdag 28 juli 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Heel fijn. Feyenoord is de jeugd! Top.

Nu de Cler nog, daar heb je ook niks aan.
Vismeloen
 Vismeloen - woensdag 28 juli 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Heel fijn. Feyenoord is de jeugd! Top.

Nu de Cler nog, daar heb je ook niks aan.
kale co
 kale co - woensdag 28 juli 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 11:08 schreef Milo het volgende:

[..]

Dat weet ik co, maar het gaat mij niet om de persoon hofland maar om de voetballer hofland.
daar heb je gelijk in
kale co
 kale co - woensdag 28 juli 2010 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 11:29 schreef scarface1979 het volgende:
Ja en de voetballer Hofland verdiend te veel om op de bank te zitten.
Scheelt Fey weer een hoop centjes op de begroting.
Dus goede zaak, want ook zonder Hofland haal je Europees voetbal
ook dat is waar maar in iedergeval bedankt voor z,n inzet en mazzzl
de cler ook mee
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 10:54 schreef fey12 het volgende:

[..]

Oh ja, Dus Castaignos heeft op het moment een 3 jarig contract tot 2011, getekend terwijl hij nog geen 18 was. En die optie voor 2 jaar is volgens jou ineens niet meer geldig die hem tot 2013 aan de club verbind. Nou dan zou ik niet meer wachten als ik Arsenal was!

Verder is het natuurlijk niet zo dat er bij Feyenoord weet ik veel hoeveel spelers gratis of voor bijna nix zijn vertrokken omdat hun contracten te kort waren en niet meer wilde bij tekenen. Tuurlijk joh....nee je hebt helemaal gelijk. Feyenoord heeft het uitstekend gedaan de afgelopen jaren, zowel sportief als financieel.
3 jaar dat klopt, dat mag, langer niet.
En die clausule is inderdaad niet rechtsgeldig. Althans, dat is het laatste wat er over geschreven is, zoek het maar even op.

Noem eens meer voorbeelden dan broodjood de Guzman? Wie is er nog meer gratis weggewandeld?
JanM
 JanM - woensdag 28 juli 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Mocht Vlaar ook nog verkocht worden (wat ik niet hoop en eigenlijk ook niet verwacht, maar ja, Feyenoord heeft laten vallen dat spelers voor € 5 mln verkocht zullen worden) wordt de spoeling qua verdedigers wel een beetje erg dun ...
moa
 moa - woensdag 28 juli 2010 - 14:34   quote  deeplink  
De Vrij, Martins Indi, Schenkeveld en Nieveld zijn allemaal spelers die centraal achterin kunnen spelen.

Bovendien verdient Kevin meer dan die vier jongens bij elkaar en is hij niet (veel) beter. Kevin veel plezier op Cyprus!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland onderhandelt met nieuwe club









0.0110509