BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland onderhandelt met nieuwe club

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BRAYY
 BRAYY - woensdag 28 juli 2010 - 14:42   quote  deeplink  
een beetje respect voor kevin hofland. het is niet een gevalletje judasthan de guzman. feyenoord heeft hofland dat salaris geboden niet andersom en zn prive situatie heetf natuurlijk invloed gehad maar buiten dat is hij altijd blijven strijden wanneer hij in het veld stond. ik ben zn winnende doelpunt en de tranen tegen heerenveen nog nie vergeten.

voor feyenoord beter als ie gaat, er staat toch wel weer een jeugdspeler op.
voor kevin zelf ook beter hij verdient een betere afsluiting van zn carriere dan op de bank ergens in de nederlandse competitie, of op maandagavond.
willempje
 willempje - woensdag 28 juli 2010 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 10:44 schreef kale co het volgende:

[..]
t een landzaat/de cler veel erger die hebben niks gepresteerd en ja die hebben niet meegemaakt wat hij meemaakt,

dan ben je toch niet goed op de hoogte, want het pasgeboren zoontje van Denny heeft een aantal weken na zijn geboorte ook een tijd in het ziekenhuis gelegen, en ondanks dat was Denny wel aan het knokken voor zijn basisplaats. Hij heeft ook nachten in het ziekenhuis gezeten om s'ochtends weer afgelost te worden door zijn vrouw.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 28 juli 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 10:21 schreef fey12 het volgende:
ze missen bij Feyenoord een goede samenwerking tussen zakenmensen (zijn er nog niet) en mensen met goede beoordelingskwaliteiten (zoals Beenhakker en Been)!!!
goh, en laat nou die Beenhakker en Been hebben besloten om hem transfervrij weg te laten gaan. Dit heeft niets met het bestuur te maken, maar met het feit dat er geen geld is bij Feyenoord. Lees het dubbel interview met Gudde en Beenhakker in VI, misschien dat je er dan iets van gaat snappen.
Deze stap heeft alles te maken met zijn privéproblemen. Dus denk eerst eens na voordat je met de meest grote onzin aan komt.
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 28 juli 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 10:44 schreef kale co het volgende:

[..]

Hij heeft het niet gemaakt milo en ok verdiende te veel maar gelet op zijn prive omstandigheden heb ik daar wel begrip voor vindt een landzaat/de cler veel erger die hebben niks gepresteerd en ja die hebben niet meegemaakt wat hij meemaakt,

Heb zelf van dichtbij alfred schreuder meegemaakt en moet zeggen dat gaat je niet in de koude kleren zitten
Nog zo'n hersenloze....Ook Denny Landzaat heeft moeten knokken voor zijn kindje die in het ziekenhuis lag. En dan ook nog opbrengen om er altijd te staan als het nodig was. Maar het enige dat de meeste hersenloze hier kunnen doen is zeiken over het salaris van de meeste spelers.
Even een vraagje terug, ik ga er van uit dat je zelf ook werkt, als jij nu een aanbieding zou krijgen om per jaar 1,5 miljoen te verdienen bij een andere baas, zou jij dan nee zeggen? En als dan blijkt dat jij voor die 1,5 miljoen maar halve dagen hoeft te werken, heb jij er dan problemen mee?
Doe niet zo hypocriet, iedereen zou voor het geld kiezen.
Bij Hofland komt daar ook nog eens zijn privéproblemen bij. Dus ga nou niet zitten zeiken over mentaliteit, want die hebben eerdergenoemde spelers meer in hun kleine teen zitten dan jij in je hele lijf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2010 door henkie1969 --
Milo
 Milo - woensdag 28 juli 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 14:42 schreef BRAYY het volgende:
een beetje respect voor kevin hofland. het is niet een gevalletje judasthan de guzman. feyenoord heeft hofland dat salaris geboden niet andersom en zn prive situatie heetf natuurlijk invloed gehad maar buiten dat is hij altijd blijven strijden wanneer hij in het veld stond. ik ben zn winnende doelpunt en de tranen tegen heerenveen nog nie vergeten.

voor feyenoord beter als ie gaat, er staat toch wel weer een jeugdspeler op.
voor kevin zelf ook beter hij verdient een betere afsluiting van zn carriere dan op de bank ergens in de nederlandse competitie, of op maandagavond.
Rot op! zo ken ik er nog wel 100! vergeten? wat dhr hofland geflikt heeft bij dhr verbeek!
judas!
moa
 moa - woensdag 28 juli 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:14 schreef Milo het volgende:

[..]

Rot op! zo ken ik er nog wel 100! vergeten? wat dhr hofland geflikt heeft bij dhr verbeek!
judas!
Hou toch of, het is een godsgeschenk dat Verbeek opgerot is, die tering rambo heeft onze club alleen maar nog verder de vernieling in geholpen. Momenteel is onze krachtpatser bezig om AZ te ontmantelen, welke mongool gooit er nu Dembele, Hamdoui en Romero direct uit de selectie nog voordat er uberhaupt sprake is van een transfer zelfs maar interesse...??
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:14 schreef Milo het volgende:

[..]

Rot op! zo ken ik er nog wel 100! vergeten? wat dhr hofland geflikt heeft bij dhr verbeek!
judas!
Verbeek was een loser, blij dat ie opgetieft is.
Milo
 Milo - woensdag 28 juli 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:21 schreef moa het volgende:

[..]

Hou toch of, het is een godsgeschenk dat Verbeek opgerot is, die tering rambo heeft onze club alleen maar nog verder de vernieling in geholpen. Momenteel is onze krachtpatser bezig om AZ te ontmantelen, welke mongool gooit er nu Dembele, Hamdoui en Romero direct uit de selectie nog voordat er uberhaupt sprake is van een transfer zelfs maar interesse...??
moa moa toch dit valt me tegen van je!
Milo
 Milo - woensdag 28 juli 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Verbeek was een loser, blij dat ie opgetieft is.
heracles?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:28 schreef Milo het volgende:

[..]

heracles?
kutboeren
Jeroen.
 Jeroen. - woensdag 28 juli 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 08:52 schreef kale co het volgende:

[..]

nee omdat hij een erg ziek kindje had mischien moet je eens nadenken over de belangrijke dingen in het leven zoiets heeft inpakt gehad op die jongen
Dat kan allemaal wel zo zijn, en ik vindt het heel rot voor die jonge.
Maar je moet niet vergeten dat we een sportclub zijn, en dat we moeten presteren.

En ja, wie niet presteerd en te duur kost mag weg zo simpel.
Met alle respect voor Kevin Hofland!
kale co
 kale co - woensdag 28 juli 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:09 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Nog zo'n hersenloze....Ook Denny Landzaat heeft moeten knokken voor zijn kindje die in het ziekenhuis lag. En dan ook nog opbrengen om er altijd te staan als het nodig was. Maar het enige dat de meeste hersenloze hier kunnen doen is zeiken over het salaris van de meeste spelers.
Even een vraagje terug, ik ga er van uit dat je zelf ook werkt, als jij nu een aanbieding zou krijgen om per jaar 1,5 miljoen te verdienen bij een andere baas, zou jij dan nee zeggen? En als dan blijkt dat jij voor die 1,5 miljoen maar halve dagen hoeft te werken, heb jij er dan problemen mee?
Doe niet zo hypocriet, iedereen zou voor het geld kiezen.
Bij Hofland komt daar ook nog eens zijn privéproblemen bij. Dus ga nou niet zitten zeiken over mentaliteit, want die hebben eerdergenoemde spelers meer in hun kleine teen zitten dan jij in je hele lijf.
als je leest knapperd dan zie je ook juist dat ik schrijf dat ik diep respect heb voor hofland nee niet voor landzaat en de cler wat hebben die gebracht dan joh volgens jou?
kale co
 kale co - woensdag 28 juli 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 16:40 schreef Jeroen. het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel zo zijn, en ik vindt het heel rot voor die jonge.
Maar je moet niet vergeten dat we een sportclub zijn, en dat we moeten presteren.

En ja, wie niet presteerd en te duur kost mag weg zo simpel.
Met alle respect voor Kevin Hofland!
Nou begin dan maar de cler,hofland, landzaad want die verdiende heel veelpoen en op het veld was het Kut met grote K
Vismeloen
 Vismeloen - woensdag 28 juli 2010 - 18:07   quote  deeplink  
Waarom hebben sommigen het hier over een mooi afscheid?
Hij heeft 0,0 gepresteerd. Sommigen hier hebben een IQ van een watermeloen.
Tjonge jonge.

Dag Hofland, kom alsjeblieft nooit meer terug.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 28 juli 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 18:07 schreef Vismeloen het volgende:
Sommigen hier hebben een IQ van een watermeloen.
Jou mening, Vismeloen!
moa
 moa - woensdag 28 juli 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 15:28 schreef Milo het volgende:

[..]

moa moa toch dit valt me tegen van je!
Sorry dat de waarheid tegenvalt,
Jeroen.
 Jeroen. - woensdag 28 juli 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 16:46 schreef kale co het volgende:

[..]

Nou begin dan maar de cler,hofland, landzaad want die verdiende heel veelpoen en op het veld was het Kut met grote K
Naam topic: Hofland onderhandelt met nieuwe club.

Dan ga je er toch van uit dat we over Hofland discuseren en niet over de andere spelers.
En als je wilt weten wat ik van de cler en hofland vindt, 3keer niks.
Zelfde verhaal als Hofland.

Met alle respect, leuk dat ze er waren, leuker als ze weggaan.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 28 juli 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 18:31 schreef Jeroen. het volgende:

[..]

Naam topic: Hofland onderhandelt met nieuwe club.

Dan ga je er toch van uit dat we over Hofland discuseren en niet over de andere spelers.
En als je wilt weten wat ik van de cler en hofland vindt, 3keer niks.
Zelfde verhaal als Hofland.

Met alle respect, leuk dat ze er waren, leuker als ze weggaan.
Zeur!!
Milo
 Milo - woensdag 28 juli 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 18:20 schreef moa het volgende:

[..]

Sorry dat de waarheid tegenvalt,
waarheid?
moa
 moa - woensdag 28 juli 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 19:02 schreef Milo het volgende:

[..]

waarheid?
Dan ben ik benieuwd naar jou versie van het GJV verhaal.
Els
 Els - woensdag 28 juli 2010 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 12:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

3 jaar dat klopt, dat mag, langer niet.
En die clausule is inderdaad niet rechtsgeldig. Althans, dat is het laatste wat er over geschreven is, zoek het maar even op.

Noem eens meer voorbeelden dan broodjood de Guzman? Wie is er nog meer gratis weggewandeld?
Tomasson
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 19:11 schreef Els het volgende:

[..]

Tomasson
Tja...das 2.. nog meer?
Els
 Els - woensdag 28 juli 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tja...das 2.. nog meer?
't is ook nooit goed ;-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Ik vond t wel knap van je dat je t wist..
Els
 Els - woensdag 28 juli 2010 - 19:45   quote  deeplink  
:-))
Milo
 Milo - woensdag 28 juli 2010 - 19:58   quote  deeplink  
Waar GJV mee begonnen is, heeft Been door gezet! Verbeek wilde de oudjes niet meer opstellen! maar kon dit helaas niet doorzetten ivm de vele blessures.

Biseswar, wijnaldum, fer, leerdam, en ook judas de guzman liepen weg met verbeek!

De trainingen waren zwaar! en terecht! werken voor je kk geld.( co )

Dit wilde en kon hofland niet aan veel geblesseerd! tafel en hond incident.

Ik was niet de enige die stond te zingen bij de kuip!

Gert jan moet blijven!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 20:26   quote  deeplink  
GJV was een dictator.
Optiefen met die hork zonder manieren
sevillana
 sevillana - woensdag 28 juli 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tja...das 2.. nog meer?
Henke Larsson z'n vertrek verdiende ook de schoonheidsprijs niet, na arbitrage meen ik me te herinneren, weet alleen niet of het Feyenoord toen nog iets heeft opgeleverd?
Milo
 Milo - woensdag 28 juli 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 19:45 schreef Els het volgende:
:-))
Hey els alles goed?

welkom terug.

ga je weer actief worden op het forum?
Els
 Els - woensdag 28 juli 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Ja, alles goed. Binnenkort vakantie, dus dan gaat het sowieso beter. Wel moeilijk plannen om weer op tijd terug te zijn voor de start van de competitie. Wat een waardeloos schema, zeg. Zal na de vakantie wel weer gaan posten, heb het toch wel gemist (al begrijp ik dat topic over minder niveau ook wel heel erg :-) ) Nu Rovert nog overhalen, lijkt me een mooie taak voor Hotjumper!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door Els --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Wb Els. :)
sevillana
 sevillana - woensdag 28 juli 2010 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 22:17 schreef Stylzz het volgende:
Wb Els. :)
+1
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 29 juli 2010 - 02:39   quote  deeplink  
Babovic
MMM
 MMM - donderdag 29 juli 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 02:39 schreef scarface1979 het volgende:
Babovic
Daar noem je ook een geweldenaar!

Babovic///HELD
sevillana
 sevillana - donderdag 29 juli 2010 - 12:14   quote  deeplink  
bovenstaande heeft weinig of niets met Hofland en/of Cyprus te maken, . . . toch?
MMM
 MMM - donderdag 29 juli 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:14 schreef sevillana het volgende:
bovenstaande heeft weinig of niets met Hofland en/of Cyprus te maken, . . . toch?
Voor sommige spelers kan je een uitzondering maken.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 29 juli 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:14 schreef sevillana het volgende:
bovenstaande heeft weinig of niets met Hofland en/of Cyprus te maken, . . . toch?
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 12:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

3 jaar dat klopt, dat mag, langer niet.
En die clausule is inderdaad niet rechtsgeldig. Althans, dat is het laatste wat er over geschreven is, zoek het maar even op.

Noem eens meer voorbeelden dan broodjood de Guzman? Wie is er nog meer gratis weggewandeld?

Babovic
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:51 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 12:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

3 jaar dat klopt, dat mag, langer niet.
En die clausule is inderdaad niet rechtsgeldig. Althans, dat is het laatste wat er over geschreven is, zoek het maar even op.

Noem eens meer voorbeelden dan broodjood de Guzman? Wie is er nog meer gratis weggewandeld?

Babovic
tsja, maar die was ook gratis binnen gewandeld.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 14:47   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/138508/Hofland_op_huurbasis_naar_AEK_Larnaca.html

Zo dat scheelt weer een miljoen.. Ik mocht m wel die Hofland, maar houdoe en t gaat je goed.
jo3h
 jo3h - donderdag 29 juli 2010 - 15:42   quote  deeplink  
zo kom je nooit van je schuld af lekker transfer vrij laten gaan met nog een contract tot 2011 lekker gewerkt jongens die club is doodziek en niet meer te genezen
KKL
 KKL - donderdag 29 juli 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 15:42 schreef jo3h het volgende:
zo kom je nooit van je schuld af lekker transfer vrij laten gaan met nog een contract tot 2011 lekker gewerkt jongens die club is doodziek en niet meer te genezen
wat lul jij nou?

dit is toch hetzelfde....Feyenoord betaald geen loon

waar gaat het heen op dit forum???
sevillana
 sevillana - donderdag 29 juli 2010 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 15:46 schreef KKL het volgende:

[..]

wat lul jij nou?

dit is toch hetzelfde....Feyenoord betaald geen loon

waar gaat het heen op dit forum???
tsja, . . . vroeger kreeg je nog behoorlijk onderwijs in 't lezen . . . . . .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 15:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . . vroeger kreeg je nog behoorlijk onderwijs in 't lezen . . . . . .
of begrijpend lezen..

Nee je had m moeten houden en m nog een miljoen moeten doneren...
KKL
 KKL - donderdag 29 juli 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 15:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja, . . . vroeger kreeg je nog behoorlijk onderwijs in 't lezen . . . . . .
lang leve het VMBO!!!!!!!!
KKL
 KKL - donderdag 29 juli 2010 - 15:58   quote  deeplink  
en Jip en Janneke!!!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 juli 2010 - 19:06   quote  deeplink  
hofland weg= THEO terug!!!! we hebben onze held hard nodig dit seizoen. zoals altijd doe ik een goed woordje voor onze visvriend!! sommige forum leden (vooral de nieuwe) zijn theo al vergeten. maar ik nooit!!! evenals jozoo chari kiprich9 enz. for evert in onze gedachten!!! onze oud aanvoerdert!!! held van rotterdam ben je niet voon jaartje! maar voor fucking altijd!!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 19:17   quote  deeplink  
Evert is gestopt
feyenoordq
 feyenoordq - donderdag 29 juli 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 19:06 schreef obiku010 het volgende:
hofland weg= THEO terug!!!! we hebben onze held hard nodig dit seizoen. zoals altijd doe ik een goed woordje voor onze visvriend!! sommige forum leden (vooral de nieuwe) zijn theo al vergeten. maar ik nooit!!! evenals jozoo chari kiprich9 enz. for evert in onze gedachten!!! onze oud aanvoerdert!!! held van rotterdam ben je niet voon jaartje! maar voor fucking altijd!!!!
Lucius? donder op met hem.
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 29 juli 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 19:58 schreef Milo het volgende:

Ik was niet de enige die stond te zingen bij de kuip!

Gert jan moet blijven!
Even kijken hoor.....ruim 45.000 supporters van Feyenoord in de Kuip. In Nederland over de 100.000 supporters....en jij bent één van de misschien 500 die stonden te gillen daar?
Dus een overgrote stille meerderheid was daar niet bij aanwezig. De enige reden waarom dit soort onzin wordt toegestaan is omdat de stille meerderheid normaal denkende mensen zijn die gewoon achter hun club blijven staan, wat er ook gebeurd.
Laten we nu gewoon eens 1 seizoen achter de club gaan staan, zonder eeuwig gezeik over eigen voorkeuren en leuke nummers zingen voor onze spelers.
En laat het bestuur samen met Beenhakker en Been Feyenoord weer op de rails krijgen zonder gezeik van "de beste stuurlui die aan wal staan".
Milo
 Milo - vrijdag 30 juli 2010 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 20:32 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Even kijken hoor.....ruim 45.000 supporters van Feyenoord in de Kuip. In Nederland over de 100.000 supporters....en jij bent één van de misschien 500 die stonden te gillen daar?
Dus een overgrote stille meerderheid was daar niet bij aanwezig. De enige reden waarom dit soort onzin wordt toegestaan is omdat de stille meerderheid normaal denkende mensen zijn die gewoon achter hun club blijven staan, wat er ook gebeurd.
Laten we nu gewoon eens 1 seizoen achter de club gaan staan, zonder eeuwig gezeik over eigen voorkeuren en leuke nummers zingen voor onze spelers.
En laat het bestuur samen met Beenhakker en Been Feyenoord weer op de rails krijgen zonder gezeik van "de beste stuurlui die aan wal staan".
1 Ik ben content met Been.

2 Ik ben tegen Gudde.(persoonlijke redenen)

3 GJV is onder andere voor het blok gezet door mijn grote vriend Hofland
Kijk ff naar Az op dit moment!

4 Ik heb ondertussen bij het leven gedoneert aan Feyenoord!
En Feyenoord accepteerd dit, terwijl ik wel een SV heb! hoe bedoel je krom?

5 " de beste stuurlui die aan wal staan" dan moet jij maar snel weg hier!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland onderhandelt met nieuwe club









0.0069909