|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Greg en het Pathe-syndroom (AjaxF-side.nl)
|
|
|
MUFC
|
|
|
Greg en het Pathe-syndroom 28-07-10
Gregory van der Wiel was het zat maandagavond. De Ajax-verdediger was bij de première van de dansfilm Step Up 3D. Maar het duurde maar en het duurde maar. Het duurde zelfs zo lang dat Greg besloot om maar gewoon weer naar huis te gaan. AjaxF-side.NL "Ik kwam daar vet vroegg.. Lekker optijd.. Ging wat drinken in dat ronde cafe'tje voor pathe arena" , zo twittert Van der Wiel. "Vanaf 20.45 kon je naarbinnen, dus zo rond 21.00 uur gingen we rustig naar binnen..Wat foto's gemaakt. Een jus d'orange gedronken, rustig richting de zaal boven.. Popcorn gehaald, drinke enzzz. Dus zo rond half 10 zaten we in de zaal, iedereen gezellig babbelen, lichten waren aan.. Wachten wachten wachten. Om 22.00 nog steeds geen teken van leven, iedereen begon al te mopperen van when begint die film nou."
Nadat enkele danscrews een kort optreden hadden gegeven, dacht Van der Wiel eindelijk van de film te kunnen gaan genieten. Maar nee. "Nog steeds wachte wachte. Na 10 min. Rond 2230 dacht ik, het is genoeg geweest.. Had geen geduld meer, n het zou anders te laat worden. Dus na in totaal vanaf 8 u tot 22.30 te hebben gewacht ben ik maar naar huis gegaan en heb de film dus NIET gezien :s" De voetballer heeft wel vaker pech in de bioscoop. Zo wilde hij dinsdag naar Inception, de nieuwe film van Batman-regisseur Christopher Nolan. Ook dat feest ging niet door; de film was uitverkocht.
Bron: AT5
hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is het hier??? de fucking prive???
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
waarom word er zo veel gezeken op topics dan de laatste tijd?? laat die mensen gewoon joh... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
gaat het over voetba??????? nee, het gaat om een avondje uit van een speler van AJAX. SSSSssssssssssss als we daar iedere keer topics over gaan maken zeg |
|
|
|
|
MUFC
|
|
|
Ik maak dit toppic met de gedachte: kijken wat andere er van vinden. Als ik dat wil. en? als jij deze toppic niet boeiend vind lees m dan niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dadelijk gaan we nog topics openen over wat Vertongen gister voor zijn lunch heeft gegeten |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
vraag dan of je beheerder mag worden dan kan je ze allemaal deleten, zolang je dat niet ben, hou dan gewoon lekker je mond.. oké die topics zijn irritant maar elke keer dat commentaar van sluiten is ook irritant, je maakt het in principe erger.. |
|
|
|
|
mmhj
|
|
|
Daar heb je remco k weer hoor, koning van het headliner forum. Bemoei je toch is een keer met je eigen zaken, mensen die dit leuk vinden kunnen hier reageren. Vind je het niks? Niet reageren en kleppen die snavel. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 15:54 schreef mmhj het volgende:Daar heb je remco k weer hoor, koning van het headliner forum. Bemoei je toch is een keer met je eigen zaken, mensen die dit leuk vinden kunnen hier reageren. Vind je het niks? Niet reageren en kleppen die snavel. En jij bent?????? Volgens mij mag iedereen zijn mening geven, en aangezien mijn mening is dat het een volledig onzin topic is of Greg een leuke avond uit heeft gehad, geef ik die mening.
Als die mening jou niet aanstaat, dan lees je hem toch lekker niet, dus niet op mij reageren en houd je snavel lekker dicht.... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
allemaal vogel termen hier word er kippig van ;) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 14:50 schreef remco k het volgende:gaat het over voetba??????? nee, het gaat om een avondje uit van een speler van AJAX. SSSSssssssssssss als we daar iedere keer topics over gaan maken zeg volgens mij gaat het hier over alles wat met ajax te maken heeft. dus laat hem lekker. ik ben al lang blij dat het een keer niet over el hamdaoui gaat. |
|
|
|
|
MUFC
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2010 - 18:28 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] volgens mij gaat het hier over alles wat met ajax te maken heeft. dus laat hem lekker. ik ben al lang blij dat het een keer niet over el hamdaoui gaat. hij heeft gelijk |
|
|
|
|
MUFC
|
|
|
|
|
|
Maxwell-fan
|
|
|
Je kunt jezelf beter afvragen of dit enig discussiewaarde heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
het is en blijft een klote topic ;) maar hoe meer we hierop gaan reageren hoe langer hij boven in het rijtje blijft staan.. vind het wel verdacht stil rond greg, steek en Suarez.. vind het allemaal mr niks |
|
|
|