BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We moeten de huidige begroting halen ( Gudde)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fredje
 fredje - woensdag 28 juli 2010 - 19:01   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/2010/07/28/22948/
Ik hoop dat de mensen die steeds roepen dat het bestuur weg moet, nou eens een keer gaan beseffen dat er ook op hun schouders een verantwoordelijkheid rust.
Deze Heren moeten we nu eens gaan waarderen ze zijn ook Feyenoord.
Wallie1908
 Wallie1908 - woensdag 28 juli 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Helaas zullen er nog zware tijden komen voor Feyenoord weer financieel gezond is. We kunnen wel met z'n alle roepen hoe slecht het allemaal is en alles klote gaat en mensen weg moeten, maar er zal toch eerst wat geregeld moeten worden voordat we weer sportief mee gaan tellen!!
G-child
 G-child - woensdag 28 juli 2010 - 21:32   quote  deeplink  
Met beide heren bovenstaand eens... maar wanneer worden de boosdoeners nu eens aangepakt? Bp topman, 14 miljoen oprotpremie omdat ie een milieuramp veroorzaakt heeft... is dit de tendens ook bij onze club? Als ik me werk niet goed doe, moet ik betalen en op zoek naar een andere baan...
vries60
 vries60 - woensdag 28 juli 2010 - 21:39   quote  deeplink  
De komende jaren zal het niet veel anders gaan dan nu. Maar we zullen wel als eerste weer uit de huidige, ellendige situatie zijn waar andere clubs dit nog te wachten staat. Op een enkele uitzondering daargelaten natuurlijk. De tijden van extreem hoge salarissen en transfer bedragen zullen nu toch wel voorbij zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juli 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Ik kan niet anders dan het hier mee eens zijn.
sevillana
 sevillana - woensdag 28 juli 2010 - 21:50   quote  deeplink  
denk 't ook wel
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 28 juli 2010 - 22:02   quote  deeplink  
ook eens, slotje dan maar?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 29 juli 2010 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 - 21:32 schreef G-child het volgende:
Met beide heren bovenstaand eens... maar wanneer worden de boosdoeners nu eens aangepakt? Bp topman, 14 miljoen oprotpremie omdat ie een milieuramp veroorzaakt heeft...
Beetje kort door de bocht
Eigenlijk is er helemaal geen sprake van een oprot premie
Want bij zijn ontslag heeft hij ook zijn aandelen ingeleverd
En die zijn dat bedrag meer dan waard hoor
joepje3
 joepje3 - donderdag 29 juli 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 11:49 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht
Eigenlijk is er helemaal geen sprake van een oprot premie
Want bij zijn ontslag heeft hij ook zijn aandelen ingeleverd
En die zijn dat bedrag meer dan waard hoor
Nobel hoor, iemand die al miljoenen op de bank heeft staan. Als hij die nu ook eens weggaf...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:14 schreef joepje3 het volgende:

[..]

Nobel hoor, iemand die al miljoenen op de bank heeft staan. Als hij die nu ook eens weggaf...
zou je dat zelf wel doen?
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 29 juli 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Ik heb het intervieuw gelezen in VI en ik vond Beenhakker niet zo sympatiek overkomen. Ik vond dat hij Gudde een aantal keer met rare teksten bestookte.
Hij heeft het alleen maar over dat een club niet moet bezuinigen op het sportieve aspect en dat kwaliteit op het veld moet staan en de traingsomstandigheden optimaal moeten zijn etc.
Maar waar moet je dan op bezuinigen? Wat blijft er nog over? Het stadion is niet van Feyenoord. Catering is niet van Feyenoord. En in het personeel is al erg gesneden.

De groostte kostenpost is het salarishuis en aankopen van spelers.

Dat de club nu geen veldverwarming heeft etc, vind ik ook schandalig.

Maar zoals Gudde zegt,we staan onder curatele, dus we kunnen NIKS zonder toestemming van de KNVB.
En als je geen sluitende begroting kan overleggen krijg je PUNTEN in mindering... Is dat sportief resultaat.

Laat Leo zijn salaris anders maar inleveren. Dat kan vast nog wel gesaneerd worden.

Ik snap niet dat Gudde en Beenhakker zo'n intervieuw aangaan. Ik zie het nut er niet van in.
BRAYY
 BRAYY - donderdag 29 juli 2010 - 13:07   quote  deeplink  
beenhakker moet eens beter na gaan denken en niet telkens als een klein kind naar gudde wijzen. ook gudde denkt in het belang van de club, het financiele belang welteverstaan.
KKL
 KKL - donderdag 29 juli 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Gudde is ook een enorme lul, die Bosz en Verbeek lekker hun gang liet gaan en miljoenen liet uitgeven.....wat toen ook al helemaal niet kon!
Dat wisten Gudde en Jacobs als geen ander maar toch lieten zij het toe.

Totdat de knvb onze uitgaven ging controleren en beheren.....

En nu is hij een stoere vent die het zo moeilijk heeft maar wel mede schuldig is en nu zijn eigen troep moet opruimen samen met die graflul van een Jacobs die daarvoor een nog grotere bende van heeft gemaakt.

En het trieste is dat in hetzelfde interview, gudde dit ook ruitelijk toegeeft.

En dan moet ik respect hebben van zo'n vent?????
Quiroz
 Quiroz - donderdag 29 juli 2010 - 16:35   quote  deeplink  
hup voor de cup!!
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 29 juli 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 15:53 schreef KKL het volgende:
Gudde is ook een enorme lul, die Bosz en Verbeek lekker hun gang liet gaan en miljoenen liet uitgeven.....wat toen ook al helemaal niet kon!
Dat wisten Gudde en Jacobs als geen ander maar toch lieten zij het toe.

Totdat de knvb onze uitgaven ging controleren en beheren.....

En nu is hij een stoere vent die het zo moeilijk heeft maar wel mede schuldig is en nu zijn eigen troep moet opruimen samen met die graflul van een Jacobs die daarvoor een nog grotere bende van heeft gemaakt.

En het trieste is dat in hetzelfde interview, gudde dit ook ruitelijk toegeeft.

En dan moet ik respect hebben van zo'n vent?????
Gudde was niet in dienst van feyenoord toen van Marwijk en Bosz De Cler Hofland Makaay en Gio contracteerde.

Niemand zegt dat je respect moet hebben voor hem. Hij doet gewoon zn werk, net als ieder ander.
Maar de kritiek dat hij alles tegenhoudt en Feyenoord naar de klote helpt is niet terecht.
vak VV
 vak VV - donderdag 29 juli 2010 - 17:39   quote  deeplink  
De hele structuur van de club moet worden verandert. Van elke 100 euro worden er bijvoorbeeld 45 geinvesteerd in spelers plus salaris en technische staf plus salaris, 15 voor het stadion, 30 in overige zaken als jeugdopleiding en dingen als veldverwarming etc en 10 om schulden af te lossen.
Ik geef natuurlijk maar een voorbeeld, maar om die verhoudingen weer een beetje recht te krijgen valt niet mee. Zoiets kan sneller worden versneld dmv verkoop van spelers maar dat lijkt niet te lukken...
In ieder geval moet er voor worden gezorgd dat de begroting niet veel verder terugloopt en je elk jaar in ieder geval een kleine winst boekt.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 29 juli 2010 - 18:21   quote  deeplink  
Ja je zal gewoon spelers moeten verkopen. Wel belangrijk dta dat tegen een juiste prijs gaat. Maar dat geld kan ook niet gebruikt worden om vervangers aan te trekken. Dus je moet kijken naar transfervrije spelers en jeugdspelers. We zullen de komende jaren gewoon blij moeten zijn met een plek bij de eerste 5. Zo realistisch moeten we zijn. En geen gezeik op het bestuur als er niemand gekocht wordt als bijvoorbeeld Fer of El Ahmadi weg gaan. Het is gewoon overbruggen tot het nieuwe stadion. Klaar. Dus Beenhakker moet niet zeiken en zich alvast orienteren op tranfervrije spelers voor volgend jaar. Of jeugdspelers van kleinere clubs binnenhalen. etc etc
vries60
 vries60 - donderdag 29 juli 2010 - 19:04   quote  deeplink  
Als we teveel spelers moeten laten gaan dan wordt het de komende jaren nog somberder voor de club. Ook verwacht ik dat erg geen grote transfer bedragen gemoeid zullen zijn met de verkoop van onze betere spelers. Het is te hopen dat deze groep een paar jaar bij elkaar kan blijven en er weer eens iets moois kan groeien. Gaan de inkomsten vanzelf weer omhoog.
de flh
 de flh - donderdag 29 juli 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 13:07 schreef BRAYY het volgende:
beenhakker moet eens beter na gaan denken en niet telkens als een klein kind naar gudde wijzen. ook gudde denkt in het belang van de club, het financiele belang welteverstaan.
Kontenlikkers likken Gudde z'n bil zo schoon.

Lang leve de ambtenaar die in z'n salaris er 5x op is vooruitgegaan door voor feyenoord te gaan werken.

Goeie sanering! 0 kaas gegeten van saneren. lult alleen maar bekende kreten van managers na.

Blijven klappen mensen! Kom op! blijf klappen voor Eric Gudde.
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - donderdag 29 juli 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Feyenoord kan maar op één manier uit de schulden komen: voor het publiek aanvaardbaar voetbal spelen en zich uiteraard Europees laten zien. Dan moet er een elftal staan, Feyenoord kan alleen uit de schulden komen als het elftal presteert en dat doe je niet met een, met alle respect voor de jeugd, niet met een elftal van gemiddeld 21 jaar, met practisch geen ervaring. Spelers voor een appel en een ei verkopen is dan ook funest en lost de financiele problemen niet op. Beenhakker heeft dus mijns inziens gewoon gelijk. Al kun je Gudde dan niet het huidige fiasco helemaal in de schoenen schuiven, hij is niet de man om Feyenoord er weer bovenop te helpen. Hij is en blijft een ambtenaartje zonder de nodige kennis van het voetbalbedrijf. Daarnaast is hij nou ook niet de persoonlijkheid om eventueel geinteresseerde zakenlui over de streep te trekken om Feyenoord uit het moeras te trekken. En naar mijn mening is hij wel heel erg bezig zichzelf te profileren, maar ja, die pogingen kan hij beter staken, want hij heeft de uitstraling van een verschrompelde aardappel. Alleen een sterk elftal dat meedoet voor de eerste plaats kan de club weer financieel gezond maken. Beenhakker moet de vrije hand hebben om goede deals af te sluiten en hij weet zelf dondersgoed hoe ver hij kan gaan. Of je nu blij bent/was dat Wanderson kwam of niet, het spelletje dat Gudde toen speelde was wel heel erg genant. Ik heb trouwens het gevoel dat er een machtsstrijd aan de gang is in het Maasgebouw. En dat weerhoudt onze niet onbemiddelde supporters er van ook maar iets te doen. Maar, en dat vraag ik me ook wel af....wie moet, als Gudde zou verdwijnen, de kar gaan trekken?
Heb me overigens wijs laten maken dat Gudde elke speler van Feyenoord die de bal twee of drie keer hoog kan houden, onmiddellijk in de etalage wil zetten.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 29 juli 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Gudde en Beenhakker hebben afspraken gemaakt over transfersommen voor spelers. Dus dat is helder. Niet voor een appel en een ei.
Wie gaat Gudde opvolgen dan? Hij is algemeen directeur. Dan hoef je niet persee verstand van voetbal te hebbben. Kijk naar andere clubs en hun algemeen directeuren. Zoveel zal Gudde niet verdienen. Geloof ik niks van. Denk dat hij bij de gemeente Rdam beter zat en minder stress en gezeik etc.

En stel dat je om de bovenste plaatsen meedoet en je Europees laat zien. Wat levert dat op dan? Vertel mij maar hoe je dan uit de schulden komt.
36 miljoen schuld.. Dat moet zo snel mogelijk omlaag. Zodat je niet mer onder curatele staat en je eigen beslissingen kan nemen. En dan kan alleen door verkoop van spelers.
vries60
 vries60 - donderdag 29 juli 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Dat betekent dus als en speler zich een beetje ontwikkeld snel verkocht moet worden? Dan valt er sportief gezien weinig beleven en blijven de inkomsten nog verder achter en moet de begroting nog verder omlaag.Om deze neerwaartse spiraal te doorbreken moeten we echt een seizoen draaien waar alles lukt. Het liefst direct dit seizoen maar dan.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 29 juli 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Ja maar wat is dan sportief succes en wat levert dat financieel op?

En wat als dat niet lukt? Bosz gokte ook op sportief succes door het halen van, destijds, toppers. ALS dat niet lukt, heb je een probleem.
En nu hebben we al een schuld van 36miljoen. Dat kan ej niet op laten lopen door te gokken op sportief succes.
vak VV
 vak VV - donderdag 29 juli 2010 - 21:12   quote  deeplink  
@ Geboren in Rotterdam

Gudde profileert zich teveel maar naar eigen zeggen weet je wel wat er in het Maasgebouw zich afspeelt? De pot verwijt de ketel is een oud-Hollands cliché wat hierbij van toepassing is... Oordelen moet je doen met feiten!
Ben het in principe met je eens dat Feyenoord weer leuk voetbal moet gaan spelen. Maar ik denk niet dat zoiets een voorwaarde is om de Kuip vol te laten stromen elke wedstrijd. Het Legioen wilt primair dat Feyenoord wint, leuk voetbal komt toch echt op de tweede plaats. Tegen Real Mallorca vond ik Feyenoord heel erg aanvallend en leuk voetballen, beter dan dat we vorig seizoen voorgeschotelt kregen. Helaas werd er verloren en schreeuwen al heel wat mensen moord en brand.
Jeroen.
 Jeroen. - donderdag 29 juli 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Klopt! Je haalt de woorden uit me mond.
Els
 Els - donderdag 29 juli 2010 - 21:54   quote  deeplink  
ok, nog een cliche, dan: je moet de kip met de gouden eieren niet slachten.
vries60
 vries60 - donderdag 29 juli 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 20:41 schreef scarface1979 het volgende:
Ja maar wat is dan sportief succes en wat levert dat financieel op?

En wat als dat niet lukt? Bosz gokte ook op sportief succes door het halen van, destijds, toppers. ALS dat niet lukt, heb je een probleem.
En nu hebben we al een schuld van 36miljoen. Dat kan ej niet op laten lopen door te gokken op sportief succes.
Succes trekt publiciteit en dat levert inkomsten op via sponsoren/bedrijfsleven. Financieel zal het direct niet zoveel opleveren dat we meteen uit de problemen zijn maar de begroting kan dan wel overeind blijven.Maar bij geen succes zal er alleen maar een neerwaartse lijn te zien zijn. We moeten niet spelers halen maar proberen iets te bouwen met de huidige spelers.Maar dat gaat niet lukken als er teveel weggekocht gaan worden wat relatief ook niet heel veel zal opleveren op het moment. Alle grote competities hebben nog veel grotere problemen. Miljarden komen ze tekort! Dus daar moet ook elk dubbeltje omgedraaid gaan worden de komende jaren.
AlexFR69
 AlexFR69 - donderdag 29 juli 2010 - 22:01   quote  deeplink  
Wat een geouwehoer met die Gudde....

Deze man helpt Feyenoord er niet bovenop...Ik zeg niet dat hij de hoofdschuldige van de schuld is!
Maar hij staat wel toe dat ene Jacobs in het bestuur blijft zitten!
Diezelfde Jacobs stuurde ons (De supporters) in 2006 een brief waarin hij wist vermelden dat Feyenoord schuldenvrij was! Nu 4 jaar later zitten we aan de grond met een schuld van 36 miljoen en kunnen we geen kant uit! Laat Gudde mij dat eens uitleggen??? En leg mij dan ook maar eens uit waar de miljoenen van Drenthe, Kuyt en Kalou zijn gebleven???

Dus dat is op op 4 jaar tijd 36 miljoen (schuld) en 30 miljoen (drenthe, kalou en kuyt)
naar de filestijnen????
En dat ligt echt niet alleen aan de grootverdieners (makaay,gio, cler, hofland enz)
Bovendien worden die salarissen toch begroot in de jaarbgeroting. En de transfersommen voor die zogenaamde kanjers waren ook niet supergroot. (gio transfervrij en de rest enkele miljoenen)

Als je deze gegevens erbij pakt over pakweg de laaste 5 jaar!!! Dan kun je maar 1 conclusie trekken??? Er klopt iets niet en daar hoef je geen econoom voor te zijn.
Wat Gudde uitlegt in VI zijn de emoties (en sommige feiten) over nu en de afgelopen 2 jaar.

Ik zou wel eens een intern onderzoek willen want het kan bijna niet anders dan dat onze mooie club van binnenuit wordt/werd leeg geroofd!!
vries60
 vries60 - donderdag 29 juli 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 22:01 schreef AlexFR69 het volgende:
Wat een geouwehoer met die Gudde....

Deze man helpt Feyenoord er niet bovenop...Ik zeg niet dat hij de hoofdschuldige van de schuld is!
Maar hij staat wel toe dat ene Jacobs in het bestuur blijft zitten!
Diezelfde Jacobs stuurde ons (De supporters) in 2006 een brief waarin hij wist vermelden dat Feyenoord schuldenvrij was! Nu 4 jaar later zitten we aan de grond met een schuld van 36 miljoen en kunnen we geen kant uit! Laat Gudde mij dat eens uitleggen??? En leg mij dan ook maar eens uit waar de miljoenen van Drenthe, Kuyt en Kalou zijn gebleven???

Dus dat is op op 4 jaar tijd 36 miljoen (schuld) en 30 miljoen (drenthe, kalou en kuyt)
naar de filestijnen????
En dat ligt echt niet alleen aan de grootverdieners (makaay,gio, cler, hofland enz)
Bovendien worden die salarissen toch begroot in de jaarbgeroting. En de transfersommen voor die zogenaamde kanjers waren ook niet supergroot. (gio transfervrij en de rest enkele miljoenen)

Als je deze gegevens erbij pakt over pakweg de laaste 5 jaar!!! Dan kun je maar 1 conclusie trekken??? Er klopt iets niet en daar hoef je geen econoom voor te zijn.
Wat Gudde uitlegt in VI zijn de emoties (en sommige feiten) over nu en de afgelopen 2 jaar.

Ik zou wel eens een intern onderzoek willen want het kan bijna niet anders dan dat onze mooie club van binnenuit wordt/werd leeg geroofd!!
[/que]

En dan zijn de salarissen van de grootverdieners over een langere periode uitgesmeerd zodat de komende jaren daar nog steeds geld naar toe gaat....anders hadden we wellicht nu ook met puntenaftrek te maken gehad.
sevillana
 sevillana - donderdag 29 juli 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 22:10 schreef vries60 het volgende:
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 22:01 schreef AlexFR69 het volgende:
Wat een geouwehoer met die Gudde....

Deze man helpt Feyenoord er niet bovenop...Ik zeg niet dat hij de hoofdschuldige van de schuld is!
Maar hij staat wel toe dat ene Jacobs in het bestuur blijft zitten!
Diezelfde Jacobs stuurde ons (De supporters) in 2006 een brief waarin hij wist vermelden dat Feyenoord schuldenvrij was! Nu 4 jaar later zitten we aan de grond met een schuld van 36 miljoen en kunnen we geen kant uit! Laat Gudde mij dat eens uitleggen??? En leg mij dan ook maar eens uit waar de miljoenen van Drenthe, Kuyt en Kalou zijn gebleven???

Dus dat is op op 4 jaar tijd 36 miljoen (schuld) en 30 miljoen (drenthe, kalou en kuyt)
naar de filestijnen????
En dat ligt echt niet alleen aan de grootverdieners (makaay,gio, cler, hofland enz)
Bovendien worden die salarissen toch begroot in de jaarbgeroting. En de transfersommen voor die zogenaamde kanjers waren ook niet supergroot. (gio transfervrij en de rest enkele miljoenen)

Als je deze gegevens erbij pakt over pakweg de laaste 5 jaar!!! Dan kun je maar 1 conclusie trekken??? Er klopt iets niet en daar hoef je geen econoom voor te zijn.
Wat Gudde uitlegt in VI zijn de emoties (en sommige feiten) over nu en de afgelopen 2 jaar.

Ik zou wel eens een intern onderzoek willen want het kan bijna niet anders dan dat onze mooie club van binnenuit wordt/werd leeg geroofd!!
[/que]

En dan zijn de salarissen van de grootverdieners over een langere periode uitgesmeerd zodat de komende jaren daar nog steeds geld naar toe gaat....anders hadden we wellicht nu ook met puntenaftrek te maken gehad.
ben benieuwd naar jouw bevindingen na dat onderzoek
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 29 juli 2010 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 22:01 schreef AlexFR69 het volgende:
Wat een geouwehoer met die Gudde....

Deze man helpt Feyenoord er niet bovenop...Ik zeg niet dat hij de hoofdschuldige van de schuld is!
Maar hij staat wel toe dat ene Jacobs in het bestuur blijft zitten!
Diezelfde Jacobs stuurde ons (De supporters) in 2006 een brief waarin hij wist vermelden dat Feyenoord schuldenvrij was! Nu 4 jaar later zitten we aan de grond met een schuld van 36 miljoen en kunnen we geen kant uit! Laat Gudde mij dat eens uitleggen??? En leg mij dan ook maar eens uit waar de miljoenen van Drenthe, Kuyt en Kalou zijn gebleven???

Dus dat is op op 4 jaar tijd 36 miljoen (schuld) en 30 miljoen (drenthe, kalou en kuyt)
naar de filestijnen????
En dat ligt echt niet alleen aan de grootverdieners (makaay,gio, cler, hofland enz)
Bovendien worden die salarissen toch begroot in de jaarbgeroting. En de transfersommen voor die zogenaamde kanjers waren ook niet supergroot. (gio transfervrij en de rest enkele miljoenen)

Als je deze gegevens erbij pakt over pakweg de laaste 5 jaar!!! Dan kun je maar 1 conclusie trekken??? Er klopt iets niet en daar hoef je geen econoom voor te zijn.
Wat Gudde uitlegt in VI zijn de emoties (en sommige feiten) over nu en de afgelopen 2 jaar.

Ik zou wel eens een intern onderzoek willen want het kan bijna niet anders dan dat onze mooie club van binnenuit wordt/werd leeg geroofd!!
Ik ben het met je eens dat sportief succes ook belangrijk is voor feyenoord. Maar ik denk dat je als feyenoorder niet meer kan eisenn dan europees voetbal. en hoe maakt niet uit. Maar dat gaat ook lukken als je 1 of 2 spelers verkoopt. Zeker middenvelders. De opvolgers staan al klaar.
En dat van Jacobs is inderdaad onbegrijpelijk..
Maar dat er geld verdwijnt door onduidelijke zaken lijkt me niet. Feyenoord staat onder curatele. Dus alle boeken en cijfers van de afgelopen jaren zijn allemaal gecontroleerd etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door scarface1979 --
Mikejz93
 Mikejz93 - vrijdag 30 juli 2010 - 00:07   quote  deeplink  
TRIESTE KAKKERLAKKEN ELHAMDAOUI zijn FAMILIE bedreigen sporen jullie wel, mens onwaardig bah.
playermark
 playermark - vrijdag 30 juli 2010 - 00:10   quote  deeplink  
heerlijk!!!! dat jij s'avonds om middernacht denkt, wat is dat toch een mooi cluppie he , die uit rotterdam.
ik ga effe kijken of hun forum of er nog wat boeiends in staat.
MMM
 MMM - vrijdag 30 juli 2010 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 00:07 schreef Mikejz93 het volgende:
TRIESTE KAKKERLAKKEN ELHAMDAOUI zijn FAMILIE bedreigen sporen jullie wel, mens onwaardig bah.
Hee boefje, ga is weg.
craven
 craven - vrijdag 30 juli 2010 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 00:07 schreef Mikejz93 het volgende:
TRIESTE KAKKERLAKKEN ELHAMDAOUI zijn FAMILIE bedreigen sporen jullie wel, mens onwaardig bah.
boeh
woutah
 woutah - vrijdag 30 juli 2010 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 00:07 schreef Mikejz93 het volgende:
TRIESTE KAKKERLAKKEN ELHAMDAOUI zijn FAMILIE bedreigen sporen jullie wel, mens onwaardig bah.
trieste jood moet je hier weer komen om ons mooie forum te vervuile, mens onwaardig bah
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2010 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 00:07 schreef Mikejz93 het volgende:
TRIESTE KAKKERLAKKEN ELHAMDAOUI zijn FAMILIE bedreigen sporen jullie wel, mens onwaardig bah.
zn hele familie bedreigen? Dan zijn we nog wel even bezig.
Milo
 Milo - vrijdag 30 juli 2010 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 00:07 schreef Mikejz93 het volgende:
TRIESTE KAKKERLAKKEN ELHAMDAOUI zijn FAMILIE bedreigen sporen jullie wel, mens onwaardig bah.
jankmuil!
Milo
 Milo - vrijdag 30 juli 2010 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 22:01 schreef AlexFR69 het volgende:
Wat een geouwehoer met die Gudde....

Deze man helpt Feyenoord er niet bovenop...Ik zeg niet dat hij de hoofdschuldige van de schuld is!
Maar hij staat wel toe dat ene Jacobs in het bestuur blijft zitten!
Diezelfde Jacobs stuurde ons (De supporters) in 2006 een brief waarin hij wist vermelden dat Feyenoord schuldenvrij was! Nu 4 jaar later zitten we aan de grond met een schuld van 36 miljoen en kunnen we geen kant uit! Laat Gudde mij dat eens uitleggen??? En leg mij dan ook maar eens uit waar de miljoenen van Drenthe, Kuyt en Kalou zijn gebleven???

Dus dat is op op 4 jaar tijd 36 miljoen (schuld) en 30 miljoen (drenthe, kalou en kuyt)
naar de filestijnen????
En dat ligt echt niet alleen aan de grootverdieners (makaay,gio, cler, hofland enz)
Bovendien worden die salarissen toch begroot in de jaarbgeroting. En de transfersommen voor die zogenaamde kanjers waren ook niet supergroot. (gio transfervrij en de rest enkele miljoenen)

Als je deze gegevens erbij pakt over pakweg de laaste 5 jaar!!! Dan kun je maar 1 conclusie trekken??? Er klopt iets niet en daar hoef je geen econoom voor te zijn.
Wat Gudde uitlegt in VI zijn de emoties (en sommige feiten) over nu en de afgelopen 2 jaar.

Ik zou wel eens een intern onderzoek willen want het kan bijna niet anders dan dat onze mooie club van binnenuit wordt/werd leeg geroofd!!
mee eens!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2010 - 10:22   quote  deeplink  
Rekent u even mee?

30. Roy Makaay (1.800.000 euro)
34. Giovanni van Bronckhorst (1.700.000 euro)
35. Denny Landzaat (1.600.000 euro)
44. Kevin Hofland (1.200.000 euro)
60. Jonathan De Guzman (950.000 euro)

Das 7 miljoen ca bespaart op de loonkosten dit jaar.
Milo
 Milo - vrijdag 30 juli 2010 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
Rekent u even mee?

30. Roy Makaay (1.800.000 euro)
34. Giovanni van Bronckhorst (1.700.000 euro)
35. Denny Landzaat (1.600.000 euro)
44. Kevin Hofland (1.200.000 euro)
60. Jonathan De Guzman (950.000 euro)

Das 7 miljoen ca bespaart op de loonkosten dit jaar.
de Nieuwelingen? eraf halen he.

Maar die 7 miljoen vullen het andere gat weer op!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2010 - 10:28   quote  deeplink  
Ja klopt, plus het gedeelte van Hofland wat ze doorbetalen, maar er zijn ook nog wat kleine opsnoepers weer weggegaan. Dus netto klopt die 7mil op de salariskosten wel denk ik.

dan liggen ze dus aardig op schema, als al eerder gesteld.
http://www.fr12.nl/nieuws/10192-salarispost-feyenoord-met-zes-miljoen-omlaag.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door Stylzz --
vries60
 vries60 - vrijdag 30 juli 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Als je die bedragen zo op een rijtje ziet staan zou er dit jaar toch geen tekort op de begroting kunnen ontstaan? Ik lees nog steeds dat ze een miljoen tekort komen op de begroting.Misschien dat door het vertrek van Hofland de balans nu in evenwicht is. Ik vraag me wel af of de totale salarispost nu nog wel zo hoog is t.o.v de begroting.Ik mag toch hopen dat er een fors bedrag naar het verlagen van de schuld gaat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2010 - 10:46   quote  deeplink  
Vergeet niet dat er met sommige van de heren boven was afgesproken gespreid te betalen.
Dus we betalen bijvoorbeeld dit jaar nog steeds gedeeltes van het salaris van vorig jaar van bijvoorbeeld Gio en makaay
vries60
 vries60 - vrijdag 30 juli 2010 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:
Vergeet niet dat er met sommige van de heren boven was afgesproken gespreid te betalen.
Dus we betalen bijvoorbeeld dit jaar nog steeds gedeeltes van het salaris van vorig jaar van bijvoorbeeld Gio en makaay
Dat klopt, had ik al eens eerder gemeld. Ben benieuwd om wat voor bedragen dat nog gaat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2010 - 10:58   quote  deeplink  
We hebben in ieder geval geen minpunten, dus moet t wel redelijk zijn..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 juli 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Met zo'n strak financieeel beleid kan dat tochn iet anders? Zeker omdat het niet het eerste jaar is dat ze daarvoor in het Maasgebouw hard hun best doen!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: We moeten de huidige begroting halen ( Gudde)









0.0081598