BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Credits naar PAOK

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - donderdag 29 juli 2010 - 11:01   quote  deeplink  
Ze hebben het geflikt 1-1 in de Arena wij kunnen best van hun winnen dit seizoen ;ik denk zelf alleen met een scorende spits .
MMM
 MMM - donderdag 29 juli 2010 - 11:08   quote  deeplink  
1-1 is zeker netjes, daarna kraam je weer onzin uit. Dit valt totaal niet te vergelijken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 11:09   quote  deeplink  
Helemaal geen credits. Ik vind t eigenlijk maar kudt dat Ajaks elke keer weer faalt om door te stromen.
Volgend jaar weer een club minder in Europa.
Doe dan NIET mee.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 29 juli 2010 - 11:44   quote  deeplink  
Ik ben het met Stylzz eens
Als Ajax punten haalt buiten de nederlandse grens haalt is dat goed voor het hele nederlandse voetbal
Als we nu weer een plek verliezen is de kans steeds groter dat wij europees voetbal mislopen
En dus geld, wat we hard nodig hebben

Dus internationale successen van Ajax dragen op termijn bij aan de gezond wording van onze club
Els
 Els - donderdag 29 juli 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Ik vind zijn andere suggestie beter: doe dan niet mee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door Els --
Bruins op 10
 Bruins op 10 - donderdag 29 juli 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Ik zat gister met gemengd gevoel te kijken, ergens was ik niet blij met die goal van PAOK want op deze manier kan Feyenoord na een mogelijk topseizoen waarin we 2e worden nooit meer de champions leaque in. Maar toen ingezoomd werd op die ongelooflijk arrogante kop van Jol vond ik het wel lekker.....

Ik hoop dat Ajax daar heel slecht speelt, veel blessures oploopt en 2 - 2 gelijk speelt met 2 eigen doelpunten van Paok. Dan zijn ze wel door maar krijg je niet die arrogantie van wij zijn zooo goed... Ik had die Jol trouwens echt de laan uitgestuurd, wat n misplaatste arrogantie heeft die man zeg, vorig jaar met verre weg de beste selectie hopeloos gefaald en nu deze praatjes.................
MMM
 MMM - donderdag 29 juli 2010 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 11:52 schreef Bruins op 10 het volgende:
Ik zat gister met gemengd gevoel te kijken, ergens was ik niet blij met die goal van PAOK want op deze manier kan Feyenoord na een mogelijk topseizoen waarin we 2e worden nooit meer de champions leaque in. Maar toen ingezoomd werd op die ongelooflijk arrogante kop van Jol vond ik het wel lekker.....

Ik hoop dat Ajax daar heel slecht speelt, veel blessures oploopt en 2 - 2 gelijk speelt met 2 eigen doelpunten van Paok. Dan zijn ze wel door maar krijg je niet die arrogantie van wij zijn zooo goed... Ik had die Jol trouwens echt de laan uitgestuurd, wat n misplaatste arrogantie heeft die man zeg, vorig jaar met verre weg de beste selectie hopeloos gefaald en nu deze praatjes.................
Ik hoop dat Boudewijn jouw naam nog kan veranderen.
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 29 juli 2010 - 12:04   quote  deeplink  
Ik hoop altijd dat ZE verliezen, tja zelfs al zou het voor het Ned. voetbal en de europapunten beter zijn van niet.....dit is ook meer langere termijn politiek...korte termmijn is het goed voor Feyenoord als de de CL niet halen...scheelt toch al gauw weer 10 miljoen euro...kan net het verschil zijn of ze wel of niet die topspits halen die er dan weer 3 inschopt tegen ons!!!
Ik vond, wat ik gezien heb, ze wel heel erg goed voetballen......dat zei mij eigenlijk meer dan dat gelijke spel....Helaas zijn ze wel kampioenskandidaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door Madhopfc --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 12:07   quote  deeplink  
PAOK is ook niet echt wereldklasse he...
PieterBos
 PieterBos - donderdag 29 juli 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Denk dat ze in de EL meer punten kunnen halen dan in de CL.
Misschien is dit dus juist wel goed voor het NL voetbal.

Verder was dat inzoomen op Jol inderdaad lache!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 12:19   quote  deeplink  
Volgens mij zijn er in de CL weer meer punten te behalen en is Griekenland 1 van de landen wat directe concurrenten zijn.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 29 juli 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 11:01 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
Ze hebben het geflikt 1-1 in de Arena wij kunnen best van hun winnen dit seizoen ;ik denk zelf alleen met een scorende spits .
De selectie is nog niet compleet, ze hebben geen echte spits. Als er een echte spits stond vlogen die grote kansen er wel in.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 29 juli 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Ook al komen ze deze ronde door. Dan gaan ze er de volgende ronde wel uit
bram
 bram - donderdag 29 juli 2010 - 12:52   quote  deeplink  
dit is een feyenoord forum
BRAYY
 BRAYY - donderdag 29 juli 2010 - 13:10   quote  deeplink  
ow ow ow ow je moet ze normaal allemaal eens horen. dit is tog een feyenoord forum? ik dacht dat ik een feyenoord forum bezocht?

maar als die joden op televisie zijn hebben ze ineens allemaal de wedstrijd gezien.
craven
 craven - donderdag 29 juli 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:52 schreef bram het volgende:
dit is een feyenoord forum
eens
craven
 craven - donderdag 29 juli 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 13:10 schreef BRAYY het volgende:
ow ow ow ow je moet ze normaal allemaal eens horen. dit is tog een feyenoord forum? ik dacht dat ik een feyenoord forum bezocht?

maar als die joden op televisie zijn hebben ze ineens allemaal de wedstrijd gezien.
wist nog geen eens dat ze speelde...
Candy
 Candy - donderdag 29 juli 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Ga me nou niet vertellen dat dit echt een topic is. Heeft iemand dit zitten kijken?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:52 schreef bram het volgende:
dit is een feyenoord forum
klopt daarom gaf ik er een Feyenoord slinger aan.
Oftewel waar kunnen wij last van hebben als die neuzen niet presteren.
feyenoordq
 feyenoordq - donderdag 29 juli 2010 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:24 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

De selectie is nog niet compleet, ze hebben geen echte spits. Als er een echte spits stond vlogen die grote kansen er wel in.
Zorg jij er nou maar voor dat we Koef gratis krijgen.
de flh
 de flh - donderdag 29 juli 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 11:09 schreef Stylzz het volgende:
Helemaal geen credits. Ik vind t eigenlijk maar kudt dat Ajaks elke keer weer faalt om door te stromen.
Volgend jaar weer een club minder in Europa.
Doe dan NIET mee.
Helemaal EENS
Quiroz
 Quiroz - donderdag 29 juli 2010 - 13:56   quote  deeplink  
wat boeit mij dat kut paok nou
R.spoorenn
 R.spoorenn - donderdag 29 juli 2010 - 14:07   quote  deeplink  
helemaal geen credits naar POAK,
dit is slecht voor het nederlands voetbal,
onze rivaliteit gaan het nederlands voetbal ten onder
KKL
 KKL - donderdag 29 juli 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 14:07 schreef R.spoorenn het volgende:
helemaal geen credits naar POAK,
dit is slecht voor het nederlands voetbal,
onze rivaliteit gaan het nederlands voetbal ten onder
wat lul jij nou!!!!!! hahahahaha wat een trieste opmerking hahahaha

hoezo heeft ondergang door rivaliteit met elkaar iets te maken???!?!

wat heeft dat in godsnaam met het presteren van 020 te maken gisteren tegen Paok??????

wat een niveau hahahaa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door KKL --
R.spoorenn
 R.spoorenn - donderdag 29 juli 2010 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 15:44 schreef KKL het volgende:

[..]

wat lul jij nou!!!!!! hahahahaha wat een trieste opmerking hahahaha

hoezo heeft ondergang door rivaliteit met elkaar iets te maken???!?!

wat heeft dat in godsnaam met het presteren van 020 te maken gisteren tegen Paok??????

wat een niveau hahahaa
Heel veel kerel,
KKL
 KKL - donderdag 29 juli 2010 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 15:48 schreef R.spoorenn het volgende:

[..]

Heel veel kerel,
vertel dan eens....dit is nl een forum waar je een mening mag geven

ben heel benieuwd!
Milo
 Milo - donderdag 29 juli 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Dit is werkelijk waar de allerslechtste topic ooit!

SLOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KKL
 KKL - donderdag 29 juli 2010 - 16:31   quote  deeplink  
heerlijk juist.....
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 juli 2010 - 17:23   quote  deeplink  
jongens.... tijd dat charisteas of bijvoorbeeld markus rosenberg komt. met hunnie erbij kunnen we overwinteren in de europa leaggue. had het er laatst met jozoo over. en tuurlijk missen we theo allemaal. ik zeg hofland weg.... dan theo terug!!!
R.spoorenn
 R.spoorenn - donderdag 29 juli 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 17:23 schreef obiku010 het volgende:
jongens.... tijd dat charisteas of bijvoorbeeld markus rosenberg komt. met hunnie erbij kunnen we overwinteren in de europa leaggue. had het er laatst met jozoo over. en tuurlijk missen we theo allemaal. ik zeg hofland weg.... dan theo terug!!!
of obiku?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 juli 2010 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 17:35 schreef R.spoorenn het volgende:

[..]

of obiku?
obiku heeft een ajakkes verleden. dus denk niet dat we op zo,n gast zitten te wachten. was wel in voordeel van ons... maar toch te veel geschiedenis met ajakkes. dan liever een speler als leonardo terug. die had tenminste een feyenoord hart
Red
 Red - donderdag 29 juli 2010 - 17:48   quote  deeplink  
Daar is tie weer:

mic37b.jpg
Els
 Els - donderdag 29 juli 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 17:38 schreef obiku010 het volgende:

[..]

obiku heeft een ajakkes verleden. dus denk niet dat we op zo,n gast zitten te wachten. was wel in voordeel van ons... maar toch te veel geschiedenis met ajakkes. dan liever een speler als leonardo terug. die had tenminste een feyenoord hart
Ja, vreselijk die Obiku, schijnt dat hij bloed gaf aan Ajax. Hij deed het nog lachend ook.
craven
 craven - donderdag 29 juli 2010 - 21:57   quote  deeplink  
lulkoektopic....
Jeroen.
 Jeroen. - donderdag 29 juli 2010 - 22:39   quote  deeplink  
Goed voor het Nederlands voetbal me reet.
Was nog blijer met dat tegendoelpunt tegen 020 dan de gemiddelde doelpunt van Feyenoord.
Laat die Amsterdammers alles verliezen, daar krijgt Feyenoord energie van.

Ik hoop verder wel dat alle andere Nederlandse clubs Europees voetbal winnen.
henk K
 henk K - donderdag 29 juli 2010 - 22:50   quote  deeplink  
precies jeroen ik heb het ook niet gezien maar 1-1 hoorde ik geweldig nieuws en dat gelul over europees voetbal en een plaats minder jammer dan als 020 het niet goed doet voel ik mij beter
sevillana
 sevillana - donderdag 29 juli 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 19:01 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, vreselijk die Obiku, schijnt dat hij bloed gaf aan Ajax. Hij deed het nog lachend ook.
't viel wel mee, die hoeveelheid bloed en volgens mij gaf ie dat ook niet bewust hoor, overigens had hij verder niet zo veel met 020 naar mijn idee
Els
 Els - donderdag 29 juli 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 23:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

't viel wel mee, die hoeveelheid bloed en volgens mij gaf ie dat ook niet bewust hoor, overigens had hij verder niet zo veel met 020 naar mijn idee
Tja, of het veel was kan ik me niet herinneren, maar die smile op z'n kop daarna vergeet ik nooit. Was zelf trouwens ook erg happy.
sevillana
 sevillana - donderdag 29 juli 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 23:10 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, of het veel was kan ik me niet herinneren, maar die smile op z'n kop daarna vergeet ik nooit. Was zelf trouwens ook erg happy.
ja idd, snappo
freakie
 freakie - vrijdag 30 juli 2010 - 11:56   quote  deeplink  
Het is al mooi dat jullie aan ajax denken.. Dat doet me goed.. Op een feyenoord forum over een ajax wedstrijd een topic maken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 juli 2010 door freakie --
Milo
 Milo - vrijdag 30 juli 2010 - 12:49   quote  deeplink  
gadver we hebben last van een jodenplaag jongens bel ff een verdelger.
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 12:49 schreef Milo het volgende:
gadver we hebben last van een jodenplaag jongens bel ff een verdelger.
is toch niks nieuws, ze spieken regelmatig bij ons en kopieeren ook wel het nodige.
op zich wel leuk, zegt ook iets over hoe interessant het Feyenoord forum is.
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 11:44 schreef Phyxsius het volgende:
Ik ben het met Stylzz eens
Als Ajax punten haalt buiten de nederlandse grens haalt is dat goed voor het hele nederlandse voetbal
Als we nu weer een plek verliezen is de kans steeds groter dat wij europees voetbal mislopen
En dus geld, wat we hard nodig hebben

Dus internationale successen van Ajax dragen op termijn bij aan de gezond wording van onze club
EENS
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:12 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

EENS
het hoeft alleen niet perse altijd 020 te zijn, toch?
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 11:52 schreef Bruins op 10 het volgende:
Ik zat gister met gemengd gevoel te kijken, ergens was ik niet blij met die goal van PAOK want op deze manier kan Feyenoord na een mogelijk topseizoen waarin we 2e worden nooit meer de champions leaque in. Maar toen ingezoomd werd op die ongelooflijk arrogante kop van Jol vond ik het wel lekker.....

Ik hoop dat Ajax daar heel slecht speelt, veel blessures oploopt en 2 - 2 gelijk speelt met 2 eigen doelpunten van Paok. Dan zijn ze wel door maar krijg je niet die arrogantie van wij zijn zooo goed... Ik had die Jol trouwens echt de laan uitgestuurd, wat n misplaatste arrogantie heeft die man zeg, vorig jaar met verre weg de beste selectie hopeloos gefaald en nu deze praatjes.................
Sorry, maar je opmerking dat AJAX hopeloos heeft gefaald, slaat echt kant nog wal, ze hebben 84 punten bij elkaar gesprokkeld, en eerlijk is eerlijk, ze hebben het beste spel gespeeld van de competitie... Toch heb je wel gelijk wat betreft zijn arogante kop...
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 - 12:40 schreef scarface1979 het volgende:
Ook al komen ze deze ronde door. Dan gaan ze er de volgende ronde wel uit
tegen wie moeten ze dan de volgende ronde?
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 juli 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 21:15 schreef ICE187CCC het volgende:

[..]

tegen wie moeten ze dan de volgende ronde?
Ajax ontloopt absolute topploegen in voorrondes CL BRON: VI
26/05/2010 16:08

Ajax geniet in de voorronde van de Champions League een beschermde status. De mogelijke tegenstanders van de Amsterdammers zijn inmiddels bekend.

In de derde kwalificatieronde treft Ajax een van de volgende tegenstanders: Celtic (Schotland), FC Unirea Urcizeni (Roemenië), PAOK Saloniki (Griekenland), A.A. Gent (België) of BSC Young Boys (Zwisterland).

Mochten de Amsterdammers dat tweeluik in hun voordeel beslissen, dan wacht in de vierde en laatste ronde mogelijk één van de volgende ploegen: Sampdoria (Italië), AJ Auxerre (Frankrijk), Fenerbahçe (Turkije), Dinamo Kiev (Oekraïne), Sporting Braga (Portugal). Laatstgenoemde drie tegenstanders moeten dan net als Ajax de derde voorronde doorkomen.

De loting van de derde voorronde wordt op 16 juli verricht. Op 27 of 28 juli speelt de ploeg van trainer Martin Jol zijn eerste wedstrijd. De play-offs, de laatste kwalificatieronde, beginnen op 17 of 18 augustus.
morkanne
 morkanne - vrijdag 30 juli 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Dit is het beste voor het Nederlandse voetbal wat je je kunt voorstellen, maar niet voor Ajax! Een ploeg als Ajax haalt meer punten in de Europaleauge dan in de Championsleauge. De puntentelling voor de ranglijst van europa gaat op basis van behaalde wedstrijdpunten en men maakt geen onderscheid in punten behaald in EL of CL. Doordat Ajax eventueel EL speelt is gunstig voor de punten van Nederland
Els
 Els - vrijdag 30 juli 2010 - 22:07   quote  deeplink  
Tja, dat houdt me nou echt bezig, wat is het beste voor Ajax
ICE187CCC
 ICE187CCC - vrijdag 30 juli 2010 - 22:07   quote  deeplink  
Is het niet een beetje triest dat we ons hier wederom bezig houden met AJAX, is het niet eens tijd dat jullie je op FEYENOORD richten, net als afgelopen seizoen op het einde, meer bezig met AJAX dan Feyenoord... triest

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Credits naar PAOK









0.0077140