BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Credits naar PAOK

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 juli 2010 - 22:30   quote  deeplink  
Ik bekijk alles alleen vanuit ons perspectief. En helaas hebben sommige zaken invloed
de flh
 de flh - zaterdag 31 juli 2010 - 02:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:07 schreef ICE187CCC het volgende:
Is het niet een beetje triest dat we ons hier wederom bezig houden met AJAX, is het niet eens tijd dat jullie je op FEYENOORD richten, net als afgelopen seizoen op het einde, meer bezig met AJAX dan Feyenoord... triest
Is het niet een beetje triest dat als wij topic openen over het buitenland, jullie er meteen als strontvliegen op af komen?
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 juli 2010 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:07 schreef ICE187CCC het volgende:
Is het niet een beetje triest dat we ons hier wederom bezig houden met AJAX, is het niet eens tijd dat jullie je op FEYENOORD richten, net als afgelopen seizoen op het einde, meer bezig met AJAX dan Feyenoord... triest
jullie, uh . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .? werd "jullie" niet altijd geassocieerd met een bepaald volk?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 12:00   quote  deeplink  
Nee, dat is hunnie!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 31 juli 2010 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nee, dat is hunnie!!
oh

Von: taalprof (taalprof@gmail.com) [Profil]
Datum: 20.11.2006 10:55
Message-ID: <1164016501.118119.215920@e3g2000cwe.googlegroups.com>
Newsgroup: nl.taal

Volgens mij lezen jullie Van Dale verkeerd. In de betekenisomschrijving
van het beledigende "Jullie is jodenvolk" staat: "terechtwijzing omdat
het formelere 'u' of 'uw' gebruikt had moeten worden".
Blijkbaar gebruik je het dus als iemand de hele tijd "jullie" zegt in
een situatie waar "u" meer op zijn plaats is.

Hieruit blijkt dat "jullie" in deze uitdrukking in zogeheten
"zelfnoemfunctie" is gebruikt: "Het woord 'jullie' is iets van (of
voor?) het jodenvolk, wij gebruiken 'u'". De persoonsvorm "is" slaat
dus niet op een tweede persoon, laat staan meervoud.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 juli 2010 door sevillana --
Milo
 Milo - zaterdag 31 juli 2010 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:07 schreef ICE187CCC het volgende:
Is het niet een beetje triest dat we ons hier wederom bezig houden met AJAX, is het niet eens tijd dat jullie je op FEYENOORD richten, net als afgelopen seizoen op het einde, meer bezig met AJAX dan Feyenoord... triest
gewoon optyffen hier! ik word werkelijk schijt ziek van al die tyfusgasten!
Het is triest dat JIJ hier komt! zoon van een hoer!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Hij heeft gewoon gelijk Milo!! soms lijkt 020 wel belangrijker dan 010 op dit forum!
craven
 craven - zaterdag 31 juli 2010 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:31 schreef Milo het volgende:

[..]

gewoon optyffen hier! ik word werkelijk schijt ziek van al die tyfusgasten!
Het is triest dat JIJ hier komt! zoon van een hoer!
zal wel een werkeloze hoer zijn...
Milo
 Milo - zaterdag 31 juli 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk Milo!! soms lijkt 020 wel belangrijker dan 010 op dit forum!
nee nee op de vorige bladzijde heb ik gezegd dat dit het allerslechtste topic ooit is!

Maar die gasten moet gewoon opkankeren! wij als Feyenoordaanhang vechten dit wel onderling uit! daar hebben zij niks mee te maken!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 juli 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Volgens mij is hij een feyenoorder hoor!! Hij praat over ons!! Ik moet wel zeggen dat ij=k niet al zijn posts heb gelezen!
MMM
 MMM - zaterdag 31 juli 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 - 22:07 schreef ICE187CCC het volgende:
Is het niet een beetje triest dat we ons hier wederom bezig houden met AJAX, is het niet eens tijd dat jullie je op FEYENOORD richten, net als afgelopen seizoen op het einde, meer bezig met AJAX dan Feyenoord... triest
'we', daarna 'jullie'

Vaag.
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 31 juli 2010 - 14:13   quote  deeplink  
Aardige discussie:volgens mij is dit een forum om idd van gedachten te wisselen...
en gelukkig zijn die gedachten niet hetzelfde en om er lijn in te brengen hebben we een Feyenoord,Psv,Az forum etc...vrij simpel volgens mij.

Een beetje moe word ik van die neuzen die weer over calimero gedrag beginnen,elke keer weer en elke keer weer"jullie zijn weer meer bezig met 020 als 010"wat een gelul.

Wie is nou de Calimereo door al jaren lang als enige argument te roepen:jaloezie omdat wij de meeste prijzen hebben,geen interesse in andere clubs,geen spiegel voorhouden bij jezelf,geen enkele zelfkritiek etc etc".

Volgens mij is dat rivaliteit dat ik om hun ellende lach net als vele dat bij hun om ons doen,ook al roepen ze van niet.
Waarom zou ik het los van elkaar moeten zien?!?!HET 1 KOMT VOORT UIT HET ANDER,zie het probleem niet zo....
jah ik genoot bij de 1-1 van PAOK en bij 3-0 voor 020 was ik waarschijnlijk gaan zappen,...dus?!In elk ander land in de wereld waar voetbal populair is heb je dezelfde dingen hoor,ligt niet specifiek aan Feyenoord fans die calimero gedrag vertonen naar 020!Heb een griek op het werk die van pireaus is en genoort van verlies van Panatinaikos laatst de man is liefhebber en kenner pur sang!
zou ik dan moeten zeggen tegen hem dat ik dat raar gedrag van hem vind ,want hij is toch zeker een griek?!?!

Goed voor het nederlandse voetbal?!ongetwijfeld maar ik denk altijd als mijn cluppie Champions League wil spelen moeten ze maar kampioen worden,hebben ze er waarschijnlijk ook wat te zoeken.
zelfde geld voor plekken 2 t/m 7 voor Uefa cup.
als we daar "per ongeluk"eindigen slaan we waarschijnlijk ook een modderfiguur(2 jaar geleden 0 punten in groupsfase) tot genoegen van fans van sommigen andere clubs en sommigen fans vinden dat jammer.

Zelfde als dat oranje gedoe,de Zeeuw hoeft dit seizoen maar huillie huillie te doen of iets over Feyenoord te roepen a la Vertongen en hij word weer gezocht.Tot hij over 2 jr naar het Ek gaat dan dan moet ik weer voor hem juichen.

NIET DUS:
Solo Feyenoord,en als een ander wel juicht voor 020 in Europa,so be it
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 31 juli 2010 - 14:14   quote  deeplink  
wat is dit voor zinloze discussie, we gaan toch niet voor 020 worden, maakt mij geen reet uit waar ze spelen, hoop dat ze verliezen!!
Milo
 Milo - zondag 01 augustus 2010 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 - 12:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Volgens mij is hij een feyenoorder hoor!! Hij praat over ons!! Ik moet wel zeggen dat ij=k niet al zijn posts heb gelezen!
ik heb alles doorgelezen! en hij is een jood basta!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 augustus 2010 - 12:01   quote  deeplink  
Als jij het zegt zal het wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Credits naar PAOK









0.0056669