|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Brian in voorbereiding
Zodra Brian de keuken binnenkomt lopen, gaat hij direct op zoek naar wat eten. De Antilliaan doet er verstandig aan om goed te ontbijten, omdat hij vanmiddag weer kickboksles heeft. De gespierde Miljonair gaat zich komende tijd voorbereiden op een kickbokswedstrijd. Nu maar hopen dat Brian niet knock-out terugkomt!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
doe maar goed jou best brian als je peter de houthakker tegen je krijgt zit je gebakken,dus maak je borst maar nat |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha frans wat een grappige opmerking;-) |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
brian ik heb een hekel aan jou, maar nu begin ik toch echt medelijden te krijgen met jou,hij slaat jou in een klap uit de ring ik zal voor deze ene keer een kaarsje voor jou aan steken, misschien dat het helpt veel sterkte |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ja frans denk je echt dat het zo zal gaan?? ik denk dat het allemaal wel meevalt en dat er wel rekening mee wordt gehouden;-) |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ilse laat hij maar vast 112 bellen dan kunnen ze hem gelijk afvoeren,daar ik peter persoonlijk kan ha ha ha een echte giller |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik dacht in eerste instantie dat hij tegen Peter Aerts moest, maar het viel mee... hij krijgt een gelijkwaardige tegenstander (ook een beginner) dus het kan nog best spannend worden!
Als hij tegen Peter moest dan was hij zeker weten binnen 30 seconden knock-out! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha fransje ja maar denk je niet dat er wel rekening mee gehouden wordt??ik denk het wel,ik denk dat die jongen zich echt wel in moet houden hoor... |
|
|
|