|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Clubwatcher martijn krabbedam schreef het volgende:mulder, de vrij, vlaar, bahia, de cler; el ahmadi, bruins, fer; wijnaldum, smolov, biseswar zelf zou ik mulder eruit halen en darley erin ;jullie meningen graag? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2010 - 13:11 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:Clubwatcher martijn krabbedam schreef het volgende:mulder, de vrij, vlaar, bahia, de cler; el ahmadi, bruins, fer; wijnaldum, smolov, biseswar zelf zou ik mulder eruit halen en darley erin ;jullie meningen graag? Ja, ziet er wel logisch uit. Zal niet veel aan veranderen, denk ik. Hooguit dat misschien Lumb vanaf het begin gaat spelen, of dat een van de andere keepers een kans krijgt. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ik zie veel liever darley dan mulder met alle respect naar erwin toe ! daarnaast hoop ik dat de 2e helft Fernandez weer speeld en dat we zo snel mogenlijk een spits kunnen opstellen (of dat nou een nieuwkomer is of castaignos maakt me niet uit) |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
hopelijk maakt smolov er een paar |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Zo min mogelijk wisselen we moeten de dag erna nog 1 wedstrijd. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hij bedoelt dat je je spelers moet opbranden want ze moeten de dag erna nog eens.... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ja zo las ik het ook hahahahaha
maar dat zal hij toch niet bedoelen of toch wel.....wat een niveau hier hahahahaha heeeeeeerlijk!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik denk t ook niet. Misschien bedoelt ie eerst het ene team en de volgende dag het andere... Dan voegen de wedstrijden namelijk lekker niets toe... |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Bruins scoort 1 keer en geeft 1 assist.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Bedankt Henk de Gier pffffffff is dit een speeltuin? |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Want jij bent erg inhoudelijk bezig,
respect gozer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hahahaha goed bezig... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: oh sorry Henk!
ik denk dat Wijnaldum 3 kansen gaat missen. en dat El Ahmadi de middencirkel kapot trapt. en Biseswar 1 keer zijn directe tegenstander voorbij gaat maar de bal dan over de achterlijn schiet. en Mulder maakt een blunder maar gelukkig helpt Bahia hem en stopt de bal net voor de lijn. en Vlaar wint de toss en kiest voor de aftrap. en ik denk dat Mokotjo de 2e helft speelt voor een tegenvallende nog niet fitte Fer. en ik denk dat het morgen vrijdag is.
Kusje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 juli 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2010 - 16:19 schreef KKL het volgende:[..] oh sorry Henk! ik denk dat Wijnaldum 3 kansen gaat missen. en dat El Ahmadi de middencirkel kapot trapt. en Biseswar 1 keer zijn directe tegenstander voorbij gaat maar de bal dan over de achterlijn schiet. en Mulder maakt een blunder maar gelukkig helpt Bahia hem en stopt de bal net voor de lijn. en Vlaar wint de toss en kiest voor de aftrap. en ik denk dat Mokotjo de 2e helft speelt voor een tegenvallende nog niet fitte Fer. en ik denk dat het morgen vrijdag is. Kusje Grappig, ik denk hetzelfde.. alleen weet ik dat bruins een keer gaat scoren en een assist geeft. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: wel inhoudelijk reageren graag want dat wil kuipje alias Henk de Gier graag....dank U |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2010 - 16:22 schreef kuipje het volgende:[..] Grappig, ik denk hetzelfde.. alleen weet ik dat bruins een keer gaat scoren en een assist geeft. ik denk het en jij weet het toch Henk? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
dit is heel schadelijk voor mijn gezondheid, als je al een kutkutkutdag mee gemaakt hebt, en je leest deze postings.... |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2010 - 16:24 schreef Quiroz het volgende:dit is heel schadelijk voor mijn gezondheid, als je al een kutkutkutdag mee gemaakt hebt, en je leest deze postings.... dan word je vrolijk, want dan zie je dat er andere mensen zijn die nog minder toe te voegen hebben aan deze wereld. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
en nou heb ik het gedaan??? bleeeh |
|
|
|